-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #54193 üzenetére
Persze, hogy reális, sőt jó. Amikor én mentem az F -fel (ua. mint a tied csak 1.6) akkor megetettem én vele 8-9 -et is. Teljesen reális és jó szerintem, bár lehetne kevesebb, képes lenne rá szvsz. (de nem hibás!)
más: szeretnék márkajelzés nélküli, króm nélküli, tök sima letisztult hűtőrácsot. Amiket nézek mind 2007 -ig írja a kompatibilitást H Astrahoz. Vajon a Classic 3 (2010 enyém) változott ebben bármit? Vagy csak azért írják, hogy a népek ne keverjék a J Astrát oda?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54204 üzenetére
városban használom nekem 5,5-6,0 attól függ mennyire taposom.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54205 üzenetére
télen? rövid távokon? itt nálunk vidéken nincs városban távolság, 3-4 km múlva a város másik végében vagyok....
anno a passat is bevert télen 7 litert városban, de ezt úgy, hogy 10-15 percig ketyegett az udvaron, mire a fülkében is meleg volt akkor indultam el vele....
a lagunát még nem tudom, hogy miként fogyaszt, az dízel, de még nem mentem vele annyit, fedcomp meg nincs! -
trassher
addikt
válasz AMD Power #54190 üzenetére
Mi ezzel a gond? Nekem városban a suzuki a evett 6 litert, ha kentem neki akkor 7-et is megtudtam etetni vele. És akkor az egy suzuki amitől az f astra sokkal autószerűbb autó. A g astra eszik vegyesben 7,5 - 8,6 között. Csak városban 10 liter is lenne.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54206 üzenetére
én is a tankolást nézem mindig tele tolom. Nálam a legrövidebb táv általában 20 km leállítás előtt. Járatni nem szoktam, max ilyen -10 fokban mert addig levakarom az ablakokat, de a fűtést sose tolom rá, megvárom mig felmegy a vizhőfok csak utána kapcsolok fűtést, de legalábbis megvárom mig elindul a mutató. De pölö ha leugrom tescoba vagy ilyesmi az 3-4 km-es táv szokott lenni. de 6,4-nél többet még sose evett, de legutóbb is 5,9 volt az átlag városban.
(#54207) Petyyyyy
omegánál is domború, mondom ugyan az csak egyik 16-es másik 17-es[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54209 üzenetére
itt a max táv annyi, de ott semmi sincs. a boltok nincsenek olyan messze. a passatot is azért melegítettem, mert lusta voltam kaparni, 10 perc alatt leolvadt minden és nem fagyoskodtam. a laguna nem melegszik ilyen hamar, új a termosztát is benne, de 3-4 km után moccan csak meg a mutató.....
a kis toyota hamar melegszik, hamar fűt, nem igényli a melegítést, igaz az asszony tele gáz, fél kuplungos indulásait sem.... -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #54209 üzenetére
Hádde akkor a kép nem jó vagy nem tudom. Omegánál nekem "befelé" domborúnak tűnik, mint egy kis...csésze. Astránál felfordított csésze.
A lényeg, hogy tengap délután nem láttam azt az INF kezdetű kombi dögöt az Allee előtt, pedig egyedül voltam. Le is tudtam volna fényképezni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54210 üzenetére
az a gáz ha beindítom hogy melegedjen, és rá a fűtést, oké hogy elkezd meleget fújni pár perc után, de marha nehezen fog a vizem felmelegedni, mert a fűtés ugye elveszi a hőt. Tesomnak toyotája van oké hogy benzines de az bakker 2 perc után már üzemmeleg. Hiába 1.4 valami marha gyorsan bemelegszik ...
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54207 üzenetére
H astranal egyszerü, kormanyrol is meg a közepkonzolrol is van egy olyan, hogy minden ertek 0 zasa es ennyi Ha megy a dpf regeneralas, akkor brutalis a fogyasztas allo helyzetben 0,2l/h asszem a normalis. Hideg idöben inditas utan ilyen 0,6-0,7l/h, ha megy a dpf regeneralas akkor 1,7-1,8l/h menet közben egyenletesen 90 el gurulva ilyen 11-12 liter/100km....pillanatnyi fogyik varosban meg 30-35/100km eleinte izzadsagcseppek jelentek meg ilyenkor a hatamon.....ez ha nincsenek hosszu utjaim 2-300km enkent biztos beindul es kb 15 percig tart.
(#54209) F_Gergely reggelenete ha nincs lefagyva az ablak en is fütes nelkül jövök meloban...par km, 5-10 perc....ez alatt egyebkent 40 fok föle felmegy a hütöviz. Ez a kiegeszitö fütes nagyon jo dolog. Ha csont hidegben indulok is el, szint azonnal el tud kezdeni füteni/melegedni a motor
[ Szerkesztve ]
-
Gabis
őstag
Sziasztok,
szerintetek H4-ben
OSRAM SILVERSTAR 2.0 vagy OSRAM NIGHT BREAKER.
Élettartam és a marketing mögötti valóság érdekelne.
Előre is köszönöm minden segítőkész emberkének -
F_Gergely
őstag
Nightbreaker egyértelműen, nekem is az volt az autóban
A külnbség egyébként az, hogy mig a NB az "emelt" fényerőt ad, de gyári feszültség mellett (tehát a lámpának nem árt) a silverstar meg abban "egyedi" hogy a lámpában az ezüst bevonat miatt nem látszik. Ezért ez is a neve. De fényerőben sima átlagos. -
oliwire
őstag
válasz oliwire #54179 üzenetére
Megpróbáltam leszedni az egr-t, de egyszerűen nem mozdult a csavar, először sima 5.5 imbusszal próbáltam, de a kis mérete miatt nem tudtam nagy erőt kifejteni. Vettem Tescóban ehhez megfelelő méretű torx csavarhúzót, ami a hosszabb szár miatt jobban hozzáférhető, de azzal sem bírtam. Tettem rá WD40-et is, de nem segített. Ötletek még? (Edzeni fogok, hogy ne legyen az erő a híja a műveletnek, csak gyorsabb megoldásra gondoltam)
-
Kickass
őstag
Pasztmek...
-
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #54190 üzenetére
Én 9 alá nem tudom vinni mostanság - igaz, sok benne a dugó lépésben.
Vagyis a 20 perces út az 40, 50, 60 perc sokszor.
Előtte meg fele város, fele kint, de mindig a forgalommal szemben (nem úgy....), nulla dugóval 6,3 - 6,8 volt.
Nem lehet általánosítani hogy "város", egyszerűen nincs két ugyanolyan körülmények között menő autó.
Ha kipróbálod, és minden éjjel bemész a Szentendrein a Flóriánig, majd vissza, lesz az 6,5 is.
Ugyanezt minden nap nappal, és még át az Árpád hídon is, lesz az 10 is.Postázást nem vállalok.
-
soo277
őstag
Sziasztok,
H Astrát szeretnék venni 1.6 ost benzinest,
véleményeket szeretnék kérni,(fogyasztás stb...
kösziBT: wersoo#21211
-
becsitibi
senior tag
Gyors kérdés skacok,Vectra B könyöklője jó a G Astrába?
-
félisten
válasz diablo1984 #54185 üzenetére
Messze van bizony a 300 ezer, nem is szandekozom takaritani a szivosort.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #54230 üzenetére
Az meg + pont,hogy egere sincs nekije.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54217 üzenetére
Ötletek még:
(1) EGR-szelep, (2) benzincsonkok az injektorhídon, (3) alapjárati motor, (4) táp- és visszafolyó benzincső, (5) tágulási tartályra csőcsonk, (6) EGR-szelep rögzítő csavarjai. (2db)Megpróbálhatod még megfelelő hosszúságú,és vastagságú fémrudat a csavarra tenni,és néhány mérsékelt koccal kalapáccsal megütögetni a vasrudat.Valszeg még nem volt megbontva,ezért indul nehezen.Az a baj,hogy a csavarhúzóval nem tudsz kellő erőt kifejteni,de hátha..
Nem torx csavarhúzó kell oda,hanem ilyen torx készletből ami kell, + crova szár hosszabbítónak.
Ilyennel tuti kiszeded.
És még valami:ha már kiszereled az EGR-t tisztítani,kapd ki az alapjárati motort,és azt is tisztítsd meg.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
oliwire
őstag
válasz mohabá 007 #54235 üzenetére
És Trassher:
Köszönöm szépen! akkor megint mehetek szerszámot venni, csak a tescoba ugrottam el. Kecskeméten tud valaki olyan helyet, ahol tudok venni? vagy szombaton Debrecenben leszek, délelőtt tudnék ott is.
-
bandi0000
nagyúr
Szerintetek az mennyire normális F astránál, ha menet közbe váltok, ugye lenyomom a kuplungot, gázon nincs a lábam, viszont felpörgeti a motrot 2-3s aztán vissza szabályoz, bármikor mikor nyomom a kuplungot
Xbox One: bandymnc
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bandi0000 #54243 üzenetére
Ha az alapjárat normális,a bovden is laza, akkor meg kell nézni a szívótorkot,(pill szelepház)nincs e elkoszolódva a visszavezetett kartergáztól,és ezért a pill szelep nem tud visszazárni.(megszorítja a kosz,nem tud könnyen,lazán forogni)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #54201 üzenetére
PS.: Még mindig nem tudom lehet-e nullázni az átlagfogyit BC-n, tegnap nem volt időm utána olvasni a kézikönyvben. Amúgy meg Móricz és Kerepesi közt csatangolok leginkább. Tegnap Lehel utcában jártam, heti egyszer Csepel oszt mégis, pedig ott ugye gyorsforgalmi van.
Biztos tehetséges vagyok az ilyenekben. A pillanatnyik egyébként teljesen rendben vannak, én sem értem hogy lehet ilyen az átlag. A kigyorsításoknál nem is nézem, mert minek.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal