-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
Onnan hogy régen nem 1 autót hoztam külföldről ismerőssel !
Az E34 -t Bologna -ból hoztam szervizkönyves 200 ezer km -el, egy öreg nyugdíjas páré volt akik szakszervizeben szervizelték, több mint 3 évig jártam vele és 1 akku csere + olaj cserén kívül soha semmi bajom nem volt vele, ismerős vett E36 -t magyarországit 1 év alatt nagyon sok pénzt rálocsolt (szóval ez a nem mindegy)
A mai napig hiányzik a kicsike
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Oké ... nyilván sz*rt is lehet venni, de kint kevesebb a sz*r mint itthon !
A németnek 2-3000€ fizetésből van pénze elvinni a szervizbe, itthon a minimálbérből meg örülönk ha tankolni tudunk, ilyenkor jön Pista bácsi !
Szomorú valóság ez, de nagyon sok esetben ez tényleg így van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Pontosan így van ahogy mondod ... nagyon sok olyat ismerek aki megtehetné csak fillér b@szó és csak akkor viszi a szervizbe ha már lerobbant valahol !
Én szeretem az autómat karban tartani, bármi kis zörgés vagy csattogást hallok vagy bármi apró pici hiba én azonnal cserélem, de sajnos nem vagyunk egyformák
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55043 üzenetére
Igen az ... csak a regadó 4500€ lett volna az autót meg 2300€ -ért vettem
Volt egy olyan időszak amikor pont belecsöppentem a non-eurós autók ilyen drága volt a regadójuk, ez úgy történt hogy a vámnál elvették a gyökerek a papírokat, mert egy f*szkalap román vámosnak nem tetszett az hogy a zöld kártya (nemzetközi biztosítás) 2011 Május 15 -tól 2012 május 15 -íg érvényes mert elvileg 14 -én le kéne hogy járjon (most én arról tehetek hogy az Olaszok elírták a dátumot az okmányirodában ?), okosan megállapították hogy ez akkor hamisítvány így 3 évig ültek a papírjaimon ami azt eredményezte hogy 500-600€ regadó helyett 3 év alatt 4500€ -ért kértek már érte ... szóval csúnyán belefutottam, így eladtam alkatrésznek fél áron
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz trassher #55047 üzenetére
Oké nyilván ... mert te már nagyon sokat költöttél rá, na de hány db. ilyen Astra szalad az utakon amire normálisan költöttek ?
Te vagy rá az élő példa hogy 700k -ért vettél egy szép Astra -t majd rövid időn belül az összes sz*r ami létezik a nyakadba zuhant (ez a rémisztő)
Ez a baj az Astra -al, mindenki úgy kezeli mint egy Suzuki -t és szinte semmit sem költenek rá, majd mikor te meg én megvásároljuk akkor jönnek a gondok
(#55048) goldblum
Mi ez a leragasztás ... nekem ugyan ez a csatlakozó a lambdaszonda
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz trassher #55057 üzenetére
Egy "olcsó" fenntartású autónál szerintem ez több mint rengeteg és akkor még hol van a klíma ? fékek ? és lengéscsillapító
(#55059) Petyyyyy
Szerintem valami japán vagy francia lesz ... komolyan félek már Opelt venni
Most már kezdem érteni hogy ismerősök akiknek volt régi F Astra és A Vectra, miért akarnak lebeszélni róla (ilyen sz*rok ezek ?)
(#55061) trassher
406 kb. 2 év alatt 1 féltengelyt + olajat cseréltem benne (semmi más nem kellet)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #55062 üzenetére
Hát pontosan ez az ... akkor nem csak én látom így !
(#55063) Petyyyyy
Mindenre kell költeni ez így van ... na de egy olcsó fenntartású autó erről kéne szóljon hogy olcsón van egy jó kis autód (amire keveset kell költeni)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #55065 üzenetére
Az a baj hogy most vagy veszek egy lestrapált németet amiben csilliárd kilométer van és egy lepukkant szar, vagy egy Franciát (akitől mindenki fél és emiatt olcsó) ami alapból nem a legjobb, de nincs benne csilliárd km és nincs lepukkanva
Ott van barátom az élő példa rá hogy neki volt Sport Ignis nagyon sokat kellett rá költeni így eladta hatalmasat bukott rajta (300k) aztán jött a Mazda 323 (GT 2.0) ami egy megbízható japán kb. 1 hónap múlva olajban úsztak a gyertyák, hengerfej felújítás + gyűrűzés 400 ezer a javítás, kereskedésben beszámolták bukott rajta (450k) most vásárolt egy kevés km. szervizkönyves Citroen Xsara -t 1.6 és semmi gondja nincs egyelőre vele, csak tankolni kell bele, szóval kb. teljesen mindegy hogy Olasz, Német, Japán vagy Francia ... ha szét van hajtva akkor abból soha nem lesz autó !
Szervizkönyves G Astrát kevés km -el mennyiért kapok ? 1 - 1.2 millió ? az már nagyon sok ... nem is fér be a keretbe de ha bele is férne akkor sem adnék érte annyit, főleg hogy sem digit klima, sem xenon, sem Tempomat, szinte semmi extra nincs benne (szóval ez itt a nagy probléma az autókkal)
(#55066) AMD Power
Normálisabb G Astra ugyan ennyi ... és akkor már lehet inkább ezt választod !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55068 üzenetére
Értem azt amit mondasz és teljesen jogos ... ez a baj a G Astrával 8-10 évig hiba nélkül megy sőt még tovább is, aztán mikor X vagy Y megveszi akkor az a 8-10 költség a nyakába szakad, egy francia kb. alapból sz*r ha nem költesz rá és nem tartod karban megfelelően akkor áll az udvaron és járhatsz busszal
Én csak az említett példa miatt félek, az elmúlt 6 hónapban nagyon sok olyan tulajt látok a fórumban akik nemrég vásároltak G Astrát és láthatod te is hogy minden bajuk van, pontosan erről van szó amit írtam vagyis előző tulajok nem költöttek rá így a sz*r most a nyakukba szakadt !
Az meg hogy vásárolj egy hibátlan G Astra -t 1 millió Ft sem lenne rá elég !
(#55069) AMD Power
Pontosan csak ott már megint benne van a pakliban hogy ennyiért ugyan azokat a H Astrákat veszed meg mint a 7-800k -s G Astrát, szóval jön a kula !
Akkor megint ott vagy hogy 2 - 2.5 milliáért már van jó H Astra, na de ennyiért ki vesz H Astrát ? ez egy ördögi körforgás !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #55074 üzenetére
Én biztosan az 1.8i vagy 2.0i vennék ... csak nagyon ritka a jó állapotú !
Van benne fedélzeti digitális kijelzés, már az F Astrában is volt !
(#55075) Vesztor87
Biztosan nagyon jó vétel lehet ez az autó ha gondoskodtak róla, mert láttam én már lepukkant + széthajtott olyan autót is amiben kevés a km. 50-60-70 ezer és láttam már olyat is amiben 500 ezer km van és olyan mint egy új autó, szóval ez nagyban függ attól hogy ki hogyan törődik az autójával !
Az az 1.1 és 1.3 millió szerintem nagyon sok, nem lebeszélni akarlak róla, de ilyen áron már szinte biztos hogy valami komolyabb autót (H Astra) is kapsz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Kickass #55239 üzenetére
A 2001 -s autók "H" -s rendszámmal jöttek ki amik még a régi magyar rendszámok voltak, neked pedig újabb EU -s rendszámod van
Akkor ne csodálkozz rajta, nem akarlak megijeszteni ez ettől csak még rosszabb lesz, ismerős kb. fél éve hozott egy C Corsa -t 2003 -s évjárat és lakatos mondta neki hogy kint olyan durva a só hogy szétmarja az egész autót és úgy beeszi magát a fémbe hogy megállíthatatlan a folyamat, a küszöböket most cserélte a műanyag alatt teljesen szét volt rohadva és 2-3 éven belül mondták is neki hogy készüljön fel mert szinte mindenhol rohadni fog az autó
Sajnos ez az egyik legnagyobb baj a kinti autókkal (Opel meg szeret rohadni)
Szerk.
Érdemes lenne levenni a küszöb műanyag burkolatot míg még nem késő, vagy legalább megemelni az autót és a alulról végignézni a küszöböt
Ha szerencséd van és nem rohad ... akkor szinte biztos hogy máshol sem fog !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #55566 üzenetére
Ha gondoskodsz róla akkor semmi baj ... a gond akkor kezdődik ha egy olyan autót választasz amivel nem gondoskodtak és már matt, lehet azt polírozni akár 100X is de kb. 2 hét múlva ugyanúgy vissza fog mattulni, ez főleg a piros és fehér akrilnál van így!
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Eljött az izzócsere ideje ... szerintem jól látható a különbség !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz kalmanchris #55660 üzenetére
LOL ... persze közben elszívtam egy cigit (türelmesen cseréltem ki)
De jól látszik az úton is hogy mennyivel erősebb a Silverstar
(#55662) beg
Nem tudom, nem figyeltem
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55667 üzenetére
Igen az alsó a Silverstar 2.0 míg a felső képén a BLUiSh látható
Már bánom hogy belső nézetből nem csináltam képet, de sokkal nagyobb területet terít be a fény és messzibb is világít, szóval én ajánlom a Silversatr 2.0 !
Színhőmértékesben szinte ugyan az jég fehér, és szerencsére nem sárga !
Ócsó volt (Auchanban 2500 Huf)
(#55668) trassher
Akkor csak jól látom, köszi a véleményt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55671 üzenetére
Pontosan ... én is kiszeretném cserélni csak kéne találni valami LED boltot a közelben, ez az undorító gyertyaláng színű rendszámtábla megvilágítás valami gusztustalanul csúnya, de még a tolató lámpában is kicserélném valami erősebb LED -re
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55677 üzenetére
Tessék ... ezt találtam itt van a 3 kerületben (Kolosy térnél)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55681 üzenetére
Esetleg .... Emag -tól ahol full ingyenes a kiszállítás
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
LOL ... hogy lehet egy ilyen autóban így örülni ?
(#55724) bandi0000
Ennyiért én biztosan inkább egy ilyesmi ragadozót vennék ...
Én is naponta 2-3X nézegetem az 1.8i vagy 2.0i G Astra lenne a legjobb, de olyan ritka mint a fehér holló, ha pedig van akkor vagy Sedan, Kombi, 3 ajtós, de véletlenül sem ferdehátú
Nehéz szülés lesz annyi biztos
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #55734 üzenetére
Az a baj hogy a B Vectra külsőre + belsőre nem annyira teszik mint a G Astra szerintem sokan vannak ezzel így és ezért drágább is a G Astra de fapadosabb
Ilyen áron 500-600k esetleg max. 700k -ért az 1.4 és 1.6i -t szerintem felejtős venni, 12-16 éves autóknak már a bele is ki van hajtva, míg egy 2.0i van esély arra hogy nem volt széthajtva és van még benne erő, a rohadásról meg nem is beszélve, szerintem a B Vectra sokkal jobban rohad mint a G Astra !
Vicc hogy egy normálisabb G Astra ami szép és megkímélt állapotú, drágább mint egy ilyen full-full Omega amiben annyi extra van mint égen a csillag Link csak az a baj hogy ez egy hatalmas autó és nem városba való
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #55738 üzenetére
Lehet érezni egy autón ha nem úgy megy ahogyan kéne ... és fehéren füstöl !
Egy 1.6i sokkal könnyebb széthajtani mint egy 2.0i -t !
Ki lehet fogni jó és megbízható 1.6i G Astrákat is de azok már 700k -tól indulnak kb. 1 millióig ilyen áron meg már nem biztos hogy G Astrát vennék !
Én max amit reálisnak tartok az 600k (16 éves és 200 ezer km körüliek) ... nekem ettől 1Ft -al sem érnek többet, mert több pénzért már jobb autók is vannak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
-
w333
félisten
válasz Oroszlánom #55800 üzenetére
Miből gondolod hogy cserélni kell ? a lánc az sokkal többet kibír főleg a gyári legalább 200-300 ezer Km -től is sokkal többet
Különben lánccserénél teljes készletet cseréltek (fogaskerekeket is + feszítőt) ? mert ha nem akkor az simán lehet hogy a régi fogaskerék koptatja ki !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
VW TSi láncos motorok az teljesen más ... ismerősnek volt G Astra 1.2i ha jól emlékszem akkor láncos volt, ő nagyon sokat járt Németbe volt benne már több mint 300 ezer km. de még akkor nem cserélt benne láncot (csak azért adta el mert autópályázáshoz kevés volt neki az 1.2i)
Én inkább arra tudok tippelni hogy fogaskerekek nem voltak benne cserélve így a lánc megeszi a fogaskerekeket (sokkal nagyobb vájat lesz benne) az új lánc pedig ezt nem szereti és emiatt kopik gyorsan ... ha egy teljes készletet fog cserélni szóval lánc + fogaskerekek akkor biztos vagyok benne hogy legalább 200-300 ezer km -t bírni fogja !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #55806 üzenetére
Persze ... halottam már én is ilyet hogy ugye megrendelik mindenből a "készletet" (közben nem is készletet hanem csak a hibás alkatrészt rendelik meg, mivel ugye az sokkal olcsóbb) és te pedig abban a tudatban vagy hogy kicseréltek mindent, közben pedig nem is hanem jól átb*sztak !
Opelnél érdemes szakszervizbe menni, nem is tudom hogy ki mondta de olcsóbb mint a sufni magán szerviz és tisztességesen megcsinálják
Sokan azt gondolják hogy a magánszemély az olcsó, közben pedig nagyon nem ... ugye tavaly meséltem hogy "ismerőshöz" elvittem másik ismerős Fábiáját fékcserére (még fényképet is csináltam róla, biztos emlékeztek) na akkor kaptam egy 110 vagy 115k -s árat hogy ez ennyibe kerül "de csak nekem" ismeretségi alapon, szakszervizben majdnem szinte majdnem féláron megcsinálták (erről ennyit)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Itt vannak a márkaszerviz árai Link és Link
Egy magán sufni szervizben biztosan drágább, nem véletlen hogy pl. rengeteg használt G Astra -nak van szervizkönyve, mivel fillérekbe kerül a márkaszervizben és még bele is pecsételnek ... szóval a magánszerviz az ami mindig az átb@szósabb általában 99% !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Az árakról meg nem is beszélve az elején keveset mond majd a végén ki talál valamit és XY -t is cserélni kellett és ezért drágább !
Itt az én példám elvittem a generátort csapágycserére előre lebeszéltem hogy 15k + 1 vagy max. 2k a le és felszerelés majd a végén 20k -t fizettem
Nincs ezzel semmi baj szerintem de akkor mondja azt hogy 15k + 5k a szerelés mert kifizetem, na de így meg kissé átb*szásnak érződik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs