Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • consono

    nagyúr

    válasz Farkassacred #50422 üzenetére

    Egyetértek, a Ragnarök sokkal inkább DLC, bár az még kimaradt nekem. Mondjuk az is ugyan ez a recept, mint a Zelda :) Jött egy kipolírozott megújítása egy régi sorozatnak, amit mindenki imádott, majd jött rá pár évvel később egy "DLC" :D A RDR2 meg tényleg kvantum ugrás az első részhez képest (azzal még 360-on játszottam), ott simán látszik a generációs (nál nagyobb) különbség. Mondjuk az is igaz, hogy a TOTK is meg a Ragnarök is kijött ugyan azon a platformon, ahol az előzményük, a RDR-re ez nem mondható el.

    Mondjuk az is igaz, hogy a game engine-eknél azért volt közben fejlődés, jött egy UE5.x, de azt meg teljes pompájában még nem láttuk. Meg elterjedt a DLSS/FSR, a Steam Decket is az menti meg egy csomó esetben a modern játékoknál. A Switch hardverén én sem várok már fejlődést, engem az is meglep mit ki bírnak préselni ebből a kis masinából.

    Parson:én nem beszéltem garanciáról, én csak azt mondtam, hogy így is úgy is sikere lett volna, mert Zelda. Pont úgy mint az iPhone bármennyi. Ez nem a márkanév miatt van, hanem a rajongótábor miatt. Persze lehetne arról értekezni, hogy hogyan alakult ki a rajongótábor (kb. úgy, ahogy vázolod), de az végül is mindegy, az már megvan. Pont a Zeldánál nem kellett semmiféle következő lépcső, mikor 3 nap alatt elment 10 millió belőle. HA két hét múlva tele is lenne (nem lesz) a YT fikázó videókkal, hogy mégsem annyira jó, nem ezt akartuk, bugos, akármi, azon a 10 millión már semmi nem változtat...

    [ Szerkesztve ]

    "In God we trust. All others must bring data"

Új hozzászólás Aktív témák