-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tatabike #8016 üzenetére
Ha "rákapsz"a motorozásra, előbb-utóbb úgyis kimégy az országútra is. Ott meg egy 125-össel (bárki is állítja az ellenkezőjét) motorgyilkos élethalálharc lesz az életed a kamionokkal. Tudom, 2 éve ezt játszom. Nekem sajnos csak A1 jogsim van.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tatabike #8023 üzenetére
"...mert kamionra ülök... " -
utállak!Amúgy gyerekkori kedvencem a Convoy című film, a kamionokkal meg csak azóta van bajom, mióta - 23 évvel ezelőtt - egy vizes úton megcsúszó, megpördülő, szembe jövő kamion miatt totálkárosra tört az akkori Skodám, nekem meg azóta van gerincporcsérvem, azóta vagyok púpos.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #8054 üzenetére
Meg megkenni vazelinnel a Burgi oldalát....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #8063 üzenetére
Mekkkorát lehet ezzel takarni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #8088 üzenetére
Esetleg egy "rendes" sisakot, valamint a sportkipufogót is vissza lehet cserélni gyárira...
(#8090) Mosquito34: én is úgy emlékeztem hogy komoly sisakja van, de arról meg nem hiszem el, hogy nincs szélzaj-védelme.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az egyik huszonéves Keihin a Csótányról 14 mm-es venturival, a másik meg egy übergagyi Revo "médincsájna" Keihin-utánzat "tuning-karburátor" automata szívatóval, 70 cm3-es 2T Honda Dio-hoz, 17,5-es venturival. A gyári karbijaimat fogom leváltani vele, mert azok annyira ki vannak kopva, hogy reménytelen megjavítani, beállítani őket.
szerk: ez utóbbi 9.900,- pénz, és mindjárt vennem kellett belőle kettőt. Az egyikből ki kell irtsam az alapjárati rendszert és a szívatót, a másikat meg át kellene alakítani kézi szívatósra. Nem fogok unatkozni, mire bekarburálom a gépet...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #8102 üzenetére
Hidd el, hogy kínomban teszem, más megoldást nem találva....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Persze, manuális szívató, ráadásul csak a bal karbin, ahogy alapjárat is. A jobb karbiban csak egyetlen főfóvóka. Azt már kitaláltam, hogy az utóbbit hogy fogom - szakszerűen - kiherélni, a másikban viszont egyelőre marad az automata szívató. Legalább van egy tartalék példányom is belőle.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egyetlen henger, mindkét szívószelepnél külön karburátorral. mert hajdanában versenymotornak tervezték ezt a blokkot, de az eredeti - 17 lovas, 6 sebességes - verzión 2 db 20-as karbi volt. A kis, 12 lovas csopin 2 db 14-es, most lesz 2 db 17,5-ös.
[link] - egyébként 10k fordulat körül a csopi is pont így szól, csak 2-3000 RPM alatt "rotyog".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Semmi nagyobb (hosszabb) nem fér el, ráadásul 2 db szívócsövem van.
A két kínai karbi meg már 10 óra óta itt hevernek az asztalomon. Hétvégi játszadozásra majd rákészülök...
szerk: az - egyik - szívató kiirtásához megrajzoltam a szükséges alkatrészt, az előbb el is szaladtam vele az esztergályoshoz. Holnap délutánra az is meg lesz.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #8116 üzenetére
Szerintem csak a kísérletezgetés a megoldás, az emelőeszközök a szakterületem, nem a gázáramlástan. Vagy keresni kellene neten valami képet valamelyik fórumban, lehet hogy más már régen kitalálta a tutit.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #8118 üzenetére
Felnagyítod a képet a lehető legnagyobbra, a cső külső átmérőjét gondolom ismered, akkor abból megsaccolható a furatok helye és átmérője. Egy-két-három milliméterrel kisebb fúróval fúrd ki, mert nagyobbítani még tudod, "vissza csinálni" kissé körülményesebb.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #8135 üzenetére
A túrázás miért céltalanság és bénázás? Minden egyes alkalommal otthon a térképen megnézem a tervezett útvonalat, betervezek egy-két-három várat, templomot, múzeumot, egyéb fotózni valót még akkor is, ha legtöbbször csak a közeli Mecsekbe megyek egyedül kanyarogni. Az útvonalakat váltogatom, nagyon ritkán megyek kétszer pontosan ugyanúgy.
