Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Devid_81

    nagyúr

    válasz stoon #33873 üzenetére

    A mostanival sem volt borzalmasam sok gondunk. :N
    Igazabol futomubol potyogtak az alkatreszek rendesen de 4 ev alatt kapott is nalunk 40.000 merfoldet, a tavalyi ev coviddal nagyon rendes volt mert osszesen mentunk most egy ev alatt 4000 merfoldet.
    Volt egy ev amikor Londoni utakon kapott durvan 25000 merfoldet (40.000km-ert.)
    Nah abban az evben azert volt minden ott, felfuggesztesek, az egyik rugo, fekekbetek hatul+tarcsak elol, fekfolyadek, szuro csere vagy 2x egy evben, olajcsere vagy 3x stb :D
    Egyetlen egyszer sz.patott meg, a fekpedal alatt van egy erintkezo ami szarakodott, es nem lehetett kivenni parkbol sebessegbe (automata)
    De ha sikerult is akkor is letiltotta az inditast, a szerelonket is megszivatta rendesen, meg egy proba onindito cseret is elkovettunk mire rajottunk, hogy a fekkel kell jatszani es indul...utana egy filleres erzekelo csere jott es azota se volt baj :D

    Anno otthon mindenki (foleg fiatalabb generacio) fikazta a Suzukit (foleg a swiftet mert abbol van sok ugye) hogy egy vereb is osszetori totalra.
    Viszont a valto+motorra soha senki nem panaszkodott, mindenki dicserte, hogy agyon nem lehet oket utni, mindent kibirnak.

    A Vitarak meg eleve 5*-os a torestesztes, oldalrol ajto merevitest is kapott, millio legzsak+fuggony stb.
    Persze ertem en, hogy nem egy Volvo vagy Lexus ez, de arahoz kepest hatha jo lesz :)
    Meg hatha egy kotelezo szervizre nem kell a vesemet eladni vagy a nem letezo RTX 3090-et bevinni :DDD

    ...

Új hozzászólás Aktív témák