-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz montyx #64839 üzenetére
Hiaba teljesit nagyon jol a negyevszakosokhoz kepest a teszteken, azert az akkor is egy mix. A nyari gumi azert nem valo telre, mert a mintazata es az anyaga sem olyan, mint egy telinek es forditva. Azert mert jol szerepel a teszteken (ugye azert nem hozza azt, mint egy jo nyari es egy jo teli) az nem jelenti, hogy a Mischelin CC = 4db michelin nyari gumi + 4 db michelin teli mondjuk.
Magamnak a sok autopalya, nagy terheles miatt (nagy sebesseg, akar nehez auto több ember/cucc...), olyan gumit veszek, ami erre valo. Telen is nyaron is Raadasul szeretek is vezetni, szeretek sportosabban is menni neha, nem csak A bol B be csorogni
Azert nem a csodat alkotta meg a Michelin, nem veletlenül nem vettek le a teli es nyari gumikat a palettarol ,csak egy rettentö jo vallalhato alternativat csinaltak
-
Declare
őstag
reszben +1
Viszont azert ez a CC nem csak a varos+20km jo szerintem tenyleg jo gumi, nagyon jol szerepelt a teszteken, alsobb kategorias teli es nyari gumikat is leverte ha jol emlekszem.
Ami ugye kerdes, hogy mit mutatna egy teszten, ha hasznalta az ember mondjuk 2 szezont telen nyaron, mert ugye a teli gummaval is ez a baj, hogy az anyaga farad el es azert lesz csereerett, nem elsösorban a minta miatt. Szoval mondjuk kemeny nyari forrosagban 1000km ekeket palyazva, utanna vajon mennyivel gyengül az anyaga akarmilyen csudakaucsuk is, nagyon csodalkoznek ha nem lenne mar lathato elteres a következö evi teli teszten.
-
Declare
őstag
válasz Calogero #64932 üzenetére
Struktur felninek pont az a lenyege, hogy relative esztetikusan rakhatsz ra disztarcsat, amitöl alufelnihez hasonlo kinezete lessz. Miert jarna vele valaki disztarcsa nelkül? Ha ez tetszik, nyilvan tegye, nekem nem az esetem a feket felni (max feher auton, de ott sem a full es korom fekete)...de ez izles kerdese szerintem nem szep az ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #64938 üzenetére
Ezt nem ertem, hogy jön ide? Az 1.0 utan ugyanugy fizetni kell most is, csak valamivel kevesebbet. Gondolom erre gondolt diablo1984. Mondjuk szerintem marginalis lehet a különbsegaz 1.4 vs 1.0 eseten.
Amugy ez a villanyautoado...ez meg....hat most mit is lehetne mondani....meglepö? Szerintem nem
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #64943 üzenetére
Igen, pont ezt akartam irni
(#64942) Gergőke88 amugy miert ne lenne valo egy astraba? 105 lo es 170 Nm ez talan meg dinamikusabban autozhato, mint egy szivo 1,6.
Regen a passat is volt szivo 1,6 motorral es az nyomatekban is kevesebb volt.
Tul kellene mar lepni ezen a ccm kerdesen....nem autoskartyazunk
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #64945 üzenetére
jo most hülyesegen rugozunk, de ez akkor is nonszensz, amit irsz, hogy "nem valo bele"
Lehet, hogy van aki a felalert inkabb beleteteti a xenont mondjuk, vagy valami olyan extrat ami neki fontos....szoval most erted....kinek mi.
Masreszt meg a tesztek szerint az 1.0 as 3 hengeres nagyon jol sikerült az opelnel es ha jol remlik valahol azt olvastam, hogy jobban is sikerült összehangolni az automata valtoval, mint az 1,4 est.
Szoval a lenyeg csak annyi, amit akarok, hogy az egy jol sikerült konstrukcio, allitolag es innentöl kezdve, pedig az van, amit irsz, hogy mindenki a sajat igenyei szerint merlegel es ugy dönti el, mi a fontos....erösebb fapadabb, vagy fullosabb, gyengebb motor....en pl mindkettöt megertem (nyilvan a fullos, erös a tuti kombo...ezert akadtam el en is az autokereses/csere temakörben )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #64958 üzenetére
En nem igazan ertem mi szükseg van ennyi millio fele autora amugy Hogy tud ez igy hatekony es gazdasagos lenni.
Az opelnek is ugy nez ki be kell allni a sorba..megnezed mondjuk a bmw t, ott is lassan elfogynak az arab szamok, annyi modelljük van....abszolut nem ertem
Legyen egy kis auto, egy közepes, egy nagy limo. Legyen egy kis SUV meg egy nagyobb...(a kis suv nak sem latom ertelmet, de ok, divat, szereti a nep...).....de ez a van kis auto, kicsit nagyobb auto, meg egy picit nagyobb, abbol is limuzin, meg 5 ajtos, meg crosscountry meg ugyan ez a SUV bol....6 meret...meg kb a motorok szerint is osztalyozzak, mert hat egy erös astrat sem vehetsz mar, max 160 lo asszem a max, a következö mar majd OPC (megint uj model...)
szerintem ez egy vicc
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #64972 üzenetére
nekem is parban lett cserelve, pedig nalam is csak az egyik hatso faradt el, de fel sem merült, hogy csak az egyik legyen cserelve. Ezt az opciot nem is mondta a szerelöm.
-
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #65022 üzenetére
marmint, most a Lamborginit hasonlitjuk az Opellel? Amugy igazad van nyilvan, a Lambo a tuti, csak van egy kis diffi az arcedulan ...de valoban egyedi, innovativ, karakteres es tecnikailag is egesz jo verdák
Megvan minden celcsoportnak az autoja. Az opelnek nem az, aki a trendeket diktalo, karakteres, egyedi, innovativ technikat keresi.
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #65092 üzenetére
Koncepcio autoi minden markanak vannak, ezekböl visszaköszönnek neha bizonyos jegyek, vonasok, de ez ettöl meg nem valosag Raadasul most az Opel örül szerintem, hogy elkezdi visszaepiteni a renomejat, amit azert az utobbi evekben a tulsulyos, technikailag lemaradt autoival szerzett.
Ha megnezed, meg a vw nek sincsenek ilyen mereszebb autoi....(ahogy all a szenajuk, nem is lesz mostansag ...) Bmw, Merci, Audi, akik be tudnak vallalni ilyen i8, meg R8, meg hasonlokat.
(#65093) zolikaDB volt mar többször itt erröl szo, hogy nem minden opel eseteben 90 fok az üzemi hömerseklet.
-
Declare
őstag
válasz Chiftain #65262 üzenetére
Egy M5 bmw 30-35Milliotol indul kb, minimum 575loerös, de közel 60 millios 600 loerös valtozata is van es ugye ez nyilvan nem az az auto, amit aou megveszi, hogy bölcsibe hordja a gyereket, aztan hazaguruljon vagy a munkahelyere, lehetöleg alacsony fogyasztassal, nyugisan szerintem semmi meglepö nincs ebben az arban. Raadasul a vezetö eletkoratol, lakohelyetöl is függ, az sem derül ki.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #65270 üzenetére
Miert ne lenne realis? Most gondlj bele, hogy Te a 2,5 millios 4-5-6 eves 2.0 dizel opelodra fizetsz 35ezret (azt irtad asszem). Az az autod ertekenek több, mint 1%
Ha az M5 kerül 40 millioba, annak az 1% is kb 400ezer....es akkor azert van ra esely, hogy egy M5 el nagyobb kart okoz valaki, mint egy 2.0 dizel opellel
Meg hat amugy is....kiadsz 35-45 milliot egy autora....milyen anyagi szinten kell ahhoz allnod, hogy ezt realisan megengedhesd magadnak..evi 400 ezer forint....nevetseges, eszrevehetetlen tetelnek kell lennie ilyen esetben. Az az ismerösünk akinek a Panamera turbo S van, 1,8Millioert vette a teligumi garniturat felnivel....
