-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Kérdés C Corsa/Combo tulajokhoz: néha jó a távirányító messzebbről is, de leginkább csak akkor ha oda mennek az ajtó mellé vagy a szélvédőhöz tartják a kulcsot. Elem cserélve, foglalata javítva.
Ötlet?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #104448 üzenetére
Az elég meredek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz OPiiPO #104957 üzenetére
Addig is esetleg érdemes ránézned alapjárati fogyira, illetve motor/valtótartó bakokra.
Ha az alapjáratod stabil, akkor kétlem hogy a spuri vagy a 100-as nyál javulást hozna. Ezek inkább házi magic számba mennek elkoszolódott egr/fojtószelep esetén.
De lássuk a macit.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz OPiiPO #104960 üzenetére
Alapjárati fogyi - ha jól tudom dízel esetén vannak különböző fázisok a befecskendezett mennyiségre (hidegindításhoz, alapjárathoz, stb.) ami jelezheti ha baj van pl a korrekciós érték alpapján. Ha valamelyik injektor pl túl keveset szállít, (cserébe egy vagy több határértéken felülit,) az okozhat egyenetlen járást, remegést.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #104963 üzenetére
ISOFIX-re nem merek megesküdni, de úgy emlékszem évjárattól függetlenül elérhető.
Az 1.8 mellett simán tudom ajánlani pl az 1.9 CDTI-t, mindkét teljesítménnyel, kézi váltóval. Az automata nagyon kényelmes, de ahhoz inkább egy V6-ot választanék.
A 2.0T is jó tud lenni, de az tényleg elég ritka és fogyiban ugyanott van mint a 3.2. Ez utóbbi pedig meglepően sok van itthon is - tavaly pl egy rendberakott GTS-t nem mertek megvenni 900K-ért, mert jajjdesokat eszik.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #104968 üzenetére
Úgy tudom igen, egyezik azzal ami a Fiatban van, de mintha az örvénylapátoknál lenne valami különbség, nem tudom pontosan.
Mobilen 10-et láttam, de nekem kifejezetten a 3.2-re szűkítve keres. Szerencsére elég egyszerű konstrukció. Az olajfolyásokat kell megszüntetni és ennyi. Vezérlés csere pedig nem nagy mutatvány.
Továbbá - [link]Ami séróból eszembe jut 2.8-hoz: akkutartó fedele, nagyobb vízhűtő, meleg a motortérben a ráadás csiga miatt, anyagában fekete kiegyenlítő tartály (sosem látod mennyi van benne).
Másrészt viszont nagyon csecse darab, egy 230 lovast vezettem automatával.Dízel V6-ból van rogyásig, de azokhoz meg egy csomó tömítés és egyéb apróság nem is kapható egyáltalán. Ilyen esetben ebay lehet még opció, szívósor tömítést én is ott találtam pl.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #105093 üzenetére
Csak azzal tudnálak elkergetni a kirakat elől hogy az 1.8 nem fogyaszt kiemelkedően jól, amennyire tudom.
Ha nem CID van benne, akkor nagyon antipatikus a középkonzol. A csendes jelzőt pedig erősen kérdőre vonnám, az Opel nem a jó szigetelésről híres.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Richard! #105096 üzenetére
Ez látod igaz. Nem ültem még patika H Astraban, csak kissé fáradtabb darabokban, céges autóban.
vzsryl - Akkor ezt megnyerted, 7 liter küröli érték rémlik róla. Apró adalék hogy annyi pénzért az itthoni Vectra kombi kínálat sem olyan rossz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #105099 üzenetére
A 150 lovas semmivel sem rosszabb tudtommal. Régről hírlik olyan mondás hogy ebben nagyobb terhelésnek van kitéve a főtengely, de mivel nem keresztbe akarod b.szatni a Vácin, irreleváns.
Az általános igazság érvényes itt is - bármelyiket szabad, aminek volt gazdája. Tehát a három literes dízelt is nézheted.
A 3.2 pl. kőegyszerű, 114 ezer km-rel vettem és a fennmaradt doksik alapján még hiteles is lehet. Mégis az olajfolyások megszüntetése ~150K-ba került, pedig csak két új szelepfedél meg tömítés, apróságok kellettek. Futás nem indokolta volna, állapota sem, ennek ellenére foglalkozni kellett vele.
Sokan félnek a V6 CDTI-től és nagyon megoszlanak a tapasztalatok. Akinek van jó szerelője és normális darabot talált, ki nem szállna belőle. Ellenben aki a rosszabbik rollert tolja vele...FB csoportban minden variánsról elég jó tudásbázis van, váratlanul mondhatni semmi nem fog érni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Pikaa #105357 üzenetére
A helyedben én törekednék az eredeti állapot visszaállítására.
Szívósor, EGR takarítás és egy akár bontott DPF beszerzése. Vannak már erre szakosodott műhelyek, ahol kitakarítják/felújítják és mehet össze az egész.Legnagyobb ön-tökönszúrásnak tartom az EGR vagy DPF kiíratását. Ha nem megy eléggé a technika, nagyobbat kell venni, cserébe ne fulladjon meg senki.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ncc1701 #105361 üzenetére
Nem biztos hogy a DPF cserét is a klasszik fenntartási költségek közé sorolnám, tekintve hogy jó esetben sok év és km után kell megejteni és addigra az alkatrész ára az autó értékének egy jelentős százalékát teszi ki. Fene tudja. Nem szabad elfelejteni hogy a dízel nem spórol, csak kölcsön ad.
Sőt, ma már ide vehetjük a benzineseket is. Magasnyomású, DPF, kettőstömegű, turbó ugyanúgy megvannak ezeken is. Ára van a 4-5-6 literes fogyinak is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Segítségetek kérném.
Z17DTR
Kiegyenlítő tartályt takarítottam, amihez kivettem a helyéről. Visszaraktam, feltöltöttem jelzésig.
A rendszer légtelenítése hogy történik?szerk.: annyi verziót olvastam online, hogy nem tudom melyik az igazi.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Sanki #105505 üzenetére
Heheee, ügyes.
A xenon ellenörzője még rendben van, de a tempomatét nem tudtam hova tenni. Mielőtt eladtam az Astrat, elindult a projekt hogy beépítsük a DarthVödör féle modult. LED-et felforrasztottuk, de sehogy sem sikerült a bekötés a leírás alapján, reggelre leszívta az akkut.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz föccer #105598 üzenetére
Ez akár vissza is tolható, tekintve hogy ránézésre nem ma kezdődött a hiba - nem ismeretlen/rejtett hiba.
Ugyanakkor ha inkább rendbe rakatnád, tudok dobni kontaktot Bp-i műhelyhez ahova járok.Hogy melyik legyen, abban nem tudok tanácsot adni, én a fejemre estem, mindig inkább megcsináltatom.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ncc1701 #105662 üzenetére
Kérdés jobban jársz-e egy működővel mint az újjal? Lehet az pár hónap múlva fekszik le.
Illetve a hamár szabály alapján gondolom a használt darab esetén sem ártana cserélni ezt-azt, amivel mégközelebb kerülsz az új árához.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ncc1701 #105897 üzenetére
Meg hogy mik az igények.
J esetén még megvolt a normális méretű két literes dízel, ami nem volt túlhegyezve (kivéve a két turbós, 190LE-s ) A vonalvezetése nekem jobban tetszik, egyel finomabb lett, mint a K.
Ugyanakkor a K belseje emészthetőbb és nem mellesleg elérhető a szellőztetett ülés, cserébe kisebb löketű erőforrásokkal szerelték - ami lehet ugyanolyan tartós, mint a nagyobbak, csak több figyelmet igényel.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz naomek #106349 üzenetére
Esetleg egy szívósor takarítás és az arra menő hosszabb cső is segíthet. A Z17DTR motoron is van nyomásszabályzó szelep.
A leírásod alapján ez kb arra rímel, mint ami nálam volt az Astraban - gázpedál állás érzékelő hiba.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Sziasztok!
Helpet kérnék - preFL Corsa D.
Ma megtörtént az elektromos szervo motorjának cseréje. Teljesen megvadult az autó. Elfelejtette milyen motor hajtja, mi a felszereltség (nem tudott az AFL-ről, eső és fényszenzorról, stb).
Miután minden kézzel beállításra került, feltűnt hogy gyújtásra a napi számláló alatt felvillantja kétszer az "ESP on" feliratot.Az érdekel miért csinálja és hogy lehet ezt kikapcsolni?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
Urak, tudja valaki mi történt 7zap-en?
Régen ki lehetett kérni a teljes felszereltséget alvázszám alapján. Az imént meg elhajtott, mert nem vagyok premium tag.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz deny330 #106994 üzenetére
Jó mulatást -> [link]
Szerk.: talán annyival egészíteném még ki: 280mm helyett 308mm tárcsa elöl, 260mm helyett 288mm hátul, keményebb gátlók (20Nmm - 25Nmm) és rugók (40Nmm vs 45Nmm), műanyag helyett fém stabpálcák, más kormányáttétel (16,4:1 vs 13,6:1)
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen