Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz süti5 #26892 üzenetére

    Ugyanez a gondolatmenet, én se vettem rex-et, mert az az olajcsere meg a benzines motor többi velejárója nem hiányzik. Vételekor rendbetettem mindent amit kellett, azóta nem voltam vele szervizbe… difi olajat akarok cserélni megelőző karbantartás okkal.
    Én viszont megyek vele “messzebb” is, Bp-Balaton, Bp-Győr, de voltam vele cseheknél is többször, ami ~330km egy irányba. +1-1,5 óra benzineshez képest de valamit valamiért, évente az a pár alkalom bele kell, hogy férjen.
    Tudna gyorstöltőn 50 helyett 75 vagy 100-at felvenni, még jobb lenne.
    Leaf is jó, igazából mindegyiknek van előnye hátránya, de jobb lenne ha több 4-7M közötti sokak számára elérhető használt lehetőség lenne, mintsem a 25-30M-os verziók, amik használtan is 15-20 körül lesznek 3-5 évesen.
    Nekem is van mellette benzines, de szószerint fáj azzal menni, 10-11l, 100-as benzin.

    [ Szerkesztve ]

  • senki68

    senior tag

    válasz süti5 #26892 üzenetére

    Én nem félek tőle, csak az én használati módomhoz nem jó.
    Akkor lesz igazán alternatíva, ha kompromisszukok nélkül le tudom cserélni a mostanira. Hatótáv, teljesítmény végsebesség.
    Hibrid egy sokkal kiforrottabb technológia. Szerintem. Ott nem kell kompromisszum. Valódi alternatíva.
    Amúgy érdekes olvasni a mai világban, hogy " ha kétféle motor van valamiben, akkor dupla a hibalehetőség ". A mai autók, meg mindenféle eszköz, már olyan bonyolult, hogy egyel több hibalehetőség nemigazán számít. De mivel megbízhatóak, így ez számomra nem tényező.
    Ezért biztos nem tartanék 2 autót. Arról nem beszélve, hogy 2 autó sokkal több hibalehetőség, mint 1 autó. Na meg fenntartani is drágább.

Új hozzászólás Aktív témák