Ha meg (kis) társasággal többnapos hétvégi program van, akkor eddig még mindig számomra ismeretlen tájakon csavarogtunk. Este dumálás sörözgetés, stb.
szerk: az persze más, ha csak úgy este, meló után megyek el egy kicsit gurulgatni, lelazulni. Az néha tényleg uncsi már, de akkor bele kell férni 60-100km-be. Van 3-4 útvonalam különféle irányokban, és slussz-passz. Sajnos ez itt az Alföld, annak is elhagyatott része...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8144 üzenetére
Az egyik karbi az lesz, kényszerűségből (csak ilyet lehet kapni). A másikból meg az alapjárati rendszert és a szívatót is ki kell irtani. Ez utóbbi csak 2-3 mm gázhúzás fölött indulhat, addig teljesen leeresztett súberrel kell várakoznia. Csak az úszó, tűszelep, főfúvóka és a súber maradhat benne, az összes fölös lukat, csatornát le kell zárni, ahogy a gyárin is van (ott ki sincs fúrva mondjuk....)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8148 üzenetére
Félgömb alakú égéstér, ráadásul nem párhuzamos, hanem gömbrádiuszba állított szelepekkel, így minden szelephez 2-2 szelephimba (egy hossz- és egy keresztirányú) tartozik. Ne akadj ki, ez hajdanán ('84-ben) versenymotor blokknak született. Aztán 1993-ban a megmaradt pár raklapnyit nagyon legyengítve kis "gyerek"-csopperekbe építették be.
Az eredeti változaton (CBX125F) 2 db 20-as, a csopin meg 2 db 14-es karbi volt. Most az enyém kap 2 db 17,5-öst. Nagyobbat nincs értelme, mert a kipufogók is fojtottak, ráadásul kiirthatatlanul.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8150 üzenetére
Csak annyit remélek, hogy nem 90-95 lesz a GPS szerinti végsebessége (80-85 tartós utazó) hanem végre 100-105-110, tartós utazó stabil 90. Ne előzgessenek a kamionok a főútvonalakon, mert sz*r érzés...
Vissza szeretném tenni a gyári 15 fogú lánckereket előre, hátha el fogja bírni így. Másfél éve azért tettem 14-est, mert a legkisebb szembe szélnél vissza kellett váltogatni 4-be, ezzel meg simán elbírta.
(#8151) csongi: a nyolcvanas évek elején a Honda dilije volt a hemiszférikus égéstér (RFVC-motorok), de a túlzott bonyolultság miatt egy-két éven belül abba hagyták. Sok négyhengeres motor is készült így. (persze azokon csak 4 karbi volt, hengerenként egy)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem egyformák a fúvókák sem, De jó ez így, már át van alakítva a jobb oldali karbi (szívató ledugózva, alapjárati fúvóka leforrasztva, alapjárati levegő tökig betekerve, stb., képen a bal szélső) Elvileg csak beszerelésre várnak. A fúvókázást persze csak találomra csináltam - némi számolgatás után - biztosan kell változtatni rajta.
Most ilyen sorom van: balról a 2 db kínai, Keihin úszóval, úszóházzal feljavítva (a kínai egy röhej), elvileg beépítésre készen, jobbról meg a "maradék".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hülye kérdés volt, éppen mérem az egyiket: még jön kifelé...
0,5 A, azaz 6W. Nem tetszik....
szerk: nem jön tovább, kb. 4,5mm-rel lett "hosszabb". Ez elég? Amúgy forró az egész, mint állat. Mondhatni amperszaga van....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tudom hogy lezár-e. Eddig jön, slussz-passz. Nem a karbiban van, hanem a kezemben fogom.
(#8161) csongi: de ahhoz megint szét kell szedni a karbit. A ledugózottnak a szívatójával játszadozom, a másik a helyén van.
szerk2: ja nem is, a méretek megvannak, a dugót is ahhoz csináltam. Igen, lezár.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A kínai karburátor egy rakás fos, gyakorlatilag beállíthatatlanok (vagy a 2T ennyire más a 4T-től, pedig elvileg nem kellene eltérnie). Pedig az irány jó lenne, virgoncabb a gép lényegesen (jobban veszi a nagy fordulatot), de semmilyen megoldással nem tudok stabil alapjáratot csinálni, hirtelen gázra torpan, szaggat. Volt már benne 10-féle főfúvóka, meg 3-féle alapjárati. Ennyi a készletem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem az a baj: vagy a súbertű alakja, vagy valami ilyesmi nem stimmel. Ha teljes gázon jó, akkor "lyukas" kis fordulaton; ha kis fordulaton rendben, akkor túl dús teljes gázon... ...a súbertűkkel sem lehet eleget állítani rajta. Vagy a főfúvóka keverő csöve nem az igazi. Próbáltam bele rámolni ma a Keihin alkatrészeket, gyönyörű alapjáratom volt, de - nem vicc - annyi erő nem volt a motorban, hogy elinduljak vele csúsztatott kuplunggal sem. Kicsit agyvérzés közeli állapotba kerültem, minden kínai vackot vissza tettem alapra, aztán mentem egy 70km-es karikát motorozni. Sz*r, de végül is megy. Jövő hétvégén nem leszek itthon, utána következő hétvégén folytatom a kínlódást. Azért az nincs kizárva, hogy esténként megyek egy-egy rövid karikát.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Estére telehere állapotba kerültem, így elmentem vele 70 km-t motorozni. Ennyi idő nem volt elég, hogy megszokjam a jelenlegi "karakterét".... Nincs még feladva, de most egy darabig nem érdekel, berágtam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8316 üzenetére
Már itt is vagyok!
Szóval ma délután, szinte használhatatlanul bekarburált Csótányommal megtettem bő 150 km-t, gyakorlatilag végig nyélgázon (mérgemben). Szóval óra sz. 100-102 (GPS 96-97) most a vége ha nem szemből fúj a szél. Úgy tűnik, hogy még mindig kevés benzint kap, 5.ben, végsebességen kitartott nyélgázon pici apró torpanások, gyújtáskihagyások folyamatosan, szinte másodpercenként. A gyertya világos őzbarna, a teljes átlagfogyi - a múltkori 100km-rel együtt - 3,0 3,1 liter között valahol. (gyakorlatilag konstans nyélgázon, mint már említettem). Amúgy az automata szívató jóvoltából hidegen melegen pöccre indul, de stabil alapjáratom nincs, mert vagy magas, vagy pár másodperc után leáll. Hirtelen gázadásra meg ránt, torpan. Most így állok éppen szopóroller témában.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #8354 üzenetére
Úgy tűnik, az én "szopóroller-sagám" is a végéhez közeledik, megoldottam a kínai karburátorok rejtélyét, összefoglalom a lényeget "tömören":
Szóval vasárnap délelőtt elméletben megtaláltam a megoldást, délután kilógtam szerelgetni a szobából (nejem minden rosszallása ellenére, főleg hogy 39 fokos lázam volt, egy hete ki sem látszom az influenzából) majd kikönyörögtem fél ötkor, hogy tíz percre hadd menjek el egy próbakörre.
A gépet csurig tankoltam az ÖMV-nél, majd elindultam délre... Este háromnegyed 8-kor értem haza, 162 km-es önfeledt motorozás, és egy újabb csurig tankolás után. Nejem ki akart herélni (bár az én koromban ennek már sok jelentősége úgysem lenne), mert bocsánatkérések helyett csak a fültől fülig vigyort láthatta rajtam. Ja, meg a lázat...
Szóval a legvégén folytatva: 80-90 km/h-s, tehát (B)nem(/B) végig nyélgázas, hanem túrás menet után pontosan 4,33 liter benya fért a tankba, a többit számoljátok ki! ;-)
Na szóval: alapjárat az továbbra is mesébe illő (hol volt, hol nem), viszont soha nem torpan, nem rángat, nagyon szép simán megy minden tartományban (finomabb a motor hangja is, mint eddig bármikor), bár a kínai karbikkal eddig tapasztalt felső fordulaton jelentkező "nagy menése" is eltűnt. 4.-ben 95 km/h körül van a vége óra szerint, az 5. viszont harmatgyenge, gyakorlatilag megtartja a sebességet. Erős szembe szélben 4.-ben stabil 90km/h, 5.-ben csak 75...
Jó, ahol hátszél volt, ott azért a 105-110 is össze jött, de csak pillanatokig kínoztam, inkább csak nyugisan motorozgattam a falvak közötti kanyargós utakon. (óra sz. 80-90, ez GPS kb. 4-gyel kevesebb, de most nem volt nálam)
Lényeg a lényeg: vasárnap reggel - végső kétségbeesésemben az eddigi totális kudarc miatt - leszereljem a motorról a 2 kínai karbit, és behoztam a lakásba. Szétszedtem őket pozdorjára, ugyanezt tettem a 2 eredeti Keihinnel is. És mértem. Sokat. Mindent.
Az eddigi totális kudarc röviden: a kínai karbik még a gyári állapotukban (saját úszójával, saját, szép nagy, legalább 80-as főfúvókájával) adta egyáltalán a "legjobb" (legkevésbé rossz, de legalább gurulni lehet vele) eredményt, ami összefoglalva: olyan-amilyen alapjárat, fölötte egy brutális lyuk egészen félgázig, majd félgáztól egy nagyon harapós, pörgős jelleg. Már, ha egyáltalán sikerült a motorral elindulni. Csutkagáz, csúsztatott kuplung, lábbal besegítés, különben azonnal lefullad. Ezen a súbertű helyzete sem változtatott igazán, a legdúsabbra állítva is művészet volt a géppel elindulni, bár így váltásokkor kevésbé torpant legalább. Érdekes viszont, hogy a motort nagyon kínozva sem volt elképesztően nagy a fogyasztás, szóval a főfúvóka nagyjából helyes lehetett. De akkor hol a gond?!
A méregetések eredményei: a karbiház öntvények megmunkált, "működő" felületei teljesen azonosak a Keihinben, meg a - nagyobb - kínai utánzatban is. Akkor ugye hol a disznóság?!
Berakok egy képet ide az eredeti Keihin keverőcsövéről (féklevegő-fúvóka, na!), majd másodiknak a kínai változatét:Szóval a Keihinen 0,40mm-es levegőfuratok (gyárilag 58-as illetve 62-es főfuvihoz), szép egyenletesen elosztva, a kínaiban meg 0,90-esek (!!!) random összevissza (jelzés nélküli, de legalább 80-as fúvókához).
Az előbbi még mindig nem indokolná, hogy a súbertű helyzetének változtatásával gyakorlatilag semmit nem szűnik a lyuk az alapjárat fölött, a motor kicsi gázra mindenképpen meg akar állni. Na ekkor vettem szemügyre magukat a tűket, érdemes volt: a 2 tű hossza természetesen eltérő (hiszen a súber útja is nagyobb a kínaiban a nagyobb torokméret miatt), de legalább a kezdő átmérőjük és a kúposságuk azonos, tehát elméletben csereszabatosak.
Na ekkor jöttem rá a disznóságra, és kezdtem el csúnya szavakat mondani, hogy a kínai konstruktőr anyukája biztosan csuklott: ha a kínai súbertű középállásban van, akkor a súber legaljától mérve még 8 mm-nyi szakaszon a tű hengeres, nem kúpos!!! Huzigálhattam én bármelyik rovátkába a tűt, rakhattam bármekkora főfúvókát, még a legfelső állásban is volt legalább 5mm-nyi hengeres szakasz, magyarul gázadásra csak a "levegőt engedtem be" a motorba, benzin nélkül! Na ezért volt sz*r! Ez a tű nem ebbe a karburátorba való.
Beleraktam a Keihin - rövidebb, de a "tövétől" kúpos - tűit a kínai karbikba (a kínai keverőcsővel és a nagy fúvókákkal), mindjárt el lehetett indulni a motorral, de az egész darabos volt, nem akart "össze állni". Gyors 20 km-es próbakör: megy, de kormol, és fogyaszt mint állat, szemmel láthatóan zuhan a benzinszintem. Erős, de mégis brutálisan rossz vele motorozni.Ekkor álltam neki karburátort "tervezni", átépíteni, és jelentem, sikerült!
Tehát: sok-sok számolgatás, és a szomszéd - gázégőkhöz használt - fúvóka fúró- és dörzsár készletének kölcsön kunyerálása után bele vágtam a műtétbe: a Keihin 0,40 -es furatokkal ellátott keverőcsövének furatait feldörzsáraztam a kiszámolt főfúvókákhoz arányosan (0,50-re lettek fúrva), beléjük tettem a kiszámolt főfúvókákat (az alapjáratot és szívatót is tartalmazó bal oldaliba 64-est, a csupasz jobbosba 68-ast). Tehát a Keihin átalakított keverőcsövei, kicsi főfúvókákkal szerelve kerültek bele a kínai karbikba, és jelentem, hogy teljesen működőképes lett! Biztos lehetne finomítani rajta (szívem szerint vagy 0,02-dal nagyobb fuvikat tennék bele, vagy a súbertűket húznám eggyel feljebb), de finombeállítani ráérek, a motor tökéletesen használható, és jobb, mint a szétkopott régi Keihinekkel volt, bár alig észrevehetően lett erősebb. Viszont kevesebbet kajál, ez is valami! ;-)
Na innentől kezdve van értelme egyáltalán gyertyaképet nézegetni (majd jövő hétvégén)... Talán kicsit kevesell, de a brutális szél miatt nem jöttem rá, hogy középtájt (súbertű helyzete) vagy legfölül (fúvóka méret).Bocs a hosszúságért!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8361 üzenetére
Csinálni viszont nem volt annyira jó: ha nem lettem volna (lennék még most is...) beteg, már egy hete felgyújtottam volna.
Tudni kell a gépről, hogy a kis egyhengeres 2 karbija annyira eldugott, zsúfolt helyen van, hogy még egy súbertű állításhoz, fúvóka cseréhez is bő egy órányi szerelés tartozik, az üléstől kezdve, tankon át mindent le kell bontani hozzá, elvégezni az állítást, vissza szerelni mindent, majd úgy tudsz "próbakört" menni a géppel. Szóval nem arra tervezték, hogy az ember kísérletezgessen rajta...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egyébként bele gondolva a kínai karburátorok nem voltak hibásak, hanem tényleg egy 70cm3-es tuningolt 2T robogóra valók: az alapjárat (mondjuk 1500-1800 RPM) fölött ott tényleg nem "kell" történnie semminek, hanem csak a vélhetően szintén tuningolt, erősebb rugós kuplung zárási fordulatszáma (3-4000 RPM) fölött kell megindulnia, mint a seggberúgás. Ez a karbi meg pont ezt tudja gyári állapotában, ami egy váltós 4T motoron, kézi kuplunggal tökéletesen használhatatlan beállítás..
szerk: én meg a karbi házát, alkatrészeit felhasználva egy "normál", 4T karbit építettem belőle, - gyakorlati tapasztalatok híján - igencsak sok fejtörés és szopás árán...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #8368 üzenetére
Nem a saját jószántamból oldottam meg, hanem kínomban. Marha nagy ám a különbség!
Egyébként még késznek nem mondhatom, most jön az igazi finom beállítgatás: 2-300km-es túrák normál tempóban, majd gyertya színének ellenőrzése, fogyasztás ellenőrzése, szükség esetén újabb állítgatás (súbertű, vagy épp főfúvóka cseréje egy mérettel eltérőkre). De tökéletesen motorozható, ez igaz. Ha lehetne, akár holnap reggel indulnék vele Erdélybe...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz lehella #8462 üzenetére
Én is motorkáztam ma, de a kamerát még mindig lusta voltam felszerelni magamra. A karbijaim beállítását akartam tesztelgetni hosszabb távon is. Szóval megjöttem a Mecsekből a Csótánnyal: szétültem a s*ggemet. 277km lett, 7,36l benyából, gyakorlatilag végig nyélgázon. Segítek kiszámolni: ez 2,66l/100km.
Szóval kevesell, nem kicsit, hanem nagyon. Ha lehűl, nézek gyertyaképet is, bár a "tünetek" enélkül is egyértelműnek tűnnek (nem megy rendesen, és túlmelegszik). Vagy 2-300 motorossal találkoztam ma, izomlázat kapott a bal karom! Orfű környékén hegynek fölfele a szerpentinen egész csapatok motoroztak körbe vigyorogva, lejtőn viszont próbáltam állni a versenyt, de hülye ötlet volt, nem sokon múlt, hogy ki nem törtem a nyakam egy elsokallt kanyarban. Szóval - a nagy gépesekkel ellentétben - nekem nem csak motorozni tudásom, hanem rendes gumim, fékem, futóművem sincs sajnos. De bátor voltam (egy darabig...), aztán "leszoktam" erről.
Nem biztos hogy nagy ötlet volt a múltkor vissza tenni a hosszabb láncáttételt, ami az Alföldön tutinak tűnt, az a hegyek között meghalt. Megy is vissza előre a 14 fogú.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen