Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    Topikgazda

    válasz Balázzs #22224 üzenetére

    Ki hívott? A telepítő? Mert olyat még mi is csinálunk. De ennek semmi köze a Froniushoz, vagy más gyártóhoz! E-mailes értesítést pedig a legtöbb gyártó tud generálni mindenféle eseményről.
    A cseh cég is már előrelépés akkor, azonban meglepődnék, ha tudnának olyan szintű szolgáltatást nyújtani egy tőlük idegen országban, mint itthon bármely nagyobb márka helyi supportja! És itt nem csak arra gondolok, hogy felhívod, és köszönnek, hanem, hogy ellátnak csereanyaggal, és tudással! Besegítettem év elején egy SMA szigetüzem beüzemelésébe, és valami elkésesztő katasztrófa volt, mert senkivel sem lehetett idehaza beszélni előtte! A levelezés a gyártóval történt, hogy egyáltalán megvalósítható legyen a rendszer! Persze, ez egy komplex szigetüzem volt, nagyon sok paraméterrel, de gondolom érted. :K
    Telepíteni, hibakódokat kiolvasni, újraindítani, és/vagy cserélni bárki tud bármit. A supporokt azért ennél többet kell tudjanak, méghozzá helyi jogszabályi és szabványismeretekkel felvértezve! :K

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák