Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #Morcosmedve

    veterán

    válasz h1mpi #68264 üzenetére

    Nem csodálkozom. Ami ott megy gari ügyintézés címszó alatt, az egy vicc. Hónapokig tartó könyörgés és fogyasztóra kötelezett bizonyítások sorozata jellemzi. Nekem is volt olyan próbálkozás, hogy vigyem be a gépet, hogy így-úgy megnézzék a nyilvánvaló alaplaphibát... nem tudom mit hittek :DDD btw. csak basztak rá rendesen letesztelni.. bekapcsolt, az már elég volt nekik. Vicc. Mikor megírtam, hogy akkor holnap küldöm az ügyvédi felszólítást, mert az elodázott idő miatt kártérítést kívánok, másnap mehettem a cserélt alaplapért... nem lepett meg.
    Arról nem beszélve, hogy fossá használt ventire cseréltek egy házventit.. ha nem bontom ki-nem értek hozzá, már át is basztak, átvétel után már csak mosolyognak.
    Szerencsére ennyi volt a garis ügyem, de nem kívánom senkinek... csak akadékoskodás és kínlódás volt.
    Remélem sikerül ezen változtatni, illetve ez az ügy bátorít másokat is, hogy igenis, menjenek a jogaik után.

    Ráadásul az utóbbi időben nem is olyan jók az iPon árak, illetve ez a hozzáállás miatt, ha nem muszáj, nem veszek ott semmi komoly dolgot.

    Aqua-nál volt több gariztatásom is, érdekes mód 2-3 héten belül cseréltek vagy jóváírtak. Edigital ugyan ez.

    PCX-nél rendelési hiba volt, 20 helyett 18 SSD-t küldtek. Le is izzadtam, hogy most mi lesz, nem-e Józsi zsebbe csúsztatta, aztán majd letagadják. Nagy rendelésnél, sok alkatrésznél (és amúgy sem) nem vár a futár, amíg átnézegeted...de sűrű elnézések után küldték másnap reggelre.

    Hardverkernél nem volt garis probléma, csak rendelések.. normál bolt, csak néha picit lassúak (többiekhez képest). Bluechip ugyan ez.

    Ugye jellemzően céges történetek voltak (okos házak inf. rendszerek fejlesztése), aztán jó pár géphez - egységhez vettem alkatrészeket. De volt magán cuccom is.

    -----

    Mindenki levonhatja a konzekvenciákat. Ez az én történetem.

    [ Szerkesztve ]

    © asszongya'hogy

Új hozzászólás Aktív témák