(#65269) Chiftain egy autot megvenni nem draga mulatsag, hanem fenntartani az. Ezzel tisztaban kell lenni. Nyilvan minnel komolyabb kategoriat vesz az ember, annal huzosabb. Nekem az elmult 2,5 ev alatt ilyen 3,5 millio ft kb amit azert adtam ki, mert autokazom es akkor ez csak egy Astra H (tankolasok, biztositas, szerviz, gumi stb...irom egy excelbe ezeket, ezert tudom)
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #65280 üzenetére
En nem latom itt a problemat Ha valakinek ez az igenye, akkor tessek erte fizetni. Sok loerö sokat eszik, draga a szerviz, sok a biztositas...szvsz ez igy korrekt.
Amugy nem tudom otthon hogy szamoljak pontosan, de a Nemeteknel pl nagyon sok tenyezöt merlegelnek, nem csak a loeröt. Ha jol tudom adatbazisokban vizsgaljak azt is, hogy mennyi baleset kötödik az egyes tipushoz. Szoval lehet, hogy pl egy opel opc re többet fog valaki fizetni, mint egy erösebb 7 es bmw re mondjuk, ha azzal a baleseti statisztikak sokkal jobbak....ez nem 100% de igy olvastam valahol.
(#65281) Chiftain nyugodtan le is nezheted, aki ilyet csinal, hogy fenntart egy autot, de busszal jar, mert draga a benzin....az ilyenek az esetek többsegeben berelhetnenek autot vagy mehetne taxival amikor kell, akkor is jobban jarna, de eddig nem jut el...tisztelet a kivetelnek, ahol muszaj es nincs mas megoldas.
Gondolj bele abba, ha annyi eröfeszites lenne egy ilyen panamera, mint mondjuk hogy azt mondod, elmegyek sörözni a haverokkal (anyagi ertelemben)....nem sajnalnad, mert brutal az a gepezet
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #65289 üzenetére
Hat nagyon nem valoban
Otthon baromi olcsoak a biztositasok a fizetesek tükreben is. Itt en tudod mennyivel inditottam az elsö evben? 350 ezer huf kötelezö + a teilcasco a vadkarra (amugy az kb ilyen 30 ezer egy evre a többi a kötelezö) + 100 ezer forint ado az allamnak, meg asszem valamennyi helyi ado is még.
Szoval az elsö evben ilyen kb fel milla volt csak az hogy autom van es nem mentem vele egy metert sem...es egy 6 eves dizel opel astrarol beszelünk 110loval (ez mostanra azert mar normalisabb, kb fele)
Most neztem, mar bonuszokkal, kisse elörebb lepve egy sima 325d bmw (2013as) 400k huf lenne atszamitva a biztositasom.
Otthon meg mennyik voltak a dijak, plane az elmult evekben...ilyen 15-20-30 ezerek.
Atlag fizu otthon ilyen netto 150k körül van, amit szoktam olvasni. Itt pl Hamburgban erröl is most olvastam egy cikket, az atlag netto fizu ilyen 1800 euro kb. Hasonlisd össze:
150k vs 30k
560k vs 400kAz autozas draga dolog, mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Chiftain #65292 üzenetére
Nem a turbo s (570lo) indul annyiert ez ilyen 40-45 milla volt hasznaltan Nemetorszagbol 1 vagy 1,5 evesen .
Amugy az a felni sem uj volt az is hasznalt, csak a gumi volt uj.
Ez ilyen jatek...porsche....gondolom ezek utan irnom sem kell, hogy egy olajcsere sem 20 ezer meg keramia fekek, meg stb....valami döbbenet...ha ingyen odaadnak sem tudnam kb fenntartani
(#65293) B-L-A-C-K nehogy azt gondold, hogy abbol a fizubol olyan sok megmarad....egy valamire valo lakas hamburgban 50-60 millatol indul es akkor az valami 1,5 szoba nem tul jo/nem tul rossz helyen. Egy kerekcsere 6-8ezer huf (felnire szerelve). Centirozas 15 ezer, etteremben 10 ezer alatt nem fizetsz, ha elmesz bulizni 30 ezer ugy tünik el, hogy nem csaptal nagyon görbe estet. Kertesz orabere 15k tol indul.....sorolhatnam mi mennyi, nem az jönne ki, hogy egy 500-600k s fizubol jol megelsz. Az kb egy Bp-i netto 200-250k nak ha megfelel, de lehet tullöttem.....de nem akarom szetoffolni az opel topicot
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #65295 üzenetére
Ugyan ott tartunk, mint az összes beszelgetesünk alkalmaval igazabol nincs ezen miert meglepödjünk szerintem most már
Na de hogy egy kis on is legyek most mar.... leesett az elsö ho, bitang jok ezek a conti gumik. Latom az autok mozgasat az utakon, ezeken meg alig lehet megcsusztatni is az autot, pedig tiszta ilyen latyakos, havas/hokasas minden.
Viszont sajna megint szar valami a centirrel, mert 140-150 körül vibral kisse.... nem nagyon, de eszrevehetöen es ez igy nem maradhat...kisse elegem van mar ebböl az allando centrirozgatasbol, remelem a multkori futomüallitas elötti hasznalat nem nyirta ki ezeket a gummakat is
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #65371 üzenetére
na akkor most óda vagy koncert?
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #65582 üzenetére
Maga a link müködik dropboxbol, meg a kep linkjet be tudom illeszteni, de ha igy a hozzaszolashoz szeretnek kepet beilleszteni, az nem müködik csak egy ilyen "nem betölthetö kep" ikon jelenik meg.
Ez most ilyen vegyes fogyasztas egy kisse. A varosi (ami nalam a hideg motorral, megallsz, elindusz, kanyarodsz, parkolsz, elindulsz...kategoria, az ilyen 6,8-7,3 közötti.
Most ez az 5,7, ez 20km fenti varos kategoria, plussz 2x200km autopalya 125km/h (nem tudtam meg centriroztatni a kereket es 125 ig nem raz ), van benne 2x50km varosi gyorsforgalmi, egyenletes 80 km/h kb, aztan minimalis varos, de az is kb forgalom nelkül 50 el haladva. Igy volt 5,2 most egy ilyen 500-550km es trip vege.
Arra jo volt ez a centrir gond, hogy mst mar ezt is latom kb, hogy ezzel a kb 125-130 re allitott tempomattal (ora szerint) ilyen 5,2 l/100 ami kijön. Az atlag 140 tempomat es a neha kicsit odalepegetve egy rövid ideig nagyobb tempoval az olyan 5,6. Utobbi eset csak megpakolva 5,9, ha meg tolom ahol lehet akkor 6,5-6,9.
-
Declare
őstag
válasz trialboj #65583 üzenetére
Semperit....nincs olyan, hogy semperito
Minden gumin rajta van a DOT szam, ami a gyartasi evet, honapot mutatja. Neztem, de ezekröl a fenykepekröl nem lehet kisilabizalni. itt van mi az a DOT szam
Amugy szvsz a hasznalt gumit akkor vennek, ha nagyon muszaj lenne....nyilvan a nyariguminal jobb lehet egy fokkal, ha nem ezzel jart nyaron is. Viszont ezeknek a gumiknak kepek alapjan semmi jo kinezete sincs....fako, napszivta es a mintazata is ilyen lenyaltnak tünik a kepeken (nem szögletes/sarkos a barazdak szele, hanem ovalis/gömbölyü....ez jo esellyel 100 eves es/vagy nyaron is hasznalt...
(#65586) Petyyyyy kösz! Azzal ugy nem vagyok elörebb. A lenyeg, hogy drobpoxba egyszerübb feltöltenem a kepekt es onnan lenne egyszerü linkelni/beillszteni...de akkor ez valszeg nem müködik sajna.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65666 üzenetére
Ti hasznaljatok amugy a comeing home / leaving home opciot? En nem igazan latom a hasznat es ertelmet az esetek 98% ban. A volvonak a megoldasa, hogy a kulcson van a lampa gomb, amivel ki/be kapcsolhatod az jo, de ez az elöre beallitom, hogy mindig kapcsoljon ki/be....
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65668 üzenetére
Hat meg ugye alapbol a xenon izzonak sem jo, akkunak sem...parkolohazban meg azert ha mar nyitja a kulcs, akkor olyan messze nem vagy a kocsitol. Szoval tenyleg valami ritka kiveteles alkalomtol eltekintve total ertelmetlen.
Mondjuk az Aldi parkoloban, amikor kinyitja emberünk a kocsit es felkapcsol a lampa, azon tudok mosolyogni . Ez valszeg az olyan, mint aki sötetben is elöl haul ködlampaval megy....ki van fizetve, akkor vilagitson is
-
Declare
őstag
válasz trassher #65673 üzenetére
Miert, nem ismered a sajat kapubeallodat, amit nap mint nap hasznalsz? Ha meg nem az erdö közepen laksz, közvilagitas ugyis van. Az erdö közepen, meg megint csak nem oda fog vilagitani, ahova mesz, csak elöre....na mind1 is, biztos van olyan, amikor jo, csak nem talaltam meg ilyen szitut, de sokszor gondolkoztam mar, mi ertelme. Soha nem hasznaltuk egy autonknal sem.
Aminek meg ertelmet latom, ha a visszapillanto tükörben van lefele vilagito led. Na az tud hasznos lenni ki es beszallaskor is
(#65674) Calogero szerintem egesz jo fenye van a tolato lampanak.
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65679 üzenetére
Egy akkutöltöt erdemes lenne beszerezned, akkor valszeg nem jarnal igy Nekem ezt ajanlottak es valoban nagyon jo ctek. Ha rövidtavokat megy a kocsi jobbara, az nyirja legjobban az akkut is. Neha egy ilyen töltö regeneralot radugsz, akkor az szepen szulfatlanitja es nem menne jo esellyel tönkre annyi idö alatt.
Milyen insigniatok van? Faceliftes vagy FL elötti?
Adaptiv xenonnak mi köze van ehhez? Az insigniaban mozog jobbra balra vagy nem ertem
(#65680) Petyyyyy jo azert mondom, lehetnek esetek, amikor jo, de mondjuk ha xenonos az auto azt biztos nem kapcsoltatnam akkor sem, ha nem lehetne jol latni a kapubeallomat
tovabbra is tartom, hogy a Volvoe a best megoldas, hogy kulcsrol kapcsolhato. Nem tudom mas gyartok miert nem veszik at.
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65683 üzenetére
En meg sehol nem olvastam/hallottam, hogy ne lennenek jok, illetve ezt bizonyitja az is, hogy szüleim autoiban sincs soha gond az akkuval, ök is ra szoktak tölteni. A szulfasodas cafolni en meg nem hallottam. Helyedben egy probat bevallalnek.
Az adaptiv xenon az ok, de ennek nincs köze a comeing home leaving home funkciohoz, az astraban legalabbis, csak siman felkapcsol es vilagit elöre.
Hu ezekröl, viszont picit irhatnal, ha lesz idöd jok ezek az insigniak, nagy csomagtartoval en is nezegetem öket, csak kisse dragallom a konkurenciahoz kepest. A 2008 as az ujkora ota van meg? Milyen hibak voltak, ha voltak? Csapagy es turbocsörepedesi problemakrol is olvasni a neten. Az ujabb insignia, az mar adigitalis kijelzös? Milyen összessegeben? Plane összehasonlitva a regebbivel? Van valami ami "huu ez klasszabb" dolog? Menettulajdonsagaiban/dinamikaban tudod valamihez hasonltani öket (marmint mas autohoz)? Vagy jobbara csak ezeket vezeted?
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65685 üzenetére
Köszi!
Automata, 18", varosban 7-8 liter az teljesen rendben van.
En uj autoban nem gondolkodom, csak hasznaltban. Az FL elötti Insignia nem igazan tetszik, az uj az egesz klassz, csak sajnos amit irtal is, hogy technikailag az Opelnek abbol a korszakabol valo, amikor elegge le volt maradva a konkurenciatol, pl ugye a suly, technikai finomsagok.
Mindenesetre, akkor nektek bevalt
-
Declare
őstag
válasz DarrenS #65686 üzenetére
Szerintem inkabb a 800km a csoda az 1,4 benzintöl azt en a dizellel sem erem el, haverom az 1,6 al meg örül ha az 500 at elkerüli
A benzinkutak töltöpisztolyai sem egyforman vannak beallitva, az üzemanyag minösegetöl is nagyban függ, hogy mennyire habzik föl stb....en jartam ugy, hogy elsö kattanasig tankoltam, aztan amikor elindultam, lattam, hogy 3/4 ig van a mutato. Viszont ugyis jartam, hogy elsö kattanasig nyomtam, ranyomtam utanna meg aztan kifolyt a nafta ugyan igy jartak elöttem is, meg mögöttem is, szoval ott megint valami nem stimmelt. Most ha belegondolsz a 3/4 ig tankolas, meg a folyik ki a nafta között lehet vagy 10 liter különbseg. En pont ezert nem foglalkozom egy-egy tankolasnal mennyire jön ki a fogyasztas, csak a görgetett atlaggal.
Amugy nem erdemes ezt a lampavillogast, meg vilagitast megvarni. Falsch levegöt szivhat a motor, allitolag koszt is jobban....semminek nem jo, az ember idegeinek sem
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #65810 üzenetére
Ez tenyleg szep es amugy. Ha nem automata lenne, akkor lenne a tuti csakhat 4,8M egy J astraert nem hiszem, hogy kifizetnek en pl....
Beadtam a verdat a szerelöhö a vibracio miatt, kivancsi vagyok mit mondanak. Felni elvileg nem okozhatja, gumit sem igazan ertenem....ha igen, akkor nagy tanulsag, hogy futomübeallitas kötelezö dolog hasznaltauto vetelnel, mint az olajcsere uj gumi vasarlasakor meg szinten.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #65837 üzenetére
Igen, ez igy ugye megint mas kerdes, hogy most beallitod es par honap ujra uj gumi. En az uj gumit ugy ertettem, hogy fut 3-4 evet mondjuk es utanna csereli az ember, akkor annyi idö alatt elallitodhat, talan ugy mar erdemes akkor meglatogatni a futomüves ujra.
Nekem ugye az volt, hogy tavaly összel a teli gumikat amikor feltetettem eszrevettem, hogy nem full egyenes a kormany egyenesben. Az hogy ez egesz nyaron igy is volt csak nem tünt fel, nem tudom fura, de elöfordulhat. Elvittem ugye beallittatni, ahol megcsinaltak, de nem volt veszes a dolog, de mondta a futomüves, hogy ez felrenyalhatja a gumikat. Nyaron feltettek a nyariakat es ugye elsök hatra, hatsok elöre kerültek es razott is a kocsi, vissza kellett tenni az elsöt, megint elöre....ugy jo lett,csak ugye igy max meg egy nyar es el fog kopni az elsö, mert nem lehet cserelgetni.
Ezt igy még meg is ertem, de hogy most a telivel mi van ez rejtely egyelöre kicsit azert kezd bennem az is felmerülni, hogy nem e valami lehuzas aldozata leszek itt ezzel a helyi szerelövel, mert mar ez a nyari gumi is fura volt, de most ugyan ez a teli gumival is kivancsi leszek mit mondanak, meg mi lesz a megoldas....meg mennyibe lesz, de multkor a nyari gumikat, amikor megneztek, meg probaltak centrirozni de nem lehetett a felre kopas miatt (legalabbis ezt mondtak), majd vegül arra jutottak, hogy vissza kell tenni az elsöt elöre, hatsot hatra azert 50 eurot legomboltak a munkadij miatt
-
Declare
őstag
válasz Feenyx #65841 üzenetére
Teljesen jol latod a dolgokat. Ha mindennel együtt szamolod azt az 1-1,1M akkor inkabb a G ami ajanlatosabb lenne szvsz.
A vetelaron felül erdemes kalkulalni ugye az atiras költsegeivel, az is par 10 ezer forint, elsö szerviz (olajcsere, vezerles csere ha szijas, vizpumpa, ha nagyon alapos vagy folyadekok csereje, szürök). Ajanlatos kalkulalni olyanokkal, hogy fekek (ha esetleg nem lennenek jo allapotuak), illetve gumik (teli/nyari, esetleg ha nem mesz sokat, nagy terhelessel egy szett Michelin Cross country, ami egy uj generacios 4 evszakos, de nagyon igeretes gumi). Szoval vetelar + 100 ezer az nyugodtan kalkulalhato, de könnyen lehet az +200-300 is ha több mindent rendbe kell tenni.
Amugy az 1,8 as motor pl a H astraban az allitolag nagyon jo, nem kell kizarni, csak ugye a megadott keretbe nem illik bele.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #65845 üzenetére
"A gumikon meg látszik hogy mikor nincs rajta a súly akkor deformáltak, terhelésnél a futó résznél látszik csak hogy homorú."
Amiatt akkor neked is vibracio van? Allitolag azzal nem is tudnak mit kezdeni. Ezert kerdezte tölem a szervizes csáko is egyböl, hogy ugye nem allitva taroltam a gumikat, mert akkor eldefformalodik es annyi. Söt egymason is csak akkor lehet tartolni, ha felnin vannak, mert ott is megnyomodhat könnyen.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #65848 üzenetére
En is fogok venni szerintem ilyen gumi tartot.... bar eddig soha nem volt baj azzal, ha egymason feküdtek szepen a gumik (nyilvan normal nyomason...meg szerintem most sem ez lehet a hiba).
Az a baj, hogy ugye sokat palyazom es ott bizony kijön minden aprosag 120km/h ig pl nincs semmi vibracio nalam sem. 130 tol indul....nem veszes, de en nem viselek el semmi fele ilyen abnormalitast
-
Declare
őstag
válasz Feenyx #65850 üzenetére
Szerintem ebben a kategoriaban nem igazan van jelentösege, hogy karacsony elött vagy utan. (neten pont egy ilyen youtube chaneles autos müsorban volt, hogy a szupersportautoknal mondjuk ez abszolut megfigyelhetö jelenseg, hogy telen csökken, tavasszal nö a kereslet. Allitolag ezen jo esellyel lehet is nyereszkedni es csinaljak is paran, hogy telen megveszik, tavasszal eladjak kis haszonnal. Csak ezek ugye a 40-50+millios ferrarik, porschek, lambok... )
Teljesen racionalis es jo az az irany, hogy nem azt a kategoriat keresed, amiböl a kinalat aljat mar eppen el lehet csipni, hanem olyat, aminek a felsö szegmenseböl lehet nyugodtan mazsolazni. Ahogy (#65851) Petyyyyy is irta, ha talalsz egy szep es jo, igenyeidet kielegitö G-t 1 millio körül, inkabb alatta, akkor jo esellyel vehetsz egy jo allapotut, amin nem fognak ganyolasok kiderülni, szepen kiszolgal es ha eladod akkor is jo aron fogsz belöle kiszallni, ha szepen karbantartod. A megmaradt penzt, meg hozzacsapod a következö autovasarlashoz
A km ora kerdeskörben meg azt kell még szem elött tartani, hogy ha keves a km az autoban, akkor az nagyobb esellyel volt rövid tavokon, hidegen nyuzva, ami sokkal roszabb, mintha üzemmelegen fut egyhuzamban. Szoval egy alig hasznalt, sporolosan fenntatott "extrem" keves km es auto ugyan olyan rossz vagy roszabb lehet, mint az "extrem sok". Kell azert a km re is figyelni es persze vannak kevesebb km es szep darabok is mindig, de azert elsö blikkre kizarni valamit a km ora allas miatt nem szabad
-
Declare
őstag
Szomoru? Hat sokan a fel kezüket odaadnak, ha ennyi tipushibajuk lenne Ez nem hiba, max kellemetlenseg.
Nekem H astra van 2008 as.
Teljesen rossz ut az altalanositgatas (
na jo a francia autok sz@rok mondjuk). Opelböl is van jobb, meg roszabb konstrukcio, mint minden markabol. Semmi nem örökeletü, idövel minden lehasal. Ha nagyon zavar csereld ki, ha nem, akkor sem lesz semmi baja ettöl meg jo ideig valoszinüleg -
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #65870 üzenetére
Amugy ez tenyleg igy van. Amikor linkelted ezt a zöldet, kivancsisagbol raneztem a mobile.de n, mert mondom ez azert elegge tul van arazva....hat nem. Kint is ennyi, ha nem dragabbert mennek a hasonlok
Utanna raneztem a hahun a H-kra es olyan autot nem is igen talaltam ami nekem van szerintem annyiert vagy dragabban el tudnam adni, mint amennyiert vettem a kis H dizlit (legalabbis meghirdetni meg lehetne). Azert ez hasznaltautonal nem jellemzö...kar hogy nem akarom eladni
Mondjuk akkor sem vennem meg azt a J t ennyiert. K astra 1-2 ev mulva lemegy ilyen arban hasznaltan es azert az egy jobb vetel lesz. Most mennek ilyen 6-7 millio körül hasznaltan. Sajna viszont csak az 1,6 os motor van belölük nem ertem miert nincs egy 2.0 dizel, ami azert mar meg is tudna indulni (Gofnal is van 1,6 dizel meg 2.0....erösebb ot sincs, de legalabb valami )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #65927 üzenetére
Erdekes kerdes....elsöre azt mondtam volna, hogy Te, masodszorra mar jo kerdes. Ha kiraktad idöben az indexet es ugy valtod a savot, illetve a masik is ugyan igy teszi es közepen összeertek, az jo kerdes. Elvileg egyenlöen kell figyelni, de Neked mindenkepp jobb a poziciod....
Itt a videon ugy tünik, nagy a tempod es inkabb kb atvagsz a közepsöbe, mert az elözö fekez. Szerintem ezalapjan radhuztak volna a lepedöt, akarmi is törtenik. Ha a kek mar a savban van, Te meg beleszallsz hatulrol, akkor egyertelmüen tied a felelösseg.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #65933 üzenetére
Az hogy mennyi a sebesseg limit az egy dolog, mivel az adott forgalmi szituban "relativ gyorshajto" voltal. Ha mindenki csorog 20 al, Te hatulrol erkezel a megengedett 60 al, akkor nem a forgalmi viszonyoknak megfelelö a sebesseg, mert a 20 al csorgo es savot valto autos nem lehet felkeszülve arra, hogy 60 al hirtelen megerkezik valaki.
-
Declare
őstag
Az 535i bmw t amugy melyik opelhez hasonlitod? Csak mert ugye az (valszeg E60 rol beszelünk) egy 300 loerö fölötti felsökategorias, hatsokerekes limuzin. 2002 ben az opelnek hasonlo autoja sem volt, de ma is csak egy Insgnia OPC vel lehetne összehasonlitani, de extralistat tekintve, valszeg a 2002 es e60 ott van, vagy elveri.
Meg pont ezt kerdeztem en is a masik topicban, h vajon ebben mi van benne? Minden? Csak a varatlan szerviz? Arra a kocsira akar 20" os gumi is ramegy szvsz, ami azert nem ugyan annyi, mint egy 15-16" ...
Nekem a tavalyi evben majdnem 6000euro ment el a kocsira, mindennel, tankolassal, szervizzel, biztositassal együtt, szoval azert eleg sok parameter tartozik ahhoz, hogy kinek mennyibe kerül egy auto.
-
Declare
őstag
Nyilvan, csak ezert nem lehet hasonlitani a dolgokat. Aki 535i 5er bmw vel akar jarni, annak ezt bele kell kalkulalni. Ha ö erre tud es szivesen aldoz, biztosan jo elmeny lehet egy ilyen autoval csapatni
Azert azt is latni kell, hogy pl decide forumtars sem annyiert autozik km enkent, mi en...hiaba opel astra mind az egy opc...annyak csak a fekei 6x annyiba kerülnek, mint nekem.
Valamit valamiert.
(#66006) Fkris igen
-
Declare
őstag
válasz szentkuti11 #66015 üzenetére
Hat ez azert mar megszallottsag igy igazabol egyaltalan nem sok ez a penz....elöbb utobb ennel az autonal ez a befektetes már meg is terülhet
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen