Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    válasz Rolly #21571 üzenetére

    A 22kW az tudod miben tér el? Más négyszögjelet ad ki az autónak :DPersze nyilván ha ezzel azt jelzi, hogy itt fel lehet venni 22kW-t, akkor ahhoz passzoló keresztmetszetű kábelek is kellenek bele, ez megdobja az árat, de nem annyival mint az indokolt lenne (a 10eFt-s ez esetben viszont korrekt, azt aláírom, hacsak nem az van, hogy a 11kW-s esetén is pont ugyanazok a vezetékek és egyebek vannak, szóval már azzal ki van fizetve a vaskos felár).

    Ezt a majmos példa meg akkor áll szerintem, amikor van is értelme a dolognak. Ez az árazás pont annak köszönhető, hogy kihasználják ezt a fajta gondolkodást. Én e helyett ezt inkább simán csak átbaszásnak hívom, és velem ne tegyék meg, se majommal, se majom nélkül.

    FI relé amúgy tényleg felesleges volt elé, meg a 4p leválasztás is, ezek benne vannak, máshogy nem tud működni, illetve ez a létezésének az egyik lényege. Viszont ami nagyon fontos, az a túlfeszvédelem (D), azt viszont mindenki lehagyja sajnos. Az EVSE halálok 90%-át túlfesz okozza. Ajánlom Varsányi Péter írásait a témában (hirtelen linket nem tudok, de a google önteni fogja a cikkeit).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák