-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #83884 üzenetére
Egyszerűen kiderítheted - működő égő bepattint és van fény/nincs fény.
Mindenképp minőségi darabot vegyél bele, már csak azért is mert ha az olcsó égő elpukkan, az okozhat gondokat a lámpatesten belül. Az meg ugye nem két filér.Lumenet.hu-n nézz körbe, egy Osram égővel nem igazán foghatsz mellé, plusz rákérdezhetsz telefonon akár a gyári ajánlásra is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #83886 üzenetére
Ne várd meg, fent említett rizikó miatt sem, meg egyébként is párban illik cserélni.
Nézd meg a mostanit. Ha kékesebb, akkor 6000K felé orientálódj. Ha viszont fehérebb, netán zöldes/sárgás árnyalatot is meglátsz, akkor 4000K környékén tapogatózz(4300)
AFL hiba rosszabb esetben a törött első érzékelő miatt is lehet és akkor nem szintez.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Petyyyyy #83785 üzenetére
Bara kárpit - Nagy reményeim voltak, sokan dícsérték őket. Kértem egy szivacs cserét, újrahúzást. Utóbbi még csak-csak, de szivacsot nem cseréltek. Nem volt már kedvem kardozni velük, inkább elhoztam.
Majd beszélek Viktorékkal a Customs-ban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #83986 üzenetére
Felesleges, sőt. Legrosszabb esetben is ~5-8mp alatt eljut az olaj minden résbe ahova kellhet. 30mp után elkezdi lemosni az üzemanyag a hengerfalról az olajat, tehát kopni fogsz, mert nincs fordulat és nincs olajnyomás.
Huppanj be, várj 10-15mp-t és indulás.Tikakukac - Tudom, majd meggyónom az ilyen és ehhez hasonló bűneim. Délután bedobtam Viktorékhoz, megbeszéltük mi a plan. Gyüvőhéten valamelyik nap majd recsegnek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz -=RelakS=- #84002 üzenetére
Ó dehogynem, azért Mikibá nem beszél hülyeségeket.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz toth_janika #84004 üzenetére
Nem biztos hogy jobban jársz az alu pedálokkal, sőt. De ki kell próbálni.
Tothgera30 - Nem tudom mire gondolsz az alatt, hogy kéri a fokozatot. Mindenesetre Én is max 2000-ig forgatom hidegen vagy méginkább 1750. Hogy érdemes-e tovább forgatni - passz. Arra érdemes figyelni, hogy gurítsd az autót finom jobb lábbal és ne parkettázva hajts és váltogass el 2000-nél.
Szerintem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
Ave nép!
@topiktali: csakugyan elég jól sikerült a meeting, shame on me hogy nem voltam valami fitt. De sebaj, így legalább nem akadt az ekétek semmibe. Köszi mindenkinek, aki kigurult.
Ami a verést/pofonosládát illeti - ami késik, az nem siet. Csak mondom.
A km-ek tekintetében pedig - az összes IS benne van az Astra-ban. Hétvégén teszek mellé, le kell járatni a ménest.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #84085 üzenetére
Látod-látod, mindjárt jól jött volna az a 101 tagú ménes. Azzal nem lehet gyorshajtani.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #84151 üzenetére
Van itt Pesten egy arc a Repülőtér úton - eredeti Tech2 műszere van és 2 ezerért programozta fel a MID kijelzőmet a szokásos 5-10 ezer helyett, kb 2 perc alatt.
Ha gondolod, átdobom a kontaktot.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #84162 üzenetére
Nem abroncs-fícsör a keréknyomás mérése, hanem a szelepé.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz MikeWazowski #84186 üzenetére
Gumikalapács kellhet. A tökéletes illeszkedés érdekében érdemesebb a gyárit venni, ami talán 10-11k.
Annyi hogy ha kitéped a régit, rendesen ki kell takarítani alatta és nem lesz gond.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #84260 üzenetére
Nem tudja, az üzemanyagszint jelző tűt fújkodja teljes erővel.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz BaKeSZ87 #84665 üzenetére
Na bakker, nem gondoltam volna hogy az EGR ilyesmit okoz. Az ingadozó alapjárat még csak-csak, de nehéz indulás. Szívócsonkot leszedtétek-takarítottátok végül?
Luck Dragon - Azért a tiéden nem igazán találnék fogást. Csini paripa. Újabban akkor csak nagynyomású mosás van megengedve vagy megfelelő eszközökkel contact-wash is mehet?
Ritkán nézem az összefoglalót - soha. Jók ezek a felnik.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Laraxior #84690 üzenetére
Bemelegedést tekintve benzin-dízel ugyanaz. Miután a víz eléri a 90°-ot/beáll üzemi hőmérsékletre, a teljes blokk csak a következő 25-30km megtétele után lesz üzemmeleg. Ide beszúrnék egy korábbi hozzászólást -> [link]
A lehűtésnél annyi, hogy az utolsó 5 km nálam egy levezető szakasz, gurítósan.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #84896 üzenetére
Meglepne ha kevés nafra esetén lekapcsolna, szembe menne az egyik alap indokkal a dolog.
Nem mehetsz tempomattal, mert az gazdaságosabb (nem változtatod a sebességed, alacsonyabb a fogyi), szóval állj meg az út szélén előbb.
Kíváncsi leszek.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Skynet258 #85012 üzenetére
Merci tud ilyesmit. Attól függően melyik állásba tekered a kapcsolót, egyik oldalon fent hagyja a helyzetjelzőt - bár nem tudom mennyi időre. Szóval amelyik fele lelóg az utcára, azon fent marad a világítás, hogy ne rongyoljanak bele vagy ilyesmi.
Jobb tippem nincs, lehet ez is ilyen fícsör.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Köszi szépen urak, igyekszünk.
Az Astra még nincs eladva, de már hirdetve van egy ideje.
LaciCRM - Mint a gazdája. Neeem Az előzetes matek szerint 280 lesz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen