Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Na majd most aztán a VEGA...
"Majd most a packed math miatt a Vega tudni fog 25 TFLOPS-ot, ami az eddigi max ~10 TFLOPS-hoz képest hatalmas ugrás, és ettől reális alternatíva lehet ez az irány is, de normális minőségben szimulálni a füvet igen nehéz." - [link]
Egy patkánnyal demózni hajszimulációt... vicces
Publikusan is elérhető a TressFX 4.0-s verziója - [link]
Az Nvidia a Physx-szel legalább haj, folyadék, ruha-anyag és minimálisan rombolható pályaelemekkel kicsit komplexebb lehetőséget nyújtott anno...
Alice: Madness Returns - PhysX Comparison in HD
Call of Duty: Ghosts - NVIDIA GameWorks / PhysX Trailer
Mirror's Edge - PhysX Comparison (Game Trailer HD)
Batman: Arkham City NVIDIA GeForce GTX PhysX PC Trailer
Ha már olyan lenne alapból minden játékban a haj, mint az Alice Madness Returns-ban volt, elégedett lennék.
Viszont a szakítható anyag-ruha, sérülő-sebesülő karaktermodell és ami a számomra legfontosabb rombolható környezet nem fejlődik... Egy hordót-ládát sem lehet félre tolni vagy bármilyen törékeny elemet összezúzni. Minden. FixEz nem fejlődés ez stagnálás.
Mai napig nem látok olyan szintű fejlődést-játékot mint anno a Half Life 2 volt... 2004-ben....
Imádom ezt a videót ahogy hüledeznek, ámulnak és tapsikolnak az emberek az alapján amit látnak a játékban akkor:
Half Life 2 Tech Demo - E3 2003
Viszont a végleges verzióból a videóban látható (1:54) talajhullámzás kikerült... gondolom ette a procit rendesen...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #61151 üzenetére
Alice Madness Returns-ben a hajnak semmi köze nem volt a PhysX-hez. Ez a fejlesztőknek egy saját CPU-s megoldása volt, aminek a szimulációs alapja egyébként a Bullet volt. Hajra és szőrre PhysX-et sosem használt senki.
A ruha igazából szakítható lenne, ahogy a karaktermodellen is keletkezhetne sérülés. Emellett maga a környezet is rombolható lehet, akármikor. Ami miatt ez nem történik meg, az a befektetendő munkamennyiség. Middleware használatával ez nehezen kivitelezhető, mert erre kell felkészíteni az egész motort, és ez igen nehézkes. Ezért nincs például most fejlesztés alatt PhysX cím, mert megjöttek az új konzolok, a régi motort újra kell cserélni, és megint kezdődhet elölről a middleware integrálása, a DRM-jének a kezelése, és egy rakás dolog, amin csak azért kell átnyögnie magát a fejlesztőnek, hogy egyáltalán működjön a rendszer. A régi, PhysX-szel már integrált környezetekre már nem lehet építeni, mert ezek nem támogatják az új konzolokat. Ezért torpant meg most a piac ebből a szempontból, na meg persze azért is, mert az NVIDIA annyira átírta a PhysX 3.4-et, hogy az már nem kompatibilis a korábbi verziókkal, tehát ha az új 3.4-es verziót és a régit is támogatni akarják, akkor nem egy, hanem két middleware-t kell integrálni ugyanarra, mindezt duplaannyi munkával, duplaannyi teszteléssel, ami egyértelműen nem célja most senkinek. Inkább megvárja mindenki, amíg letisztul a szoftveres kép. Ugye itt nem az új verzióval van a gond, hanem azzal, hogy az NVIDIA a régit kiveszi-e a driverből, hogy csökkentsék a fejlesztésük komplexitását. Emiatt nem akar most senki sem lépni, mert nincs garancia arra, hogy az NV nem húzza ki a saját middleware-je alól a padlót, és akkor a befektetett munka ellenére úgyis az új verzióra kell menni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Puma K #61151 üzenetére
uncanny valley is megmagyarazza, hogy miert nehezebb a dolog.
namost, rombolhato terulet es serulesmodell mar megvolt az idTech 1-2ben is. igaz a seruleseket ott meg texturacserelgetessel csinaltak, illetve az idTech2 (Quake2) es az UnrealTournament motorja tudta kezelni a modellek bontasat is (bar lehet ott is siman modellcsere volt). Postal2 es SiN volt talan erre a ket oldalrol pelda.
ami meg emlitendo a teren, az a Rebellion fele Alien versus Predator classic / gold volt, az pl tudott per pixel alapu serulesmodellt, viszont az sem ruha.
Ahogy tudom amiatt veszett el mindket irany, mert iszonyatosan megnyomta a haromszogek szamat. Ez az ami limitalo tenyezo volt sok esetben.
A ruha physx is egyebkent szep meg jo, de gyakorlatban ahogy tudom szinten eleg behatarolt, mert csak vizualis effekt, de magukat a testeket nem manipulalja (javitsatok ki, ha tevedek, ill tutorial link is johet, algoritmikus reszt ertem).
Egyebkent ha rombolhato kornyezetet akarsz, akkor ott a Carmageddon Resurrection, pont akkora moka, mint az elso resz volt 20 eve
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Devid_81
nagyúr
válasz Devid_81 #61148 üzenetére
Hosszu evek utan vegre egy ertelmes lepes az EA- tol.
Nem lesz fizetos DLC a BattleFront 2-hoz, hanem mindenki megkapja majd az map-eket ingyen....
-
stratova
veterán
válasz Puma K #61151 üzenetére
Valóban nem néz ki rosszul itt, de ahogy Witcher 3-ban sem NV-only megoldás volt a Hairworks itt sem NV-only a haj.
proci985
Ruhára a háromszögek számát tekintve ideális megoldás lehetne az Adaptive Anisotropic Remeshing for Cloth Simulation.[ Szerkesztve ]
-
válasz stratova #61156 üzenetére
ahogy nezem publikacios listat az elso author doktorandusz lehet.
SIGGRAPH publikacio jo, az az ACM applikalt grafikus resze. a kovetkezo kerdes meg mindig az lesz, hogy mennyire nehez implementalni es integralni a jelenlegi tobbi komponenssel / mivel nem mukodik egyutt / mik a buktatoi.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Devid_81
nagyúr
válasz cyberkind #61160 üzenetére
Most az ujak kozuk mi megneztuk a multkori reszt, es most beprobaltuk ezt a Rouge One-t is.
A Rouge One 40 perc utan meg latszolag semmirol sem szolt...igy kapott egy jol iranyzott shift+del billentyu combot
Gondolom ezt a hozzaszolast nem kellene a filmes topikba berakjam...kb a foldon nincs annyi ko, amit ram dobalnanak ott...
-
Devid_81
nagyúr
Latom lejart az NDA, guru3D tele van RX580/570 tesztekkel.
...
-
VTom
veterán
válasz Puma K #61151 üzenetére
Ezt a 25 TFLOPS-t mindenki elengedte a füle mellett???
Az a 1080Ti teljesítményének a duplája.Biztos veszek Vegát, ha ez igaz.
u.i.: de ez csak elméleti, és csak akkor lesz, ha, és a fejlesztők még nem követik a trendet, optimalizáció, plusz és most majd jövőre és csak dx13-tól.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
VTom
veterán
válasz proci985 #61169 üzenetére
mik azok a furcsa filmek?
Nálam is vannak ilyen periódusok, volt pl. amikor a francia gore horrorokra voltam ráállva (Magasfeszültség, Mártírok, A betolakodó) de volt, hogy a koreai thrillerek fogtak meg (Oldboy, A bosszú asszonya, A halál jele)
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Devid_81
nagyúr
válasz proci985 #61169 üzenetére
Hujujj, biztos ami a neved ala van vesve, az ved meg a kovezestol
Anno a mocskos-f.stos Django filmrol irtam meg oszinten, hogy szamomra egy nezhetetlen k@ka volt...huuu mit kaptam erteSzerk: (#61168) akoska07 megha menne vagy 1700-1800-at tuningban...
De akkor is csak a 980 Ti melle lehetne talan odarakni...hozzateszem tok felesleges lenne az is.
Raadasul a kis tuningtol mar nyaldossa a 200Wattot az RX 580.
Mondjuk varhato volt, hogy nem kapnak szivgorcsot ettol a kartyatol az nVidianal
Nah majd a Vega[ Szerkesztve ]
...
-
Habugi
addikt
Koreai síkra erősen ajánlom az I Saw the Devilt.., szerintem szenzációsan jó, szigorúan csak eredeti nyelven, felirattal!
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
VTom
veterán
válasz cyberkind #61172 üzenetére
a százlábú megvolt, a második része még nem.
a másik kettőről hallottam, de még nem néztem meg.Az biztos, hogy a Mártírok-at nem fogom megnézni mégegyszer soha. Egyszer megpróbáltam újranézni, és 10 perc után kikapcsoltam. Pedig erős idegzetű gyerek vagyok
(#61173) Habugi Láttam, valóban nagyon jó volt! Nálam a top 1 még mindig az Oldboy, szintén szigorúan eredeti szinkronnal, és persze nem a Josh Brolin-os remake, azt sose fogom megnézni.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
utobbi idoben Cannibal Holocaust, Irréversible, Caché, Nymphomaniac 1-2, Green Inferno, Handmaiden. szoval eleg jo kozelitessel az, amit leirsz. Á l'interieur valahol megvan itthon csak nem talalom.
Haute Tension annyira szerintem nem volt eros, Martyrst par eve fel uton kiszedtem mert az nekem mar onnan sok volt, kb az Eden Lake es a Rec csucspontjanak feszultsege az elso feleben remek volt, de a fel oras kinzas jelenet a masodik feleben (ahogy hallottam) nekem sok lett volna. a mentalis betegseg allegoriaja husbavago.
utolso mondjuk a Da Sweet Blood of Jesus volt aminel a vegen csak ultem, hogy ez igy hogy vagy minek.
Devid_81: ah annyira az nem erdekli az embereket ha vitarol van szo.
mondjuk mas kerdes, hogy relative sok muveszfilmet is nezek, azzal meg kevesen vagyunk a topikban.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Habugi
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az 1080 Ti lapkája is tud ennyit, csak le van fojtva a GPU, ami a kártyára kerül. Emiatt a meghajtó minimum precizitásnak FP32-t jelez vissza a DX12 API-nál. Esélyes, hogy a GeForce 20 series már tudni fogja ezt a képességet, és akkor ugyanaz a GPU dupla teljesítményt fog leadni FP16 módban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Habugi #61177 üzenetére
Oldboy ajanlott, kizarolag az eredeti. a bosszu triologia masik ket muve (Sympathy for Mr Vengeance es Lady Vengeance) is remekek, foleg a Lady Vengeance.
a fenykepezesuk valami egesz eszmeletlenul gyonyoru (foleg a Lady Vengeancee), nekem meg kb az a gyenge pontom.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#48613632
törölt tag
Aránylag naprakész a társaság számtech kérdésekben, úgyhogy ideoffolnék egyet, ha nincs belőle hari ...
HDD Sentinel full írás-olvasás tesztet futtathatok független meghajtón, miközben játszok? -
jaja, irreversible filmkent is jo, mondjuk az aluljaro jelenet az eros. meg az elso feleben a hatterzaj (azt hiszem vegig megy egy hang 28Hzn tehat folyamatosan morajlik).
vagy a Daft Punkos Bangalter zeneje az elejen a klubban, ami kb egy industrial / schranz hardtechnobuli nagyterme a WCbol egy tomegoszlato szirenan keresztul hallgatva. pl a Stigmata 4 ha a topikban meg valaki emlekszik azokra az idokre
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
TTomax
nagyúr
Hm....a rx580 216Wig elmegy fogyasztásban?Annyit kér mint egy 1080FE....a 1080 meg vagy 70%al gyorsabb....hogy lesz ebből vega...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
VTom
veterán
Gyerekek...
Hogy én ezekkel mennyit játszottam...
C64 best ofEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest