Új hozzászólás Aktív témák

  • kmarci25

    Topikgazda

    Srácok, elhiszem, hogy frusztráló a probléma, és az, hogy jelenleg senki sem tudja sem az okát, sem a megoldást. De. Nem gondolom, hogy azzal jobban járnátok, ha 24/48/72 óra vagy 1/2 hét múlva kapnátok ugyanezt a választ a Netflix-től. Szerintem itt egy megoldás lehetne, a helyszíni vizsgálat, kimenni helyszínre és folyamatosan vizsgálni az szolgáltatás minőségét. Ha a szolgáltatómnál hibát jelentek be, ott is először kapcsoljak ki-be mindent, aztán ránéznek a központból, és ha továbbra sem találják a hibát, akkor kijönnek.
    A Netflix embere nyilván nem fog kijönni, mert nincs is erre emberük. Ők valószínűleg tényleg úgy látják, hogy rendben van, nem hiszem, hogy valami összeesküvés lenne a háttérben. És a logika szerint ha náluk rendben van, akkor a másik oldalon van a hiba.
    Szóval szerintem saját magatokata/a napotokat teszitek tönkre ezzel. Mondom, megértem a dühöt, nyilván nekem sem tetszene, ha abban a cipőben járnék, mint ti, de úgy érzem, hogy napok óta nem sikerül előre jutni.

    "There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

Új hozzászólás Aktív témák