-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz cappa72 #105782 üzenetére
A tompított / távolságit / első ködlámpát nem szabad lecserélni (igazából egyiket se ) de azokat ha lecseréled 100%, h vakítani fogod a többi közlekedőt. Nálam még a féklámpa izzó cseréje kavart be (hibakódot dobott) amit vissza kellett tegyek "simára". Ezeken kívül minden led-es a kocsin, szal lehet nálad is faragni még bőven
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mikloss #105787 üzenetére
A fékcsöveket serényen cserélgették
2001-es b vectrán (közel a 200k km) még a gyáriak vannak#105788cappa72:
Ok Te olvasott vagy e téren De elég sok ember megveszi az említett kategóriát és csodálkozik, h levillogják az útról...[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bodorjanos #105817 üzenetére
Ha kiszedted középen azt a tolatyút (vagy mi a bánat a neve ) próbáld meg ütlegelni befele. Ha kicsit mozdul akkor áztasd be vmi komolyabb hígítóba (vagy egr tisztítóba ha van kéznél). Aztán ha már kézzel tudod mozgatni adj neki 12 V-ot, h ellenőrizd a munkád
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bodorjanos #105822 üzenetére
Abban az estben lesz javulásod ha nyitva maradt és nem tud lezárni - így állandóan kapja a kartergázt a motor
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tothgera30 #105834 üzenetére
olybá tűnik
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bodorjanos #105918 üzenetére
Az ecu jellemzően akkor nyúl bele ha nem tetszik neki az egyik oxigén szenzor értéke. Pedálteszttel nézted már a hibakódokat?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bodorjanos #105926 üzenetére
Akkor meg falsot szív(hat) valahol ami miatt leesik a szívósorban a nyomás (vákuum), ezért belenyúl az ecu, h növelje a nyomást = felpörgeti picit a motort. Fordulaton meg nincs ilyen probléma. De ez csak tippelgetés
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bodorjanos #105935 üzenetére
Nekem is volt hasonló problémám. Már ott tartottam én is, h féktisztitózok. De "szerencsére" eltört az egyik szeleprugó - így szét kellett borítani a motor és ügye összerakni meg új tömítésekkel kell - megis szűnt minden ilyen baja
Az másik történet, h megette 1000 km-en majdnem az egész olajat (ami mint kiderült inkább 2 liter volt) de az is korrigálva: kapott normális olajat, nem füstöl, nem esziMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Valaki homályosítson már fel hogyan kellene, h visszaálljon a fékem nyitott / alap helyzetbe?
Ezen a képen ottvan a dugattyún belül az önbeálló szerkezet. Az én fékemben nincs ilyen. Szóval az én fékem (2001 vectra) mitől kellene, h visszaálljon? Az a problémám, h nem bírom megcsinálni, h a levegőbe emelve a kereket szépen tudjam pörgetni.Ezek a dolgok cserélve:
Természetesen faszán bezsírozva a csúszka (stift) és a konzol megfelelő része.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105969 üzenetére
Milyen munkahengert? A dugattyú kapott új gumiharangot, plusz a szimeringet betettem a helyére és szépen betoltam a helyére a dugattyút figyelve, h a gumiharang jól álljon (ki kell fordítani és úgy betenni de ezt gondolom tudod). Nincs ott semmi tekernivaló, egy üres "üregbe" megy be a dugattyú. Vagy valamit ki/el hagytam?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105971 üzenetére
Ahhh, ezek hátsók - azokat tekergetni kell. De az elsőnek a dugattyúja tök más.
Ilyesmi:
Ezt csak simán kinyomom levegővel (vagy valamivel ami bemegy a fékcső csatlakozóján). Befele meg "simán" visszatolom. Vagy nem?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105973 üzenetére
Az igaz, nem is figyeltem a képet - csak azt, h ott a dugattyún belül van az önbeálló szerkezet - nekem meg nincs Bár hátul lehet, h van ott nem bontottam még szét a nyerget.
De attól még áll a kérdésem, h elől mi tolja vissza a helyére a dugattyút?
Amit ebből ki szeretnék hozni: mit / hogy állítsak, h a fék ne fogjon (közel) semmit ha nem kell neki?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tothgera30 #106021 üzenetére
Ha jól rémlik a helyzetjelzőn volt nekem (míg el nem kezdett biluxolni és kibasztam a kukába)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Sir Psycho #106137 üzenetére
+1 a másik (használt) magnónak
az a sal finoman fogalmazva is egy kupac ...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
válasz ncc1701 #106176 üzenetére
Jaja, mikor már feltöltött és visszaveszi a töltést. De nem kell mérni mert a szivargyújtó helyére betett usb-s töltő mutatja a töltést
#106179Tikakukac:
Egyébként, h megy ez a visszatekerés? Azért kérdezem mert betettem a kocsiba a donor óracsoportját (próbából) és mindjár annak a km állása volt a kijelzőn (majdnem 300k, az enyémbe most lesz 200, így inkább visszatettem a régit )Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Végre van tempomat az autóban Holnapután indulok hollandba, végre nem fog lezsibbadni a lábom
Hamár elektromosnál volt gyors meg is csináltak még pár dolgot: műszerfal világítás, első / hátsó ködlámpák[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
válasz Integrale #106229 üzenetére
Megette az autó
Jó ez nem vicces, de ez van
Belenéztek kamerával már nem volt bent semmi csak szépen összebaszott ott mindent...
Most azon agyalok, h lehet nekiállok én ennek (van másik verda). Mennyire bonyolult kicserélni a dugót / gyűrűt / pár szelepet? Jó lenne vmi szakirodalom is hozzá.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bul07 #106243 üzenetére
Hát hallod erre nem is gondoltam
2001 B vectra z16xe helyére mit lehet betenni ami nagyobb? Pályára jó lenne nagyobb. 3,7-3,8-at forog 130-nál - és hol van attól még a német sebességhatár?
#106242user2:
Ez egy Hollandiában ez év elején bosch szaküzletben vásárolt bosch flr8ldcu+
Amit a boltban az autó típusához kerestek ki "katalógusból"Egyébként adtál egy ötletet. Meg kellene kérdezni a boltot, h mit szolnak ehhez a sztorihoz: A náluk vásárolt gyertya szétb@szta a motort...
#106244peet137:
Előjele nem volt. Szépen tempomat 127-re beállítva és egyszercsak megtorpant a motor, check lámpa meg villog. Padló gázon ki tudtam keveredni a kamionok közül - 3 hengerrel hegynek felfele nem volt kellemes Nem tudom mi van a hengerfallal, néztük a némettel a szervízbe de inkább "csak" törmeléket kerestünk - az nem volt már bent.[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz ncc1701 #106246 üzenetére
Azt értem én, h vannak fasza opel motorok csak olyan tipp kellene ami meg is valósítható Még a múltkorában kérdeztem a szerelő srácot ö csak ugyanazt a típust hajlandó beletenni = z16xe. De ha van ötlet szervízre akik kicsit elvetemültebbek az is jöhet
#106247mephi666:
~7,6-al mentem kifelé, klímával végig sebeséghatáron. Nekem ez is felüdülés volt a közel 10-hez képest amit itthon a napi 2x 8 km-en fogyasztottMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz lezso6 #106250 üzenetére
Nem tudom, de a váltót kicserélem magamnak - ebből kiindulva fogalmam nincs És igen, ha nagyobb moci kerül bele valszeg váltóval együtt kell cserélni. Bár sajnálom azt a motort, nemrég lett cserélve vezérlés, összes tömítéssel (ok azok most mehetnek a kukába), kuplung is új benne - az meg nem a moci része...
#106251mephi666:
én is út előtt feltöltettem a klímát, kapott tempomatot, minden elektromos baját megcsinálták - most meg megy a kukába a motorMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz #24845312 #106260 üzenetére
Egyébként pont az említett x20xev áll a kertben letakarva donornak Már körvonalazódik a dolog. Van egy elszánt (vagy elvetemült?) ember aki ilyen faragásokkal tölti az idejét. T1 transporterbe tett be vmi 3 ezres dízel erőművet
Szóval ott a x20xev, azt fel kell szépen újítani (300k körül van benne) és mehet bele az enyémbeMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Hát figyelj, ha van hozzá affinitása és a tudása is megvan, tőlem csinálja Majd csak jövőhéten tudok vele érdemben beszélni, oda van nyaralni. De azt már most leszögezte, h az elektronikát nem vállalja - jól indul Mindegy, jó 25 éve valami elektromos iskolát végeztem, nem áll távol tőlem a dolog - majd átpakolom én
#106265mephi666:
Másodjára ment meg az assistance. Áldom az eget aki kitalálta[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Kroni1 #106266 üzenetére
tessék, én ezt (ki)használom:
https://www.europ-assistance.hu
#106274Scorp2011:
komplett autó. Lábán jött el hozzám. Mondjuk pár dolog már hiányzik belőle de nem a motorból mivel az nem kompatibilis az enyémmel[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bul07 #106280 üzenetére
Ami a szerződésben benne van azt teljesítik. 2x vettem igénybe a szolgáltatásukat. Előszőr mikor eltört a szeleprugó karácsonykor. Hollandból tréleren jött haza a jószág. Ott a szerződésben, h max. 400k huf amit állnak a trélerre. Küldtem nekik számlát 400-ról, kifizették. Akkor ott a szerződésben, h szállást, hazautat is állják ha annyira javíthatatlan a verda. Sajnos sehonnan nem tudtam olyan papírt intézni, h személyszállítás így ott buktam ~80k huf-ot - mert persze f@szom telekocsival jöttem akik azóta is küldik a számlát az útról.
Mostani esetben a tréleres német összeszedett a pálya széléről, letettük az autót a szerviz előtt, elvitt a hotelig (közben telón intézte a szobám ), megbeszéltük, h milyen szép Magyarország és mikor fizetném mondja, h biztosítóm már el is fogadta az ügyet és nem kell neki fizessek semmit. A hotelt, szervizt ki kellett fizetnem de mire hazaértem már várt az email, h küldjem befele a számlákat és rendezik (még nem rendezték). Jah és ők intézték az autómentőt (én nem beszélni német )
Mondjuk velem éppen sz@rul járt a biztosító, én fizettem nekik 11 + 13 ezret (2 év) ők eddig 400+ k huf-ot - és várom a mostani térítést#106281Szada85
Hálistennek nem egy rendőrvárosban (faluban) lakom (laktam olyanban is ala Debrecen) itt nemigazán foglalkoznak vele - persze ne hangoskodj az autóval meg ne két darabból összehegesztett akármivel száguldozz (meg amúgyse száguldozz), szóval itt nem az megy, h sz.passuk az autósokat - meg amúgyse szeretném ha bármi "tuning" látszana az autón
Az a baj egy másik autóval (páran tanácsolják), h kezdhetem elölről az "egészet". Ezen kb. minden rendben van a halott motorján kívülMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz bul07 #106283 üzenetére
Igazad van, csak helyszíni javítás van benne. Kifotóztam neked az AFSZ elejét:
És a száláson is buktam ahogy nézem, csak 60 euro / éjt fizetnek - én 71-ért aludtam egy rövidet
És a szervizben az 5 perces művelet volt 62.
Sum: 73 euro + a motor ára...[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
válasz Szada85 #106287 üzenetére
Ahogy nézem az már elég nagynak számít, ott már minden cserélni kell
ez a x20xev
De gyorsan le is tettem a dologról, 250k Huf környékén van a legkisebb Nem amit fentebb kifotóztam hanem amihez nem kell mindent kicserélni a motorban:
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ezüst (vagy szürke?) sedan vectra b-t vásárolnék 200k alatti futással, legalább 2.0 motorral. Jelentkezni pm-ben!
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Egy forgalomból kivont autót ha veszek azt át kell íratni ha nem akarom többet forgalomba helyezni? Magyarán csak donor-nak kell.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Szétszedtem nagyából a motort. Íme a henger (még koszosan):
Balról a 2.-ban volt a gyertya törés. A 3. is tiszta olaj valamiért...
Most meg kellene állapítsam (vagy valaki kompetensebb embernek), h jók-e a henger falak... Hogy kell ezt megállapítani?És még egy érdekesség. Szedtem le a kipufogót és látom, h a katalizátorból hullik kifele a bele:
Hát mostmár tényleg herélt katalizátor lesz alatta
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Tesztelem a szelepek zárását:
Másik oldalról felöntve a két szélső szelep "ereszt". Gondolom az a két szimering szar volt...A hidrotőkéket, h kell tesztelni / ellenőrizni, h megfelelőek-e még?
A generátort is elvittem felújítani. Nem volt baja de hamár szét van borítva a motor legyen az is rendben
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #106355 üzenetére
Megy a hengerfej műhelybe. Azonkívül meg lesz gyűrűzve és hajtókarcsapágyak kicserélve. És lehet is összerakni
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz SafE84 #106403 üzenetére
Legtöbb opel-nél a kuplungozáshoz nem kell "kivenni" a váltót. Annyira félre tudod tolni, h elférj. Full sachs szett 40 körül van (volt) az egyémbe (B vectra) ha cserélnéd. Azt, h a nyelestengely csapágyat ki tudod-e így bányászni azt nem tom
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Netfone
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Külpolitika
- Nők, nőügyek (18+)
- Kompakt vízhűtés
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Kedvenc zene a mai napra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg