Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _drk

    őstag

    válasz negyven2 #14501 üzenetére

    Amúgy ez a Blizzardos survival játék sztori is érdekes.
    Csinálják sok sok évig és senki nem volt a legnagyobb kiadó/stúdió -nál aki irányt mutatott volna milyen motor kellene alá?

    Döglött Róka:
    Kiknek van irreális elvárásaik? A fejlesztési modell az látszik hogy most elkezdett repedezni.

    Azzal nem értek egyet, hogy csak a cinematic TPS a nyerő, Nintendo címek, Elden Ring se az a nagy mozis élmény, most a Palworld, vagy akár a COD se erről szól már.
    Vagy nézzük meg a másik oldalról, sok játékot pont hogy az húz le, ha nincs sztori, balfasz párbeszédek, rossz rendezés.

    Amúgy tök mindegy csak legyen valami ami miatt élvezhető.
    De ezt az átlag játékos nem is tudja mi kell neki, nem is kell neki, ezt a játékfejlesztőnek kell kitalálni és eladni.

    Legtöbb esetben az a baj, hogy nincs meg az alap koncepció se. Legyen ez benne meg az benne mert azt szeretik.
    Hát rohadtul nem így működik.

Új hozzászólás Aktív témák