Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #60025 üzenetére

    Deus Ex: Mankind Divided. A gyakorlatban a DX12 linked adapter módja 95-100% között skáláz két RX480-at. A Microsoft ezzel állandóan példálózik is, hogy mennyire jó a WDDM-be épített meghívható rendszerük. Egyébként tényleg nagyon jó. A Creators frissítés után pedig frame pacing is lesz NV-n. Tehát bőven lehet használni mindenkinek.
    A RotTR-t is fel szokta hozni az MS, de az nem skálázódik annyira jól, mint a Deus Ex. Mindenesetre a DX12-es linked multiadapter így is ráver a CF-re és az SLI-re.
    A többi multi-GPU-t támogató DX12-es játék (BF1, Sniper Elite 4, Civ6, AotS+önálló kieg.) nem ezt a módot használja, hanem egyedi explicit multiadaptert. Ezek is igen hatékonyan működnek, a linked adapter inkább egy alternatíva, azoknak a fejlesztőknek, akik nem akarnak explicit módot írni. Végtére is sokkal egyszerűbb meghívni a beépített módot, mint a nulláról felépíteni azt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák