Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Akkora marhaságokat tud írni....de legalább talált magának védőangyalt,pedig többet árt az aminek mint az összes nVs együtt...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
cyberkind
félisten
Én is ugyanezt gondoltam meg gondolom most is, lehet ebben a terminátor gpu-ja, ha gyenge már most akkor a Volta ellen főleg az lesz.
A lényeg ismét az, hogy itt semmi se változik, amióta az igazi Radeon nem létezik szar a vga-juk.
(#64765) players111
Persze, odaphotoshopolom magam egy képedre és megvan, jöhet is a 200dollár.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már sok benne is van. A Volta és a Vega a képességek terén nagyon hasonló. Mindkettőnél főszerepet kapott a packed math, a DPP lehetőségek, a draw stream és a GPMP. Nyilván az AMD és az NV is ugyanazt látja a probléma oldalon, tehát a reakció is nagyon hasonló. A packed math arra reagál, hogy marhára felesleges itt mindent 32 biten számolni, mert nem látod az előnyét. Egy csomó dolgot lehetne 16 biten számolni, és akkor akár kétszer gyorsabban futhatna az adott shader. Ez benne van a Vegában és a Voltában is. A draw-stream az egy alapvető optimalizálás az eltérő működésű tiled rendszerek mellé, ami növeli a rendszerek hatékonyságát, és mivel egyre komplexebb egy jelenet, így egyre jobb feldolgozási hatásfok kell. A DPP lehetőségek nem újak, de fejlődnek. A lényeg ugyanúgy az, hogy a futtatott szálak, vagy lane-ek elérjék a szomszédos lane-ek adatait anélkül, hogy azokat mozgatni kellene.
Végül a GPMP egy nehezebb ügy, mert bár támogatja a Vega és a Volta is, más host processzor mellett működhet. Az NV-nek IBM Power9 kell, míg az AMD-nek x86/AMD64. Ezt is tudja majd támogatni az NV PC-n, amint kapnak x86/AMD64 licencet az Inteltől és az AMD-től.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ők is sietnek, mert az efféle nagy váltásoknál nagyon fontos, hogy ki adja először a fejlesztők kezébe a hardvert. Persze nyilván a GDDR6-ot meg kell várniuk, mert a következő körre 24 GB-os VGA-t terveznek, és ahhoz kellenek az új memóriák. Gondolom belekalkulálták, hogy nem biztos az x86 licenc megszerzése, tehát a 12 GB VRAM, amit hamarabb kihozhatnának nem lesz elég. Később ugye léphetnek a 48 GB-ra is, ha a NYÁK hátoldalára is szerelnek memóriát. Jelenleg a 24 GB-os modell az alap.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alapvetően már most van szerepe. A HBCC-vel kiüthető az összes memóriatörlésből eredő akadás, vagy lassulás. Emiatt van most az AMD nagyon rajta a minimum fps-en és a frame dropon, mert nekik többet ebből nem lesz akadásuk. És ez már a mai programokon is működik.
Konstruktívabb lenne figyelembe venni a TDP limiteket. A vízhűtős Vega nem fogyaszthat többet 345 wattnál. Ez a maximum kerete. Kivéve, ha a Wattmanban a felhasználó beállítja a Power Limit +50%-ot, de gondolom az alapértelmezett működést nézzük.
Az 1080-nal egy árban a levegős Vega jön, aminek a TDP limitje 295 watt. Mint írtam a 400 watt közelében nincsenek ezek a hardverek.A Time Spy-ban egyébként 240 watt körül fogyaszt a levegős és 260 körül a vizes.
(#66023) cyberkind: A konzol szempontjából ez igazából mindegy. Az a probléma, amit a HBCC megold, a konzolban eleve nem létezik. Egyszerűen ezeknél a gépeknél a fejlesztő kérheti az OS-től a memóriát. Az OS odaadja a programnak, és ahhoz a memóriaszelethez hozzá sem nyúl. Nem is fogja látni.
A PC esetében a probléma nem abból van, hogy rossz lenne a fedélzeti tárak hardverhez való csatlakozása, hanem abból, hogy ezeket a területeket az Mm és a VidMm nevű folyamatok vezérlik, és annyira általánosan, hogy az radikális mértékben rontja az elérhető hatásfokot. Nyilván PC-ben lehetetlen lenne megcsinálni azt, amit a konzolban csinálnak a gyártók, mert igen sokféle konfiguráció létezik, teljesen eltérő kapacitású és sebességű rendszermemóriával és videomemóriával.
A Vega sem köti be máshogy a fedélzeti tárat, csak megakadályozza, hogy a VidMm folyamat hozzányúljon. Lényegében a meghajtó elrejti előle.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyikben. Ez igazából egy meghajtóban bekapcsolható funkció. A launch driverben még alapértelmezetten inaktív, de mondták, hogy ősszel alapértelmezetten aktív lesz. Az előnye kétféle. Egyrészt tempóelőnyt biztosít. Például a Heavenben kimérték, hogy +7%-ot. Illetve megszüntet minden akadást, ami a memóriatörlésből eredt.
A fentebb közölt értékek az AMD hivatalos prezentációjából valók. 345 a vizes és 295 a levegős. A 400 wattot ők sem tudják, hogy honnan származik, direkt megkérdeztem. Annyi tudnak biztosan, hogy ők sosem írták, vagy mondták sehol.
Nem akarom a gyártókat kellemetlen helyzetbe hozni, de eléggé összejátszik az ipar. Marhára nem kellenek olyan nagy tápok a VGA-khoz, amiket az NV és az AMD ajánl, vagy pusztán, amiket a gyártók mondanak. De nem egy cég tápot is gyárt és simán jó nekik, ha jó nagy számot írnak a táblázatba, mert az a saját célra, vagy a leányvállalatuknál extra bevételként csapódik le, hogy 650 watt helyett egy 1000-est veszel. Pont az a helyzet, hogy ők nem hülyék, csak kapzsik.
A Volta is jön olyan hamar, amilyen gyorsan csak jöhet. Az NV a Hynixra vár, mert meg kell várni a GDDR6 gyártását. Azért lényeges a gyors start a Voltával, mert az NV-nek is ugyanúgy kellene egy SM6+-os hardver, hogy ne csak Vega-optimalizált kódok szülessenek az új shader modellre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
deja vu
addikt
Abu tönkre akarja tenni az Nvidia off topikot. Viccen kívül az azért durva, hogy az Nvidia topikban folyik a legnagyobb AMD-s hittérítés.
(#66064) bunfi
Azt azért elég undorító dolognak tartom, hogy Abu egyfolytában az Nvidia off topikban hergeli a népet, hogy az AMD majd kettéhugyozza az Nvidiát.
[ Szerkesztve ]
Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
#Morcosmedve
veterán
- Minden bántás nélkül -
Itt jelezd és kész, ha problémád van. Milliószor leírták, hogy nekik is jobb, mert hamarabb megfogják a troll áradatot, illetve nem mindig figyelik ám, nehogy azt hidd. Főleg munkaidőben (előzmények), illetve a nyaralási időszak alatt. TG-ként is, ha olyan van, beírok, döntsék el ők a kétes esetet vagy szerkesszék át a kommentet, ha durva, akkor meg ban...stb.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
akoska07
nagyúr
-
nagyúr
A HBCC amugy tényleg jó lenne... ha működésre bírják valahogy, hogy mindennel működjön hibamentesen (akármilyen régi vagy új programmal) és transzparensen, akkor jó lesz.
Ez az újítás tetszik nekem a legjobban az egészből.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor még egyszer.
A Destiny 2-re az AMD kiadott egy végleges profilt a 17.10.2-ben. [link] - itt le van írva a mérés, hogy a Vega 56-on 43%, míg az RX 580-on 50%. Minden adat megtalálható a linken.
A Destiny 2-re az NV most kiadott egy végleges profilt a 388.31-ben. [link] - itt le van írva számos mérésben, hogy miben mennyi %. Minden adat megtalálható a linken.
Na most ezek a átlag 30-40%-ok nem attól jönnek, hogy olyan jó munkát végzett az AMD és az NV, hanem pont attól, mert mindketten rossz munkát végeztek, csak éppen ezt a végleges, vagy véglegeshez közeli profilokban korrigálták.
A Gamernexus és a PCgamer általam szóba sem került, mert ők nem tudják, hogy az egyes meghajtók új rutinjai milyen problémákra reflektáltak, ugyanis nem vettek részt a profilok fejlesztésében. Ez a fő oka annak, hogy az AMD és az NV is "up to" kapcsolattal közli a százalékokat, mert direkten olyan pályarészeket választanak, amelyekre az új rutinok reagálnak, viszont ezekről az adatokról a Gamernexusnak és a PCgamernak halvány lila fingja sincs. Viszont ettől még nem hazudik sem az AMD, sem az NV, amikor a saját méréseiket publikálják. Annyi történik csak, hogy sokkal több információjuk van a meghajtó hátteréről, így pontosan tudják, hogy mire reagálnak a frissítések, vagyis ezeket a szituációkat fogják mérni.
Remélem eddig senki sem gondolta, hogy ezek a gyorsulások általánosak. A legtöbb specifikusan a shaderek cseréjétől származik, márpedig ha mondjuk egy shader gyorsult be teszem azt a négyszeresére, akkor az okozhat 10-15% pluszt a teljes frame-re. De ha az a shader nem fut az adott pályán, akkor ez nem sokat ér.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Puma K
veterán
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs