Új hozzászólás Aktív témák

  • SkyTrancer

    senior tag

    válasz Shaza #1696 üzenetére

    a DLSS az sok véleménnyel ellentétben nem rossz dolog, ugyanis játéktól függ, de egyre jobb és egyre szebb megoldással dolgozik. A mostani DLSS3 megint más eljárás, és ott újabb problémák merültek fel de folyamatosan javítják azt is.
    Viszont a DLSS 1.0 és a később megjelenő dlss2 látványosan javult.
    Legtöbb esetben érdemes is használni, csak sokan fullhd-re használnák és köpködnek hogy egy raklap fos, miközben ez megjelenéskor fullhd-n eleve tiltva volt, mivel az eljárás úgy néz ki hogy alacsonyabb felbontással renderel majd egy AI feljavítja a kívánt felbontásra, amin éppen futtatni szeretnéd
    Ebből kiindulva érthető hogy fullhd-n miért is volt tiltva a dlss1 pl, mert még alacsonyabb felbontást próbált visszahúzni fullhd-és már alig volt értékelhető képpont így nyilvánvalóan nem lett jó a képminőség
    Most is hasonló a helyzet, és világos lehet hogy QHD, de inkább 4k felbontáson érdemes használni mert akkor még van elegendő képpontunk "visszaskálázva is" hogy tudjon miből gazdálkodni
    Egyszóval a DLSS jó, és az RT technológia "megmentésére találták ki" vannak játékok ahol az implementálás elég szarul sikerült, de a legtöbb esetben jellemzően AAA játékoknál nagyon rendben van és érdemes használni. Én cska akkor nem használom, ha nagyon kényelmes az fps szám, de ha már nehezen tartaná valami a 60-at vagy jobban dolgozna a kártya akkor bekapcsolom és legtöbb esetben 1-2 perc után észre se veszed
    utólagos élesítést is lehet állítani és tényleg elfeledteti hogy használatban van

Új hozzászólás Aktív témák