Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #60019 üzenetére

    Már nem csak explicit multi-GPU van, hanem van egy linked adapter mód is a WDDM-ben, amit a DX12 tud irányítani. Ezt csak elég meghívni és olyan AFR-t ad, mint a DX11-es driveres, csak jobban skálázódik. A Rise of the Tomb Raider és a Deus Ex Mankind Divided ezt használja. Persze vannak hibái, például a frame pacing csak Radeonon működik normálisan, illetve a GeForce nem tudja elérni a legjobb skálázódást. De jó jel, hogy a Creators frissítés továbbfejleszti ezt a linked adapter módot, és frame pacing jól fog működni GeForce-on is. A skálázódás a Microsoft szerint hardveres gond, amit a GeForce DMA motorjában egy limit okoz. Ettől működik a rendszer, de nem képes a 100%-os elméleti skálázódásra, mint a Radeon. Nagyjából 90% körül van a max. De itt is jó hír, hogy ahogy az AMD is elég szépen hozza a 100% közeli gyakorlati skálázódást, úgy a GeForce is tudja a 90% közelit, tehát a DX11-es rendszerhez képest mindenképpen előrelépés. Ráadásul a linked adapter mód monitorozható, míg a CF és az SLI nem. Ezért is tud például az új Deus Ex közel 100%-ot gyorsulni a gyakorlatban két RX480-on. A fejlesztők láthatják, hogy a multi-GPU módot mi limitalja, és korrigálni tudják.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák