Új hozzászólás Aktív témák

  • Rasiel

    senior tag

    válasz hajbel #41039 üzenetére

    Nincs ebben semmi hihetetlen, ilyenkor a Windows asztal "tulajdonságai" kerülnek használatra, így a triple buffering is aktiválódik. Vannak olyan játékok, amelyekbe alapból beleteszik a grafikai beállítások menübe: ilyen pl. az említett két játék, az FC4, Dishonored 2 vagy esetleg a Rise of the Tomb Raider.

    "Olvastam, hogy a jó öreg D3DOverrider itt nem működik, pont a 32 bit miatt."
    Tudtommal elsődlegesen nem a 32 bit miatt, más technikai okai vannak. (Tehát ezt azt előző hsz-emben nem pontosan írtam le.)

    "Adaptive Vsynccel is működhet az Alt+Tab vajon?"
    Adaptive V-Sync-et nem szoktam használni, így erre nem tudok pontos választ adni. Ki kell próbálni.

    FIFA17-ben (is) az átvezető videóknál ugye lekorlátozza az FPS-t ~30-33-ra. Az ALT+TAB-os módszer itt nem működik. Úgy oldottam meg, hogy minden esetben fix 60 legyen az FPS-szám, hogy a "fifasetup"-ban beállítottam, hogy ne limitálja az FPS-t, majd NV Vezérlőpultban kikapcsoltam a FIFA17 profiljában a V-Sync-et, ezután pedig beállítottam rá egy 60-as FPS-limitet NVIDIA Inspector segítségével. Így minden esetben "smooth", vaj sima a játék, végig 60 FPS-el megy és képtörés sincs.

Új hozzászólás Aktív témák