-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Én is láttam ma egy "M" rendszámos hófehér nem kombi (talán az 5 ajtós?) vadiúj gyönyörű insigniát, akkora és olyan impozáns opel felnivel hogy a pofám leszakadt, hihetetlen szép az az autó, őszintén mondom, hogy mehet a sunyiba az Ódi is pedig az is nagy kedvenc. Kár, hogy bajok vannak velük. Bár ahogy mondod már nincsenek?
Arra lennék kiváncsi, hogy kanyarokban mit tud a futómű. Mert tippre utánanézés nélkül ez is jóval hosszabb mint egy (H) Astra, nem? Sosem szerettem az apró autókat de ez a futómű baromira bejön, nagyon jól bírja feszes, veszi-viszi a kanyarokat vadállat módra is, a kicsúszása meg nagyon érezhető/kiszámítható azzal is lehet akár játszogatni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #43593 üzenetére
Azok le vannak szarva szerintem Amd meg Def is igy gondolja. Megbizhatosag es a hibak javitottsaga barminel tobbet er.
gban pontosan en is benyaltam nem egyszer. Aztanket honapoal kesobb sunyiban frissitett a gyarto es hopp mar nem esett szet elol hatul a vizallo telefon
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #43608 üzenetére
Mihez kepest? Megbizhato javitott es uzembiztos motorikus eppseghez? Igen akkor tenyleg az
gerisz23
AMD Egy percig se merulne fel bennem hogy melyik a fontosabb.. Dehat emberek tizmilliokat fizetnek egy kromozott muanyag emblemaert, tehat a legujabb szeria vs regi javitott ahhoz kepest ..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #43621 üzenetére
Szerintem egy kombiba elmegy a dízel sőt jó. Automata dízel tökéletes, kényelmes, családi utazó autó, jól fogyaszt, baromi jó lehet, irigylem érte. Csak ne hívjuk "sport (kombi) kupénak" mert ahhoz köze nincs hiába 200 lóerő De attól a falnek megyek amikor kifejezett sport autók, nem kombik, kupék, abból is aprók laposak sportosak (M -es csomagok stb..) odaállnak és beindul a Dzsondír
Valami jó kis JDM 10kilót forgó drift ótó inkábbAMD Power ja itt az van PH -án, a topik neve csak megtévesztésből maradt az ami
Calogero azért ez remélem erős irónia volt amihez most túl fáradt vagyok, hogy értsem
-
haddent
addikt
Na akkor olajcsere felvonás 2: 175 ezret futott motor, 4 max 5 év alatt, rendszeresen cserélt olaj, vezetett könyv, nem eszi túlzottan a mostani 0W-40 -et. Mehet bele a 0W-40 megint, vagy térjek (vissza) az 5W-30 -ra?
A sok "régi nagyokos" okoskodott a boltokban, hogy ide sűrűbb (5w30) kéne már, de a 0W40 -nek nagyobb a sűrűsége melegen, hidegen pedig kevésbé zanzásodik, tehát őszintén nem értem a logikájukat -
haddent
addikt
válasz haddent #43649 üzenetére
Boccs a dupláért lejárt az idő, még azért a választékot is megkérdezném:
Castrol
Edge 0W-30
Edge 5W-40Mobil1
Super 3000 XE
ESP 0W-40 (ez van most)Liqui Molly
TopTec 4600 5W-30Az árakat ne nézzük, nincs óriási különbség. Ezek körül szerintetek?
-
haddent
addikt
válasz johnny82 #43656 üzenetére
De, hogyne sokallnám, drágák. De egyrészt 15 ezer lenne a márkaszervízben szar GM olajjal, másrészt nem az olajon fogok spórolni akkor hanem a pollenszűrőn
Ja meg Dexos2 tanusítványt nem is látok ezen hirtelen? Jó hogy nem sokat számít de azért azt nem hagynám ki[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43695 üzenetére
A benzinest rakod be 5. -be és autozod át a várost? Hát nem tudom, én ezt pontosan csakis dízellel tudom elképzelni, éppen azért mert annak kb a fordulat mindegy. Persze annak is baromi rosszat tesz, de benzint 1500 -on forgatni? Jobb helyeken azt alapjáratnak becézik szinte
Tudom hogy te meg vérbeli dízeles vagy, de azért az mégsem fair hogy "nyomatékhiány" mellé csak "üveghang" jár. Tisztességes motornál az üveghang előtt és az üveghang is azért utánozhatatlan erőt/dinamizmust ad mindenféle turbo nélkülAMD Power nem vagy egyedül. Voltunk ma Budapest - Balatonboglár és vissza, 4 ember és nem aprók, csomagtartó telepakolva horgásszék matrac gumi pumpa stb minden baromsággal, légkondi be, és megy.. Nincs vele semmi gond. Jó azt be kell vallani, hogy a 16 szelepes benzines ilyen üzemmódban induláskor lomhácska, de amint elérem a bűvős határzónát, megvadul és pont mindegy neki hogy milyen extra fogyasztó (légkondi) meg súly van rajta. Ugye ezt mondtam én a multkor, erre (málháslónak utazgatni hosszan a családdal) pont elfogadnék egy dízelt.
Na de utánna amikor megállunk a városban és én szépen duruzsolok a pásszántosok meg kotyognak Na meg amikor egyedül megyek vele
150 -el mentem végig kb . egyébként, fogyasztás: Shell Vpower Nitro+ 100 -as -ból telitank (kattig) fogyott a felénél kicsit több. Nem vészes.A legjobb pillanat akkor volt amikor egy ugyancsak H Astra utolért a belső sávban és villant egyet (140 körül előztem nyugisan a kamionsort), 150 max 160 -ig követett majd elmaradt a 190 nem tetszett neki Utánna én megint visszalassultam nyugi tempóra majd elhúzott mellettem. Hát mit látok "CDTI" (nem kell ám hegyibeszéd)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #43724 üzenetére
Aha.. hát egy gonddal kevesebb Nem egy tétel (2-3 ezer Ft), kapható bárhol. Bár kép alapján pont olyan mint amilyen szokott lenni, és itt pedig akkor nincs. Csak azért akartam volna cserélni, mert ha eltömődik ugye csökkentheti a nyomást, nem feltétlen úgy hogy azt már rossznak érezze az ember, de veszíthet az erőből.. Illetve hagyományos megoldásnál így van, most akkor hogy itt mit kutyultak azt nem tudom.
Emberek, olajpumpát nem szoktatok/nem kell cserélni? Igen tudom örökös darab meg stb... De a vízpumpától itt fél mindenki mint az ördögtől, pedig ha az olaj megy el az ám csak az igazi halálos ítélet szerintem
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43732 üzenetére
Hát na, éppen erről van szó. Benzinesnél 60 alatt ötödikben akkor mi van? Szégyenfolt
Nem tudom, hogy ennyire merőben más-e a sebváltónk (de nem, mivel a fordulatból látszik..), vagy mi, de én 60 alatt egészen biztosan 3-asban megyek. Ha látom, hogy város van de azért lehet nyugisan menni 60 -al úgy hogy nem kell fékezni gyorsítani csak gurulni akkor mostanában már szájhúzás mellett elváltom négyesbe de ennyi.. Amiket én vezettem dízeleket azok nem voltak olyan jól (vagy jobban) megkonstruáltak mint a H astra (kissebb moci volt), de én azokat is pörgetve éreztem csak magamat jól. Jó, mondjuk -1000RPM.
Egyébként nyilván meg kéne tanulnod "újra" vezetni az biztos. Nekem a 8 szelep és 16 szelep közti váltás is zavaró tud lenni pedig ráadásul Opel midnkettő minden ugyanott van ugyanúgy megy..
Nem vagyok nagy dízeles de 2500 huzatás ne viccelj már csapj hozzá még 1000-1500RPM -et és majd akkor
Egyébként szinte bármilyen (benzin) motornak szép a hangja... itt a gyártók nem normális megoldásai az agybeteg elvárásoknak (kipufdobok) azok amik ennek keresztbetesznek. Jó nem lesz chopper-straightdownV8 hangja egy sutttyuki 1.0 3 hengernek, de egy normális dobbal teljesen élhető (NEM! fart-can, csak normális, ami tompít, csak nem visíttat)[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #43741 üzenetére
Nem akarom elhinni hogy jot tesz neki ugyanazon az attetelen menni 50 el es 130+ -al..
De persze el tud indulni otodikben is -
haddent
addikt
válasz Markizmark #43744 üzenetére
Olajnyomás témát hogy lehet egyébként ellenőrizni, számosítva (most a lámpa ég nem ég annyira nem épp tudományos )
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #43748 üzenetére
Hát lehet, hogy igazad van.. A mi F- ünket is úgy vezetik (amikor nem én ), hogy minnél előbb be négyesbe aztán gurul. Ötösben mondjuk az életben nem ment városban, lefulladásközelbe sem. Tehát szépen volt kezelve, de mindenképpen alacsonyfordulaton tartva. Ami biztos és fogadni mernék, hogy 15+ évesen és 130 ezerrel a háta mögött gyári állapotú belülről a motor - a koksz alatt. A koszolódás valószínűleg jelen van. Nem tudom..
-
haddent
addikt
Volt nálunk is csetepaté.. Két házzal odébb van egy nagy kocsibeállójuk, ott szokott állni egy Transporter, egy X6 meg még valami hétköznapi kis szutyok. Na azt szépet beterítette egy fa úgy ahogy van. De beálltak előtte volt eszük. Meg az utcában (főűt) kidőlt egy fa teljes széltében ott állt 6 busz amit mondjuk azért nem értek mert bőven látszott az utca végéről, hogy már áll ott egy busz és előtte meg egy retek nagy kidőlt fa
szerk. am milyen jó hogy még a katasztrófaképeket is vízjelezte Vera és kicsit megszerkesztette
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #43779 üzenetére
Brutális vihar volt tegnap... nem is emlékszem ennyire nagyra, vagy csak másnap nem nézelődtem, ma meg igen. Amerre mentem mindenhol kidőlt kitört fák, lehullot ágak az út szélén a katasztrófavédől fel-alá azt se tudják hova menjenek... Remélem nem ez lesz az új módi ebben az országban, eddig ez egy tökéletesen biztonságos jó klímájú/elhelyezkedésű hely volt..
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43806 üzenetére
Szééééépecske mindkettő, de engem továbbra is ki fog borítani ez a gyalogosvédelmi motorháztető hülyeség, annyira uniform és ... hát csúnya na nincs mit ezen szépíteni.
Ami számomra gáz, hogy van erőkülönbség és mégis összehasonlítják. Meg eleve, 2 vs 2.2 liter eh.. A Mazda jóval hamarabb leadja a max teljesítményt, dízelről beszélünk és 5200 -ig pörgetni??? Még a szívó benyát is meggondolom mikor tolom el addig.. Motorban sajnos szerintem egyértelműen messze jobb a kettő közül a Mazda.. sokkal. És jóval könnyebb is. Nem is értem, hogy hogy lehet ilyen kicsi különbség a 0-100 -nál a kettő közt. Szerintem nevetségesen apró egy 2 literes kis turbódízel egy ekkora óriási és nehéz batár alá..AMD Power ezt nem tudtam, hogy 7 éves. Mondjuk nem tudom hogy ettől feltétlen adódik-e hogy nehéz mint a dög (ami nem baj) és egy arányaiban hozzá képest kis hörcsöghergelő rotyogó van benne (ez már baj így)
Na pont ilyen antennát szeretnék a H -ra. Szerintetek fel lehet romantikusan erőszakolni egy Insignia cápaantennát egy Astrára?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43809 üzenetére
Igen a hátsó ajtó meg főleg amikor fel van nyitva az valahogy nagyon aberált szegénykém
AMD Power ja hogy Insigniából eddig egyetlen egy féle van csak a motorokat pofozták ki-be össze-vissza, meg volt a facelift? Nem is tudtam fene se figyelte az árkategóriát ami esélytelen volt
Egyébként most kövezzetek meg, de valahogy 1:1 -ben sem cserélném el a H astrát egy Insigniára ezzel a motorral. Minek? Hogy menetdinamikája ugyanolyan vagy méretéből adódóan ugyanolyan legyen (motorerő-súly közel azonos, még gyengébb picit), vagy most hogy 2 literrel kevesebbet fogyasszon, vagy legyen alattam egy akkora batár hogy 100 fős menekülttábort elrejtek benne? És mindezt milyen áron is..? Én ebben az árkategóriában már komoly erőt várnék el és dinamikát. Még a Mazdáénál is jobbat.. Különben marad a "rizs-zsebrakéta" Euro módra[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #43813 üzenetére
Hát az a baj, hogy ilyenkor szokták azt mondani, hogy senkit nem érdekel, engem sem, csak az hogy épp itt épp most hol és mit kapok a pénzemért Tehát miért érdekeljen engem, hogy az INsignia nem újított 6 éve míg a mazda kb. 5x Mindenesetre mondom nekem ez a durván minden 10kg önsúlyhoz 1 lóerő (amit az Insignia tud, valamint az 1.6 H stb..) az nagyon jó és szeretem, de 6-8 milkáért egy óriási batár insigniához ennyi pénzért ilyen fullextrás belsővel stb.. a motortól is sokkal többet várnék el, mondjuk úgy 2x ennyi.
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43817 üzenetére
Grat! Javítófesték van mindenhol, csak úgy randomra. Pl. tesco, homasita. Sokféle van, valamelyik biztos nagyjából illeszkedni fog hozzá. XIX. kerület Ady Endre úton van autófestékbolt, ott 3.000 -ért kevernek akrilfújót, színkódnak megfelelőt. A metál drágább. Na azzal már újra lehet fényezni profin egy elemet és tökéeltes lesz.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #43828 üzenetére
Igen én többet várnék egy Insignától. Nálam az felsőkategóriának számít. Jó tudom ez Magyarország és kell nézni az Opelt meg amúgyis Opel fujj fujj.. Az igaz, hogy öreg már. De 5-6 éve felső volt. És nekem ne mondja senki, hogy a full extrás K astra az nem közép-felső kategóriás autó a ledes lámpával meg minden mittoménivel.. Csak azért mert kompakt..?
Szerintem ezen letesztelik ezeket az újításokat, és utánna jön az Insigniára végre. Mondjuk a tendencia hogy még ezekből a motorokból is sikerült faragni remélem az Insignián nem látszik majd meg és a kis modell-autó motorokon kívül lesz majd netán egy V6 vagy húha egy V8 valami értelmes erővel és max. +1 millió felárral.Most egyébként lett egy pontos fogyasztás: 48,980 liter Shell VPower Nitro+ Racing 100 -as benzin és 540km után tankoltam de még csak világított nem villogott (a 48,980 az konkrétan már a port szívta fel legutóbb szerintem alig volt benne, tehát olyan 550-560 lehetne számolni). Ebből olyan 275-300km pálya de unalmas pillanatokban is 140 inkább 150-160 ahol már bizony 4000 fölött pörög és megnő az étvágya. Városban sem kíméltem utánna gyors indulások visszaváltás padló stb...
Na szóval így jön ki olyan 8.5-9.5 közé, tehát mondjuk 9l/100km aminek én nagyon örülök mert hát mondom, hiába volt benne pálya, jelen esetben a fogyasztást max. növelte[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
10 ropiért (illetve kevesebbért) általában teljes külső-belső mosás waxolás és teljes klíma és járatfertőtlenítés, tisztítás jár, egész pontosan kapásból tudom ezt 8 ezerért. A klímatisztitás ennek töredéke kell legyen. Otthon te azt a büdös életben nem tudod kitkarítani fertőtleníteni max ha van ózonod és tudod nyomatni bele (De akkor nem kérdeznéd), vagy ha szétszeded darabokra és kézzel átmosod szépen...
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #43843 üzenetére
Na ebben vegre teljesen egyetertunk. Leeyen csak nagy nehez dog nem kell JDM et csinalni az euro cuccbol.. Csak legyen ala aranyaibam megfelelo moci
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #43850 üzenetére
Erősítő bemenetére ha tudsz adni szabályos frekit (szinuszosat) és multiméterrel méregetheted a kábelt ahol éppen tetszik egyenletes feszültséget kéne látni (nem egyen! csak a feszültség nem változik folyamat mint egy rendes zenénél, tehát ki lehet mérni)
AMD a komment rész egy esettanulmány..
"/csak halkan' írom mert már többször írtam, hogy Németo. ezen részén ahol én élek alig látni opel-t.. ez biztosan jelent valamit.../"
Egész biztos ugyanazt jelenti, mint hogy ferrarit, lambot és trabantot se látsz sokat idiótaAzta ******... véletlen találtam rá, de láttátok már? Alfa Giulia QV? Nem vagyok Alfa fan (de tetszenek általában), de szerintem mehet bújocskázni az összes halottaskocsi-stílusú új bmw meg a szériamercik meg társaik Ez gyönyörű
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tibee77 #43874 üzenetére
Szép nagyon, a felnik tényleg jókorák, de vagy poros vagy valamit a lakkal kéne csinálni hogy vakítson
Egyébként nyilván megszokás kérdése, de csak nekem olyan fura a H GTC -ék hátulja, főleg a felső fele? Az Opel jel felett nagyon drasztikusan elkezd menni befele és az üveg dőlésszöge is jóval kissebnek hat mint az 5 ajtósé, vagy csak optikai csalódás? -
haddent
addikt
Szerintem pont nem. Én mindig a fiatalabb, többet futott példányra repülnék rá. Melyik jobb? 5 éves 200 ezret futott vagy 15 éves 50 ezret futott?
Egyértelmű, hogy ez első.. Még ha nem is rozsdás rohadt szar a 2. akkor is mennyit állt? Mennyi rövid távot tett meg? Az olaj helyén mi van, még akkor is ha rendesen cserélte évente? Kb zselé.. Ez így kb. garantálható szerintem valamilyen szinten..
A sokat futott meg lutri, de esetleg ha megengedik hogy kipróbáld egy hosszab úton, 100km? Még úgyis, ha megfizeted azt az 5 ezres benzint, akkor azért kiderül a turpisság. Ha annyira szét van baxatva akkor az látszik, ha akkora a kopás akkor füstöl és a többi..
Persze kivételek vannak és ahogy mondod 200e fölött 300e fölött pláne turbósat max akkor ha igazoltan látom hogy turbó, kettőstömegű csere megvolt minimum!De azért még akkor is... azért ez a futásteljesítmény alapjáni megítélés annyira egyoldalú tényleg..
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #43901 üzenetére
Hát nem tudom.. biztos tökéletes állapotú az a motor belülről, de képzeld el a lerakódásokat, elkerülhetetlen bármi legyen is. Hiába megy én megbontanám, persze nem generál, csak tisztítás és tömítéscsere ez a minimum 15 év "állás" után szvsz. De tudom, paranoiás és túl sokat törődő vagyok.
Superb (gondolom szintén dízel ha már régi dízelhez hasonlítod) meg olyan amilyen, VAG de abból is a gagyi osztag, ingyen/nyereményként is annyi idő kéne amíg becseréli nekem valaki valami értelmes autóra
Hozzátartozik az is, hogy hiába mondja azt a VAG vagy az Opel vagy bárki, hogy 30 ezres olajcsere.. mostmár, még 1 év sem kellett, én is látom, hogy baromság. Még a vezérléscsere 150 ezer hát legyen, az ha nem szakad el akkor nem okoz gondot, de az olaj az gyilkos.
Meg ahogy AMD is írta, megveszik a TDI -t mer a szomszéd meg a taxis meg a benyókutas asszonta azt olcsó tankolni meg mekkora poén hogy négyesben is elindul gázadás nélkül nyomatékból és amúgy új technológia és elég 40 ezrenként olajat cserélni (ala alfa roló / fiat JTD ) na meg persze tud mindent mint az öreg szívóbenzin. Jó üzlet! És így is használják. Hát így azt csodálom hogy 50 ezret elmennek ezek a szerencsétlen gépek... Nemhogy nekem adnának egy jó 4 literes turbó-benzint én még a szívóra is úgy vigyázok mint a szemem fényére és úgyis mindig mindenből a legjobbal etetem kényeztetem[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #43907 üzenetére
Jó is, még mutter is szólt hogy jó lenne egy az F Astrájára csakhát az zöld ugye. De megfogtam, mert ez egyedi gyártott, lesz zöld Ha már ő is felrakná akkor az visszafogott
Egyébként Opel történelem 1920 -as emléma ez. Meg úgy az az időszak ahonnantól kezdve már "autónak" nem virsliguminak lehet hívni valamit
Igen már várom nagyon amikor egy TDI -is előtt leszek, de lehetőleg olyan előtt, akinek fenn van a smoke&charm
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trialboj #43913 üzenetére
H Astránál van egy "poti" (nem az mert digitális kapcsoló csak de olyan tekerentyű) amivel a fényerőt lehet állígatni felkapcsolt tompítottnál (mármint a belsőt). Nincs ilyened?
trassher el nem hiszed de első utamon megvolt Valami dízel nissan iszonyatosan erőlködött hogy elém kerüljön. Azért az egy életérzés amikor látod hogy majd megszakad jön ki a dobozolható vágható kőkemény faszén hátul meg a csávó homlokán is az ér megpattan
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43921 üzenetére
Ettol semmivel nem jobb a dolog. Illegalis, az valszeg veszelyes is es ezt tudtak. Az anyoson be sem volt kotve a hulyegyerek? sajnalom oket de aki beull egy olyan hulye melle aki meg a sajat "szabalyaikat" a legalapvetobb biztonsagi kerdeseket sem kepes betartsni es figyelni, rs meg be sem koti magat, az szamithat a repulesre, nem?
Nem hegyibeszed szoktam en is allatkodni de ismerni kene nemi hatarvonalat szerintem .. -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
Megvolt az olajcsere. Kapott Mann filter lég és olajszűrőt, új leeresztő csavar tömítést, és 4 liter emberi fogyasztásra is alkalmas bodzaszörp színű és állagú Mobil1 ESP 0W-40 csodát
Igen, pontosan 4 litert. A gyári előírás 4.5 de tökig van 4 liter után, a max fölött van hidegen (értsd: a motor meleg volt mert melegen engedtem le, de az olaj nyilván szobahőmérsékletű). Ráindítva és kb fél perc után leállítva (felkeverve az olajat de nem átmelegítve) kb fél csíkot esett, ahogy szokott.
4 liter kell a Z16XER -be bárki bármit mond -
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43949 üzenetére
Hát figyelj, 30 ezres olajcsere, 4.5 liter és 4nél csurig van, 0.7liter / 1000km olajfogyi még pont okés szerintük stb... Felőlem veheted szentírásnak, én is úgy voltam vele, 1 napig
Na vettem egy ablaktörlőlapátot. Eddig még az volt fenn amit decemberben vettem a kocsi vételekor. Az még rendes fém keretes sok helyen feszített cucc volt, bírta fél évig, majd nem rég vettem homasitában csak gumit és átgányoltam. Na az meg bírta 2 hétig addig is szar volt
Most Bosoko -t kaptam mert az húdeszuper, 5800 volt a pár, meglátjuk. Az már szimpatikus, hogy nem 10 ezer fölötti egy ilyen feszített gumi szar. Úgy vagyok vele, hogy 1 évnél többet úgyse bír egyik se, amelyik igen az hazudik[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz vzsryl #43973 üzenetére
A multkor beszélték itt én csak abból csipegettem el az infókat: az SKF görgők az egyik ha nem a legjobbak, de a szíjat csak veszik ők is és ezért hát az úgymond lutri, mint a gyári. Rá van írva hogy "GM" (vagy itt most "SKF") de csak beszállítótól veszik. Szvsz. azért amihez SKF nevét adja az jó cucc, én kétlem hogy bármi gond lenne vele.
Arról nem beszélve hogy szavány ide szabvány oda, én is magam tervezem megvenni a cuccokat, és úgy akartam hogy contitech szíj és SKF görgők de kicsit félek, hogy "nem szeretik majd egymást", mert mégis, külön lett véve, mittudomén, hátha van fél miliméter eltérés stb.... Lehet, hogy valami szett lesz a vége. -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44002 üzenetére
Csak hideg oldalon van különbség a viszkozitást illetően, azaz üzemmeleg motornál semmi különbség nincs.
Viszont ahogy mondod, a 10w-40 egy elég ócska cucc már manapság az 5w-30/40 meg jobb valamivel, valószínűleg az olajbázis magasabb kategóriájú, teljesen szintetikus, jobb adalékok és a többi.. -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44004 üzenetére
Jó, de akkor biztos ez volt a menő és erre koncentráltak. Meg ennyi erővel veterán autóba mit töltessz friss kőolajat a texasi földből mert 30 éve az volt? Attól még, hogy akkoriban csak az volt elérhető (áron) és ezért azt ajánlották nem biztos hogy nem köszöni meg a jobbat szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Horgász topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Synology NAS
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen