Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
válasz BlacKSouL #62499 üzenetére
Rutinosabb autósnak gondoltalak, a google nem számol közlekedési lámpákkal, csak megengedett legnagyobb sebességgel osztja a távot, úgyhogy még a forgalom nélküli számolása sem fedi a valóságot.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
Ne ugassátok már le Blekit, mert igenis van ráció abban, amit mond. Én a XVI. kerületben lakom, és tapasztalatból mondom, hogy körbemenni a nulláson nem mindig jobb, viszont mindig 20-25 kilométerrel hosszabb.
Ha megvannak Pesten a bejáratott kerülő-útvonalaid, akkor meg pláne.@Viszlát:
lehet, hogy Neked ez facepalm, és a valódi tranzit (M31) esetén tényleg picit finomabb a dolog, de a valóság az, hogy az M1-estől mondjuk a XVI. ker. Árpádföldig / CSömörig úgy 70 km, körbe. A városon át pedig 30 km. Ha ismered a várost, és nem a törzsutas-kilométereket gyűjtöd, akkor sok esetben jobb lehet átmenni a városon.Továbbá a google maps az aktuális forgalmi adatokból és a múltbeli tapasztalatokból írja ki, hogy mennyi idő oda érni, szóval ez sem igaz, általában nem téved sokat. Sőt, a Google pl. a Waze tulajdonosa, és a google maps begyűjti a google és a waze userek haladási adatait is. (Annyi még a különbség, hogy a maps nem szívja le az akksit olyan gyorsan, és másra is használható)
@Joe a mérföldkő: ha nem natúr városi dugós / araszolós fogyasztást hasonlítasz, akkor nincs akkora különbség a városi és az autópályás fogyasztás között, hogy megérje még úgy is, hogy 20 km-rel, azaz cirka másfélszer többet mentél.
@Bleki: szerintem amikor jössz, nézd meg a Google maps app-ban, hogy milyen a forgalom, piros vagy zöld, stb. Jó eséllyel nem lesz extra forgalom, hiszen kormányunknak hála minden zárva lesz holnap, tehát az emberek max. otthon vagy a templomban lehetnek.... Ha nincs nagy forgalom a városban, akkor az M3 - Hungária teljesen jó tud lenni. Ha van, a Hungáriát akkor is el lehet kerülni.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #62503 üzenetére
Ne nevettesd már ki magad, hogy ilyen - teljesen irreveláns - példákat hozol fel. Mennyivel van beljebb a XVI. kerület mint Gödöllő nyugati sarka? 20-25km? Miért nem rögtön az M1 - Szentendrével példálózol akkor már...
A kérdés tranzitra vonatkozott M3-M7 között, nappali forgalomban, szerintem maradjunk ennél. A facepalm a 20 km spórolásnak szólt Salgótarján és ki tudja minek a viszonylatában, de itt én vétettem, nem konkretizáltam, hogy mire ment.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
szőröscica
addikt
válasz fokukac #62503 üzenetére
Én a nyugalomra értettem elsősorban, nekem megérne akár plusz pénzt is, hogy a nulláson csorogjak és ne a városban kanyarogjak.
XVII-ből ingázom a XIII-ba, csak akkor nem a nullást használom, ha mondjuk az Árkádba vagy az Ikeába kell bemenni, onnan egyszerűbb a Keresztúrin kijönni.
-
concret_hp
addikt
válasz BlacKSouL #62499 üzenetére
úgy egyébként az nem működik, hogy reggel amikor a város szélén vagy, ránézel, hogy merre terel a waze és lőn?
én egyébként valószínű próbálnék átmenni a városon, ha a 21. század csodái nem állnának rendelkezésre, mivel frankón minden zárva lesz, nem nagyon lesz hova menni, csak vidékre, az meg nem akkora tömeg ami miatt be lesz állva az egész város.
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz Viszlát #62504 üzenetére
Ezt a kulturált stílusod szeretem, de nagyon, már Blekihez is így sikerült szólnod...
Miért nevettetem ki magam? Mert érveket írok? Mert ismerem azt, amiről írok? Ja, hogy szerinted irreleváns? Pont, hogy nagyon hasonló, hiszen kb. annyi az eltérés, és a levágás iránya is, nézz rá a térképre. Itt élsz? Nem. Te jársz erre minden héten, akár többször is? Nem. Szerintem én se pofázok bele, hogy észak-angliában merre célszerű közlekedni. Viszlát..!@Joamilestoné: a XVII-XIII. az más viszonylat, ott megéri, mert nem az egész várost kerülöd meg, hanem csak a felét.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #62507 üzenetére
Nyilván szerintem irreveláns, gondolod valaki nevében írok? Tranzit körülményeket összehasonlítani 20 km-rel beljebb lévő ponttal, ahonnan ráadásul a kezdeti szakasz a nulláson az ellenkező irányba visz szerintem bizony az, érvnek is maximum csúfolni lehetne. Remélem az azért eljutott, hogy az általad felvetett viszonylatot egy szóval sem vitattam...
Nem tudom hányszor jártál Yorkshire-ben, de ha csak látógatóban, akkor tényleg a belepofázás maradna neked. Viszont ha legalább annyiszor mint ahányszor én megcsináltam az M3-M7 tranzitot (az elmúlt két hétben például háromszor, egyszer a Jászai Mari tér érintésével, kétszer az M0-n), akkor jogosan formálhatnál véleményt. fokukac..!
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz Viszlát #62508 üzenetére
Az M3-M31 csomóponthoz képest 20 km-rel beljebb a Hungária-Kerepesi sarok van, vagy az M3-Hungária sarok, ha leméred. Amire én hivatkoztam, az kb. 10 km-rel van beljebb (Csömör-Árpádföld, vagy Kistarcsa, egyre megy) de M0-M31 távon teljesen megfelel mondjuk Kerepesnek vagy majdnem Gödöllőnek is.
De igazából teljesen mindegy, mert az M0-M31 csomóponthoz csak kb. 6 km-t kell menni onnan, ami 3 perc. És az M0-M31 csomóponttól még mindenki kijebb megy, az is, aki az M31-ről jön. Lehet csűrni-csavarni, de sokkal hosszabb körbemenni, akárhogy nézed, ez egy 22-25 km sugarú kör, és vannak olyan időpontok, amikor nem éri meg körbemenni, a forgalomtól függ, ez volt az én érvem.De amúgy én tök liberális vagyok, mindenki arra megy, amerre akar, valószínűleg hozzá se szóltam volna, ha nem ugatod le Blekit már a kérdésért is. Mindegy, Te vagy ebben a Mester, ugass még, hajrá. Pá.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
NoLF
veterán
válasz BlacKSouL #62497 üzenetére
kb. senki nem lesz akkortájt az utakon, aki meg véletlenül mégis, azt könnyen kikerülheted waze-el, és spórolsz egy csomó km-t, ergo valószínű üzemanyagot is. én legtöbbször hétközben/napközben is inkább a város felé megyek, mert waze jól elnavigál, a gépem 110nél már (sokkal-sokkal) többet eszik mint start-toppal a lámpánál állva, valamint az M0-n csak egy pici baleset is azonnali útzár, ami a városban nehezen elképzelhető... pl. én sem leszek itt (!!!), mert lecsorgok a Rubiconhoz ismét, ahol se sonka, se tojás, se parfüm a Ferrari-múzeum viszont egész közel.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Miért van mindenki agya ökölbe szorulva?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Verus
senior tag
Szóval, ebben van löket rendesen a többihez képest: [link]
u.i.: Akik jártak mostanában cipőboltban, láttak-e magas talpú, női sportcipellőket? (Barátnővel, asszonnyal, egymaga)
[ Szerkesztve ]
Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
-
-
-
Tothgera30
Ármester
Miért nincs Usb3 támogatás az original Win7-ben!? Bezzeg consumer Ultrabook Usb2-vel nem rendelkezik. Nevetséges.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
EQMontoya
veterán
válasz Tothgera30 #62521 üzenetére
Usb3 támogatás az original Win7-ben!?
Oké, hogy divat fikázni az MS-t, de ez nem jogosít fel arra, hogy hülyék legyünk. Az USB 3 szabvány 2008 novemberi, a Win7 2009-ben jött ki, és akkoriban nem nagyon volt még eszköz a piacon, amiben már lett volna usb3. Az pedig nyilván fel sem merült, hogy nincs rajta usb2 port.
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #62521 üzenetére
Tölts le egy frissítésekkel update-elt verziót, abban lesz. És a licenszeddel az is originál lesz.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
FehérHolló
veterán
válasz Tothgera30 #62521 üzenetére
Az enyim érdekes módon támogatja.
Frissítsd.Egyébként a notebookhoz adott gyári illesztőprogramok között ott kell lennie egy USB 3.0-t támogatónak is. Win 7 installer mellett a rejtett partíción. Ha gyári támogatott módon állítottad vissza, akkor azt is fel kellett volna magától raknia.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Tothgera30
Ármester
válasz FehérHolló #62525 üzenetére
Teljesen formáztam az egészet, úgy osztottam meg, és raktam fel az Op-t. De végül kiderült hol a szák keresztmetszet. Nem támogatja a Win7-et, így nincs más, mint a Win10.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tildy
nagyúr
válasz bitpork #62511 üzenetére
Nincs mindenkinél Nézegessetek inkább cuki babaképeket
Btw, jó drága aftecare volt, remelem a biztosító visszautalja. Mondjuk jó kilátásom volt a parlamentre az tuti.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
NoLF
veterán
2,5ezernyi km levezetése után ismét mondhatom, hogy az emberi faj egy különleges kreálmány, annyi bizonyos.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #62503 üzenetére
Azt a megoldást választottam, hogy odafelé az M0-n mentem - kb. 9 körül voltam arrafelé - hagy fogyjon a benzin, hagy nőjön a kilométer, visszafelé meg nem siettem, bementem keresztül BAH-Erzsébethíd-Rákóczi-Kiskörút-Andrássy-Kós..-M3.
A tapasztalatom az volt, hogy az M0 ugyan nem volt balesetes, de viszonylag sűrű volt a forgalom, azért lehetett haladni.
A visszafelé út vasárnap 1-2 között volt, szintén volt forgalom, de nem volt sűrű, az útba eső lámpák közül talán 2-nél vagy 3-nál kellett megállni (egy a hídról leérve, egy az Astoriánál visszaforduláskor, egy meg a Hősök terére érkezésnél, ezeknél 1 teljes percre se álltunk meg. Talán még a Kóson volt egy zebra ahol gyalogost engedtünk el. Kényelmesen, nyugodtan lehetett menni. Egyébként kb. ilyesmire számítottam volna odafelé is. Mérni nem mértem az időt, mivel csak odafelé volt sietős, de szerintem néhány percnél nagyobb különbség nem volt. km-ben meg ugye minimum egy húszas. Viszont egy városban 50-60-al gurulással szerintem kevesebbet eszik a kocsi, mint a tempomatos 110-el odakint.Szóval ha nem kifejezetten csúcsidőben megy az ember, és nincsenek gigantikus felújításos építkezős lezárások terelések, az én eddigi tapasztalataim alapján olyankor megéri keresztül.
De persze én rutintalan autós vagyok, és a saját tapasztalataim nem mérvadóak.
Rutintalan voltam mert annyit kellett volna csak kérdeznem hogy az aktív Bpesti lakosok szerint milyen forgalom várható ekkor és ekkor...legközelebb jobban figyelekTapasztalat viszont, hogy a város határain belül a táblával jelzett sebességkorlátokat általában 15 km/h-val az autósok 95%-a átlépi. Vagyis ha 70-es táblánál én 82-vel mentem, engem még mindenki megelőzött. 50-nél 70 a minimum. Ahol nincs telepített traffi, ott határ a csillagos ég. Ahol van ott meg mindenki nyúlbéla.
A másik tapasztalat, hogy vagy a mostani hétvégi autósok voltak intelligensebbek, mint a nyári csúcsban hazafelé igyekvők, vagy valami alapvetően megváltozott, mert a Szfvár-M0 közötti 3 sávoson általam eddig sosem tapasztalt módon mindenki jobbratartott. De néhol ez már az M3-on is felüti a fejét, emelkedőkön a 130-nál lassabbak is lemennek legszélre. Én is.
Illetve harmadik, nem forgalmi tapasztalat, hogy fej fölött csiszolni sok négyzetmétert félig hajlított karral, 3 kilós excenterrel két napon át, meglehetősen igénybe veszi a rutintalan szervezetet. Vagyis a punnyadt püré testünket. De motivált minket a cél: versenyvitorlás megújító festése.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
veterán
válasz BlacKSouL #62531 üzenetére
Igen, ez itt igy van, az emberek szeretnek haladni. A legtobb waze-el vezet, igy tudja, hol van traffi, vagy rendor. Tudja, hogy a traffi minimum +10%ra van belove, valamint az ora szerinti sebesseg max koszonoviszonyban van a valodi sebesseggel. Hogy a zoldhullam kihasznalasa erdekeben minimum a megengedett sebesseg +10%al erdemes autozbi, maskulonben megfog a lampa es acsingozhatsz a lampanal feleslegesen. Hogy ha betartod a sebesseget, sose ersz oda, a tobbiek meg letolnak a picsaba.
Neha hazamegyek kwcsora, es tepem a maradek hajamat a nagypapa tempo, meg a sargara satufek miatt...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
-
NoLF
veterán
válasz bitpork #62536 üzenetére
Pont ezt mondja... ha kovetnek a forgalomnovekedest/valtozast, akkor nem konstans zoldhullamot raknanak ra, hanem dinamikusan valtozo realtime cuccot. Ugyanakkor igazad van, ha valakinek jo lesz, akkor masnak rossz/kevesbe jo, de ha mar mindent latnak odafontrol egy ingyenes alkalmazassal real time, akkor talan lehetne ra algoritmust is irni es gordulekenyebbe tenni az egeszet. Pl ejszaka amikor sehol senki, ne varjak mar ket percet a lampanal, hogy a legextremebbet emlitsem.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
-
veterán
A "rutinvezetők" számát szerintem nem így akarjuk megtudni, hogy hányan nézik be a lámpát, mert "annak zöldnek kéne lennie"
Ahogy a körforgalomba is behajtott a főnök, mert úgy emlékezett, hogy az ott neki elsőbbséget adó tábla, csak hát az már 2 éve volt és azóta nem.
Everybody lies.
-
gaborbol
őstag
Munkatarsam kint beszelget a haz elott a haverjaval, egyszer csak latjak, hogy a szomszedban egy idos bacsi tiprodik a kocsi mellett. Odamennek, segithenek?
Nem indul, nem indul, nem tudja mi lehet a gond.
Megnezik , ket kabel szet van csuszva a motorterben. Osszedugjak, poc roff indul, bacsi elmegy. Tokre orulnek, hogy 2 perc alatt rajottek, hogy mi a gond es ki tudtak segiteni az oreget.Egy ora mulva megjelenik egy holgy es kerdezi, hogy nem lattak-e veletlenul egy idos bacsit? Mert se a bacsi nincs meg se a kocsi, Alzheimer ben szenved, 10 eve nem vezethet, ket kabelt is szethuztak a motorterbe, hogy nehogy el tudjon menni a es megis eltunt...
Oops.[ Szerkesztve ]
-
e=mc²
őstag
Volt valaki kozuletek Metallican az Arenaban?
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Eloszor voltam Metallican, kicsit feltem tole a kuzdoter miatt, de nagyon elveztem!
A Tankcsapdat pedig mikor meghallottam, (bar annyira nem hallgatom oket) bazki, ez egy akkora nagy gesztus volt toluk, es korben mindenki olyan atellessel enekelte, ez egy orok elmeny szamomra!
Bar a hangositas nem volt a legjobb, foleg a Kvelertak-on erzodott.
Ambulimax Provider
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest