Új hozzászólás Aktív témák
-
F.E.K..
senior tag
Változott a közlemény:
"
A hétvégén rendszerfejlesztés történt, de egy technikai hiba miatt ez ideiglenesen lassulást okoz az OTP Bank egyes elektronikus csatornáinak működésében. Nagy erőkkel dolgozunk a hiba kijavításán.
Köszönjük ügyfeleink türelmét!
"Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
anadroid
senior tag
A választások utáni pénzkimentés megy ennyire lassan, vagy a számlák kozmetikázása? NERtársak ott a nemecseki otp-ben! Tempósabban, ha lehetne!
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
erdey_a
addikt
Tegnap este vettem koncertjegyet egy oldalon, ami otp fizetési felületre vitt. A fizetés meg is történt - elviekben - de emailben nem jött se jegy, se a fizetésről semmi.
Mondom magamnak, majd reggelre megjön, várok.
Hát nem jött semmi. Sőt, a jegyes oldalon az általam lefoglalt (és ugye kifizetett) helyek újra szabadok.
Mivel nem akarok lecsúszni a koncertről (már majdnem teltházas), ma reggel újra foglaltam helyet és ki is fizettem. Ezúttal azonnal jött visszaigazolás és a jegyek is.
Kérdés: hogyan és kitől kérjem vissza a tegnapi pénzt?
Otp, én bankom, a jegybolt?
Vagy várjak (meddig?) és visszajön magától a lóvé?Vérboci
-
erdey_a
addikt
válasz bigdady #5855 üzenetére
e-jegyet nem kaptam, illetve e-mailt sem a sikeres fizetésről de a pénzt mégis levonták a kártyáról.
kétszer fizettem ugyanazokért a jegyekért.de közben felhívtam a jegyeseket és ők is az otp töketlenkedésére mutogatnak, volt több ilyen ügyük is. megadtam az adatokat és ígérik, hogy a héten visszautalják a pénzt, ha mégsem, akkor hívjam őket hétfőn. korrektek és segítőkészek voltak nagyon a telefonban.
Vérboci
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Deviza alapu bankkartyam van, ami euros es ugy is kapom a fizetest, ha itthon vasarolok vele akkor mennyivel szamolja a huf/eurot?
-
sopruk
senior tag
válasz erdey_a #5858 üzenetére
Lehet, hogy ez okozta? Hibajelzést adott ki az OTP Bank
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #5859 üzenetére
Ilyen esetben deviza vételi árfolyamon vált, ami mindig 1%-kal van vizsgált időpontban érvényes középárfolyamuk alatt.
Részletesebben az üzletszabályzat 16. oldalán (62, a) b)).
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
A smartbank alkalmazás megy Xiaomi telefonon? Van valami díja az alkalmazás használatának?[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
Sziasztok! Lehet marginális a kérdés , de hátha tud valaki segíteni .
Adott a folyószámla amihez anno kapcsoltam folyószámla hitel keretet is.
Évek óta + az egyenlegem.
Elvileg a maximális hitel keret 224 eft .
Problémám az hogy egy ideje elkezdtem követni alkalmazással a bevétel/kiadásokat , aztán azt vettem észre hogy soha nem jön ki a matek.
Nem egyeznek az az összegek (nagyjából sem ) a program és a kártyán lévő pénz összege .
Kb 2 hetente hajtok végre egyenleg korrekciót a kiadás kezelőben .
Példa + mondjuk egyenlegem legyen mondjuk +800 ezer . Ez elvileg a plusz hitel kereten felül van tehát 224+800 áll a rendelkezésemre.
Vagy nem így kell számolni ? Próbálom követni mennyi pénzünk van,most is jött például 70k HUF plusz jövedelem ,mégis a programhoz képest ha így számolom az összeget ,mégis többszöri átszámolás után -bevétel kiadás vonzatában,a program szerint utána számolva helyes értéket mutat program .
Mégis a számlán elvileg például 60k mínusz amit azért észre vennénk ha valamire elment volna ,és ez már nem ez az első . Pont 2 hete csináltam egyenleg korrekciót .
Szóval inkább külön zsebbe kellene kezelni külön hitel keretet ? Mert elvileg ha nem megyek mínuszba akkor kvázi úgy vehetem ami a maximálisan kihasználható keret,mintha annyival több lenne a számlán .
Vagy mégsem ? Ha nem így van levezetné valaki hogy mitől van hogy folyamat változik az egy egyenleg ? Mert smartbankban is és a programban is egyeznek a tranzakciók,és nem élünk nagy lábon hogy 60k kiadást ne vegyék észre.
Remélem érthető ,előre is köszönöm .[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz batai15 #5869 üzenetére
Nem tudom, hogy az ilyen hitelkeretet hogyan tartja nyilván a bank, de ha nem a SmartBankban nézed a Számlatörténetet, hanem böngészőben, akkor ott az is látszik, hogy az adott tranzakció után mi lett az új egyenleged. Így át tudod számolni az egyenlegváltozásokat, és talán kibukik, ha valahol két tranzakció között indokolatlanul változott az egyenleged, és ha találsz ilyet, arra rákérdezhetsz a banknál.
-
dptrsk
addikt
válasz batai15 #5869 üzenetére
Szerintem a függő tételek okozhatják az eltérést, amikor fizetsz a kártyáddal az hosszabb-rövidebb ideig csak zárolva lesz és utána kerül a számlatörténetbe(könyvelésre), ez 2-14 nap "késleltetés" is lehet akár.
Amíg zárolva van a felhasználható egyenleg már csökkentve van a zárolással, de a tranzakciók között és a könyvelt egyenlegben csak akkor jelenik meg, ha már le lett könyvelve.
-
scream
veterán
válasz batai15 #5875 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a folyószámla hitelkeret csak akkor lép életbe, ha minuszba megy a folyószámlád (azaz igénybeveszed ezt a keretet).
Szerintem büdzsé és kiadáskövetésnél nem kell ezzel számolnod - feltéve, hogy nem mész minuszba.
Én 2017 év eleje óta vezetem a kiadásaimat, tételesen - mindennel együtt 28 accountunk van a feleségemmel - és nekem kb fél évente elég pontosítani (ilyenkor kb 2-300 ft diffi szokott lenni, valami apróság miatt -, míg feleségemnél havonta nem árt átnézni, mert van, hogy kimarad 1-1 tétel.
-
Keem1
veterán
Mi a szar van már megint az OTP-vel?? A kártyák közti utalás csak karikázik a Smartbankban, a 3DSecure kód smsben nem jön meg, a Netbankban a "Bankkártya adatok lekérdezése" percek óta csak karikázik.
Évekig meg voltam elégedve az OTP-vel, most hetek óta sorozatosan jönnek a problémák. Szedjék már magukat össze!Az már csak hab a tortán, hogy S10-nél a Smartbank belépés csak pin kóddal megy, úgy veszi az app, hogy a telefon nem tud ujjlenyomatos azonosítást Ezzel egy időben, a mellette lévő S7 edge pedig faszán beenged ujjlenyomattal. A Revolut érdekes módon, a többi appal egyetemben, észrevette, hogy az S10 is ujjlenyomatképes készülék. A fene se érti.
Ha miattuk lemaradok egy netes kiárusításról, csak azért, mert se webkártyával, se fizikai kártyával nem tudok fizetni, komolyan bevasalom rajtuk az elbukott kedvezményt.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Nekem jelenleg 20 perce nem jön meg a kód.
Persze telefonos ügyfélszolgálatot se lehet elérni, csak zenéthallgatni lehet.Ki lehet kapcsolni valahogy ezt a biztonsági kódos baromságot?
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
samfishR
senior tag
Sziasztok!
