Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Sackboy is ilyen, aztán mégis valahogy abból is hiányzik az a szikra, amitől nem csak simán jó lesz egy játék, hanem olyan igazán zseniális. Ráadásul teljesen korfüggetlen a dolog. 4x éves ritkán játszó (újabban ez azt jelenti, hogy kb semennyire) de kocka haver is 10p alatt úgy ráfüggött, pláne a speedrunokra, hogy mikor végre letette, röhögve mutatta, hogy remeg a keze.
Szóval, szerintem az van, hogy az Astro-val megfogtak valamit, ami 2-3 évtizedente egyszer sikerül egy valakinek.Innentől a különbség az, hogy lesznek-e olyan ügyesek meg okosak, mint a Nintendo. Merthogy ügyesen csinálva csak az Astro-val el lehet adni még 3 generációnyi konzolt, mielőtt kijön a következő, ami ennyire zseniális. Csak... Az van, hogy ilyen téren a sony nem ügyes. Sőt, konkrétan általában balfasz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Az van, hogy mario-t mar nem kell csinaljanak. Gyakorlatilag keszen van. Mar csak elni kellene a lehetoseggel. Nem olyan nehez az, ugyanaz a csapat mar lehozott zsenialis, teljes aru Astro AAA jatekot PSVR-ra. Az is abszolut top3-ban volt a VR jatekok kozott. Szoval a fejleszteshez a kepesseg megvan, a csapat megvan, a finanszirozas megvan, a kreativ processek megvannak. Minden megvan.
A maradekhoz osszesen annyi kene, hogy megkapjak az megrendelest AAA Astro jatekokra, aztan mogejuk legyen rakva a megfelelo marketinggepezet, ami raadasul Astro-t, mint olyat felemeli a PS kabalaja szintre. Nem olyan rohadt nehez dolog ez, plane nem egy ilyen sulyu cegnek.Live service lovolde az mas kerdes. Az elso az biztos, hogy olyan, mint a jo szex (nyogvenyelos). Valoszinu sokaig is tartana megcsinalni az elso fecsket, ha most allnak neki, talan generacio vegere keszen van. De ott se a live service a nehez kerdes, ahhoz megvan mindenuk, hanem az, hogy egy olyan szinten jo lovoldet csinaljanak, ami akkorat megy, hogy kiuti a nyeregbol a CoD-ot, es ezt folyamatosan update-eljek erdemleges contentekkel, illetve par evente jojjon ki uj resz. Ez az utobbi az, ami tenyleg rohadt nehez. Ez se megugorhatatlan, de nehez. Plane management szempontbol, mert annyi penzt/eroforrsat kell ra lekotni, hogy sokat, es tenyleg csak akkor terul meg, ha nagyon jol sikerul. Ezert nem megy senki a CoD ellen. Mert hatalmas kockazat, es ha nem jon be, abba bele tud roppanni egy ceg. Ok, egy SONY valszeg tulelne, de evekig ereznek a hatasait Ok is. Batornak kell lenni egy ilyen lepeshez, Jimbo meg minden, csak nem bator es kockazatkereso.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Jah, abszolut. Sot... Igazabol mar ezerszer bebizonyosodott, hogy a masolasnak nincs jo vege. Valami teljesen uj univerzum, lovoldebe eleg jo sztorival, legyen jo a gunplay stb, fuggjon ra a nep, fontos, hogy mindez legyen teljesen multiplatform, aztan johet a Live service varians mindenfele online modokkal. Nem feltetlen kell itt CoD-os lovolde, siman lehet kb elso vilaghaborutol urpancelos scifis akarmi is, nem az a lenyeg.
Hulyen hangzik, de a fontos dolog tenyleg az lenne, hogy jo legyen az univerzum meg a gunplay, es minel tobb platformon elerheto legyen. A tobbi mar-mar trivialis. De ez viszont pont eleg nehez."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz zozika84 #5726 üzenetére
Miert biztal benne ennyire? Miert lenne jo neked, mint egysegsugaru vegfelhasznalonak az, ha vegbemegy ez a felvasarlas?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz zozika84 #5730 üzenetére
Amugy tenyleg nem ertem, mi van ujabban a SONY haza tajan. Tenykent tudom, hogy kemenyen meloznak magukat a jatekfejlesztok, animatorok, muveszek, stb, es nem remastereken (ennel tobbet reszegen se tudtam kihuzni beloluk, de ha de, akkor se irhatnam le ).
Aztan valahogy nem igazan latunk ebbol megse semmit.Szoval most vagy az van, hogy valami nagyon nagy szar van a palacsintaban, vagy az van, hogy most ez egy ilyen tervezett uborkaszezon, aztan megindul az uthenger, vagy nem tudom. Azt tudom, hogy folyamatosan annyi a melo, hogy ihaj.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz zozika84 #5734 üzenetére
Teljesen egyetertunk. Az egyetlen, hatalmas mazlijuk annyi, hogy a konkurencia is balfaszkodik, ott se jonnek a jatekok. Ha ez nem igy lenne, mostanra nagyon mashogy nezne ki a jovokep ebben a generacioban. Most meg 50-50, nagyon nincs meg ez a meccs lejatszva. Ami amugy eleg ijeszto Sony szempontbol, mert akkora elonnyel indultak, hogy onnan eljutni oda, hogy 50-50, ket ev alatt, az durva. Szvsz kb az fog donteni, hogy melyik oldalon kezdenek el jonni elobb a tenyleg uj es jo ex cimek, es milyen iramban.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ebben mondjuk simán lehet valami, hogy nem akarnak szívni a crossgennel, viszont nextgen meg még nincs elég.
Többi: na igen, ez is igaz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5760 üzenetére
Mert szivas, meg mert draga es nehez.
Az accessibility-vel az van, hogy ket ut van:
- Vagy eleve ugy tervezed meg az egesz player interaction reszet a jateknak, hogy a kezdetektol figyelembe veszed
- Vagy akkora szivas beepiteni, hogy szo szerint nincs ertelme szopni veleAz van, hogy ha fejleszteni akarsz egy jatekot, akkor a folyamat valahogy ugy nez ki, hogy van egy alapkoncepcio, aztan par kezdetleges design document, aztan par proof of concept, ahol sokszor konkretan szurke gulak meg kockak meg hasonlok vannak, aztan ezek kozul ami mukodik finomhangoljuk, probalgatjuk, es ha kesz vagyunk ezekkel, akkor kezdodik az, hogy konkretan uljunk le, es kezdjuk el tervezni a jatekot, csinaljunk koltsegvetest, stb.
Ezt azert irom le, hogy lehessen latni, hogy az, ami szinte barmilyen mas szoftvernel az elso lepes, az jatekfejlesztesnel nagyon nem az. Ezert szoktak a studiok ugy mukodni, hogy van legalabb egy kis csapat, ami minimum 1-2 evvel az elott, hogy az eppen keszulofelben levo jatek megjelenik, mar mason dolgozik. Mert egyszeruen kell ennyi ido ahhoz, hogy eljuss addig, hogy egyaltalan van ertelme arrol beszelni, hogy elkezdunk jatekot fejleszteni. Nyilvan ez egy uj IP eseten igaz, ha siman folytatast csinalsz valaminek ugy, hogy a jatekmechanika 90%-a mar adott, az mas.
De a lenyeg:
Ha akarsz accessibility-t, es ezt komolyan is gondolod, akkor pont a legegyszerubbnek tuno controllal kapcsolatos reszeket mar ezekben a kezdeti stadiumokban vagy beleepited es ugy is teszteled a proof of conceptet, vagy hagyod a picsaba.
Es akkor emelle meg bejon az uzlet veres valosaga. Azaz az, hogy a jatekosbazis potencialis 0.01%-os novekedeseert mennyi penzt, idot, energiat es korlatot vagy hajlando vallalni.
A Sony meg a Microsoft sokat, mert nekik ez mar presztizskerdes is, meg nagyon hulyen venne ki magat, ha nem. Egyszeruen nem tehetik meg, hogy szarjanak ra.
Barki masnal ez leginkabb elvek es realitasok kerdese. Es a realitasok nagyon sokszor irjak felul az elveket, egyszeruen szimpla penz-es-eroforrasugyi realitasok miatt.ui.: Mielott barki azt feltetelezi a stilus miatt, hogy szamomra nem fontos a tema, ezeket onnan tudom, hogy tagja vagyok az egyik accessibility research groupnak a melohelyen. Erosen felvilagosito hatasu volt a dolog komplexitasa, mikor eloszor szembejott.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5762 üzenetére
Egyikkel se jatszottunk meg, bar az it takes two fent van a backlogon, de minen ilyen komment utan elorebb lep egyet kb. Zsenialis cucc lehet, mar varom, mikor jutunk el addig, hogy sorra is keruljon.
De amugy igen, sokszor a legegyszerubb jatekokban/dolgokban van a legnagyobb melo. Megoldani, hogy egy amugy altalaban komplex dolog egyszeru legyen, de jo is, hat az rohadt nehez. Szerintem konkretan a legnehezebb.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5769 üzenetére
Sajnos azt se volt szerencsem jatszani, pedig nagyon ki akartam probalni, de valahogy sose jott ossze a dolog.
Kezdem ugy erezni, hogy ahhoz kepest, hogy mennyire az eletem es munkam resze a jatekok meg a fejlesztes, baromi keveset jatszok."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5771 üzenetére
Ezek viszont nagyon jogosak. Plane, hogy ezeket a kontroller beallitasokat beepiteni nem is szivas, sot... Rengeteg -akar ingyenes- 3rd party megoldas van rajuk, ami gyakorlatilag drag&drop-al behuzhato a projektbe, aztan mar csak be kell kotni, meg dobni ra valami GUI-t. Legutobb mikor neztem, egy ember egy heti munkaja volt a backend, tesztelve meg minden, plusz amig rahuztak a csillivillit, szoval ennek igazan bele kene fernie.
A felirat az mas teszta, az lehet nyugos (mar maga a meglete), viszont ha mar letezik, akkor az, hogy lehessen neki adni hatteret meg alap fontot allitani, az annyira trivialis, hogy a legalapabb junior megoldja 1-2 nap alatt maximum.
Az, hogy nevek + szinek legyenek beszelofuggoen, az mar egy mas kerdes, azt tervezni kell az elejetol, kulonben szivas lesz. Viszont teny, hogy zsenialis az otlet. Csak nevek, szinek nelkul az megoldhato technikalilag konnyen, viszont szoszolos, idorablos melo, ha nem gondoltak ra alapbol.Ettol fuggetlenul igen, ennyinek mar nagyon alapnak kene lennie mindenhol, plane, hogy ha a kezdetektol eszben van tartva, akkor ezek a kb semmi kategoria. Ennel az tobbe kerul a cegnek, hogy a fejlesztok megbeszelik, mit egyenek ebedre.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5781 üzenetére
Jezus...
Viszont ha oszintek vagyunk, ez mar nem accessibility kerdes, hanem konkretan a jozan paraszti esz teljes hianya, ahogy irod is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5783 üzenetére
Figyelj, En mashogy gondolkodok. Aki igy csinal meg egy olyan menurendszert, amiben az eg vilagon semmit nem kell kitalalni, mert also hangon 10 eve gyakorlatilag kesz a tokeletes menurendszer template-je, az lehet jobb is, ha nem is akar accessibility-vel szivni.
Marmint, ahol a menu ilyen (ami az egyik, ha nem A legegyszerubb resze egy barmilyen jateknak), ott lesz mas gond is. Jobb is, ha alapbol latjak az emberek, akiknek kell az accessibility, hogy ezzel nem kell erolkodni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5854 üzenetére
Videot majd megnezem, egy biztos, amit semmi keppen nem fogok vallalni soha, az az, hogy 3rd person jatekban normal, sima ajtot csinaljak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5858 üzenetére
Vannak is amúgy ilyen baromságok, amiket szoktunk, ha valami miatt egy hülye proof of concept-be ajtó kell.
Általában a sima 4 ablakos standard ajtó modellt rakjuk be [ezt, csak csak felül van ablak és csak sima ajtó] , és úgy nyílik, hogy...
- Fel megy be a plafonba
- Közepén ketté és bemegy a falba
- Nyílik a közepén egy portál (igen, oda, ahova amúgy is mennél)
- 1000 darabra esik, és leesik a földre. Amikor bezárod, ugyanez az anim csak fordítva.
- Elkezd pörögni, aztán egyre gyorsabban pörög, végül elszáll a picsába, mint egy helikopter.
- Jön ezer bogár és megeszi az egészet 3mp alatt
StbIgazából bármi, csak azt ne kelljen, hogy odanyúl kézzel, lenyomja a kilincset és kinyitja a Qrva ajtót. Nameg közben elég fun is, lassan egy kis verseny is kialakul, hogy ki tudja a legmeglepőbb ajtónyitást megoldani. Ha valaki megoldaná normálisan, az mindent vinne.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ha jól látom, ez viszont revenue, nem profit. Én az utóbbira lennék kíváncsi. Bár csak nagyon gyorsan átfutottam a cikket, szóval ha benne van a net profit rész is, akkor sorry.
Szerk: xboxon van még külön gold, vagy már az is benne van a gamepass számokban?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ha ez csak a gamepass, akkor nem rossz. Igazából a kérdés nem csak az, hogy mennyit szórnak el 3rd party címekre, hanem hogy mennyibe fog kerülni egy saját cím, amikor elkezdenek ezek megjelenni. De 3B még úgy is bőven jó szám amúgy, az 99%, hogy már szemmel látható mennyiségű profitot is termel.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Meglepne. PS1-2-3 idejen konkretan osszehasonlithatatlanul gyorsabban fejlodott (illetve avult el) a barmilyen PC, mint ma, a PS4/XONE mar a megjelenes pillanataban is nagyon karcsu volt, foleg CPU-ban, aztan megis boven kihuzta a teljes konzolgeneracios eletciklust mind. XSX/PS5 pedig egy olyan vas, ami nemhogy a megjelenes pillanataban, de meg ket evvel kesobb is erosebb, mint a piacon levo PC-k nagyon nagy szazaleka. A start meg csak olyan szempontbol rossz, hogy annyira veszik, hogy nem tudnak eleget gyartani. Szerintem valahogy tuleli mindket ceg.
Plusz, ilyen termekhianyos start utan biztos nem fognak rohanni elore, hogy "csinaljuk meg megint". Ha valami, akkor ez inkabb kifele tolna az eletciklust, plane, hogy igazabol meg el se kezdodott a nextgen era, kb minden IS jon PS4-re meg XONE-ra is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
PS4 az tenyleg ijeszto volt amugy. Mindenki varta akkor is a nextgent, mint a messiast, erre kiderul, hogy mindket oldalon ilyen kvarcorabol kukazott CPU-ja lesz szegenynek.
Hala egnek memoriabol boven volt, meg a GPU is eleg eros volt, ez mentette a helyzetet, viszont... Hat, lehet ezen szepiteni, de az az igazsag, hogy az elozo generacio rengeteg szempontbol visszafogta a fejlodest. Ezert nem lattunk semmi extrat, csak picit szebb grafikat, meg max kidolgozottabb tortenetet, mert memoria volt boven, GPU volt eleg, a CPU-idovel viszont dekazni kellett kemenyen. Hala egnek legalabb az adott, hogy egyseges memoriakezeles van CPU es GPU kozott, tehat nem kell masolgatni, csak oda kell b@szni egy pointert, hogy ott van, azt hasznald, ami viszont egy hatalmas overhead-et vesz le, ezert lehet, hogy a fostalicska jaguar a konzolokban ezerszer jobban teljesit, mint egy asztali konfigban. Mert ezen nagyon sokat lehet nyerni, es nyernek is, megvan mar hozza minden, ami kell, kornyezet, tapasztalat, szeleskoru tamogatottsag, minden. Ez az, ami miatt sokkal jobbnak tunik, mint amihez hasonlo esetben szokva vagyunk CPU-oldalrol.Namost ugyanez amugy igaz a mostani generaciora is, csak epp Zen2 alapokon. Szoval ha VEGRE el tudnak engedni az elozo generacio kezet, johetnenek igazan fincsi cimek, amik tenyleg mutatnak ujat. Szerintem meg kb 3 ev, es meglesz az elso fecske. Nagyon varom mar, nagyon kivancsi vagyok ra, hogy tudnak-e elni a lehetosegekkel, es ha igen, hogyan/mennyire.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Konzolos graf ezekből kb melyiknek felel meg? Kíváncsi vagyok, kb ugyan ahhoz az élményhez milyen vas kell PC oldalon.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Lol, ezen az áron ez egyszerűen komolytalan. Mondjuk razer, szóval lehetett erre számítani. Értelmetlen, de legalább drága...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Igen, a hw választás is teljesen fura, semmi értelme. Azon felül már a marketingszöveg is erősen félrevezető, hogy aszongya hogy "android pc xbox AND cloud gaming"... Ami a valóságban igazából android and cloud. Se box, se pc címeket nem tud natívan futtatni.
A kontroller része biztos tényleg fasza lesz. Ha adni fogják külön, nagyon maximum 100usd körüli áron, annak még akár so-so lehet is értelme.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
válasz ProEvoFan #6073 üzenetére
Jó kérdés. Pedig amúgy egy teljesen logikus lépés lenne. És azért általában ami megy 4k-ban stabil 30fps-el, az menni szokott fhd-ban 60-al. Vagy ha nem, akkor annyira közel van hozzá, hogy minimális finomhangolás elég.
Passz."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz zozika84 #6076 üzenetére
Ez most így két év alatt hanyadik "bizti úgy van, trust me bro" pletyka arról, hogy már konkrétan létezik is mindkét nagynál pro verzió?
Tippre úgy az ötvenedik. Mármint az ötvenedik olyan, ami már "megerősített" meg "megbízható".
Részemről továbbra is úgy vagyok vele, hogy nagyon meglepne, ha igaz lenne, hogy már ott tartunk, hogy fejlesztőknél vannak a devkitek."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Pontosan. Mert most mi az, amivel többet tydna egy pro vas? Megkapná az új zen-t, és... Ennyi. Semmi értelme szívni vele, annyira minimális plusz, hogy tényleg szóra se érdemes. Így hirtelen nem is tudom, hogy van - e konkrétan fejlettebb amd grafikus architektúra, mint ami a mostani konzolokban van, vagy van - e akkora fejlődés gyártástechnológiában, hogy konzolos keretek (tehát max 300-400W mindennel együtt) tudjon számottevően többet. Szvsz nincs, tehát nincs is mire építeni a pro gépeket, tehát kb kizártnak tartok bármilyen devkitet. Majd talán egy év múlva, de inkább kettő.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz negyven2 #6124 üzenetére
Igen, a 7. generacio nehez volt fejlesztoi szempontbol, plane mikor elindult.
Microsoft SDK es toolset nagyon nem volt meg azon a szinten, hogy tenyleg segitseg legyen, ne nyug, raadasul a PS3-nal a SONY is olyan baromsagot csinalt, hogy a fobb fejlesztoi eszkozok linux alol mentek. Amivel nem lenne gond, ha nem jatekfejlesztesrol beszelnenk.Nyilvan kesobb mind a ket cegnel nagyon sokat javult a helyzet, elkezdtek jobban hallgatni a jatekfejlesztokre, maguk a fejlesztok is elkezdtek megtanulni nem egy szalon programozni, stb.
A nyolcadik generacio mar mikor indult is osszehasonlithatatlanul jobb volt. Nyilvan tobbek kozott azert, mert ezek erosen epitenek egymasra. A mostani generacio mar kinyalja a fejlesztok pici popojat. Csak ugye az van, hogy kozben meg a jatekok komplexitasa is annyit emelkedett (tobbet kozott pont ezeknek a fejlesztoi segedleteknek koszonhetoen), hogy igy is rohadt nehez."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz KKaresz45 #6149 üzenetére
Itt igazabol ma mar a ceg nem er semmit, ez a 2B ez kb pont az IP-k erteke. Marmint a Witcher meg a Cyberpunk egyutt er kb 2 milliardot, a maradekkal meg kezd amit kezd, aki megveszi, ha vegul valaki megveszi. Tudas az van ott meg, a borzalmas munkakorulmenyek (es _nagyon_ alacsony fizetesek, meg jatekfejlesztesen belul is) miatt lelepett emberek kozul sok visszacsalogathato egy jo ajanlattal. Nem lenne konnyu, teljesen nullazni kene a jelenlegi ceges kulturat es meghonositani egy normalisat, ami nem a kiegetesre, kihasznalasra es folyamatos hazudozasra epul, aztan valahogy bizonyitani, hogy tenyleg valtozas van, szoval... Nem lenne konnyu. De megoldhato. A kerdes tenyleg csak az, hogy barki hajlando-e kifizetni 2B usd-t ezert, meg utana vallalni az evtra bo 300 millios koltseget annak, hogy ami most van, kb lehet kidobni es nullarol mindent ujracsinalni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #6156 üzenetére
Igen, es ugy is ertettem, csak nem irtam le kulon. Szvsz csak kulon a GoG er ugy minimum 200 millio, maximum fel milliard usd koruli penzt. A witcher az, ami nagyon ertekes IP, minimum 1 milliardot onmagaban er szerintem. CP az jo kerdes, elvileg az is siman erhetne fel milliard korul, de annyira leoltek a hiret, hogy lehet igazabol csak ilyen par szaz milla, nagyon maximum. Ezeken felul vannak az irodak, szakik, egyeb jogok, toolok, stb...
Baszki, most, hogy igy szamolok, meg a 2B is lehet, hogy sok erte, amilyen szinten elbasszarintottak a hirnevuket. Pedig lehetne ez joval tobb is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #6163 üzenetére
A hirnev megvan, a potencial megvan. A ceg erteket nem az adja, hogy mennyire tud ezzel elni, hanem hogy elmeletileg, normalis iranyitas mellett mennyire lehetne.
De amugy ha ugy vesszuk, ugyanez igaz mondjuk a Naughty Dog-ra is, es biztos lehetsz benne, hogy azokert is barmikor lerakna ket milliardot az MS, ha lenne ra lehetosege."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ez azért nagyon nem így van, pl nekünk is be van tervezve karácsonyra a kis xss az ori, fable, halo kombó miatt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Jezus. Azt hittem, max ilyen £150 koruli aron fog menni.
Mondjuk az teny, hogy kezbeveve... Sokat nem mondhatok, de: Pfhuh, nagyon minosegi cucc (par hete volt lehetosegem megtaperolni/kiprobalni egyet). A sima DS olyan utana, mint valami eldobhatos kinai piacos gagyi, pedig szerintem a normal kontroller is nagyon jo cucc. De az edge az valami mas szint. Sulyra is, mindenre is, nagyon nagyon egyben van, nagyon tetszett. Mondjuk azt nem tudom, hogy ilyen aron megvennem-e. Hosszu tavon lehet megeri, eztra funkcionalitastol fuggetlenul is, attol fuggoen, ki milyen tipus, mennyire "eszi" a kontrollereket."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Attól függ, ha olyan típus vagy, hogy fél évente kicsinálsz egy sima kontrollert, akkor nagyon megérheti a szinte teljes modularitás miatt. Amúgy én se fogom megvenni szerintem, de én balfasz vagyok, nekem még a sima kontrolleren is túl sok a gomb, nemhogy még extrát akarjak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
Nincs olyan, hogy build, ami nem letezik.
Vagy CGI van, vagy olyan, hogy valami annyira el lett basszarintva, hogy megeri kidobni a felet annak, ami kesz van (ilyen is elofordul, ezeket a sok eves kesesek szoktak jelezni).
Ahhoz, hogy valos gameplay trailered legyen, mar nagyon elorehaladottnak kell lenni a fejlesztesnek. Szamomra eleg hihetetlen lenne az, hogy mar annyira elorehaladott fejlesztesben, amibol gameplay trailert lehet (es erdemes) csinalni deruljon ki ilyen dolog.Esetleg a ketto vegyitese lehet meg, ahol a valos gameplayt vegyitik "cgi" elemekkel, esetleg a jatekban meg nem letezo feature-okkel, animaciokkal valami random de hiteles kornyezetben, stb, de ugy, hogy vegig gameplaynek tunjon. Ez az utobbi azert nagyon ritka, mert egyreszt rohadt draga (a sima gameplay+cinematic trailer az mas teszta), masreszt nem hivhatja gameplay trailernek, ki kell irnia, hogy non representative gameplay vagy valami hasonlot, legalabb azoknal a jeleneteknel, ahol nem konkret gameplay van.
Ha figyelsz, pl state of play-eken is igy szokott lenni, hogy ami nem igazi gameplay, ott a bal also sarokban ott van kis betukkel, altalaban feheren irva, hogy ez a jelenet amugy nem gameplay.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Nem tudom, akkor hogy volt, ma biztos, hogy ezert mar konkretan perelhetoek lennenek, ha mas nem, a befektetok meg az elorendelok altal. Ha meg a befektetoknek mast mutattak, akkor kb barki altal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Egy generaciokent van kezelve az XSX es az XSS, szoval nem. Vagy van XSS is, vagy nincs XBOX ugy egyaltalan.
Amugy a GPU-n a sirast nem ertem, legkonnyebb skalazni.
A memoria mennyisegen a sirast mar ertem, az tenyleg okozhatja azt is akar, hogy egyszeruen nem tudjak megoldani a jatekot ugy, ahogy akartak, es olyan hulye donteskenyszer van, hogy elengedjuk az xbox vonalat, vagy ujratervezes.Ilyen teren amugy orulhetunk, vegre szintet tudott lepni a microsoft. Eddig csak arrol voltak legendasak, hogy milyen ugyesen lovik labon onmagukat teljesen indokolatlanul, de most vegre sikerult ezen tullendulni. Most az egesz jatekipart lottek labon egy teljes generacio erejeig. Raadasul egy olyan konzollal, ami kb a kutyanak nem kell. Nem semmi, jar a taps.
Disclaimer: Kutyanak nem kell nem teljesen igaz, mi pont venni akarunk egyet karacsonyra, de akkor is, na.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz zozika84 #6269 üzenetére
Ami jatekot most terveznek (ezek az emlitett meetingek, ahol szidjak az XSS-t, mint a bokrot ugye foleg errol szolnak) ott mar 1000%, hogy el van engedve a prevgen. Plane, hogy jo esely van ra, hogy mire megjelenik az, amit most meg terveznek... Hat, jobb esetben max fel evre leszunk a nextgentol, de valoszinubb, hogy mar tulleszunk rajta, es az XSS/XSX/PS5 lesz a prevgen.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz T.Peter #6270 üzenetére
"Nezhetjuk ugy is, hogy 5-6 GB hasznalhato terulet kulonbseg van koztuk, szoval a fejlesztoknek azt kene megoldaniuk, hogy azt a mennyiseget csak arra hasznaljak hogy szebb legyen az X verzio."
Ez hajszal pontosan azt jelenti, amit leirtam, csak szebben megfogalmazva. Ha 5-6GB ramot csak szebb texturakra meg hasonlo baromsagokra hasznalhatsz fel, akkor tovabbra is az az egyenlet vege, hogy b@szhatod Te a zsenialis otleted uj jatekmechanikakra, ha kifutsz a memoriabol. Marad az, hogy csinalod ugyanazokat a jatekokat, mint most, max picit szebben, mert fentebbrol kezdodik a skala alja. Haaaat... Fasza.UE5 demo az pont egy kivalo pelda, jo, hogy irod. Semmi tartalom, csak grafika. Ezt igen, meg lehet oldani, ebben nem hatraltat semmit az XSS. Abban, hogy mondjuk megkapjuk azokat a dolgokat, amikert evtizedek ota sirunk: rombolhato, teljesen dinamikus kornyezet, jobb AI, ugy egyaltalan egy jol mukodo, dinamikus vilag tele elettel... Na ezek pont azok a dolgok, amik miatt nagyon konnyu kifutni a memorialimitbol.
Majd amikor megint sirunk, hogy fedezeknek lehet hasznalni anyu elhasznalt aluminium hamutalat az rpg ellen, akkor jusson eszunkbe, hogy de jo, hogy van XSS. Merthogy ez pont egy jo pelda arra, hogy olyat nem lehet, hogy az XSS-en megallitja az rpg-t a hamutal, XSX/PS5-on meg nem, mert akkor jatszhatatlan (plusz MS nem is engedne), viszont minden ilyen a memoriat ketpofara zabalja.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ez vegulis elofordulhat, csak ez is ritka. Gameplay trailerhez mar elvileg az kene, hogy legyen egy gameplay, ami ki lett probalva a kornyezetekben/univerzumban, amiben akarjak. Ez meg ugye csak akkor megy, ha azok mar legalabb nagyjabol keszen vannak. De amugy lehet az volt, hogy valami manager joazugy mentalitassal eldontotte mi baj lehetne alapon es az lett, amit irtal. Nagyon amator hiba lenne, de lattunk mar fuben nyuszit, ugye...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Hat, erre rohadt nehez valaszolni igazabol.
Mind a ket nagy gep rohadt jo, gyors, halk, verziotol fuggetlenul.Ahogy En latom a dolgot:
XBOX: Jobb a menuje, gamepass miatt hosszutavon olcsobb.
PS5: Zsenialis kontroller, PS jatekok, VR.A PS-nek perpill jatekok teren ezerszer jobb a portfolioja, XBOX oldalon egyelore nem latszik, mi lesz az eredemenye a felvasarlasoknak, de nem is lenne realis ennyi ido utan elvarni. Sajnos mindket gepre igaz, hogy perpill nagyon keves erv szol a valtas mellett elozo generaciorol, alig jott olyan jatek, ami nextgen exkluziv, a toltesi ido meg a szebb grafika miatt valtani nem tudom, mennyire eri meg. Talan PS-re tobb igazi nextgen jatek jott, ami PS4-en nem elerheto, itt a kerdes, ezek mennyire erdekelnek.
Jatekelmeny ronto hatas egyiknel sincs, mindketto jol van megcsinalva, eros, atgondolt, stabil vasak ezek.
Ha nem lett volna eddig PS4-ed, reszemrol egyertelmuen PS lenne a voks, de igy, hogy van... Franc tudja. Igazabol ezt neked kell eldonteni. Az biztos, hogy PS studios minosegu jatekok egyelore csak PS-en vannak, aztan lehet par ev mulva mar az XBOX lesz a jobb tipp. Lehetetlen erre most konkret, minden szempontbol helyes valaszt adni.Nekem van PS5, a terv az, hogy melle veszunk egy kis XSS-t azert a par jatekert, aztan max kesobb upgrade-eljuk XSX-re.
Illetve ilyen teren elfogult vagyok, de szvsz mar csak az Astro miatt megeri a PS5. Tudom, hogy rohejesen hangzik, meg meg vagyok vele aldva, de szerintem az elmult evtized egyik legjobb jateka lett, felnotteknek is, meg gyerekeknek is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Kinek mi, igaz nekem xbox menüvel összesen kb fél óra tapasztalatom van, de... Szerintem a PS4 után a PS5 ux design szempontból valami iszonyatosan el lett basszarintva. A büdös életben nem fogom megérteni, hogy lehetett ezt ilyen jó alapokkal ennyire elszabni. Nem azt mondom, hogy használhatatlan, mert nem, meg lehet szokni meg minden, de számomra borzalmasan töredezett, logikátlan, nehézkes az egész. Ps4-et meg bekapcsoltad és tudtad mi van, itt meg rendesen tanulni kell az egészet.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Eladó Playstation 5 Digital edition + 2db Controller + Hyperx Fury SSD
- Ayn Odin 2 Pro