-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz diegho #50628 üzenetére
Épp fordítva, az a fontos, hogy hitelre vegyünk valamit amit fennt sem tudunk tartani VAGY használtan de akkor olyat ami azért luxus volt (egyszer) Szerintem. De az általad említett példában valóban jobb lehet az egyik. Meg a másik is. Nincs általános recept (szerintem)
-
haddent
addikt
Az semmi. Tegnap napom: barátnő itt van, nekem mandulagyulladás és egy nappal a szüinapom után van. Program? Olajcsere Mindenki hülyének nézett, de no problem, én élveztem
Volt valaki csúszkálni? Iszonyatosan jó, bele sem merek gondolni milyen lehet egy 2-300 lovas hátsó kerekessel állatkodni télen-nyáron ha tudod bármikor gyakorolni. De még így is, akkor élmény kilinccsel előre, és annyira jól lehetne, annyira érzem, hogy nagyon lehetne tartani a kontrollt és nagyon nagy állatságokat meg lehetne csinálni, ha lehetne gyakorolni De nem baj, így is sikerült végigmenni bal-jobb módra, kilinccsel előre a parkolónja és ápdét: volt róla régebben szó, hogy Mannol jó-e, meg hogy Mobil1 ESP megéri-e nekem stb... Egyértelmű a válasz: a Mannol lehet, hogy kielégítő minőségű, de a Mobil1 ESP 0W-40 igen, nagyon megéri az utolsó fillérig. 156 ezer km -rel (4 évesen) került hozzám, hibátlanul teszem hozzá, de télen hidegindításkor (pont télen vettük) volt, hogy fél percig, percig is ciripelt meg szenvedett, én éreztem, hogy kicsit durvábban jár stb.. Hát tipikus hidegindítás. Ez nem baj, ez normális, tisztában vagyok vele. De mióta 10 ezrenként cserélem és Mobil1 megy bele azóta nincs ilyen. Pöcröf aztán mehet neki.
Továbbra is vigyázok vele, hiába szívóbenzin, nem nyomom padlóig tök hidegen stb., de ezzel az olajjal szerintem bátran lehet vele menni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
Hát kövezzetek meg de az a kormány nagyon csúnya Óriási batár nagy (a sugara) és ránézésre nem jó fogású/tapintású (felőlem lehet nyílméregbékabőrből is akkor is ) Nem forma1 -es játékautó kormányokat szeretek, de valami picit kissebb, picit vastagabb, picit "érdesebb" jobb, nekem.
van 1-2 gagyicska videjó a próbálkozásokról hóban csúszi
egyik másik[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #50990 üzenetére
Fogalmam sincs, elég labilis szerkezeteknek tűnnek, sosem érdekelt különösebben. De én sem láttam még
w333 azért néz annyira szerintem mert a sok "hobbista" minden télen első hónál (is) az árokban köt ki itt a környéken. Azt hitte majd jöhet jót röhögni meg sörözni a haverokkal, hogy beborulta hülyegyerek
Egyébként szerintem is törékenyek ahogy írtam is a könyöktámaszok. -
haddent
addikt
válasz Borokafa #51216 üzenetére
Soha nem lesz semmi tökéletes. Persze gondolom itt elég triviális hibákra gondolsz. J -nél egyből a súly pl A motorfelhozatal ugyanaz, a kasztni nehezebb. A futómű milyen, az érdekelne, mert a H elég faszás sok mindenhez képest amiben eddig ültem. Miben jobb? Ülések kényelmesebbek? Több, jobb kütyü?
becsitibi szerintem ez hülyeség és általánosítás.. Ahogy írták, kis és nagy motort, turbósat és szívót, dízelt és benzint is haza lehet vágni. A fiatal széttapossa, az öreg meg azért hajtja szét mert spórol fél decit ezren azzal, hogy ötösben megy 500RPM -en, olajat nem cserél, ha mégis teszkós olajsár stb.. Szerintem szervizkönyv sem feltétlen jelent túl sokat, mert ezek a 30 ezres periódusok nevetségesek, tapasztalatból mondom, hogy sokat javul, és még vissza is fordítható ha időben kapja el valaki.
Szóval nincs jó recept, hogy mit kötelező elkerülni, szerintem. Gondolom ezzel mindenki így van de én legszívesebben magamfajtától vennék, aki nem sajnálja rá, megadja neki a legtökéletesebb törődést és aggodalmat, és szépen hajtja is. -
haddent
addikt
Hát sok sikert, aztán majd gyere a válasszal
Borokafa Szerencsém van akkor, jót fogtam ki (nem meglepő 4 év meg 150 ezer után, kb pályán ment előre előttem ennyi volt), nem dőlöngél a H sem. Z-A-B16XER közti különbség baromira nem érdekel, ugyanaz azt kész Hát na, sok apróságot felsoroltál, az abaj, hogy nincs nagy robbanás számomra De azért egy K jó volna
-
haddent
addikt
Jó nagy patkánynak hangzik úgy alapból is, de főleg, hogy volt ismerettség.. Kedvességből megemlítheted valami állami cégnél, hogy hogy dolgoztat, és mennyire vannak bejelentve és kik
másik hsz.: 1.6 H Astra (főleg ha nem kombi) akkor tud menni, főleg aki meri pörgetni is kicsit Igen persze tudom hol van akkor a fogyasztás stb, na most nem erről volt szó
HÁt sok sikert aztán majd írj. Jó messze van (18. ker), meg legtöbbmindent már magam csinálok, de 1-1 nagy munkára elnéznék majd
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #51310 üzenetére
Szerintem fizikailag, a vasban nem igen lehet különbség.. Tehát könnyen lehet, hogy most Z16XER -ed van és kész Legalábbis én így gondolom, mivel nem volt semmi gond (itt sem ismert) a Z16XER -rel, kétlem, hogy 2 darab, fizikailag, vasban is eltérő revíziót kiadtak volna... Esetleg olcsósították, más beszállítók, mittomén. De ez csak egy elmélet!
Declare "elkepzelhetö olyan, hogy esetleg bejegesedett a tarcsa?" én egyből erre tippeltem, csak végigolvastam és te is írtad. Nem tudom mennyire reális elképzelés, de másra nem tudok gondolni. Esetleg még valami egyéb szennyeződés ami aztán leégett róla?
Random történés: jó, hogy gyakoroltam a hóban az autó megtartását, visszahozását csúszásból, mert tegnap kanyarodtam és valahogy beleakadhattam vagy nem tudom a kézifékbe, behúzódott (mint utólag megláttam) és szépen (bal) kilinccsel előre érkeztem a (jobb) kanyarba. Már reflexszerűen izomból balra kormány, ki is dobta most meg a jobb seggét, vissza jobb kormány izomból már egész egyenesbe volt, ekkor már hallottam mást is, a csipogást. Mondom anyádé vagy behúzva Jó volt, de nem ajánlom senkinek, kivételesen éppen szép nyugisan autókáztam csordogáltam hazafele
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #51317 üzenetére
WD40 kb. a legfinomabb (szintetikus?) olaj, éppen, hogy kb csavarlazításra is tökéletes. Átmenetileg, 10 percre persze tök finom lesz tőle (ha..), de kifolyik.. és csak egy kis ragacs marad, amibe cserébe a por jól tapad valszeg. Szóval nem valami jó ötlet szerintem bármit is WD40 -ni, hacask nem zárt térben van ahonnan nem tud elszökni.
-
haddent
addikt
válasz trassher #51320 üzenetére
Nem feltétlen. Nekem amikor lemosom egyből rozsdás lesz. Nyilván felületi, de rozsda, szép narancs, vörös. Perszefékezek egyet és volt-nincs, de nagyon kevés elég neki nálam
Érdekes egyébként, tényleg 5 perc alatt berozsdál Majd megmutatom ha látom megint
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Érdekes dolgot találtam, olvasgatva GM motorokról
Szóval az A16XER (Fam1 Gen3) motorkód 85kW, szívó moci. Konkrétan le is van írva, hogy igen, implementálja a TwinPort (változó szívócső-hossz) technológiát, illetve DCVCP féle VVT -ét.
