Új hozzászólás Aktív témák
-
zozika84
őstag
válasz Polllen #13751 üzenetére
A konzolgyártók, pedig szintén keresnek rá újabb megoldást.
Innentől kezdve, hogy elkezdődött a "hivatalos boszorkányüldözés", már JÓVAL nehezebb lesz megkerülni ezeket a tiltásokat, eddig azért volt könnyű dolguk, mert mindenki lesz*rta őketPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
zozika84
őstag
-
NyMRooD
őstag
válasz zozika84 #13755 üzenetére
Ezek az eladások, az nincs benne, hogy mennyien próbálták ki gp-ben és általában a legtöbb eladás pont nem a belsős cimekből van. Ha meg pl starfield nem jött volna gp-be akkor valszeg arányaiban ugyan így fogyott volna a lemezes verzió (sőt szerintem a belső x címekből több megy el lemezen mint digitálisan). Itt szerintem az van, hogy legerősebb konzol ide, legerősebb Xbox oda, a nagy többség series s-t vesz, ahhoz meg nem kell lemez, a Sony-nál meg nem fogyott olyan jól az only digital (meg nem is került annyi piacra).
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
zozika84
őstag
válasz NyMRooD #13758 üzenetére
A sony esetében is jól fogyott volna, csak nem lehetett kapni "véletlenül"
Azért egy statisztikát megnéznék, hogy miként oszlik meg kék fronton az exkluzív játékok lemezes és digitális eladása.
Persze ahogy írod is könnyen lehet, hogy a Series S torzítja a Mikinél a statot, mert arányaiban elég sok fogott belőle[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
NyMRooD
őstag
Erre a kommentre Szabi-tól itt válaszolok mert szerintem inkább ide való.
Nem szalmabáb érvelés, mert nem egy jó példádat próbálom torzítani és támadni, hanem eleve a példát tartom rossznak (de mellesleg azt a piacot is árérzékenynek tartom). A mobiltelefon piac azért nem jó példa mert:
1. A telefonok munkaeszközök, már-már létszükségletet jelentenek
2. A telefonokat vannak akik státuszszimbólumnak használják vagy divat eszköznek
3. Van olyan plusz tényező ami az eladásokat felhajtja (céges teló, előfizetések)
4. A telefonok esetében a gyártók a készüléken realizálnak hasznot, azért van "luxus" kategória nagy haszonnal és "csóró" kategória minimális haszonnal (előbbiből arányaiban kevés megy el ezért nagy a kulcs, utóbbiból kevés, ezért kicsi a kulcs).
+1 (hogy miért tartom árérzékenynek a telefonos piacot) Telefonból több mint 1 milliárd megy el évente annak a túlnyomó többsége az olcsó kategóriához tartozik, igen megveszik a 600 ezres iphone-t is, annak is van piaca, ráadásul van aki évente, mert megteheti mert megteheti (na ők valszeg megvenné a 250 ezres nintendo-t is), de a lényeg, hogy aki érzékeny az árra annak vannak a 600 ezrestől jóval olcsóbb megoldások is és jól mutatják az eladások, hogy a többség érzékeny az árra.A Steam Deck, a Rog Ally és társaik már jó példák, megveszik őket 250+ ezer forintért is, de pl steam deck 160-300 ezer között mozog, rog ally 230-350 ezer között, előbbiből az első évben 1.5+ millió ment el utóbbiból 500+ ezer fog (deck februári megjelenés volt az ally nyári, szóval előbbinek van pár hónap előnye, de azért látszik, hogy nem lesz annyi eladva az allyból mint deckből).
A VGA-k piaca megint csak jó példa, az egyértelműen megmutatja, hogy mennyire árérzékeny a piac.
A PS3 pont arra példa, hogy árérzékeny a piac, az elején amíg drágább volt az x360-nál az utóbbi fogyott jobban majd ahogy csökkent az ár úgy nőtek az eladások is és a generáció végére be is érte az x360-at.
Szóval röviden, ha 250 ezer lesz egy nintendo switch igen azt is megfogják venni az emberek, de a gaming piac árérzékeny és annyiért nem fog belőle elmenni 130 millió, csak töredéke, ami a nintendo-nak "bukás" lenne, mivel nekik a nagy pénz az eladott játékokból van, tehát az ő érdekük az, hogy minnél több konzol fogyjon el, minnél hamarabb, mert annál nagyobb a szoftver piacuk, annál nagyobb a bevételük.
szerk.: ja igen, nekem van mind a 3 konzolból, mert szerencsére megengedhetem magamnak, de a többség nem az én cipőmbe jár, az meg sem a Sony-nak sem az MS-nek nem lenne jó ha mindenki a generáció 3. - 4. évben évben venne csak konzolt.
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Szabi®
addikt
válasz NyMRooD #13762 üzenetére
Nem a 200k-s huf a vízválasztó az árérzékenységre. Nem kell rekord drágának lennie valaminek, hogy valakik úgy se bírják megvenni. Szted a 90-es években mindenki a bal kezében game boy-t tartott, a jobban pedig a snes kontrollerét ?
Ha felfejlesztenek egy konzolt, ami átlépi a 200k-t, akkor valszeg ott már lesz mellé olyan feature is feltüntetve ami indokolja az árat.
Egy Series x megér 200k-t, és veszik is. Hol a hiba ? Az hogy lesz aki nem veszi, vagy nem bírja megvenni ? Ez eddig nem így volt ? Milliós gamer laptopokat vesznek userek, egy 200k-s nintendo nem verné ki a biztosítékot. Amivel meg a másik tag érvelt, hát ne is haragudj, gyógyped kategória . . . A valóság torzítása, ezt te is tudod. -
_drk
őstag
válasz NyMRooD #13762 üzenetére
A telefonok mindenki által elfogadott eszközök míg a konzol nem. A néptudatban benne vagy hogy kell! Senki nem fog vitatkozni miért kellet míg egy konzolt mindig megkérdőjeleznek.
Az előfizus részletfizetéses modell meg mindig is nagyot ment.
Egyébként nem is értem hogy GP-vel és PS+ al hogy nem lépik meg a konzol gyártók. Biztos nagyot menne.
Bár ahhoz külön üzlet hálózat kellene. -
Bogyi007
veterán
"Egyébként nem is értem hogy GP-vel és PS+ al hogy nem lépik meg a konzol gyártók."
Níyitott kapukat döngetsz - Magyarországon kívűl - bár a Telekomnál és a Vodánál is van részletre van konzol és szokott lenni hozzájuk néha elfizetés is - vannak országok ahol konkrétan van ilyen konstrukció. Talán az Xbox esetében XBOX ALL ACCESS névre hallgat ez a szolgáltatás és elérhető több országban is...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
NyMRooD
őstag
válasz Szabi® #13763 üzenetére
Szerintem sincs konkrét vízválasztó, de ahogy növekszik az ár, úgy csökken az eladás és valószínűleg van egy pont ahol nagyot esik, szerintem ez valahol ma magyarországon 250 ezer körül van az Xbox series X és Ps5 esetében, 200 ezer körül a switch esetében (nyilván keresettől függő dolog ez, az amerikai piac valszeg nem ennyire árérzékeny az indiai meg sokkal érzékenyebb). Tehát szerintem ha switch 2 lesz a következő nintendo konzol (azaz hordozható lesz, hasonló méretben) az 200 ezerért sem fogja megközelíteni teljesítményben a PS5 szintjét, max a Series S-t, de már azt is kompromisszumokkal (aksi kapacitás, hűtés, súly) és az így nem lenne nyerő, mert akinek az a teljesítmény kell az Xbox-ot vagy PS-t fog venni ahogy eddig is. Más kérdés, hogy ha ezért valami extra feature jár (ami nem a teljesítmény), még lehet esélye, de a switch eladásokat akkor sem fogja hozni.
A másik taggal folytatod vitádba nem akarok beleszólni
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
-
opr
veterán
Meglépik, Magyarország igazából a kivétel ilyen téren.
Anglia:
Currys (kb mint otthon a MM): ps5 és xbox is van olyan hitelre, hogy hazaviszed, 9 hónapon belül belefizethetsz bármennyit vagy semennyit, 0% kamattal. Ami a 9 hó végén hiányzik, az onnantól havi részlet 10-30% között változó kamattal.Telefon és internet szolgáltatóknál általában szintén van 0%-os hitel, ps, nintendo és box is, sokszor külön, telefonnal, tv-vel együtt is.
Elég sokan szokták így venni a konzolukat amúgy, hogy amikor úgyis letelik a 2 év, bemegy, és egy csomagban kihozza az új telót meg valami konzolt. Azt a havi pár fontot meg észre se veszi.
Legalábbis eddig így volt, most egyre többen veszik észre azt a havi pár fontot is, de azért még mindig össze se lehet hasonlítani a vásárlóerőt.
Nyugaton a legritkábban számít az egy összegben mennyi kérdés. Telefon, internet, kocsi, konzol, akármi esetén is a "havonta mennyi" a döntő. Pláne ilyen infláció mellett hülye az, aki nem 0%-os hitelre hozza ki, amit akar. És ha körülnézel, házat kivéve gyakorlatilag minden van 0%-os hitelre.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bogyi007
veterán
Telekomnál itthon is 0%-osra hozhatod ki a konzolokat meglevő előfizetések mellé olcsóbban részletre vagy listaáron számolva előfizetés nélkül.
A Ps5-t így hoztam ki tavaly nyáron - mondjuk azt épp elhamarkodtam, mivel én még a 230e forintos áron húztam be játék nélkül, azóta meg már Spiderman 2 csomagban is lehetetett volna kapni ugyanannyiért...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Szabi®
addikt
válasz NyMRooD #13766 üzenetére
Én nem írtam ps5 szintet egy switch esetében, de egy egészséges 1440p dokkolva 2026-ban (vagy amikor megjelenik) tervezve 2030-ig bele kéne hogy férjen. Kijelző 1080p, mint a konkurenciánál, ez sem egy leküzdhetetlen akadály, mert más már megvalósította. Egyébként ahogy Sirandrish is kifejtette a nintendonak nagy a rajongótábora, tehát az árazás csak egy dolog, menne a rinya, és szépen menne mindenki megvenni. Egyrészt a tömegpszichózis miatt, mert más már élménybeszámolót tart, hogy milyen jó, másrészt az új Zeldáról egy fan nem egy 220 ezres árcédula miatt fog lemaradni. A nintendo eddig is rohadt drága volt, több szempontból is. A Labo-s kiegészítők konkrétan kartonlapok, és 20-30 ezrekért mennek, a játékok esetében az akció fogalma kb nem is létezik. Még a használt piaca is a legdrágább.
-
opr
veterán
válasz Bogyi007 #13769 üzenetére
Na, akkor otthon is megy ez, helyes. Amúgy tudom, hogy teljesen esélytelen, de nagyon érdekes lenne egy ilyen kimutatás, országokra lebontva, hogy hogy mennek el a konzolok, mekkora része havi pénz és mekkora része egy összeg az eladásoknak.
Mert így most csak tippelni lehet személyes tapasztalatok alapján, de az... fogalmazzunk finoman: nem statisztikailag releváns adathalmaz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
NyMRooD
őstag
válasz Szabi® #13771 üzenetére
Nem minden esetben veszik meg a Nintendo rajongók sem, lásd a Wii U esetét (zelda és mario ida vagy oda), pedig az még drága sem volt és csak egy picit változtatott a bevált recepten (de a gamecube sem ment nagyot). Ha a switch 2 az erő miatt lesz 200k akkor a vásárlók összefogják hasonlítani a ps5 / xbox series duóval (trióval), de azoktól én biztos vagyok, hogy el fog maradni, onnantól kezdve meg senki nem akar ugyan annyit fizetni egy gyengébb hardverért. Ettől független én is remélem, hogy valami ilyesmit céloznak meg 2024-ben amit te meg Sirandrish írtatok, csak kevés esélyt látok rá.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Szabi®
addikt
válasz hombre[EU] #13775 üzenetére
A nagy konzolok esetében azért nem egy-két játék már most is natív 4k. Gyakorlatilag amikor a switch piacra került, már akkor volt natív 4k játék, pedig az 8 éve volt. Az 1440p azért nem 4k, tehát az elvárás egyrészt indokolt, másrészt nem túlzó. És a konzol még 2030-ban is tölti a generációs idejét. Ha marad az 1080p akkor én biztos nem veszek belőle. Oké hogy nem a resolution-ért veszünk Nintit, de azért haladjunk már a korral.
Hogy néz már ki, hogy megjelenés napján retrónak számít ? -
-
Szabi®
addikt
válasz hombre[EU] #13779 üzenetére
Borderlands is 4k . . . natív.
-
consono
nagyúr
válasz Wesder #13777 üzenetére
Azért tegyük hozzá azt is, hogy volt egy COVID, ahol az emberek nagy része a lakást sem tudta elhagyni és a Switchet lehetett csak kapni. Nyilván normális körülmények között is szólt volna valamekkorát a Switch, mert jó volt, főleg mikor rajtolt (engem is rábeszélt a kölök), de messze nem ekkorát, ha ott a piacon korlátlanul mellette a másik két egy generációval fejlettebb konzol.
"In God we trust. All others must bring data"
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz consono #13783 üzenetére
Simán ekkora siker lett volna COVID nélkül is. A Switch azért ekkora durranás, mert egyszerre váltotta az előző generációs asztali és kézi konzolt, szóval minden Wii, Wii U, DS és 3DS játékos ide áramlott.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
F-ECT$
titán
válasz consono #13785 üzenetére
Ha megnézed a Switch eladásokat éves bontásban, akkor látszik, hogy a Covid csak minimálisan dobta meg az évek óta zajló eladási trendeket. Szóval de, már most is tudjuk, ez a gép Covid nélkül is benne lenne a legtöbbet eladott konzolok listájában
Dive ever, work never.
-
_drk
őstag
válasz consono #13785 üzenetére
Lehetne elemezni, biztos köze volt a Covidnak is hozzá de inkább közvetetten.
Nagyon sok minden alá játszott Nintendonak.
Nagyon gyenge mobil játékok és konkurencia nélkül mint handheld már egy nagy piaci részt lefedett.Nagyon gyenge évek voltak AAA fronton, egyedül a Sony exkluzivok szóltak nagyot és még persze pár kivétel.
De mondjuk checkpoint évzáró adásokkal egyet értve sokszor top10et is nehéz lett volna összeállítani.
És itt 18-22-re gondolok nem csak Covid!Közben mivel olyan lett az AAA amilyen az indik is feltörtek, teljesen normális volt vissza menni az 20 évet látványban és gameplayben ha az új és szórakoztató volt.
Ebben meg a Nintendo jár az élen.Ha minden év olyan lenne mint a 2023as, mondjuk jobb exkluzivokkal, vagyis inkább anno ilyen multiplatform címek jelennek meg mind a 2 oldalon, szerintem jóval kevesebb Nintendo fogyott volna az évek alatt.
-
Bad Pritt
nagyúr
Közben mivel olyan lett az AAA amilyen az indik is feltörtek, teljesen normális volt vissza menni az 20 évet látványban és gameplayben ha az új és szórakoztató volt.
Ez amúgy egy meglepően valid pont. Steam Direct meg a Switch, mint platform elég sokat tett az indie játékokért. Jó lett volna, ha mások is csatlakoznának és pl. az EA Originals is ilyen indie keltetőként működne, de hát ez nem jött be,
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Kis insight miért lőtték le az Odyssey-t Microsofték.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Embracer cancels Deus Ex game in development for two years
Legnagyobb rák a jelenlegi gaming területén ez az Embracer.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #13790 üzenetére
És ugye elbocsátottak 97 embert is az Eidos-Montréal-tól...
Egyébként szerintem a rák jelző erős. Itt inkább az van, hogy van egy hatalmas anyagi háttérrel rendelkező cég, személy aki mellesleg nagy "gamer-nek" is vallja magát, és lényegében megvalósítja azt a álmát, hogy akkor neki lesz egy saját fejlesztő stúdiója. Bár hivatalosan függetlenen az egész Embracer Group, de azért ha jól emlékszem akkor a tulajdonos családjáé, Svédország (és talán a világ) egyik legnagyobb építészipari vállalata. Vagyis az anyagi háttér egy ilyen cég létrehozásában megvolt.
És ugye azt az ipart is elég durván éríntette az elmúlt évek dolgai. Pluszban azért az a $2 milliárdos befektetés meghiúsulása is elég érzékenyen érintette őket. Igen nem szép dolog ahogyan kezelik ezt most, de azért azt nem szabad elfelejthetni, hogy nem csak külföldi, de a náluk lévő magyar stúdiók is korábban egy nagyon korrekt cégként tekintek rá, akik a teljes függetlenség mellett, szinte minden támogatást megadtak a felvásárlott stúdióiknak.
De mégegyszer, nem védeni akarom őket, csak azért nem ennyire feket-fehér ez a helyzet.
Amúgy a, másik ilyen "Gamer vagyok és enyém a világ összes pénze" cég, az a Szaúdi Savvy Games Group. Ott mondjuk mások a "problémák" forrása..."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #13792 üzenetére
Pedig erősebb kifejezés is eszembe jutott, amekkora szégyen ez a cégcsoport a játékiparban jelenleg. Pedig elég fekete-fehérnek tűnik a sztori, felvásároltak minden szart anélkül, hogy lett volna pénzük finanszírozni és kiadni a projekteket, majd bedőlt a szaúdi deal és megy a befektetések nagy része a levesbe.
Rendkívül korrekt cég benyomását keltik az elmúlt hónapokban.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
F-ECT$
titán
válasz negyven2 #13792 üzenetére
A "jófej" időszak volt a beetetés. Megvettek pár céget, nem csináltak egy ideig semmi rosszat, így még több céget tudtak meggyőzni arról, hogy csatlakozhatnak a csoporthoz, aztán egy jött a bukta. Egyébként ha nincs ez a deal kútba esés, akkor sem lehetne semmi jót elmondani róluk, ugyanis van egy csomó stúdiójuk, aztán mégsem sikerült kiadni semmi nagy durranást sem az elmúlt években.
Dive ever, work never.
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #13793 üzenetére
De minden cég ezt lépi most meg, de náluk nem volt egy ilyen $2 milliárdos mínusz. Mindenki tisztában van azzal, hogy bármelyik nagy cégnél az elbocsájtás nagy részét az "egyszeri alkalmazottak" szívják meg a legjobban! De ahogy már írtam, az elmúlt kb. 4 év azért elég speciális volt ezen a területen. Kezdve azzal, hogy túlbecsülte mindenki a ezen iparág növekedési ütemét, és ezért már-már azt is alkalmazták aki csak az iroda elött sétált el.
Másrészt ezeknél a felvásárlásoknál neki sem tartott pisztolyt a stúdiók fejéhez, hogy már pedig neked el kell adni a cégedet nekünk. Eléjük toltak egy ajánlatott, amit elfogadtak. Még úgyis, hogy azért látszott, hogy van kockázat arra, hogy egy ilyen gyorsan növekvő cég nagyon sebezhető gazdaságilag.
És folyatva ezt a demagóg írást, további demagóg dolgokkal... ha az az ára akár egy Eidos-Montréal cég fennmaradásának, és az ott lévő emberek megtartásának, hogy elküldünk 97-et, és leállítunk projecteket, akkor sajnos ezt meg kell tenni (és igen, lehetett volna ezt máskép is kezelni)... btw. jelenleg (most néztem ár) a LinkedIn alapján az Eidos-Montréal-nál 740-en dolgoznak még.
És bár (ismét demagóg duma) a jelenlegi helyzetben egy elég vacak dolog bárkinek az állásnak az elvesztése, azért ez az ipar nem a minimálbéren tartott "rabszolgák" világa. A mostani Activision esetnél is volt nem egy olyan ember aki (figyelem demagógia veszély a köbön!!!) pl. social media vagy communication manager volt, és telesírta a netet, hogy most mi lesz vele és a családjával mert pár hónapja költöztek át Kaliforniába, és ott van az új hát és kocsi hitele. Nos ezt a személyét persze SJW bevéste egyből, főleg azon kommentek ellen akik azt írták, hogy mégis mire számított, miért vállalkozott egyből egy ilyen tettre, amikor az a munka amit ő eddig csinált az egy kvázi már létező munkakör volt az MS-en belül.
F-ECT$: lehet, hogy beetetési időszak volt. Ez esetben érthetetlen, hogy miért tették ezt, hiszen miért vennél meg egy céget ami nem hoz pénzt, hogy aztán bezárd... maximum IP birtoklás miatt, de az meg vagy bejön vagy nem. Az meg, hogy nem csináltak semmit, az igazából a stúdióik sara is részben. Kb. mint amikor az MS-t szidják, hogy nem adnak ki semmit, miközben azért a legtöbb általuk felvásárlott stúdió esetében lehet, hogy most kaptak (jutottak hozzá) akkora fejlesztési költséget ezek a stúdiók egy játékra, mint korábban az összes korábbi munkájuk együttvéve. Lényegében most meg tudják valósítani azt amihez sok pénz kellett volna.
És szerintem az Embracer-nél is ez volt a helyezett, hogy az eddig játékról játkára élő kis stúdióknak nem kellet arra gondolni, hogy mi lesz ha bedől a kis játékuk. Mert ugye ott volt a kvázi feneketlenek tűnő pénzes bödön cég. Aztán ezt keresztül húzta az, hogy a világ nem így működik és ha beüt a sz*r világszinten akkor mi szívjuk meg a legjobban."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #13795 üzenetére
lehet, hogy beetetési időszak volt. Ez esetben érthetetlen, hogy miért tették ezt, hiszen miért vennél meg egy céget ami nem hoz pénzt, hogy aztán bezárd...
Egy óriási corporate gamble volt részükről ez az egész felvásárlási dömping. Jó cigány módjára összeszedtek mindent az elmúlt években, ami mozdítható volt és értékesnek tűnt számukra, majd elkezdtek partnereket keresni a játékok fejlesztéséhez és kiadásához, aztán ez vagy sikerült (Amazon Games - Tomb Raider) vagy nem (Savvy Games Group).
A vagy nem eredményét látjuk abban, hogy komplett stúdiókat zárnak be, 15 projektet lőttek le novemberig bezárólag és ezres nagyságrendben bocsátják el az embereket, mert náluk nincs sem fedezet, sem know-how egy ekkora, globális cégcsoportot hatékonyan menedzselni.
Epic fail ez az egész Embracer és szerintem még nem láttuk a végét a vergődésüknek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a sztori nekem meg se volt. Kézgyilkos kis játék volt ez a Mario Party.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Szabi®
addikt
válasz negyven2 #13795 üzenetére
"hogy most kaptak (jutottak hozzá) akkora fejlesztési költséget ezek a stúdiók egy játékra, mint korábban az összes korábbi munkájuk együttvéve. Lényegében most meg tudják valósítani azt amihez sok pénz kellett volna."
Mára a jó és sikeres játékokhoz a pénz sajnos nem elég. Kellenek oda "művészek" is, akik más perspektívában látnak mindent, mint egy "halandó".
Nagyon sok pénzből is csináltak már nagyon rossz filmeket. -
_drk
őstag
válasz Szabi® #13798 üzenetére
Most a Blizzardos survival játékon röhögök amik egyes forrás szerint 5 másnál meg 7-8 éve fejlesztenek és semmi nincs belőle, majd az MS-nek akiknek majdnem mindegy mit adnak ki főleg GP-be is, azon nyomban kaszálja az egészet ahogy meglátták.
Hát mi lehetett az a project...
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Aliexpress tapasztalatok
- Bestbuy játékok
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest