-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz
DigitXT #9411 üzenetére
Na így már mindent értek! (Most olvastam vissza, felül is írtad csak reggel még telefonról írtam és felületesen olvastam el.
)
Hát az egyáltalán nem gáz, megveszel mondjuk egy jó állapotút 600k-ért ráköltesz még 2-300k-t és van egy baszottjó géped ami elmegy csak kopó alkatrészek cseréjével, egy kis xadoval még fel is lehet hozni +1-2 barral a kompressziót és még jobban is fog menni, tartósabb is lesz.De ha levonod a szervizköltségeket, mert mindenre költeni kell akkor már nem annyira gázos azért a történet szerintem.
Vételár, KGFB, műszaki, adó, üzemanyag.. Azt hozzá kell tenni, hogyha ugynezt autóra átszámolnánk arra meg a kötelező a drágább meg az adó magasabb, nem beszélve az állandó dugóról a városban (az idő pénz) , a parkolási díjakról meg ott is kifoghat az ember egy lepukkant szart főleg öreg dízelesnél.
Szervizelni mindent kell, csak az ár arány mértékek mások, de azt nem lehet megúszni semminél sem.Például amikor a hajtóművemet kellett felújítani az outimon annál 32k-volt az integrált hajtómű, 8k középrész, 8k lánc, 8k sor... Hipp hopp 60k!
Gumik 2x 10k. 20k a szett.
Szóval semmit nem lehet megúszni, a kényelemért fizetni kell és azért egy 50-esnél nagyobb kényelem egy 400-assal menni erőlködés nélkül.[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Ukrajnai háború
- PHP programozás
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...