Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz Declare #38160 üzenetére

    Hát igen, ebben a tré az volt nem egyszerre jöttek elő a hibák, mikor megvettem az izzítógyertyák voltak rosszak, azt kicseréltem és minden faja volt szokásos köröket lefutva, szilentek, stabpálca, olaj és szűrőcsere. Aztán jött a szopóroller, de ezt akkor nem tudtam volna megállapítani, és szerelővel mentem, még csápossal is felemeltük a kocsit. Váltó, kuplung is jó volt. Nyílván azért tapasztalatot bőven szereztem, meg mire érdemes figyelni, de ez inkább típus specifikus. De lassan már rendbe lesz a kocsi nyáron majd szeretném teljesen leszigetelni, hogy csend és nyugalom legyen az utastérben, kap faja belső led világítást a lábtérhez, hátsó ülések is fűthetőek lesznek, könyöklőt kicserélem a B omegájáéra, illetve a könyöklőben megkapja a gyári opel ülésfűtés kapcsolókat a hátul ülőknek meg USB aljzatot. Fényre sötétedő belső tükör, elektromosan behajtható külső tükrök, és combtámaszos elektromos Omega bőrülések előre :))
    Van még vele melóm, de formára nekem a mai napig szerelem ez a kocsi, és ha egyszer elkészül nem lesz párja :)

    (#38159) trassher
    Jah, inkább az idő, én kocsival járok dolgozni, BKV-zni nekem nagyon macera és napi 5 óra szóval tudom. Ezért is készült lassan mert nem tudom lerakni csak úgy az autót hogy akkor szereljük. Nyáron bringázom így akkor ez jobban megoldható. Egyébként hihetetlen milyen gyorsan tud rohadni, onnantól amikor csak egy kis pötty rozsda megjelenik :D

Új hozzászólás Aktív témák