Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz oliwire #55420 üzenetére

    Szépen,sorjában a következőket:a szívótorokról kapd már le azt a fekete dobozt,és nézd meg,szép tiszta e a pill szeleház,és a szelep.Vissza tud e zárni alaphelyzetbe a pill szelep.Nem túl feszes e a gázbovden.Ahengerfejen lévő szelepfedélen van egy vastagabb cső,ami nyitott pill szelepállásban vezeti vissza a kartergázt a pill szelepházba.nézd meg nics e eldugulva.Van egy vékonyabb is.Ez alapjáraton a pillszelep alá vezeti vissza a kartergázt.Az nem elég,ha a cső szelel,ellenőrizd,hogy a pill szelepházon nincs e eltömődve a bevezető.(vékony hosszú furat,bő 1mm-es)Ha ezek oké,had menjen fel az alapjárat kedvére(az új alapjárati motorral ilyen magas?) :F
    Mivel kárt nem teszel benne,húzd le az alapjárati motor csatiját,hátha változik valami.Ha nem,lehet menni tovább,ugyanezt eljátszani a légtömegmérővel,lambdaszondával,EGR-el.
    .Ha még lesz kedved,keress egy ilyen elektromos csatlakozású cuccot (tankszellőztető szelep)

    Ha nem működik,(elektromos hiba,vagy el van dugulva,)ez is rossz alapjáratot okoz.Ilyen por alakú széngranulátum tömítheti el.

    Ha ezeket végigjátszod,nem lesz rosszabb semmi,az új műszerrel meg törlöd a hibakódot.(az nem baj,hogy neked nem OBD-II van?)

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák