Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Szabi® #6701 üzenetére

    Ott a Minecraft mint példa hogy egy játék attól hogy GamePassba is bekerül kapásból - és mint felvásárolt cég játéka - ettől függetlenül nagy eladásokat generál...

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Szabi® #6701 üzenetére

    Nekem inkább az a félelmem, hogy amiatt, mert mindent day1 GP-be tesznek egy idő után a játékaik tömve lesznek live service szolgáltatásokkal és mikrotranzakcióval, amihez meg egyszerűen nincs know how náluk (hozzáteszem, nagyjából egy kezemen meg tudom számolni, hány stúdiónál van).
    Brutális pénzmennyiséget tapsolnak el a Ninja Theory-ra és a Hellblade II-re, a Halo Infinite és egyéb Halo projektek szintén drágák így, hogy már két teljesértékű csapat foglalkozik velük, Fable, Gears 6, Forza mind potenciális pénztemető játékok egy előfizetéses rendszerben, valahogy ellensúlyozniuk kell majd.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • l.skywalker

    félisten

    válasz Szabi® #6701 üzenetére

    Így van. Ráadásul maga Phil Spencer nyilatkozta anno, hogy ők nem akartak exkluzívokat gyártani, csak azért csinálják mert a rajongók szeretnék. És ez meg is látszik. A Halo Infinite megjelenését megelőző 2 év maga volt a káosz. A Project Dark még csak a fejlesztés elején tart de már most jönnek-mennek a vezetők. Mindenki azzal jön, hogy a Sony bezzeg, de én azt látom, hogy ez nem feltétlenül "anyacég függő" dolog, hanem pont mint más cégeknél, a belső hangulat eredménye. Nem tudom, hogy a Santa Monica vagy a Guerilla hogyan dolgoztatja a saját embereit, mennyi a crunch vagy milyenek a körülmények, de a termékeik azt mutatják, hogy hagynak időt arra, hogy dolgozzanak rajta. A Halo Infinite úgy jelent meg, hogy a játék fele hiányzott. De ott a jó példa a Cyberpunk, ahol szerződések miatt meg kellett jelennie a játéknak adott formában és rá 1 évvel lett készen. Szóval szerintem ha lehet ilyet mondani, fejétől bűzlik a hal - az MS-nél a szolgáltatásokon van a hangsúly, nem az exkluzívok gyártásában. És ennek okán könnyebb felvásárolni egy Bethesda-t vagy egy Activision/Blizzard-ot mint nulláról felépíteni egy The Initiative-ot. Tény, hogy a Sony legtöbb belsős cége is felvásárlás volt, de más léptékű és az üzlet előtt is szinte kizárólag a Sony-nak dolgoztak. De én mint végfelhasználó boldog vagyok, mert van olcsón Game Pass Ultimate és vannak PC-re is PS exkluzív játékok. Már csak egy Switch Lite kell itthonra és hátradőlhetek, habár a hörcsög PS5-t akar :D

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák