Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Őszintén szólva annyira alacsony a megítélése már a Sony-nak, hogy nem csak nekem, de a hírek alatti kommentszekciókban sokaknak az volt az első gondolata, hogy most ez milyen lehúzásokat fog eredményezni. Mikor olvastam reggel, rögtön az jutott eszembe, hogy egyrészt, miért nem egy olyan eszközt fejlesztettek, ami visszafele kompatibilis és ezzel megőrizték volna a PSVR ökoszisztéma integritását? Vagy ez a VR ilyen pet project csak a Sony számára, kísérletezés a technológiákkal? Csak mert furcsa ez egy olyan korszakban, amikor minden arról szól, hogy minél szélesebb közönséget kell elérni minél több contenttel minél több eszközön.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez érthető utólag, viszont a kérdés inkább az, hogy miért nem a VR1-re építve fejlesztettek egy VR2-t, hogy egységes maradjon a játékosbázis? Mindenhol azt írják, meg nekem is az esett le a prezikből, hogy egy totálisan más eszköz ez a generáció, mint az előző.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Egy olcsó headset sikeréből (ami olcsósága ellenére annyiba került, mint a konzol) hogy sikerül azt levonni hogy akkor most durr bele, jöhet egy prémium headset?
Ha csak az olcsósága miatt vokt sikeres a PSVR1, akkor az nem vetít előre sok jót szerintem.
Nem a legjobbkor akarja a Sony kiadni a PSVR2-t.
-Tuti hogy konzol árban lesz. (legjobb esetben)
-Válság van.
-Ezt is majd biztos skalpolják, mint a PS5-öt.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
Köszönöm a választ, nekem ez a sztori így nem volt meg. Én személy szerint a VR-ból annyit érzékeltem, mikor volt PS4-em, hogy nem jó, pedig olyan szerencsés eset vagyok, hogy egyáltalán nem alakult ki motion sickness semmilyen játéknál sem, de maga az élmény messze elmaradt a reality-től, gyorsan túl is adtam rajta. Ezt a VR2-t fél szemmel figyelni fogom azért, bár az én személyes ízlésemnek nagyon a perifériáján van minden AR, VR téma.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Ezt néztem én is. Igazából ez ilyen "dizájner" cucc. Nem is maga a cucc a lényeg, hanem a miliője. Vagyis én inkább arra vágynék. Mert technikailag nem erős. A játékok nem kiemelkedőek. Mégis az összkép az kívánatos. Más, de mégis kicsit olyan mint ami az Apple cuccok körül van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wesder
félisten
-
Bad Pritt
nagyúr
Régen is voltak, Crash Bandicoot, Jak and Daxter, Spyro, Ratchet and Clank és ezekkel azért lefedtek egy relatív széles réteget a platformerek közt, voltak hozzájuk vadhajtások is, de egyik sem érte el a N legnagyobb sikereit, hiába volt óriási a Playstation platform mögöttük. Szerintem nagyrészt ezért sem erőltették már a PS3 érát követően.
Astróból ilyen Kingdom Hearts klón el tudnék amúgy képzelni.Meg amúgy a split screen, sőt, önmagában a koop képesség kihalófélben van valamiért manapság Xbox-PS fronton. Ha valaki azt mondja nekem 2010-ben, mikor két gépen négyen toltuk a Halo Reach kampányát, hogy a Halo 5-ben nem lesz local coop, az utána következő játékban meg teljes mértékben hiányozni fog, akkor lehet sírtam volna.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Cukifaktor. Sokkal gyerekesebben gagyibb, egyszerűbb, mint a Rachet például. Egy Mario-hoz képest szerintem bármelyik Rachet egy hardcore játék. Az Astro és a Mario is nagyon egyszerű. Már-már fapados játék. És erre nem tudnak ráérezni. Vagyis a Sony pont ráérzett az Astro-val, mert ebben egyetértek veled, hogy azt lehetne továbbvinni.
Egyébként pont aktuális a körömben, hogy PS4-re egy 6-7 éves kisfiúnak a Rachet-et ajánlottam. És ma mondják, hogy hétvégén óriási hiszti, vergődés volt, mert nem tudott benne haladni. Valahol elakadt. Na most egy Mario-ban nem tudsz elakadni. Pont ez a jóleső fluidság van, semmi tét, semmi bonyodalom. Amiket Bad Pritt felsorolt, egyik se jó példa. Mert egyik sem hasonlítahó a Mario, Kurby, Astro és egyéb játékok receptjéhez. Nem elég casual játékok. Még ha nekünk azok is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
zozika84
őstag
-
_drk
őstag
Nem is tudtak több PS5-öt gyártani.
Ami még most jó tipp, hogy nem akarnak 2 generációra fejleszteni, de a 20 milliós eladás még nem elég, hogy megfelelő eladást produkáljon.
Amit nem látunk, hogy egy csak új genre kiadott játékot mennyien vesznek meg és egyáltalán mi lenne az elvárás.
De azt tudom, hogy túl nagy volt a hype! Nem egy kollégám van akinek otthon van a PS5-je, de nem is játszik vele. Nem mintha sok minden lenne mostanában, de az igazi kockák mindig vesznek valamit és esetleg nagy megjelenéssekkor 3 játékot is behúznak, ami kiad most 60 dollárt vagy Eurót.
Gondolom ezeket az adatokat látják, hogy a 20 millió konzolon mennyi az aktív játékos és aktív vásárló. -
őstag
Jövőre azért az Xbox erősebb lesz így is exkluzívok terén, hogy egyébként elmondásuk szerint annyira nem gyúrnak rá. Nekem mondjuk a Hellblade 2 vagy az új Forza Motorsport lesz érdekesebb.
Persze mindezt úgy, hogy PC megjelenéssel.
Meg amúgy elnézve a mostani évet, jó sok multiplatform játék csúszott át 2023 -ra. Így ha a fele meg is érkezik, akkor is húzós lesz anyagilag következő év.
Nintendo -n is jön az új Zelda...már előre fáj a 2023. De akár a Diablo IV. is lehet pénzes téma, ha előbb jön mint hogy az üzlet lezárulna.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Tudom sajna, van (másodkézből) tapasztalatom. De ez egy nagyon jó komment, mert vissza is lehet kanyarodni oda, hogy miért nincs minden platformon populáris, egész család számára megfelelő játék: nem éri meg és baromi nehéz. Ha túl egyszerű, nem lesz jó a tapasztaltabb játékosoknak, ha túl összetett, nem lesz jó a tapasztalatlanoknak.
Amúgy totál más téma, de erről a kommentedről az jutott eszembe, hogy nagyjából ezért lehetett év játéka egy It Takes Two vagy Sekiro.
Előbbiben benne van szinte minden zsáner és ugyan nincs semmi mélységében kidolgozva, az arpg pálya nem egy Diablo, a repülős sem éri el az Ace Combat szintjét és a verekedős részeket sem fogja az ember Mortal Kombat helyett játszani, de intuitív, jól működik és fun. És ez a legfontosabb, ordít az egész játékról, hogy az volt az egyetlen céljuk, hogy könnyen kezelhető és ezért fun legyen mindenki számára (kivéve az a bizonyos jelenet...).
A Sekiro meg két gombbal megoldást kínál minden akciójáték legnagyobb problémájára és egyszerre jutalmazza a játékost ha agresszív, ha defenzív és mellé bünteti, ha passzív. Nincs még egy játék, ami ezt ennyire egyszerű módszerekkel megoldaná.Mind a kettő oltári meló lehetett, amit a végeredmény egy átlag játékos számára nem biztos, hogy teljes egészében tükröz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Pont nemrég fejeztem be az első Halo Wars-t Xboxon és néztem kicsit utána, milyen meló is volt az Ensemble számára RTS-t fejleszteni konzolra. Egészen elképesztő az a munka, ahogy nulláról összeraktak egy rendszert, ami zökkenőmentesen működött konzolon anélkül, hogy a játékos azt érezte volna, az irányítással küzd és hiába volt sokkal egyszerűbb, mint egy PC RTS, a játékmenet ügyesen maszkolta a hiányosságait. Ezért sem volt jó ötlet kidobni PC-re később, mert egyből észrevette az ember, hogy mennyivel egyszerűbb a játék, mint egy AoE 3 vagy Starcraft 2.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Engem most az early access indie Prodes menüjétől kapott el az agyf*sz, konkrétan van olyan, aki nem is érti bizonyos részeit a menünek. Ahhoz, hogy pl. folytasd a megkezdett kampányodat a következő lépéseken kell átesned:
Főmenü, rányomsz a kampányra, semmi gond.
Itt gondolom választani lehetne közülük, ha lenne több, jelenleg full fölösleges. Érdemes megnézni jobboldalt, hogy a két ravasszal kell fel-le navigálni, ilyet se tapasztaltam még máshol.
Itt van három lehetőség, mert a kurzor alapból a Campaign soron van, azzal visszalépsz az előző menübe, de amúgy a B/kör is visszaléptet, szóval át kell lépkedned a Continue-ra.
Itt meg a mentéseket listázná, ha lenne több.Hat gombnyomás az, hogy folytasd a játékod és a játék teljes menürendszere ilyen, vannak részei, amik teljesen átláthatatlanok, mert nem látszik, melyik lehetőségen is állsz épp. Lehetne mondani, hogy indie csapat, de ez józan paraszti ész szerintem, hogy ha valami lehet egyszerű és gyors, akkor miért legyen ilyen? Azért van tucatnyi gomb a kontrolleren is, hogy használja az ember, a Campaigns menüpontban lehetne minden lehetőség a különböző gombokon, mint mindenhol máshol.
Mindegy igazából, ez csak apróság, azért ajánlom.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy most belegondoltam és tényleg sokszor szokott érdekes lenni egy-egy ajtó. A From ajtói (ajtajai?) a kedvenceim, mikor collision model jár hozzá, de hitbox nem, úgyhogy simán át tudsz rajta ütni.
A létrák szoktak még ilyen halmozottan hátrányos helyzetű interaktív tárgyak lenni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Tudom hogy ez csak revenue, de durva lenne, ha ennél a majdnem 3B$-nál többet szornának a 3rdparty címekre. De ezt csak én gondolom így. Àllítólag ebben nincs benne a PC GamePass, ez csak a konzolos.
3 előfizetésük van konzolon:
-Gold
-GamePass
-GamePass UltimateUltimate-ben benne van a Gold, PC+Konzol GamePass, EA Play, xCloud streaming, és Perks.
A Gold előfiztők száma egy ideje már sajnos nem publikus.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
Mint laikus azt mondanám hogy ha az adott évben megtérül a bekerült 1stparty, akkor már jó lehet. Na meg ugye nem csak a GamePassnak kell visszahoznia. Szerencsére PC-n még mindig inkább megveszik Steamen az adott Xbox játékot, minthogy előfizessenek, mert a PC-s Store meg App használata egy kínszenvedés állítólag.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Uhh tényleg. Rossz ám, hogy PS4-gyel léptem be a konzolvilágba (haha). És valahogy bele se gondoltam, hogy mi volt előtte.
A rossz startot csak a covid, gyártás problémákra értettem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
_drk
őstag
De tényleg durva, hogy megjelenéskor a sima PS4 már lassú volt! Akkor olyanokat olvastam hogy itt mindennek vége, mer ezek semmire nem lesznek jók már most se, nemhogy 2-3 év múlva.
Erre lassan 10 év elteltével még minden megjelenik és el is boldogul a játékokkal. Nem 720p 20 fps-el.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Szerintem kicsit túlvállalták magukat ezzel a hardverrel. Leginkább az soc -val. Semmi nem indokolja azt, hogy nagy erő legyen benne, ha az android és a stream/cloud játék a cél.
Vagy legalábbis én nem látok olyan dolgot, ami ezt indokolná.
Szerk.:
Amúgy a kontroller biztos jó cucc. Én Kishi -t használok és nagyon szeretem.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Adják külön és 100 dollár. Én is gondolkodom rajta, mert azt mondják a tesztelők, hogy elég nagy improvement az első Kishihez képest, egy nagy hátránya van, hogy nem lehet olyan kicsivé összecsomagolni, ha az ember nem használja.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Abból indult jelenleg a sztori, hogy állítólag! küldtek ki a PS5 -ből tesztelői példányokat. Ami egyes források szerint nem jár hardveres fejlődéssel, hanem a mostani modelleket váltja majd fel, ami egy saját gyártású, USB -n csatlakoztatható lemezmeghajtóval használható fizikai példányok futtatására.
Állítólag!!!!!!!!!
Tehát alapjaiban nézve egy digitális gép, külső lemezmeghajtóval.
Szerk.:
Ez meg a másik pletyka.Csak eddig kerestem...
Nem hiszem, hogy mostanában lesz generációs fejlődés.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
Azt mondjuk kavarják a pletykák, hogy külső vagy könnyedén leszedhető lemezmeghajtóról van szó.
Ez már amúgy elég régi sztori, csak én pletykát ritkán szoktam megosztani. Nem csak azért, mert nem lehet valóságalapja. Hanem azért is, mert az utóbbi években megváltozott piaci helyzet, gyártási, ellátási problémák és egyéb indokok miatt sokszor a cégek is arra kényszerülnek, hogy módosítsanak a terveken.
Tehát lehet valami be volt tervezve, esetleg beszéltek róla egy értekezleten, de akkor érdemes róla beszélni, ha tényleg történik is valami.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
KKaresz45
senior tag
Jó lenne ha valaki helyre kalapálná őket. Legalább a nextgen Witcher 3-mat tisztességesen csinálják még meg.
#6155ρσгτσ A pletykák néha bejönnek, majd tényleg megveszi a Sony és PS exkluzív lesz a Witcher 4 meg a köv. CP
#6156Bad Pritt Én úgy tudom, hogy a GOG az nem egy nagy valami. Kevés ember dolgozik rajta és pénzt sem nagyon hoz.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én inkább azt a kérdést tenném fel, hogy kinek van szüksége egy olyan kiadóra és fejlesztőre, amelyik évtizedenként két sztori rpg-t fejleszt 0 live service contenttel. Most a minőségüktől függetlenül nem igazán megérős.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Ha tényleg ilyen minőségi, akkor még oké is lehet az ár, bár a legtöbb embernek az alap is bőven elég szerintem.
Én csak egy Elite S1-et vettem 4 éve, de azon kívül hogy nehezebb volt, amit amúgy szerettem, nem adott annyi pluszt, mint amennyivel drágább volt.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
Az Xbox eladások több mint fele SS, szóval ez van, ezt kell szeretni. Majd a következő genben 1 Xbox lesz, és az is All Digital tippre. Ugye az Xbox felhasználók fele nem tud lemezt használi az SS-hez, az X tulajok egy része, pedig ugyanúgy all digital használja a gépet.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
T.Peter
őstag
Nezhetjuk ugy is, hogy 5-6 GB hasznalhato terulet kulonbseg van koztuk, szoval a fejlesztoknek azt kene megoldaniuk, hogy azt a mennyiseget csak arra hasznaljak hogy szebb legyen az X verzio. A legtobbet a texturakon lehet sporolni, de a tobbi asset-nel is van eleg sok mod. Remelhetoleg a kovetkezo generacioban nem lesz 2 konzol, de azert tulzasnak erzem ezt, hogy havonta van valaki aki elsirja magat, hogy mennyire rossz hogy van az S. El kene fogadni hogy S-en ronda lesz az eredmeny es ennyi. Plusz ha az Epic megoldotta az UE5 demo-val akkor inkabb mindenkinek magaba kene neznie eloszor.
-
Igen, elég rosszul fogalmaztam.
Én a Division esetében úgy gondolom, hogy az gameplay volt. Valami atom hw-n, és nem volt még benne csak az a pályarész, azok az assettek, amiket láthattunk. Ezért jól tudták prezentálni. Aztán amikor optimalizációra került a sor a végleges build-nél. Akkor kiderült, hogy az, abban a formában nem lesz életképes. És elkezdték visszabutítani, kivágni belőle dolgokat.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
T.Peter
őstag
Volt AI es fizika is abban a demoban de ertelek.
"rombolhato, teljesen dinamikus kornyezet, jobb AI, ugy egyaltalan egy jol mukodo, dinamikus vilag tele elettel."Ez a harom egyutt meg egy jo darabig nem lesz es nem a keves memoria miatt. Azt az 5-6 gigat meg siman meg lehet tolteni 4k-s texturakkal. Alapbol ott vannak a render target-ek, amiknel nem biztos hogy erdemes sporolni. A masik meg hogy jo lenne eljutni arra a szintre hogy ha kozel mesz egy adott asset-hez akkor nem 3 texel probalja kitolteni a kepernyot.
-
Dicker
őstag
Előtte X360 volt, azelőtt PS2, régebben meg N64, úgyhogy sosem voltam hűséges.
Xbox-on maximum pár játék érdekelne, amit hiányolok, de az pc-n is van, és ha lesz jó minőségű használható felhőalapú játék onnantól csak net kell hozzá. Single player játékoknál ez teljesen jó szerintem. Úgyhogy ez a része nem mérvadó.A kontrollerrel amúgy mi a baj, hogy nem tartós?
Működik vele egyébként a DS4 is?Akkora játékos már nem vagyok, hogy kettőt tartsak, de persze az lenne a legjobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...