Új hozzászólás Aktív témák

  • w333

    félisten

    válasz AMD Power #55065 üzenetére

    Az a baj hogy most vagy veszek egy lestrapált németet amiben csilliárd kilométer van és egy lepukkant szar, vagy egy Franciát (akitől mindenki fél és emiatt olcsó) ami alapból nem a legjobb, de nincs benne csilliárd km és nincs lepukkanva

    Ott van barátom az élő példa rá hogy neki volt Sport Ignis nagyon sokat kellett rá költeni így eladta hatalmasat bukott rajta (300k) aztán jött a Mazda 323 (GT 2.0) ami egy megbízható japán kb. 1 hónap múlva olajban úsztak a gyertyák, hengerfej felújítás + gyűrűzés 400 ezer a javítás, kereskedésben beszámolták bukott rajta (450k) most vásárolt egy kevés km. szervizkönyves Citroen Xsara -t 1.6 és semmi gondja nincs egyelőre vele, csak tankolni kell bele, szóval kb. teljesen mindegy hogy Olasz, Német, Japán vagy Francia ... ha szét van hajtva akkor abból soha nem lesz autó ! :(

    Szervizkönyves G Astrát kevés km -el mennyiért kapok ? 1 - 1.2 millió ? az már nagyon sok ... nem is fér be a keretbe de ha bele is férne akkor sem adnék érte annyit, főleg hogy sem digit klima, sem xenon, sem Tempomat, szinte semmi extra nincs benne (szóval ez itt a nagy probléma az autókkal) :))

    (#55066) AMD Power

    Normálisabb G Astra ugyan ennyi ... és akkor már lehet inkább ezt választod !

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

Új hozzászólás Aktív témák