A Z16XE elvileg 74kW és G Astrában volt. Na akkor most valaki segítsen megfejteni nekem mim van
Z16XER a kód, de 85kW és VVT, ergó gondolom TwinPort is. 2010 -es gyártmány, és 2005 -től már A16XER volt. Most akkor ezmiez? A16XER, csak ráírták viccből, hogy Z16XER? Nem az elnevezés érdekel, az Euro kategória (kibocsátás) meg mégkevésbé, a VVT egészen biztos, a TwinPort érdekelne. De mivel 85kW, szerintem biztosan az is ott pihen.
Ha viszont TwinPort (is, meg VVT is), akkor azért nyugodtabb szívvel lehet lejjebb engedni ha épp olyan kedvem van, akár 1500RPM környékére is, nem? Mostanában kipróbáltam, és egész kellemesen megy, még gyorsul is. Nem lő ki, de haladásra, esetleg még előzésre is elég. (Érdekes mód amikor hozzám került nem így érződött )
Szóval vélemény? A szelepkoszolástól annyira nem tartok, tudtommal az visszafordítható kis pályázással, meg kínzással. Meg azért nem fullasztom le. Olajnyomás? Van elég?
-
haddent
addikt
Csak én vagyok ilyen puritán, hogy VW konszernből ha vennék, akkor csak VW? Mármint ilyen skoda, seat meg mittomén nem kéne? Hamár VW, akkor legyen igazi
Más: már mutattam, de annyira szép Ilyen első hűtőmaszkras vadászok, valakinek tipp, hogy hol -mennyi? (Márkajelzés nélküli, sima)
Illetve ugyancsak ilyen "német zászló" matricára is vadászok (hűtőmaszkon van), erről tipp? Kerestem én már német amazonon is, de sehol nincs -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #51563 üzenetére
Én kezdem elhinni, hogy rendes használat mellett tervezhetőek a költségek. Barátnőmék 1.9TDi passat kombijukb jóval 400 ezer felett jár és eddig ami baja volt az elhanyagolható és független hülyeségek (akksi, fékcső, hűtő..). Vicc, hogy mennyire semmi baja. Mondjuk pályáznak is vele eleget Németország túl oldala, meg Magyarország túl oldala közt
Naaa valaki help, hol lehetne olyan német zászlós matricát szerezni? Olyan régóta nézegetem midnenhol Már lassan kb elmegyek az OBI -ban és veszek 3 színű szigszalagot
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #51566 üzenetére
Az Audi szerintem azért működik magában, nem? Vagy az is teljesen VW, nincsenek egyéni dolgaik?
Meg hát na, az a luxus márkájuk, mégis máshogy "leányvállalat", mint egy skóódáKöszi, annyiért nem kell a rács A matrica meg vagyk icsi vagy nagy van nem olyan TÉnyleg szigszalag lesz, vagy lemaszkolom és festek
Mindegy, ha kicsit is racionális autó kell akkor Opel Astra, Insignia. Ha lesz pénz eléggé dögivel akkor meg majd Alfa Romeo Giulia
Petyyyyy nem úgy értettem hanem hogy az Audi, mint márka, azért az nem 1:1 -ben egy VW szebb kasztnival, nem?
trassher gondoltam, hogy becsengetek, hogy "kézcsók, honnan van a hűtőrács, meg rá a matrica? Ja, és ekkora baszomnagy felnit elbír, megy vele? Futómű bírja? Hogy baxtátok porig, gewinde? "
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz Declare #51706 üzenetére
Sokkal halkabb is tudna lenni, mint ahogy ezerszer hangosabb is (mint amilyen lesz is utólag 99% -ban) egy M3 is. Azért nagy játéktér van. 1 centis cső Igniseken van kb Egy 2-300 lovas M3 meg röhögve elvan diffúzor meg szárny nélkül. Hidd el, hogy ott is divatolás (is) megy, nem egy 500kilós Laferrari 1500 lóval. (egyébként meg nem is tudja átvinni az útra, azért lehet vele driftelni)
A kipuff igazán csak turbós (és egyéni chippelt, kicentizett) autóknál lényeges úgy igazánNa mindegy, kukacoskodás volt, értem amit mondassz, nagy részt egyetértek
-
haddent
addikt
válasz Kickass #51723 üzenetére
Teljesítményről beszéltünk Declare -vel. Szívónak, ahogy mondod, ha van egy kis folytás akkor jó. Ennyi az igénye, hiába raksz rá bitang nagy kipuffot, nem érdekli. KIcsit is rakhatsz, az se. Minimális eltérés max.
Turbósnál meg minnél nagyobb kell, csak utánna ECU -t is hozzá kell lőni, mert különben baj lesz. Turbó, lefújószelep meg egy retek nagy cső oszt jó -
haddent
addikt
A 8 szelepes? Én nem hiszem, szerintem az már üveghang lenne a 8 szelepesnek
Amikor "tisztítok" akkor én a régi 1.6 8V F Astránkat kettesben 50-60 -al húzatom, még nem üveghang de már nem szeretném kívülről hallani A H Astra Z16XER -t meg 2. -ben 80 -nal. De mindkettőt tűzforró motorral meg olajjal meg vízzel persze!
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52112 üzenetére
Te beteg ember vagy hallod Ne vedd sértésnek, nem annak szánom, de a vérnyomásod miatt ne csináld Én (is) pesti vagyok, naponta vezetek, gondolhatod mikkel találkozom. Nem éri meg, megeddződtem, simán elhúzok mellőle, mögüle. Ha kell záróvonalon vagy tilosban, sz***k rá, nem kockáztatom az egészségem meg a "vagyonom" egy hülyével, dudálással meg semmire nem megyek.
w333 annyi
becsitibi ez elég csúnya fekete és nekem olajosnak is tűnik
-
haddent
addikt
válasz Kickass #52137 üzenetére
Azigeeeen, nem is tudtam És ennek van valami gyakorlati haszna? Papolást hagyjuk, hogy jobb szikra több szikra szebb szikra fele annyit fogyaszt 2x olyan erős és 100% NOS Nitrón is elfut Valóban, mérhető, érezhető értelme van a dupla gyújtásnak? Illetve a blokknak egészséges, hogy az amúgyis szanaszéjjel lyuggatott (4 szelep/henger + 1 gyertya) még megylyukasztják?
-
haddent
addikt
Dolgozott már valaki üvegszálas üregtöltővel? Gondoltam egy nagyot, és én akarom "lakatolni" az F Astránkat. Nincs nagy gáz, nagyon apró és elenyésző kis rozsda van F Astrához és korához képest, kerékív meg tanksapka, szokásos. Egyáltalán nem strukturális veszélyeztetettség Maga az üvegszálas cucc iszonyat kemény erős és ugyanakkor rugalmas lesz, azzal nincs gond, formálni lehet, gondolom nem túl drága. Egy gondom van: a fémhez mennyire szeret odakötni?
Ilyesmire gondoltam -
haddent
addikt
Köszi mindenkinek a magyarázatot
"Egy jó állapotú egypólusú és egy jó állapotú többpólusú gyertya működése között különbség nehezen mutatható ki, a többpólusú viszont tovább nyújtja az optimális teljesítményt."
Jó, szóval bele lehet magyarázni, hogy tiltás utánig tolva, csere periódus 2x -ét kisajtolva jobb Viccet félretéve, talán tudjátok, hogy nagyon nem spórolok ha arról van szó, hogy jobb neki. A legfincsibb turbó dízel/benzin fullszintetikus olajat kapja 10 ezrenként (más meg elmegy 30 -at valami szar lónyállal és úgysincs baja), de ebben nem igazán hiszek.
Érdemes megpróbálni? Lassan 190 ezer km -nél járok, 200 -nál teljes vezérléscsere, hosszbordásszíj-szett csere, vízpumpa csere, motorolaj, fékolaj, váltóolaj csere. Ami folyik kopik vagy elhasználódik az megy a sunyiba Nyilván gyertya is jön új, ezen ne múljon, ha rosszabb biztosan nem lesz mint egy sima bárhol kapható NGK gyertya. Szóval: érdemes? rosszabbul tuti nem járok mint mezei NGK -val amit bárdi/unix ad ha mondom hogy Z16XER -be NGK -át?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Vételkor valami volt benne, fogalmam sincs mi. Talán Bosch? Nagyon szép száraz és őzbarna volt, megnéztük, de már régi az is látszott. Azóta 35 ezer km óta valami NGK van benne, amit az első bárdiban lehetett kapni hozzá. Semmi különbség. Gyújt, száraz, szép őzbarna ez is néztem még nyár végén.
w333 ez érdekes.. de ha semmi negatívumot nem észlelek és úgy érzem tökéletes most is, akkor kétlem, hogy érezni fogok +10 lovat a seggem alatt, nem? Nyilván, ha volt/van probléma, mint ahogy írtad, hogy Neked volt, akkor érdemes próbálkozni és be is jött. De tökéletes működés esetén Brisk Premium LGS dob bármit azon kívül hogy egy Deák igazolványt a kukába?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz bandi0000 #52183 üzenetére
Tűrhetően. Egyáltalán nem rossz, de valóban megesik, hogy az egyes és a hátramenet kicsit kacifántos. Olyan németesen feszes az egész, cserébe viszont kicsit franciásan lagymatag. Inkább csak meg kell szokni, de egyébiránt, korabeli váltók közt szerintem teljesen jó.
Egyest minden kelletlenebbül vesz be, gban szakmailag is írta miért ezek szerint. Persze itt is vannak különbségek azért Egyébként én sem értem, miért szídják a váltókat, kifejezetten sokat bírnak és kellemesek, és egyre csak javulnak a generációkkal
-
haddent
addikt
Fa***ság. Z16XE (meg A16 meg B16) többünknek van itt, semmit nem zabál kb..
AMD Power igen ez a másik! Nagyon fontos, hogy kicsit bele is gondoljunk az egészbe. Egy motornak ennie kell az olajat valamilyen mértékben. Az a jó, akkor keni, akkor eljut mindenhova, és minimális mértékben ott is marad. Nagy valószínűséggel akkor nem kopik.. Ha évi / 10 ezres csere közben nem kell utánnatölteni akkor mit akar az ember?
TFSI vag-ot ami 80 ezer után full generálos?Egyébként nekem olyan ~6-7 decit esik 10 ezer alatt, de én szoktam pörgetni is mint egy őrült, nem csoda egyáltalán. Most nem akarom elkiabálni, de szerintem egyre "fogy" az olajétvágy mióta nálam van és 10 ezrenként kap ilyen angyalpopsira való finomságú olajat
-
haddent
addikt
válasz trassher #52249 üzenetére
A 116 lovas fekete 116 ezerrel? nekem is, és az jó árban van
Egy kis esztétikai műanyag roncsolás nem gáz. És valóban, sok az ügyetlen idióta aki még agyban sem százas és el sem tudja képzelni mit akar, álmodozik ,döntésképtelen. Beszari és még aggresszív is egyben Asszem összefoglaltam az átlagsofőrt -
haddent
addikt
Ja csak általánosságban írtam, mert sérülésekről beszéltetek
Egyébként élő ellenpéldája vagyok annak amit írtál. Enyém lízingelt autó volt és azt hiszem 35 ezer közös km után mondhatom, hogy hibátlan és rendben van A (márka)kereskedő azt mondta (persze ez csak duma, de lehet benne valami), hogy talán még jobb is az ilyen, mert nem a smugler Józsi bátyám aki ladán nőtt fel cseréli akkor ha már lóg mindene meg olajat 5 évente, hanem mivel lízinges ezért nem sajnálják rá sőt kötelező szervizbe vinni ott és akkor amikor kell, nem sutyi alkatrész kerül bele stb.F_Gergely hát Te dolgod, nem hiba, de az biztos hogy teljesen máshogy szemléled a dolgokat mint pl én Egyébként ennek ellenére pont egy olyan autót vettél / olyanod van amire havonta költessz nem csak szintentartás/javítás miatt, hanem extrázás/feljavítás céljából is
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52264 üzenetére
Tudom, értem. Bennem is bennem van ez. Csak mellé párosul az, hogy szeretek állatkodni is
A márkák meg extrák amúgy annyira nem hoznak lázba.. amíg hasonló erő-súly konstans van és első kerekes (kb 1 ló / 10kg) és futómű is tök jó feszes gyárilag is H -ban, addig nem érdekel, hogy miylen plecsni van rajta. Most az álmom igazából egy jó kis E34 Skyline, az mondjuk jó 200, közel 300 ló meg hátul kapar. Az biztos izgalmas lenne. 300 ló felett meg már kb uncsi lehet szerintem mert semmi tudás nem kell megoldja izomból a vas Na majd egyszer egy olyan hobbinak[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-roller topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs