Új hozzászólás Aktív témák

  • evitiguF

    senior tag

    Pár napja én is panaszkodtam a rossz minőségre, nálam még bonyolultabb anomáliát mutatott a kép, amíg rá nem bukkantam a hiba okára. Lehetséges, hogy nálatok is itt keresendő a hiba, és a szolgáltató, és netflix ügyfélszolgálat is az igazat állítja...

    adott egy Philips PUS7303 tévé, ezen kezdődött a hibajelenség, hogy 384p 480p és egyéb nagyon gyenge minőséget produkált csak. Néztünk máshol filmet, gondoltam épp akkori ideiglenes problémáról van szó. Másnap sem volt jó, ekkor már komolyabban utánanéztem, ellenőriztem sebességet, töröltem az applikációt, stb... végigjártam minden lehetséges hibaforrást.
    Majd gondoltam, megnézem a másik tv-n a Samsung Q85R-en. Ott meg jó volt minden... Philips kábelen csatlakozik, Samsung wifin. Így aztán még inkább meg lettem lőve, hogy mi okozhat ilyen problémát, de akkor már biztosra lehetett venni, hogy a Philipssel lesz valami gond. Egy szó mint száz:
    [link] itt a probléma oka. Ellenőrizzétek a saját tévéiteket, hátha pont ezzel van szerelve...
    (Google fordítóval olvasni is tudjátok)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák