Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #60025 üzenetére
Deus Ex: Mankind Divided. A gyakorlatban a DX12 linked adapter módja 95-100% között skáláz két RX480-at. A Microsoft ezzel állandóan példálózik is, hogy mennyire jó a WDDM-be épített meghívható rendszerük. Egyébként tényleg nagyon jó. A Creators frissítés után pedig frame pacing is lesz NV-n. Tehát bőven lehet használni mindenkinek.
A RotTR-t is fel szokta hozni az MS, de az nem skálázódik annyira jól, mint a Deus Ex. Mindenesetre a DX12-es linked multiadapter így is ráver a CF-re és az SLI-re.
A többi multi-GPU-t támogató DX12-es játék (BF1, Sniper Elite 4, Civ6, AotS+önálló kieg.) nem ezt a módot használja, hanem egyedi explicit multiadaptert. Ezek is igen hatékonyan működnek, a linked adapter inkább egy alternatíva, azoknak a fejlesztőknek, akik nem akarnak explicit módot írni. Végtére is sokkal egyszerűbb meghívni a beépített módot, mint a nulláról felépíteni azt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Dragon Age: Origins
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...