Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz Declare #43747 üzenetére

    Se EGR, se kettős tömegű.
    Viszont van jó olaj és nem 1500-nál váltok el, hanem addig engedem le a fordulatot. 8 szelepest nem kell pörgetni. A koszolódás a 16v motorok betegsége. Az enyém 2800-nál adja le a maximális nyomatékot, annál sokkal följebb még intenzív gyorsításkor sem érdemes pörgetni.

    A katalizátor, meg egy úttal minden más is szépen kitisztul ha felmegyek pályára. Havonta minimum egyszer előfordul. 70km 4000es fordulaton helyrerak mindent.

    Ha pedig nem jön be a módszerem, akkor pár ezer forint költségen hajtókar csapágyat cserélek. Akna van, szerszám van. :P

    Sokat olvastam én is olaj témában, ezt a cikket sem először látom és nem véletlenül merem megtenni, hogy 5-ben gurulok 60-al erőltetés nélkül meleg motornál. Ezekben az F astrákban amúgy sem hosszú a váltó.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák