-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #43747 üzenetére
Se EGR, se kettős tömegű.
Viszont van jó olaj és nem 1500-nál váltok el, hanem addig engedem le a fordulatot. 8 szelepest nem kell pörgetni. A koszolódás a 16v motorok betegsége. Az enyém 2800-nál adja le a maximális nyomatékot, annál sokkal följebb még intenzív gyorsításkor sem érdemes pörgetni.A katalizátor, meg egy úttal minden más is szépen kitisztul ha felmegyek pályára. Havonta minimum egyszer előfordul. 70km 4000es fordulaton helyrerak mindent.
Ha pedig nem jön be a módszerem, akkor pár ezer forint költségen hajtókar csapágyat cserélek. Akna van, szerszám van.
Sokat olvastam én is olaj témában, ezt a cikket sem először látom és nem véletlenül merem megtenni, hogy 5-ben gurulok 60-al erőltetés nélkül meleg motornál. Ezekben az F astrákban amúgy sem hosszú a váltó.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen