-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Kickass #55347 üzenetére
Első körben a kartertömítés amire gondolok és/vagy a szelepfedél tömítés. Nekem amikor rossz volt a szelepfedél tömítése hiába alig folyt, minden tiszta kulimáz volt, még a karter alja is.
Második próbálkozásra, miután az első "gyártó" benyelte a pénzt csak sikerült megcsináltatni a kulcstartót. 500 forint + 150 postaköltség.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55350 üzenetére
jó hát akinek vannak ilyen uri huncutságai, meg krokodilja, én kérek elnézést
Mosni csak is szárazrongy meg esetleg valami segítő cucc pl brigéc, de slaggal vagy magasnyomásúval ne ess neki. kézzel törölgesd át.(#55353) trassher:
nekünk dizeleseknek kicsit macerásabb mert mindenhol olaj van, minden csőben az folyik, kisebben nagyobban egyaránt. Ja és a motortérben annyi hely van hogy egy 5-ös anyát még épp hogy be tudsz ejteni a motortérbe de utánanyúlni már nem tudsz, reménykedhetsz hogy valahol lent kiesik -
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #55354 üzenetére
4 évig olaszautóztam, ha nem volt ilyen felszerelésed halott ember voltál.
Slag, maganyomás kizárva, megemelem az elejét és szépen aláfekszek.trassher: lehet az olajszűrő ház is, az ugyanis a motor előtt van, lehet az oljhűtőnél szivárgás, kartertömítés meg amit F_Gergely kartárs is írt, kb minden más.... ha lekarítgattam remélem utána okosabb leszek és be lehet azonosítani honnan is jön. Szar dolog mert az olaj kurvára szeret terülni....
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Azért szoktunk itt cifrán franciázni (magas labda ), de ma a mosóban mellém állt egy tengerkék nyomtávszélesített renault 5 turbó patika állapotban. Azért szépen duruzsolt a kis méregzsák na.
Megkívántam egy pillanatra, mert azért azokban is rendben volt a Le/kg arány.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
félisten
válasz F_Gergely #55360 üzenetére
Nem also mosasrol van szo? Vagy a motor aljarol, lehet akkor felreertettem. En a motorteret is geppel mosom, persze csak ovatosan es az ecu-t mindig letakarom zacsival. Bar mostanaban nem vettem elo a sterimobot, siman befujom valamilyen motortisztitoval es leveretem. Ha karban van tartva a motorter, nem kell nagynyomasu vizsugar.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
Azért nem fogom úgy locsolni a brigéciolt mint az egyszeri dorgbáró a kokszot egy eldurvult partin....
Másrészről felsejlett az emlék amikor az első autómnál csináltak ilyen motormosást, nem akart indulni, gyertyáknál, mindenhol víz volt. Franc se fogja keresni utána melyik szenzor kapott vizet esetleg....
Meg szeretek mókolni. -
Kickass
őstag
Még mielőtt eszkalálódna ez a sztori, nekiesek magam, garázs meg ami kell adott, ha nem megy akkor vmit kitalálunk egy 'kímélő' mosásra.
-
trassher
addikt
válasz Kickass #55358 üzenetére
Mert az nem vízhatlanul van beszerelve? Nekem sterimóval mossák a motorterem, természetesen nem 150 bar-on, és sosem volt még belőle gond. A 20 éves suzukin is csak a gyújtáselosztó tudott beázni, napon negyed óra alatt kiszáradt, pöcc - röff.
Ismerek olyat is aki megveszi a motormosásra kitalált löttyöt, feltekeri a kifújópisztolyra és keni mint a répát. Utána kis nyomáson lemossa és tökéletes.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
félisten
válasz trassher #55367 üzenetére
Tul van reagalva ez a motormosasos dolog. Dizelnel eleve nem tudsz bemosni neki, mert ahol a gazolaj 150 baron nem jon ki, ott bemenni se fog tudni a viz 80-100 baron sem. A resolajcsoveket szinten nem tudod szetcseszni, csak direkt, de ahhoz is tudomany kell. Elektronikak kornyeket csak esszel, a tobbi mehet telibe. Benzinesnel a gyujtasreszt keruljuk, befecsi kornyeket, tobbinek mehet.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Na meghoztam a kocsit a szerelőtől, és többet nem is hiszem, hogy én hozzá fogom vinni. (Nagy flagman felhív, hogy menjek érte, mert ő már nem hajlandó ezt szerelni tovább) Tegnap délután igaz mondtam neki, hogy ha nem sikerül megjavítani, akkor utána hagyja, csak állítsa vissza ahogy odavittem. Habár nem lett tökéletes, de jobb lett. A sárga lámpa már nem villan fel, ha beindítom, van alapjáratom is hidegen is (kopp-kopp). De azért az alapjárat hajlamos terhelés nélkül 1500 felé kúszni, de a 2000-ret sosem érte eddig el. Megérkezett a diagnosztikai cucc is, csak az Kisvárdán van, szombaton tudom leghamarabb kipróbálni. Amit cserélt benne: lambdaszonda, vízhőfokmérő, gyertyák, meg ami nem befolyásolja a dolgot az olajnyílás záró kupakot. 14000-ret kért el. De a pontos okát az alapjárat ingadozásnak nem sikerült megtalálnia, azt mondta falsot sem szív a motor. Azt is mondta, hogy lehet az ECU fog megdögleni benne. Közben kaptam egy másik szerelő elérhetőséget, amit nagyon ajánlanak, lehet majd hozzá is benézek jövő hónapban, hogy nézzen már rá.
-
AMD Power
titán
Ennyi pénzért jelenleg nem igazán tudunk vonzóbb családi autót ajánlani sem a szegmensben, sem pedig az egész piacon, ami mindenképp óriási dicséret az új Astra Sports Tourernek, és tökéletesen jelzi, hogy mennyire jó autó lett. Minden elismerésünk az Opelé az új Astra kapcsán.
Ez azért nem semmi!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diegho
nagyúr
Hazafelé megnéztem és megy a klíma kompresszor, tuti azzal van gond, ami azt szabályozza milyen levegő menjen az utastérbe.
-
zolikaDB
veterán
-
félisten
válasz oliwire #55369 üzenetére
Az elejen irtam mar ezt az ecu problemat. Eloszor meg kellene allapitani a hibat, aztan azt kijavitani. 14 ezer a munkadij? Mennyibe kerultek az alkatreszek? Egyaltalan ezek rosszak voltak?
A szerelo csak azt tette, amit kertel tole. Igy nem lehet autot javittatni, hogy megmondod mennyi ideje van ra. A corsammal majdnem 2 napot szivott a szerelo, mire rajott mi a baj es ez csak a hibamegallapitas volt.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
oliwire
őstag
Egy hétig nála volt az autó. Addig azért lehet gondolkozni. Szerintem, de cáfoljatok meg, ha nem. Az ECU problémát mivel lehet biztosra kideríteni?
A lambdaszondat én vettem, az volt 20000. 8000 volt a munkadíj. A vízhőfokjeladó és a sapka meg az egyéb került a maradékba.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz oliwire #55379 üzenetére
Azok a szerelok, akiknel nincs diagnosztikai hatter, csak addig jutnak, hogy csereljuk ezt es ezt mert ez a hibakod. Oroszrulett. Ha szerencsed van, a hiba meg lesz szuntetve. Ha nincs, kidobtal egy csomo penzt az ablakon. Ecu hibat diagnosztikai muhelyben ki lehet deriteni/ahol tudjak tesztelni az ecut.
-
Petyyyyy
addikt
A tanulópénzem összege tovább növekedett. Míg "ülve" kívülről tudom az összes tanácsot, addig élesben egyet sem - persze hogy nem néztem meg van-e valami a bal hátsó rekeszben a csomagtartóban. Persze hogy teljesen üres.
Listára került az égőkészlet, elsősegély doboz és a háromszög. Meg persze az emelő szett.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Petyyyyy #55388 üzenetére
Megkeresem, remélem beleférek a szerkesztési időbe...Van több helyen is, de drágábban (na jó, most ilyen párszáz forint csak a difi, de ha valakinek EZ kell ), és vettem mást is Tőlük, így nem volt kérdés honnét legyen.
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #55386 üzenetére
Sokat nem vesztettel, ha az autoval nincs gond. Nekem pl van emelom (sztem semmit nem er), meg potkerek de khmm hagyjuk... Amugy en se neztem mikor vettem az autot. De egy haromszog, meg tartalek izzo nem nagy tetel. Potkerek meg hiaba van ha semmire nem jo. A gyari emelo szerintem meg egy kalap..., de lehet csak az enyem ennyire tre. Legtutibb az lenne ha lenne hely a csomitartoban egy krokinak
-
sziku69
senior tag
-
Petyyyyy
addikt
válasz M_o_g_y_i #55389 üzenetére
Köszi.
F_Gergely - Valóban nincs baj vele, de már a tudat sem hagy nyugodni, hogy valami hiányzik az autóból. Amúgy meg a gyári emelő is teljesen használható, nem értem mi a baj vele. Minden évben azzal megy a kerékcsere otthon.
Tegnap esti túrára indulásnál aszondja a bc, hogy 0km van hátra. Na mondom gyere kislány, guruljunk egy kört. A mutató még nem feküdt ki teljesen a második piros csík aljára, úgyhogy nem volt nagy a pánik. Simán kiértem a 3km-re lévő kútra. 225km sikeredett amiben egy Tárnok oda-vissza, a többi csak város. Átlag: 6,6.
PS.: Az én krokim a pólomon van
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55392 üzenetére
Neked hova fér el a kroki? Vagy ez valami bébi állat? Kéne nekem is
(#55395) Petyyyyy:
Lehet akkor csak az én emelőm defektes. De őszintén szólva én nem bízom benne.
Átlagra én is kíváncsi vagyok, most volt benne kb 300 km pálya.szerk.:
na most hívott szerelőm, generátornál a feszszabályzót cserélte, remélem ez most jó is marad. Megvolt az olajcsere, szűrőcsere stb. Délután viszi klímáshoz, viszont a kopogó hang amit én már hallottam korábban azt mondja első féltengely, csak még nem tudja külső vagy belső...Ez a féltengely móka mennyire fájós? Valahogy úgy sejtem nem 5-10 ezres történet...
[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Az mennyire normális, hogy az 1.6-os Vektrám a reggeli indításnál 3-4 másodperces tekerés után indul? Napközben aztán, hideg motorral is pöccre. Gyárilag előírt, új gyertyák vannak benne.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Astra H-hoz vadászok jobb oldali visszapillantó tükröt, csak egy műanyag elem kellene belőle, nincs valakinek elfekvőben? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- További aktív témák...