-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Vesztor87 #55399 üzenetére
Mutass képet, épp 2 napja jártam végig a herce-hurcát, jó eséllyel fogom a képre azt mondani, hogy "csak teljes visszapillantó-testtel együtt kapható" Gyáriban röpke 80 kiló és meg is van Utángyártott meg csak simán szar, mint minden utángyártott dolog.
Petyyyyy mi 2001 -es F -ünk is, bár néha már picit tovább kell pörgetni, mittomén 2 másodpercig, sztem az akksi kuka lassan, vagy az önindító? Vagy szimplán a H -hoz vagyok szokva, ott hozzáérek a kulcshoz kb és már üvölt is
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz haddent #55404 üzenetére
Nagybátyám 1.9SDI MK3 Golfja meg bátyám G-je is ilyen. Irreálisan rövid ideig kell csak tartani a kulcsot, minden alkalommal meglep, hogy má' kész is. Csak hozzá kell érni.
Na ezek után nem szeretek átulni a sajátomba, ott talán egy egész másodpercet is várni kell. Szóval igen, nagyon jó dolgod van fiatal úr.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55397 üzenetére
mondom most hideg volt az elmúlt 1 hétben. Pont ma jött be reggel a kollégám, hogy indult volna a kocsival az meg mondta "lemerültem". és abban is 2 éves akksi van de kuka. Érdemes rámérni.
Pedig ez 1.4 astra benzines, a benzines verdák meg ceruza elemmel is beindulnak, nem úgy mint a dizelek amikhez komplett villamosenergiatelep kell ha meg izzít akkor a fél kerületben elmegy a világítás annyi energia kell neki
Röviden:
Benzines pöcc röff indul (dizel is persze), nem kell neki semmi "extra" feltétel,egyszerű mint egy faék. Ha az akksid jó akkor meg indítómotor. -
sziku69
senior tag
Na jó, de akkor? Az aksi jó, akkor mi a rossz? Mondom, napközben pöccre indul hideg motorral is. Nem lehet, hogy nem kap egyből üzemanyagot? Mondjuk a szűrőket még nem néztem ezen se. (az astra tds-en se) Talán holnap lesz rá időm.
F_Gergely: Megvárom a felmelegedést Remélem nem az indítómotor.
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Petyyyyy #55395 üzenetére
Igazán nincs mit!
sziku69: Az tény, hogy nem 5kg, de amiket azelőtt nézegettem, azok még könnyebbek voltak, ez az Opeles cucc mintha valamivel nehezebb volna azoknál.
Homasitában megtapiztam sokfélét, hogy milyen is legyen, ha már nem kaptam az autóval, meg pár helyen ahol még árulnak. Nekem úgy tűnik nem olyan vészesen könnyű ez a gyári háromszög.
De remélem soha nem lesz rá szükségem!
Mondjuk nem értem az ilyen dolog hová tud tűnni, ha kell, kirakja az ember, majd ha már nem, akkor visszateszi szépen a dobozba, és megy az útjára.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Vesztor87
senior tag
válasz haddent #55404 üzenetére
Nem az enyém az autó, csak segítek. A visszapillantó tükörház alján van valami műanyag elem ami Öcsinek hiányzik. Bontóból próbál majd szerezni. Most 8k-ért tudnák egy összetörtről szerezni, a bontottak miért nem jók? Gagyik? Autóalkatrészes webshopban vannak 10-15k-ért úgy láttam.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55397 üzenetére
Reggeli indítás: Kulcs be,elfordítod, és rögtön indítasz is?
(vagy kivárod azt a 2-3mp-et amíg megszűnik az üzemanyagszivattyú hallható halk zúgó hangja,és csak utána indítasz)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #55409 üzenetére
Lehet mégiscsak a hideg okozta. Az előbb elindítottam, és azonnal indult. Reggel nem volt elindítva. Vagyis állt vagy 20 órát.
Mohabá: Nem. soha. Várok pár másodpercet amíg a lámpák kialszanak.
Mogyi: Sosem lesznek már olyan strapabíró cuccok, mint amilyenek régen voltak. Majd "ütök"össze egy háromszöget magamnak, amelyik még a kamiont is megakasztja.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Calogero #55416 üzenetére
nekem a 2 ezres dizel veci simán beindult még 11-es töltéssel, aztán 10,5 nél mondta hogy nyeeeeeeeeek fordult egy felet és ennyi volt.
11-es töltést már csak onnan is tudom hogy takarítottam a kocsit szólt a rádió, aztán 12V alatt a rádió kikapcsolt. Pöcc röffre beindult és volt benne kb 11,8V
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55415 üzenetére
.."Az előbb elindítottam, és azonnal indult.."
Azért,mert a rendszerben megvolt a szükséges 3 bar üa nyomás...." Vagyis állt vagy 20 órát."..
Ennyi idő alatt az üa nyomás jelentősen visszaesik.Ezért a gyújtás bekapcsolásakor az ECU az üzemanyag-tápszivattyú reléjét két másodpercre bekapcsolja.(ezután ha minden ok,pöc röf indul.)Ha mégsem,Én kíváncsiságból is megnézném,hogy az üa szivattyú szűrőjében mennyi a trutymó.Lehet,hogy a szivattyú a kosztól már csak nehezen kap üa-ot,ezért csak lassabban tudja nyomás alá helyezni a rendszert.A legtöbb trutyi ezen a szűrőn ragad meg[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz sziku69 #55415 üzenetére
Ez nem tudom mikori gyártás (nyilván nem olyan masszív, mint anno a keleti autóké), de mondom nekem nem tűnik pillekönnyűnek.
Amiket tapiztam, azok könnyebbnek tűntek. (emlékeim szerint, bár ugye az érzékek becsaphatják az embert)
Nekem annyi elég ezzel kapcsolatosan, hogy a szél ne borítsa majd föl.MÁS
OBD-olvasó szerint 13,8-13,9V a töltésem, az akksi nyugalmi feszültsége meg assz'em 12,4V körüli, ez nekem kicsit soványka, nem?
Igaz az autó indul pöcc-röff, ez így volt kemény mínuszokban is, tehát lehet csak a kábelezés vesztesége miatt alacsonyabb az ideális 13V körülihez képest?
Most sajnos nincs nálam a multiméter, hogy rámérjek az akkunál, csak eszembe jutott mit látok OBD alapján.
A másik egyre erősödő gyanúm, hogy hamarosan futómű-beállításra kell vinnem a verdát, mert elkezdett "kúszni" az autó, az egyenestől kicsit el-eltér jobbra, ezt eddig nem vettem rajta észre ill. nem csinálta
Kerékdőlést mondott egy kedves ismerősöm, hogy azt nézessem meg, remélem csak ennyi a baja tényleg, de az meg most mitől ment el, amikor kerülgetem serényen a kátyúkat, és a téligumi felrakásakor még szépen futott egyenesen?[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
oliwire
őstag
Van ötletetek, hogy mit nézzek majd meg magamnak hétvégén a kocsin, hogy ki tudjam deríteni, vagy legalábbis kizárhassak pár dolgot a magas fordulatszám miatt? Meleg állapotban már 2000-2500 volt az alapjáratom..
[link] Ez is nálam lesz akkorra, szóval remélem tudom majd nézni a szenzorok méréseit is.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #55414 üzenetére
Én megvárom amíg feltermeli a nyomást az AC és mégis fordul 5-6-ot a főtengely reggel, vagy a napi első indításnál. És minél tovább áll az autó annál többet fog tekerni indításkor, de 5-6 a max. Viszont ha egyszer már járt a motor, de még nem meleg és úgy indítom újra akkor az első fordulat berúgja. Betudom annak, hogy olyankor még keverék van a szívóágban ami az állással kiritkul és ezért indul kicsit nehezebben első alkalommal. Nálam elég hosszú az út a hengerekig mivel központis a rendszer.
Más:
Szép ugye?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz M_o_g_y_i #55419 üzenetére
elméletileg 13,8 még jó de határ eset, én a hétfőn adta le szerelőnek hogy akkor ezt csinálja meg. 14,4-nek kell lennie, alapjáraton és fordulaton és mindenhogy. Akksi nyugalmi állapotban 12,5 még erre azt mondom rendben van, de a generátorra nem árt ránézni. Én mondjuk 2 évig jártam úgy, hogy tudtam a generátorom rossz de 13,6-13,7-et töltött az akksi amúgy is tré volt szóval nem érdekelt. De előbb döglött be a generátor, akksi bírta hogy gyakorlatilag mindig le volt merülve.
-
trassher
addikt
válasz haddent #55404 üzenetére
Bontott gyári. Elektromos 13.000, mechanikus 11.000. Eszem lett volna anno én is inkább vettem volna egy bontott gyárit. Az utángyártott tejfölöspohárból készült.
Redmi Note 7
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #55418 üzenetére
Mindenképpen átnézem a szűrőket. Köszi a tippet.
-
haddent
addikt
válasz Calogero #55416 üzenetére
Érdekes, nekem is még gyári GM van benne, 5+ éves, közel 200e km, előbb írtam milyen pöccös
másik hsz. -re trassher neked is szól: ja, csak nem a classic 2007 (? talán ?) utáni (classic, facelift) nagyobb tükör, tök más szerkezet. Ez még csak-csak elmegy, de ebből elektromosat találni, felejtsd el
Felkerültek a nyári kerekek, meg kezdtem valamit a hűtőmaszkkal. Nem lett tökéletes, de nekem tetszik Sötét, fekete autón jól mutat a króm, de a fehéren nekem már túl sok a csilli-villi, szerintem kifejezetten jó egy kis kontraszt. Épp ezlért jó a króm a sötétre.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55420 üzenetére
Szépen,sorjában a következőket:a szívótorokról kapd már le azt a fekete dobozt,és nézd meg,szép tiszta e a pill szeleház,és a szelep.Vissza tud e zárni alaphelyzetbe a pill szelep.Nem túl feszes e a gázbovden.Ahengerfejen lévő szelepfedélen van egy vastagabb cső,ami nyitott pill szelepállásban vezeti vissza a kartergázt a pill szelepházba.nézd meg nics e eldugulva.Van egy vékonyabb is.Ez alapjáraton a pillszelep alá vezeti vissza a kartergázt.Az nem elég,ha a cső szelel,ellenőrizd,hogy a pill szelepházon nincs e eltömődve a bevezető.(vékony hosszú furat,bő 1mm-es)Ha ezek oké,had menjen fel az alapjárat kedvére(az új alapjárati motorral ilyen magas?)
Mivel kárt nem teszel benne,húzd le az alapjárati motor csatiját,hátha változik valami.Ha nem,lehet menni tovább,ugyanezt eljátszani a légtömegmérővel,lambdaszondával,EGR-el.
.Ha még lesz kedved,keress egy ilyen elektromos csatlakozású cuccot (tankszellőztető szelep)
Ha nem működik,(elektromos hiba,vagy el van dugulva,)ez is rossz alapjáratot okoz.Ilyen por alakú széngranulátum tömítheti el.
Ha ezeket végigjátszod,nem lesz rosszabb semmi,az új műszerrel meg törlöd a hibakódot.(az nem baj,hogy neked nem OBD-II van?)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #55430 üzenetére
Majd ha regeneralodott a kezem a repkedo es egeto szuro mocskos gonosz kromszilankoktol
Egyebkent ugye hatul is van a csomin egy kromcsik. Szoval vagy maradhat kis krom hatul de akkor elol is pici, vagy megy mindketto. Utobbi esetben ra kell jonnom hogy jon le a hatso -
#TOTTI
őstag
Ismerős (kolléga) akar venni H Astrát évi 2-3 hét szabadságra, már 2M körül jár és még mindig nem talál olyat, ami gyári lenne, ne lenne karbonfóliázva, meg lefújva, stb. Már vagy 5-öt megnézett 2008-2011-ig, ha valakinek lenne szép gyári gondos gazdától eladó, jelezze legyen szíves, kombi és dízel előnyben. A lényeg, hogy lehetőleg minék kevesebb sebből vérezzen. Itt Pécsen és környékén megkíméltet nem igazán találni. J-t meg azért nem akar, mert ott meg a közepes minőségű 2,5 inkább 3M.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #55432 üzenetére
A helyzet nem vészes,akár még így is maradhat,de azért illene megcsinálni,hogy a repedt résznél levágod a csövet,de legalább annyit levágni,hogy a repedt rész a csonkra felmenjen.Ha jól látom,az az alkatrész amire a cső felmegy az a szekunderlevegő szelep.Hidegindításkor 1-2 percig van szerepe,a kipuf leömlőbe enged + levegőt..Nekem is van,így van beszerelve.
Ez meg a szekunderlevegő pumpa Ez termeli a + levegőt
Működése:
Ha nincs az se baj,van aki kiszerelte[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
oliwire
őstag
válasz mohabá 007 #55431 üzenetére
Köszönöm! én úgy láttam, hogy nekem obd 2 van. Vagy a 1999 Astrába sima obd, utana lett obd2?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55437 üzenetére
Úgy olvastam,hogy az OBD II később lett.Nekem se II-es,a kijelzőm is TID-es.
Az opelbuherátornak X14XE astra g-je van, és neki se jött valamiért össze.Majd megmondja pontosan,mi az igazság.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gzbotii
veterán
válasz mohabá 007 #55436 üzenetére
Egész pontosan ez a cső: [link]
Nem a vízpompátol megy a hűtő fele?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
oliwire
őstag
válasz mohabá 007 #55438 üzenetére
-
F_Gergely
őstag
Na elhoztam az autot a szerelotol.
Klima majd kulon tortenet, nincs benne gaz majd aprilisban viszem nyomasprobara. Ami jo hir gyongyozik az olajom (nem ez a jo hir ezt tudtam) de nem a szimeringnel, az szaraz, hanem az intercoolernel. Vagy a tomites enged vagy lyukas a huto ehhez le kell venni, de orulok hogy ez a gond es nem a motornal. Volt olajcsere, ami lejott belole 13 ezret futott olaj szep semmi dzsuva semmi kosz. Olajat nem eszi, alig fogyott belole.
Ami gond:
Bal elso feltengely cseres lesz, az kopog.
Kapott uj bosch feszszabalyzot a generator, sot be is lett vizsgaltatva, hibatlan, tokeletes. Azonban most sem tolt rendesen illetvr rapszodikus, hol tolt 14et (szerelonel vegig ennyit toltott) haza uton is vegig ennyit toltott, aztan itthon megalltam es toltott terheles alatt 13,2-t. A generator kilove az tuti jo. Mi a banatos peklapatot nezzek? Generator multkor kapott uj testet az tuti jo. Mar csak arra tudok gondolni hogy a generator es az akksi kozott van valami kabelhiba. De barmi otlet van szivesen fogadom mert egyszeruen nem ertem. -
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55440 üzenetére
Nem tudom,nem értek hozzá,de hátha lesz aki tutira megmondja az igazságot.
Az enyém dettó ugyanolyan.A múltkor lőttem a képet,amikor tudatosan széthúztam a három csatit,hogy milyen hibakódok lesznek
.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gzbotii
veterán
válasz mohabá 007 #55442 üzenetére
Akkor tuti, hogy az a cső, amiben a szekunder levegő megy?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
oliwire
őstag
válasz mohabá 007 #55442 üzenetére
Eléggé hasonlít most az obd meg az obd2 szinte majdnem ugyanolyan?
Most rákerestem, és olyan válaszokat kaptam, hogy 1996 utáni autóknál OBD2 van mar szerelve, de cáfolja meg valaki, ha nem jót olvastam
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #55439 üzenetére
Vízpumpa ennek a közelében sincs. Úgy működik,és azért van,ahogyan korábban linkeltem.(már ha jó a szivattyú,és működik)Működését úgy tudod ellenőrizni:hideg motort beindítod,ilyenkor a motor is emelt fordulaton üzemel,és hallani is lehet a szivattyú forgását,amikor az ECU kikapcsolja, a fordulat is lejjebb esik,és a fütyülő hang is megszünik.
Nézd meg figyelmesen a képet,amit linkeltél.Jobbra van a szekunderlevegő szivattyú.Alul van egy vastag cső,szabad végén egy zárt doboz a hűtő közelében.(szekunderlevegő befújó szűrője) A felső vastag cső pedig a szekunderlevegő szelepre csatlakozikEzen a csövön kapja a levegőt,ekkor a szelepe nyit,és a levegőt beengedi a kipufogó leömlő csonkba,amin ül.Amikor a levegőnyomás megszünik,zár a szelep,(úgy nyit,zár,mint azEGR).
99 előtti b vekiben is ua az elrendezés.
Szerintem tuti, szerinted?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55444 üzenetére
Obd csati asszem 10 pines az obd2 meg 16, de formara is mas. Viszont a rossz hir hogy 1996 csak egy "ajanlas" es az opel megkavarta a dolgokat, mert bar a csati lehet hogy obd2 (en automban is az van) de a bekotese mas ezert nem tud mit kezdeni vele az olvaso. Volt mar errol korabban szo, sajnos ez eleg lutri. Egyebkent benzinessel nem szokott gaz lenni az esetek 90%ban mukodik, de dizelnel problemasabb, 2005 elotti dizelekhez nem is nagyon talalni, illetve nincs garantalva hogy mukodni is fog. En probaltam a sajatomban nem mukodott, atraktam egy benzinesbe es hibatlan mukodott, egybol irta a valos adatokat.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #55443 üzenetére
Néztem a motorteredet,és most már legalább tudom hol van neked az elektromosan működtetett "tankszellőztető szeleped"
/a képen jobb oldalt fent,a szelepfedél alatt.Kis piros füle is van nekije /Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz dave93 #55295 üzenetére
amúgy a gumi dolgok is be tudnak keményedni a futóműben, ilyen ragasztós súlyos felniket 0ra amúgy sem lehet kihozni, mert a súlyokat a peremre kellene ütni kívül-belül, nem a küllőkön belülre! a felni is ha oldalra mászik az sem centírozható, mert súlyügyileg rendben van, de oldalra ráz és azt adja át a futóműnek! cseréld át az első-hátsó felniket, ha úgy megjavul, akkor ennyi az egész.....
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...