Mit tudnátok javasolni arra, hogy EUR kp-t hogy tudnék legolcsóbban bejuttatni Revolut számlára? A következőkre gondoltam:
- mivel OTP-s vagyok, befizetem devizaszámlára, aztán EUR átutalás, de OTP-nél vagy 2300 Ft a deviza utalás..
- vagy szintén OTP-re befizetem, számlák között átváltom a HUF számlára, onnan kártyával át Revolutra, majd ott vissza EUR-ra de így bukom a kedvezőbb Revolutos exchange rate-t, mivel OTP-nél átváltom egyszer
- vagy még esetleg a Legombolunk Pénzváltó Bt.-nél átváltani HUF-ra, ezt befizetem OTP HUF szla-ra, és onnan át Revolut-ra kártyás fizetéssel, majd ott átváltom EUR-ra...
A fentieknél esetleg valami egyszerűbb megoldást tudtok erre? Köszönöm előre is! -
vnorbi
aktív tag
válasz samfishR #5880 üzenetére
Az utánajárás miatt ez valószínűleg szintén költséges, de van olyan opció is, hogy a devizaszámlához kérsz euró alapú betéti kártyát (ez jó drága, 25-30 euró körüli éves díj), arról feltöltöd az eurót, majd visszaadod a kártyát, amire várhatóan kapsz vissza pénzt is a tört év miatt a kártyadíjból.
Egyébként szerintem az összeg nagysága és gyakorisága a döntő. Ha egyszeri pár száz euróról van szó, akkor a forintra váltás lesz a legolcsóbb. Közepes összeg esetén néhány havonta a SEPA utalás nyer. Sűrű, nagy összegnél pedig a devizás kártya lesz a legkifizetődőbb.
[ Szerkesztve ]
-
-
bpasztoi
csendes tag
Sziasztok! Smartbank applikációból hova tűnt az ujjlenyomatos azonosítás? Híre hamva sincs.
-
veterán
-
-
anadroid
senior tag
válasz morpheus133 #5887 üzenetére
Ez így nem korrekt. A Samsung kijelző alatti ujjlenyomat-olvasással van baj (10-esek), a régebbieknek semmi bajuk.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
raziel01
veterán
Ha le fog járni a kártyám 4 hónap múlva akkor van olyanra lehetőség, hogy nem kérem, hogy postázzák a lakcímemre hanem legyen átvehető a közeli bankfiókban?
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Tölteném lefele a 2019.10.01 elektronikus bankszámlakivonatot OTPdirekten keresztül, ez fogad. Részletes keresésre kattintva ezt látom. Számlatörténetben a 19.09.01 számlacsomag havidíj, néhány OTPdirekt üzenetdíj, valamint az október elején kártyával vásárolt bérlet összege látszik. Ha a 19.09.01 számlakivonaton szereplő záró egyenlegből levonom a bérlet árát, pontosan azt kapom, amennyi jelenleg a számlán van (se 19.10.01 számlacsomag havidíjat, se OTPdirekt üzenetdíjat nem vontak le október elején). Ilyenkor mi van?
-
Keem1
veterán
válasz morpheus133 #5887 üzenetére
Dögöljön meg az OTP. Az enyémmel semmi gond. Nem hogy más ujja, de a sajátjaim közül nem regisztrált se oldja fel a képernyőzárat.
Emiatt a buzi pin kóddal baszakodhatokAzt se értem, hogy S10-re minek tesz valaki fóliát. Gyári van rajta. S4-emen 2 évig bírta, nem volt jobb a gyárinál.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Sajnos az a baj, hogy nálad lehet, hogy nem történt fólia csere, de az azonosítást vagy engedi egy készüléknek vagy nem.
Nem tudják user accountokra szűkíteni a jogosultság adást, mert nem úgy építették fel az appot.Gondolom nem örülnél, ha elvesztenéd a készülékedet, valaki kicserélné a fóliát rajta és utána elutalja az összes pénzedet a számláról, mindezt mondjuk 3-4 perc alatt...
-
Keem1
veterán
válasz Drenadar #5893 üzenetére
Itt van a kezemben másik telefon is, egy Galaxy S7 edge, mindkét app verziója megegyezik, és az S7-en be lehet ujjlenyomattal lépni. Az S10 csak pin kóddal enged be.
5892 dptrsk:
Igen, ez jogos, de akkor meg kérje a felelősségteljes beleegyezésemet, közölve, hogy biztonsági kockázat van, ezentúl ha mégis kell az ujjlenyomat, minden felelősség az enyém. Jól néznénk ki, ha a bankban nyitott táskával befáradva kizavarnának, mert biztonsági kockázat nekem a pénzfelvétel, hisz a táskámból kilophatják[ Szerkesztve ]
-
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Több mint fél éve meglévő HBO GO előfizetésemet eddig, a megrendeléskor regisztrált OTP webkártyámról - Mastercard - vonta a szolgáltató. Ebben a hónapban 14-én megpróbálták levonni az előfizetési díjat, ami nem sikerült fedezet hiányra hivatkozva ( az én hibám, elfelejtettem webkártyára utalni a szükséges összeget). 15-én kaptam erről értesítést, még aznap utaltam az előfizetési díj több mint kétszeresét a számlámra. Azóta a mai napig, már többször próbálták leemelni a havi díjat, sikertelenül. Felhívtam az HBO ügyfélszolgálatát, ők is sikertelenül próbálták leemelni. Pénteken voltam bent személyesen az OTP helyi fiókjában, ők sem tudtak segíteni, azt viszont látták, hogy többszöri sikertelen próbálkozása is volt a szolgáltatónak. Értetlenül álltak a dolog mellett, írattak velem egy kérelmet, ami alapján állítólag ki fogják vizsgálni az ügyemet. Az a gondom, hogy a fizikai kártyám Maestro, amivel a HBO fizetési oldalán nem enged fizetni, csak VISA és MASTERCARD kártyákkal. Az lenne a kérdésem, hogy járt e már valaki hasonlóan, esetleg más bankkártyával? -
MrPeekaboo
senior tag
válasz madagaszkar #5896 üzenetére
Mintha már én is jártam volna így, csak nem webkártyával. Nekem sem tudták levonni, hiába volt rajta pénz, így aztán kitöröltem a kártyát és újra hozzáadtam, utána megint ment rendben.
-
madagaszkar
tag
válasz MrPeekaboo #5897 üzenetére
Két webkártya is tartozik a számlámhoz egyikkel sem működik. Remélem megoldják az OTP-nél. Péntek óta még nem kaptam választ, lehet, hogy nem is vagyok egyedül a problémámmal? Már arra is gondoltam, hogy a múlt heti rendszerfrissítés okozott problémát.
-
vnorbi
aktív tag
válasz madagaszkar #5898 üzenetére
Utoljára másfél éve adtam be kézzel írott panaszt. Fél évig leveleztünk utána, és azóta sem csinálták meg, amit kértem (a hibát kijavították egy év után, de hogy rávegyem őket az addig hibásan kiadott igazolások javítására, az reménytelen).
Valószínű, hogy a te problémád értékesebb, mert ha nem költöd a pénzed, akkor nem kapnak jutalékot, úgyhogy biztos komolyabban veszik, de az még ilyen esetben is teljesen normális, ha csak egy hónap múlva kapsz választ.
[ Szerkesztve ]
-
Rage47
veterán
Jól vettem észre, hogy az OTP elkezdett Visa kártyákat osztogatni, amelyekkel nem megy az Apple Pay? És be kell menni egy bankfiókba és cseredíj ellenében adnak Mastercardot?
Ezt hogy gondolták?
Jövő hónapban jár le a kártyám, azért izgat a téma.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Napelem
- PlayStation 4
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mazda topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest