-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz elprimo #21693 üzenetére
Használt kotla szarnál teljesen mindegy, hogy milyen típus, ami "megbízható".
Nincs: egy olasz is lehet jó, és egy Yamaha is lehet szar. True story. Kereted rá?
(Csak azért, mert vélhetően nem akarsz nagyon sokat költeni, de akkor fogsz.)Szerk: azt le sem merem írni, hogy Honda is lehet szar, mert megköveznek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz elprimo #21695 üzenetére
Na, az már egész korrekt. Az igazán szarok ilyen 300K körül vannak.
Nagyjából milyen stílusra gondoltál? Mekkora test a cél? Mekkora köbcenti?
Mondanám, hogy a Brugmanok pl. egész jók (Suzuki = japán, szóval tuti!)
de azokból is ki lehet fogni egy öreg betegágyat, amit nem lesz megbízható.
(Hajlamosak két pofára zabálni az olajat, ha az ember ha nem tölt rá, kuka.)Mondjuk hasonlót egy SH300 is eljátszott a topikban, pedig az is japán.
És itt nem a Hondát minősíteném, mert amúgy általában megbízható! Csak a
példát hozom arra, hogy miért írta kcsa azt, amit. (Övé volt.) Újnál tudod csak
hogy az úgy rendben van. Egy használtnál sose lehetsz biztos benne. Mindig
érdemes valami lenyomozható gépet keresni, nem sok gazdás olasz importot. -
DigitXT
félisten
válasz elprimo #21704 üzenetére
Konkrétan? Honda PCX 125. Kicsi, fordulékony, és mivel újonnan se drága, így
némi mázlival kifogható belőle a keretösszeged környékén megkímélt példány.Persze, ahogy előttem írták lehet, hogy nem csak némi mázli kell hozzá, mert
ezeket is előszeretettel hozzák olaszból is, visszatekert órával. Ahogy azt kell. -
DigitXT
félisten
válasz elprimo #21713 üzenetére
Khm, milyen motoros tapasztalatod van? Csak mert ha fordulékonyságot írod
szempontnak, akkor szerintem nem lenne kevés a 125. PCX-ből konkrétan
nincs nagyobb (úgy tudom), ha nagyobbat akarsz, más típust kell nézni.A miheztartás végett én egy 400-as Madisonnal karistolok a városban, s nem
érzem úgy, hogy kevés lenne a fordulékonysága, ellenben az erejét szeretem.
Pedig ez egy viszonylag hosszú tengelytávú, kb. 200 kg-os motorkerékpár.
(Jártam 125-össel is, arra én azt mondom, hogy nekem kevés, de csak azért,
mert már van 10 év városi tapasztalatom, és szeretek előzgetni. Azzal észnél
kell lenni, mert nem ugrik akkorát. Hiába kicsi/könnyű/fordulékony: ez van.)Ui: azt mondják többen, hogy az optimum ár/teljesítmény/költséghatékonyság
szempontjából 300 ccm körül van... Nagyon jó gépek a Honda Forza 300, és a
Yamaha X-Max 300 is, továbbá az SH300 is igazi igásló. Az más kérdés, hogy
utóbbi más felépítmény, más üléspozíció, így az nem mindenkinek jön be.Mondjuk nekem sokkal inkább csak előítéleteim voltak, amíg ki nem próbáltam:
azóta inkább úgy fogalmazom, hogy simán el tudnám viselni napi szinten A-ból
B-be jutásra, bár szemre és üléspozícióra nem a kedvencem, de a fogyasztása
pl. kifejezetten tetszene, és nem hátrány, ha nem kell naponta szétszerelnem...
(Mondjuk én ilyen mazochista vagyok, szeretem szerelgetni a motorom.)Csak ha közlekedni kéne, és épp szét van borítva, az annyira nem buli.
Burt: amilyen fasza levegő van a dugó miatt, nem hiszem, hogy túl egészséges
lenne itt* ilyen módon sportolni. És őszintén megmondva, heti 5-6 edzés mellett
nem is kifejezetten vágyom rá. (Van otthon evezőgép, ha kardiózni akarok, idén
nagyon be is kezdtem: leugrott 16-18 kg, lehet azért is gyorsul jobban a gép.)*: valószínűleg Győrben jobbak voltak a viszonyok, nem tudom. De sejtem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz elprimo #21713 üzenetére
Abszolút nem bántásból írom amit, ne vedd annak
De ha villantani kell (szép is legyen, és több mint 125) akkor jelentősen emelni kellene a keretet (plusz sisak, kabát, miegyéb).
De ebben a legrosszabb, hogy 800k-ért is vehetsz olyan szart, hogy még egyszer rá kell költeni az árát (kicsit túloztam persze) akkor meg már inkább legyen kisebb, meg nem szép, de új 800k-ért... -
kcsa
veterán
válasz elprimo #21732 üzenetére
Látom még mindig nem teljesen állt össze a kép
Nem létezik olyan jármű, ami szép, erős, olcsó és 101%-osan megbízható.
Igazából már a megbízható kitétel önmagában sem létezik neves márkákat nézve sem, mert minden a korábbi tulaj(ok)on múlik márkától és származási országtól függetlenül: kicsi pörgős motorok, kicsi olajtöltettel, már ha ezt sem adják meg neki rendesen - és olaszból importált olasz/japán szarokon valahogy nem szokták, nyilván ezek az olcsók, ezt hozzák - már minden előzetes agyalás gyorsan bukhat.
Igazából kis túlzással olyat kell venned, ami tetszik, a piacon található legjobb állapotban. De ugye megbontás nélkül ez sem fog soha kiderülni, erősen lutri. Persze ez minden járműre igaz valahol
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz elprimo #21732 üzenetére
Besétálsz egy Yamaha/Honda szalonba és veszel egy új motort. Veszel még 1 év garit és 3 évig védve vagy ha valami beszarna. Casco kb évi 50k (törés/lopás). 3 évesen eladod, és jöhet az új.
Nagyjából így lehet meglepetés mentes robogót tartani. Nyilván ez sem lesz 101% megbízható. De ezzel lesz a legkisebb esélyed a szopórollerezésre.
De mivel ez nem opció, én emelnék a rászánt összegen mondjuk egy duplát, sokat javulnának az esélyeid.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest