-
Fototrend
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Attix82 #8239 üzenetére
Maga az AnvilNext eléggé régi struktúrájú motor, tehát nem az NV az oka a DX-nek. A low-level API-khoz eléggé át kellene írni a motor struktúráját. Már csak ezért sincs alacsony szintű elérés konzolon sem, ahol meg pláne nincs semmi más indok arra, hogy ne legyen.
Aztán az Ubi része az összes low-level kezdeményezésnek és ismerve a cég elképzeléseit a Microsoft új API-ját előnyben részesítik. Egyre többet lehet hallani, hogy az AMD a saját API-ját más irányba fejleszti. A Microsoft törődni fog a visszafelé kompatibilitással, míg az AMD ezt elveti, ha az előnyösebb a partnereinek. Ez azt is jelenti, hogy akár évente jöhetnek új, egymással nem kompatibilis API-kkal.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cseneles
őstag
válasz #16729600 #8249 üzenetére
Na erre kíváncsi vagyok...! Fejtsed csak ki kicsit bővebben... Nálam egy Onkyo TX-SR707 és Wharfedale szett illetve Furutech FAH-5 kábelekkel van összekötve és jelét sem észleltem az általad említett problémának a Hiba nagy valószínűséggel a te konfigodban keresendő!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
#Morcosmedve
veterán
MÉG mindig nem tettél a gépedbe egy 970/980-at (tudjuk utálod az nVidiát, ha ingyen lenne is eladnád), szóval hiteltelen vagy, míg daveoff kipróbálta mindkét kártyát...
(#8255) Reggie0: nem olcsó, ellenben drága és még 1.4-et se tud, nemhogy 2.0-át. PC-re egyébként is DP való, HDMI multimédia.
Viszont Nála az erölködő szett miatt érthető lehet a választás.[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
#16729600
törölt tag
válasz Cseneles #8253 üzenetére
Többen is jelezték már,hogy terheletlen állapotban szar a hang, nézz át a 280X-290X topikba és keress rá.Én 2 erőlködővel is kipróbáltam ( Yamaha Aventage RX-A3030 saját,illetve egy kölcsön Pioneer SC-LX86 el ).Nehogy már azt mondd,hogy user error,most hogy üzemel a 970,nem villognak az 5.1 es ikonok és nem kell terhelés sem a kártyának,hogy ne legyen olyan,mint egy Sokol rádió.....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából ez logikus. Számítani lehetett rá, hogy ilyen irányt vesz majd a fejlesztés, mert a DX12 megmaradt kompatibilisnek, tehát akinek az az irány tetszik jobban, tartson a Microsofttal. Viszont a kompatibilitás megőrzése megakadályozza, hogy hatékonyan fejlődjön. Ha eldöntöd, hogy a kompatibilitást feláldozod a mélyebb újítások érdekében, akkor sokkal gyorsabban fejlődés lehetséges. Képzeld el ezt úgy, hogy az AMD API-ja az 1.0-val lényegében véget ér, és jön helyette egy másik, aminek mondjuk Menta lesz a neve vagy akármi, esetleg szimplán a 2.0-t mögé rakják. A két API nem lesz egymással kompatibilis, de a hardverek ettől még támogatni fogják a "teoretikus Mentát", ami többet kínál majd. Például bevezetheti a generikus programozást, amire most nagy lett az igény.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A virtual reality beállításokat a hagyományos beállításokkal ne keverjük. Az azért kell, mert a VR-nél számít, hogy ez 1 legyen, főleg azóta, amióta van VR Direct mód, tehát a Windows már nem kijelzőként detektálja, konkrétan sehogy sem engedik meg az OS-nek, hogy felismerjék a VR headsetet, mert nem akarják, hogy azon a nagy késleltetésű display alrendszeren átmenjen a kép, mielőtt kimegy. Ezért került bele a driverbe. A másik pre-render kikerült belőle, mert egy ideje az NV állítja be minden alkalmazáshoz, és azt nem engedik módosítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Reggie0
félisten
válasz #Morcosmedve #8256 üzenetére
Dehogy. Digitalis jel megy rajta, nem analog. Nem szamit semmit a csuszszuper arnyekolas meg ilyenek.
-
HSM
félisten
válasz daveoff #8254 üzenetére
Hát ezaz... Nekem is volt olyanom, de az újabb P2414H-m gyorsabb, nálam ráadásul 72hz-en megy játékokban....
(#8256) hpeter10: Sajnálom. Szívesen mondanám, hogy ha valakinek van kedve, ugorjon be hozzám egy 970-el, és teszteljük ki (mivel engem is érdekelne a dolog face-to-face mit tud a Mantle ellen egy 970), de sajnos már nincs meg az asztali gépem.
(#8257) TTomax: Biztos vagy benne, hogy a driver figyelembe veszi azt a kapcsolót BF4-ben?
(#8262) Abu85: Köszönöm a pontosítást.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az sajnos semmit sem ér ma. Az Inspector egy 3rd party program, aminek a fejlesztését nem koordinálja az NVIDIA. Ezért van csak benne az Inspectorban ez a beállítás, mert a driver a 301.10-es óta átalakult. Először kivették belőle a 0-t, majd mára ez a beállítás teljesen eltűnt a vezérlőpultból. Megszűnt rá a registry rendszer is, tehát mindegy mit állítasz be az Inspectorban, azt már nem ismerik az új driverek. Csak lóg a semmiben a beállításod, esetleg rendszerhibákat használhatsz ki. Helyette az NVIDIA határozza meg ezt a paramétert minden játékra és ez megváltoztathatatlan, mert kódoltan van levédve ez a funkció. Hacsak nem töröd fel a drivert, akkor képtelen vagy módosítani. De ez egyébként teljesen normális, ez valóban egy olyan paraméter, amit a user kezébe nem szabad odaadni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Se megcáfolni,se alátámasztani nem tudom bár igazából tökmindegy...
Jut eszembe,múltkor nem tudtam reagálni de az MFAA-ról ha jól láttam azt írtad hogy ha be van kapcsolva akkor a 4xMFAA esetén nem kapod meg a 4MSAA minöséget... csak jelzem megkapod,meg extra layert is rá...NV szerint 2xMSAA játékban+mfaa on-nal 4MSAA minőséget kapsz...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz regener #8266 üzenetére
Nagyjából igen. Illetve nagyon fontos, hogy egy játékot ehhez a beállításhoz hangoljanak, mert ez nem ám olyan, hogy megadnak neki egy számot, és akkor adja az eredményt, hanem a program fejlesztőjének is tudnia kell a driver beállítását, mert ahhoz kell optimalizálnia a programot. Ezért tűnik el ez a lehetőség teljesen a DirectX 12-ből. A fejlesztő beleírja a programba, hogy mi a pre-render és azt senkinek nem lehet megváltoztatni. Ahhoz a pre-render értékhez lesz az egész program optimalizálva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Idézve...
"When enabled, the result will be MFAA anti-aliasing comparable to 4x MSAA when 2x MSAA is selected, and comparable to 8x MSAA when 4x MSAA is selected. Performance, meanwhile, will be 10-30% faster thanks to MFAA's innovative technology"
Mondjuk a 12 játék nem sok,jahm és SLI nem támogatott még...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elmondom mit csinál a 4xMFAA. Fogja a 4xMSAA-t és elveszi a pixelenkénti négy mintából a két oldalsót, de ezt úgy, hogy a páros képkockáknál az egyik, míg a páratlan képkockáknál a másik oldal mintájával számol. Tehát képtelenség, hogy a 4xMSAA-t hozza a 4xMFAA minőségét, mert mindig csak feleannyi mintád van a számításhoz. Az NV mondhatja azt, hogy ha két pitéd van, akkor tudsz négyet enni, de ettől még nem tudsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Azért nem igaz amit írsz mert akkor a 2XMSAA esetén is elvesz két pixelt és akkor nincs semmi,nem vesz el az semmit hanem kapsz egy extra layert over 2xMSAA,ezért is írják hogy jobb lesz a minőség... [link] [link]
A maradék két pitét a négyhez meg az előző képkockából lopja ami lehet nem lesz olyan meleg és finom mint az eredeti,de azért még pite...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagy kérdés, hogy mit akarsz hasonlítani. Mert az előbb a 4x MSAA-ról volt szó, és annál a 4xMSAA+MFAA nem jobb, mert a mintavételek fele elvész. A 2xMSAA-nál már jobb a 4xMSAA+MFAA.
Lehet bármit írni, vagy mondani, de ha józanul átgondolod, akkor megérted, hogy miért nem lehetséges, hogy elérje azt a minőséget. Megint a pitével előállva, ha négy pitét akarsz enni, akkor kevés kettőt sütni.
Nincs temporális adatmásolás. Ezt nem tudom honnan vetted. Ezt az NV sem állítja. A slide-on is világosan le van írva, hogy frame n és frame n-1. A temporális rész rád vonatkozik, ahogy elméletileg látnod kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
2xMSAA+MFAA = 4xMSAA
4xMSAA+MFAA = 8xMSAA
Mert te most azt állítod ha az MFAA be van kapcsolva és a játékban állítasz egy 4xMSAA-t akkor annak rosszabb lesz a minősége mintha be se lenne kapcsolva... hát nem...
"Nincs temporális adatmásolás"
Ott a képen,honnan van a maradék két pite...de komolyan... a maradék két pixel az előző képkockából van átemelve,ezért nem olyan jó a minősége főleg mozgás közben...tehát egy 4XMSAA+MFAA esetén ami 8xMSAA minőségnek van beállítva (most ettől vonatkoztassunk el mennyire igaz) a 4 pixel ki van számolva az "n" képkockán a maradék 4 pedig az "n-1" -böl van ...ott van a slideon... te meg azt mondod hogy kettöt elvesz a 4xmsaa-ból...hát nem...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Ez az ami nem igaz!
noAA
2xMSAA
2xMSAA+MFAA=4xMSAA
4xMSAA
4xMSAA+MFAA=8xMSAA
8xMSAASzerinted a 2xmsaa+mfaa rosszabb mint a 2xmsaa,hogyan lehetne rosszabb amikor a 2xmsaa így is úgy is ki van számolva? Akkor mi ebben a bónusz?
Olvasd el a cikkeket amiket linkeltem...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Például az benne a bónusz, hogy a 2xMSAA+MFAA számításigénye megegyezik a noAA opcióval. Vagy a 4xMSAA+MFAA számításigénye a 2xMSAA opcióval egyezik meg és folytathatnám. A ok pedig az, hogy az MFAA aktiválása a kiválasztott MSAA mintákat megfelezi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Csakhogy ez nem így működik...nézd már át amit linkeltem,csak a magadét hajtogatod meg sem fordul a fejedben hogy tévedhetsz... ott van az nV doksiban vastagon....
"When enabled, the result will be MFAA anti-aliasing comparable to 4x MSAA when 2x MSAA is selected, and comparable to 8x MSAA when 4x MSAA is selected. Performance, meanwhile, will be 10-30% faster thanks to MFAA's innovative technology"
A 2xMSAA+MFAA képileg a 4xMSAA-val gondolják egy minőségre,miközben 10-30%-al jobb a teljesítmény...
Semmiféle mintafelezésről szó sincs...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz regener #8279 üzenetére
Háát csak a maxwell tudja és valószínű nem is fogja tudni a kepler...vagy attól lefelé...fizikai akadálya van.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mint mondtam, írni lehet bármit, de akkor sem tud egy rendszer a négymintás minőséghez felérni, ha pixelenként csak két mintája van képkockánként. Szimplán nincs elég adat hozzá, hogy ez lehetséges legyen. Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor ma nem lenne 8xMSAA, mert minek nyolc minta, ha a kevesebb adat jobb minőséget eredményez, mert most az NV azt állítja. Ne higgy el mindent, ami le van írva, hanem gondold át logikusan, hogy ha pixelenként csak két mintát vesz, akkor miképp lehetséges a négymintás minőség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
A slide szerint az n-1 képkockából,én csak azt tudom írni amit az nv mond két minta az n képkockából két minta az n-1böl,a minőségen lehet vitatkozni hogy akkor most ez nincs 4xmsaa ,azzal nem is lehet mit kezdeni,de az biztos hogy valami be van építve a maxwellbe ami ezt támogatja,ezért a régebbi kártyákon ez nem fog menni mint a dsr...
(#8283) players111
Visszamennyé...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azzal nem sokat érsz, de ha ennyire két képkockára akarod az egészet átvinni, akkor a 4xMSAA két egymás utáni képkocka összes pixeljéből 4 mintát vesz, míg a 4xMSAA+MFAA két egymás utáni képkocka összes pixeljéből 2 mintát vesz. Tehát hogy lesz ebből megint négymintás minőség?
Én értem, hogy azt tudod írni, amit az NV mond, de ők írhatnak bármit. Nekik ez marketing.A Maxwellben annyi van, hogy a mintavétel megváltozhat a pixelek esetében megváltozhat, tehát nincs egy beépített rom, hanem ramban van tárolva a mintavételi pontok helye. Ez olyan koncepció, mint a Radeon X800-as érában a temporális AA, amit már elvetettek, mert a temporális megoldások rengeteg temporális zavart hoznak be az egymás utáni képkockákba. Az MFAA is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Mert akkor négy mintát hoz át n-1-böl... 12 játék van támogatva, úgy ahogy vannak már tesztek kinn,nekem meggyőző mert az esetek többségében egy 4xmsaa bőven elég ezt megkapom egy 2xmssa+mfaa-val ami egy picivel gyengébb mint a 4xmsaa,cserébe több fpsem van...és ez maxwell only,csak még a support gyenge,kevés a 12 játék...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
TTomax
nagyúr
válasz brumi1024 #8287 üzenetére
2xmsaa-ra kapsz extra layert amivel jobb lesz a minőség,mindez szinte semmibe sem kerül,azt nem írhatja egyenlő a minősége a 4xmsaaval mert nem az,de a 2xmsaa-nál jobb,Abu meg azt írta rosszabb,na ez a nem mindegy...ugyanez igaz a 4x-re is...tehát ha a géped a 4xmssa-t nem bírja az adott felbontáson leveheted 2xmsaa,ráadod driverböl az mfaa-t és hanem is lesz meg a 4xmsaa minőség,de jobb lesz mint a 2xmsaa,az fps meg alig lesz tőle kevesebb,mégis jobb minőségű képed lesz...
(#8288) Zorel
Az a nincs ami van. illetve..."A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi."
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
-
KAMELOT
titán
Milyen jó topik lett! Kép, minta, kocka, pizza, pixel....
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
TTomax
nagyúr
Akinek van BF4-e nézze meg,beállítod az mfaa-t a profilján,játékban meg egy 2xMSAA-t és bizony alig van rosszabb minősége mint egy 4xMSAA-nak,cserébe viszont nem kerül semmibe... tehát a 4xMSAA-hoz képes egy 15-20%+fps... szerintem nem olyan nagy hülyeség ez,csak mivel kevés játékban van lehetőség rá,nincs nagydobra verve...
Most nézegetm egy üres pályán,Minden ultra,motion blur off 2xMSAA+MFAA 110-120fps,nagyon ritkán megy 110alá... 1440p(#8296) daveoff
Igen,ez volt az első amit próbáltam,de megmondom őszintén nem...4xMSAA felett ezen a monitoron már nem nagyon látom hogy jobb lenne,a 2xMSAA meg a 4X-es között viszont még igen... Talán akinek 27" 1080p monitora van az esetleg láthat valamit.Lehet tesztelgetni...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Még ami nagyon fontos ne a globálban adjátok rá az nv panelböl,hanem a játék specifikus fülön.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
rappit4
őstag
válasz akoska07 #8162 üzenetére
Most nincs rajta az oldala és kb. 40cm-re van tőlem a gépház és közvetlen rálátásom és hallásom van a kártyára. Max terhelésnél, meg VSync nélkül nagyon picikét hallani, természetesen valamiféle hangeffekt a hangszóróból egyből elnyomja.
Itt az OC eredményem, ezzel még 100%-ig stabil. Azért jó lenne feljebb menni . -
Victor91
tag
Feltöltöttem egy új videót Far Cry 4 MSI GTX 970 Gaming SLI teszt
Itt már jól skáláz az SLI
A biztonsági öv nem akadályoz annyira a mozgásban mint a tolószék...
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- Sapphire Nitro+ RX 6950 XT PURE GAMING OC 16GB - BONTATLAN!
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen