-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibee77
őstag
Eletem legelsö buildje egy spectres necro volt, sajnos magamtol anno csak lvl88ig jutottam asszem de nagyon tetszett.Aztän csinaltam joval kesöbb srs-t többször is, azt is szerettem, majd golemeseket, abbol van kb 3 karim std-n. Na nekem az volt idäig a kedvenc minion buildem, imadtam mikor regen bementem shaperhez lehaltam direkt a legelejen, aztan kivartam mig a golemek legyakjäk öt.De szep idök voltak meg a nerf elött. Ja meg volt hoag buildem is, az se volt rossz de valahogy nem a kedvencem.Egyedül skelliket nem probaltam meg.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21399 üzenetére
Az lesz a kérdés, hogy ez a "szálak megvédése" mit jelent, mert ugye a lootot tartalmazó ládákat a megvédett szálak után kapjuk. (Az eddigi szövegek szerint.)
A monszták a központra mennek és ha a tornyok elég ütésállók (gondolom a túlélésüknek köze lesz a szálak megvédéséhez), akkor egy viszonylag kis AoE hatókörrel, de nagy sebzéssel is sikeres lehet az ember - de ez persze csak elmélkedés egyelőre.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Badlof2k
senior tag
válasz Har_melin #21403 üzenetére
Dejois lesz majd a sok wisdom scrollt es transmut orbokat gyujteni a ladakbol 🙄🤣Egyebkent gondolom ittis lesz valami fele "loot rendszer " amolyan legion alapjan vagy syhtesis ahol egyik masik lada kulombozo targyakat tartogat mint map item es weapon stb .. legalabbis orulnek neki mer ha pl van mindne szalon jonnek mobok vagy csak azon amit epitesz es latod hogy hopp ott egy lada ami teged erdekel akkor kiepited azt a szalat es beveded de ha pl random dob mind es kb minden szalon jon a mob akkor eleg lutri , marmint tower def alapja ugye van egy bastyad mondjuk amit vedsz es ha harom szal fut bele akkor minden szalon johetnek az ellenek , szal erre kivancsi lennek hogy van. Egyebkent kis aoe kapcsan jutott meg eszembe Mathilnak a magma orbos (?) ami pattog es kozbe asszem minel tavolabb megy annyival tobbet sebbez buildje ? az meg itt akar elegjois lehet mert ahogy neztem eleg egyenesen vonalon haladnak a mobok szal csak bele kasztolod az iranyba az orbokat azok meg sorba leapritjak az erdot 🤔
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
tibee77
őstag
Jo tre lesz ez nekem, sose jatszottam ilyen towerdefense stilusu gamet, fin gom sincs mivan. XD illetve persze gondolom mi a lenyeg de marhara nem vagyok otthon benne, hogy mit hogy jobb csinalni es mikor...
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21404 üzenetére
- az eddigi videók alapján úgy tűnt, a ládák utólag jelennek meg, szóval nem lehet előre szemezgetni közülük.
- a magma orbhoz egy erőmű kellett, az biztosan nem az én buildem lesz.apró QoL változtatás, az invite/kick gomb a panel legtetejére került, nem kell keresgélni a trade-nél
a Raise Zombie és a Raise Skeleton változása:
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
félisten
-
sirdond
őstag
válasz Plazmacucci #21407 üzenetére
azt írták, hogy azon még lehet növelni.
-
félisten
-
Badlof2k
senior tag
válasz Har_melin #21406 üzenetére
Nem rémlik hogy annyira pénz nyelő lett volna talán a staff volt ami elég necces volt akkor az affixok miatt de lehet a ligát tekintve nem lesz anyira húzós bár rég láttam lehet rosszul emlékszem az invest végett.
Szal random akkor , hat ez igy elég offos
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
sirdond
őstag
válasz Plazmacucci #21409 üzenetére
gondolom igen, de legkésőbb jövőhéten úgy is megtudjuk
-
TrollBalint
addikt
Úgy emlékszem a népnek bejött ez a fajta loot rendszer, ami a Synthesisben meg a Legionben is volt, hogy láttad mit rejt a láda. Nem gondolnám, hogy ezen változtatnak. De hogyan fog látszódni, arra csak tippelni tudok.
Valami azt súgja, hogy ez egy nekro liga lesz, - de javítsatok ki, ha téved - úgy hogy szerintem lehet majd növelni / tápolni még ezt a hetet is De legkésőbb a jövő héten jön a teljes patch notes abból majd kiderül, gyanítom már előtte is.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
sirdond
őstag
válasz TrollBalint #21412 üzenetére
nekro és poison, csak a nekros dolgokat kicsit jobban hypeolták, eddig.
én már csak abban bízom, hogy a cyclone nerfen kívül nem lesz már több melee "balance", főleg nem ascendancy téren.
-
félisten
-
Har_melin
Topikgazda
Két rejtett, csak olajokkal amulettekre craftolható passzív notable. Az első magáért beszél, a második egyelőre el sem tudom képzelni, mit csinál mondjuk egy fullos Tornado Shot vagy Barrage esetén...
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
sirdond
őstag
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #21416 üzenetére
Tehát akkor egy GMP + egy Soulrend és egy Vengeant Cascade és kb. megdupláztam a Soulrend sebzését, plusz megy minden irányba?
Bár a Soulrendnél nem tudom mi lehet a final target, talán a max hatótáv?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21418 üzenetére
Attack Projectile - a Soulrend spell, nem attack.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
la_cc
addikt
válasz BoneDragon #21306 üzenetére
Ez nem igaz, a mostani liga nagyon is tetszett már előzetesen is. Az előző viszont kutyaszar volt és nem csak szerintem... Ez az új TD megint csak megakasztja majd a gameplay-t, de ne legyen igazam.
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
TrollBalint
addikt
kikerültek az új Mine skillek / változások:
- gyorsabban lehet dobni a mine-t (0,25 mp)
- ha jól értem minden mine-ok ezentúl szekvenciákban fognak robbanni, és minden robbanás elindít egy időzítőt a körülötte lévő aknán / aknákon, ahogy több akna robban, egyre gyorsabban telik majd ez az időzítő, és minden ilyen szekvencia generál valami effektet.
- minden mine skill-nek lesz valami egyedi - stackelhető - aura effektje, és hatni fognak rá az aura statok
- a mine-ok ezentúl reserválnak manát is, viszont kevesebb lesz a mana költség
- akár a levegőbe is fel lehet robbantani az aknákat
- az alap mine szám 15 (5 helyett) és mindenféle passzívval és support gemmel fel lehet tornázni 23-ra
- az alap duration 5 mp, kivéve a smoke-nak, ott 8Stormblast Mine:
már level 1-en elérhető, lightning nova-ként robban, nagy eséllyel (és megnövelt hatással) shock-ol. Az aura effek pedig, hogy 3% increased damage on enemy, ami mindenféle supporttal és passzívval 45%-ig feltornázhatóIcicle Mine:
Level 12-es mine. 5 projectileból álló nova szerűen terjedő robbanást generál és minden 2 mine után (az adott szekvenciában) +1 projectile. Az aurája pedig, hogy 10%-kal megnövelt crit chance a hit-ek ellen. Leváltja a freeze mine-t.Pyroclast Mine:
level 28. Robbanáskor egy fire nove és egy salvo of mortal-t eredményez, ez utóbbi felszáll mielőtt a környező enemykre ráesne. Hasonlóan az Icicle-höz, minden 2 mine után plusz egy salvo. Az aurája pedig fire damage to hit. A fire nova mine helyett lesz.Summon Skitterbots:
Reservation skill. Két gyorsan mozgó sérthetetlen miniont idéz le, amiből az egyiknek shock, a másiknak chilling aurája van és megnövelik a mine and trap sebzést. Megkeresik a lerakott mine-okat és trap-eket amik az enemy közelében vannak és aktiválják őket. Mine-oknál az aktiválás után újraélesítik az aknát, ami nem indít el sequence timert. Trapoknál pedig egyszerre többet triggerelnek.Blastchain Mine Support & High-Impact Mine Support:
Az előbbi a Remote Mine-t váltja, level 8-as gem és spell, bow és wand attackokból csinál mine-t, kevesebb sebzéssel de rövidebb throw time-al és minden mine után az adott sequence-ben +5% sebzést kap.
Az utóbbi egy level 31-es gem, ami szintén az előbbiekben említett attackokból csinál mine-t, viszont az aurájától esély van a dupla sebzésre (ha jól értem, csak hit alapú támadásokra vonatkozik)Swift Assembly Support:
level 4-es gem, plusz egy mine-t lehet vele dobni fixen, kis esély van rá, hogy plusz 2-t, és nagyon kis eséllyel +3-t is dobhatunk.Charged Mines Support:
frenzy és power charge-t generál robbanáskor. A frenzy charge hatással lesz (ha eddig nem volt) a throwing speed-re.változások:
- a minefield supporttal gyors egymásutánban 4 aknát dobunk, összességében hosszabb idő alatt, plusz ad +4-t a max mine-hoz. Level 38-tól.
- Smoke mine nem generál sequence timert és több movement speed-et ad, a mine duration változtatása a speed buffra is hatással lesz.
- Változások a Curtain Call és Tremor Rod unique-okon
- A +1 mine a shaper helmeten nem lesz elérhető többet, de a meglévők megmaradnak.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21422 üzenetére
Sorry, én is éreztem már így párszor Viszont itt van alább, hogy mihez lesz jó.
Mai Blight adag:
- Mine rework. Baromi sok minden, a lényeg:
+ 5 helyett 15 (kimaxolva 23) lehet egyszerre, dobni is lehet őket.
+ Minden robbanás elindít egy visszaszámlálót a környező aknákban, de ez egyre rövidebb, ha több van belőlük.
+ Ha közben dobunk újabbakat, akkor azok is beszállnak a sorozatba, szóval elvben szép, folyamatos tűzijátékot lehet csinálni velük.
+ A mana cost csökkent, cserébe viszont reserve-nek fog számítani - ez keresztbe tehet néhány olyan unique használatának, ami figyeli a lekötött manát vagy HP-t.
+ Egyes aknák másodlagos hatása aurának számít majd, ami stackelődhet és hatni fognak rá az aura buffok.
+ A robbanásnak ezentúl nincs késleltetése, a D lenyomásával azonnal indul.- Skillek (videó):
+ Stormblast: lvl1-től. a 3% dmg növekedés taken, szóval gyakorlatilag egy more multiplierről van szó.
+ Icicle: lvl12-től, leváltja a Freeze Mine-t. +10% incr. crit chance aura, stackelődik. Jégtüskéket lő ki, minden +2 mine után plusz egyet.
+ Pyroclast: lvl28-tól. Fire nova és egy Molten Strike-hpz hasonló lehulló projectile, szintén +2 aknánként plusz egy.
+ Skitterbots: reserve skill (!, a crawlerhez hasonlóan). Két, sebzést növelő és az aknákat/csapdákat aktiváló miniont generál. Sebezhetetlenek, nem kell újra castolni őket.
+ Blastchain mine (lvl8): a Remote Mine-t váltja, ezzel lehet skillekből aknát csinálni. +5% more dmg minden egyes, szekvenciában robbanó mine után. (szó szerint e vége fog nagyot szólni.)
+ High Impact Mine (lvl31): kisebb sebzés aknánként de egy dmg aura, ami a környező monsztákat is sebzi és dupla sebzést is okozhat (Chance?)
+ Swift Assembly: lvl4 support, esély, hogy plusz egy, két vagy akár három trap/mine essen, ha egyet eldobunk. A többre természetesen kisebbek az esélyek.
+ Charged Mines: a charged Traps-hoz hasonlóan frenzy és power charge generálás
+ Minefield: lvl 38 lett, most már 4 aknát rak le egyszerre
+ Smoke Mine: NEM számít a szekvenciába, hosszabb "üzemidő", nagyobb sebesség boost
+ Tremor Rod és Curtain Call unique-ok változnak- Machina Mitts, hogy legyen egy új unique ehhez csomó skillhez
szerk: na, most potyára írkáltam ennyit.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #21426 üzenetére
a trap egy klikkes, a mine kettő. Apróságnak tűnik, de az, hogy plusz egy kattintás kell ahhoz, hogy működjön, az néha pont elég a riphez.
Ezzel együtt valóban nagyon erősnek néz ki ez a mostani változtatás és a "sorba kötött" robbantás különösen passzolni fog a mostani ligához, ahol a monszták szigorúan kötött útvonalon jönnek majd.
A meleé buildeknek nem igazán fekszik majd szerintem, mert ha a tornyokat is védeni kell és több irányból, akkor a legjobb AoE mellett sem tud mindenhol egyszerre ott lenni a player. Szerintem azok a buildek fognak nagyot futni, amelyek a játékostól kvázi függetlenül, 360 fokban képesek támadni: totemek, minionok, trap, mine, DoT proliferation. Minden olyan, ahol elég elindítani az akciót, aztán az egy ideig teszi a dolgát magától, amíg te máshol vagy elfoglalva.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
3.8 Atlasz. Akinek jó szeme van, úgy is keresgélhet, de itt a lista is. Még nem néztem végig, csak a T15 Canyon-t szúrtam ki.
Tier 1:
Arcade
Jungle Valley
Wharf
PierTier 2:
Alleyways
Cage
Excavation
Sulphur Vents
Armoury
MesaTier 3:
Pen
Desert
Fungal Hollow
Strand
Ivory Temple
Spider Lair
Mausoleum
Ashen Wood
Ramparts
Tropical Island
Whakawairua TuahuTier 4:
Arid Lake
Flooded Mine
Leyline
Burial Chambers
Channel
Barrows
Fields
Crater
Arachnid Tomb
Cursed Crypt
The Coward's TrialTier 5:
Lookout
Beach
Marshes
Peninsula
City Square
Relic Chambers
Grotto
Glacier
Haunted Mansion
ThicketTier 6:
Lighthouse
Maze
Residence
Bone Crypt
Geode
Estuary
Vault
Overgrown Shrine
Racecourse
Ghetto
Arsenal
Doryani's Machinarium
Olmec's Sanctum
Acton's NightmareTier 7:
Port
Chateau
Conservatory
Ancient City
Underground Sea
Bazaar
Waste Pool
Spider Forest
Factory
Villa
Necropolis
Perandus Manor
Oba's Cursed Trove
Death and TaxesTier 8:
Graveyard
Cells
Volcano
Phantasmagoria
Atoll
Underground River
Arachnid Nest
Shore
Sepulchre
Temple
Pit
Maelström of Chaos
Caer Blaidd, Wolfpack's Den
Mao Kun
Poorjoy's AsylumTier 9:
Dungeon
Coral Ruins
Laboratory
Courtyard
Mud Geyser
Mineral Pools
Arena
Scriptorium
Promenade
Waterways
Castle Ruins
The Vinktar Square
The Hall of GrandmastersTier 10:
Iceberg
Toxic Sewer
Academy
Lava Chamber
Dunes
Overgrown Ruin
Moon Temple
Plateau
Bog
Primordial Pool
Pillars of Arun
The Twilight TempleTier 11:
Gardens
Vaal Pyramid
Tower
Lair
Caldera
Park
Shrine
Palace
Sunken City
Reef
Vaults of AtziriTier 12:
Courthouse
Cemetery
Shipyard
Belfry
Crystal Ore
Malformation
Desert Spring
Plaza
Dig
Hallowed GroundTier 13:
Infested Valley
Museum
Wasteland
Precinct
Orchard
Acid Caverns
Crimson Temple
Basilica
Carcass
The Putrid CloisterTier 14:
Defiled Cathedral
Summit
Primordial Blocks
Terrace
Core
Colosseum
Lava LakeTier 15:
Canyon
Siege
Colonnade
Coves
Dark ForestTier 16:
Pit of the Chimera
Lair of the Hydra
Maze of the Minotaur
Forge of the Phoenix
Vaal Temple[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
sith7
nagyúr
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni, kedvet kaptam a játékhoz megint, mondom játszok egy kicsit, és bármelyik karaktert választom - a 2 közül - addig tudok harcolni, amíg van manna, majd elfogy , és nem töltődik vissza.
Volt valami változás a játékban ?
Semmilyen tárgyat , felszerelést nem vettem/cseréltem.
Amikor legutóbb kiléptem , még volt manna visszatöltés, de most már nincs.
Mi lehet a hiba ? Vagy én csinálok valamit rosszul ?Az előző ligának vége lett, a legió előttinek, és azóta be se léptem, csak tegnapelőtt
-
sith7
nagyúr
mondasz valamit ... úgy rémlik amikor közös lett a stash a standard meg a liga között, akkor resetelődtek a skill pontok a liga után ... lehet nem osztottam ki őket újra ...
Mennyi a mana regeneration/second értéked?
ez most fejből passz, dolgozom, este előtt nem tudom megnézni[ Szerkesztve ]
-
sith7
nagyúr
Beléptem a játékba, mindkettő karakterrel minden rendben van ... én ezt nem is értem ...
na mindegyMentem egy pályát, map is esett, be akartam tenni a stash - be a többi közé, de nem engedte, convert map - et kellett csinálni, utánna engedte
emiatt történhetett az, hogy az Atlas - ról eltűnt az összes map, amit megcsináltam ?
-
brunnehilde
senior tag
Ligák elején mindig van változás. Új mapok, új passziv pontok kiosztása és az atlast is újra kell futni standardon. Viszont nem mindet. Fejből most meg nem mondom, mit kell teljesiteni (elég talán egy mapot megcsinálni?), de nem kell újra az összeset, ez biztos. Okosabbak megmondják, akik már több ligán vannak túl. Viszont irtam privátban is, hogy a manával fogalmam nincs mi lehet a gond.
[ Szerkesztve ]
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
sith7
nagyúr
válasz TrollBalint #21440 üzenetére
ez így van
-
Har_melin
Topikgazda
Az új Necro ascendancy. Inkább ezt a képet raktam be, mint a hivatalosat, mert ezen a változások is láthatók, talán könnyebb megítélni őket annak, akinek már van necro tapasztalata
Raise Spectre változás. Ha jól értem, akkor ezentúl nem a map szintje határozza majd meg a spectre szintjét, hanem a gem, magas szintű gemmel alacsony szintű mapon is lehet majd magas szintű spectre-t idézni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
félisten
válasz Har_melin #21442 üzenetére
Átvitték a régi acndancy képességeket a skill gemekre, és tele rakták corpse supporttal a Necro-t. Nem tudom ez mennyire jó nekünk. Facebookon megy a sírás. Nem nagyon látom, hogy lehet e ebből valami summoner/caster félét csinálni. Max ilyen corpse skilekkel mint a body swap.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #21443 üzenetére
Nem játszottam nekrót, de ahogy én látom a 8-10-12 pontok teljesen általános minion buffok, a +2lvl minden minion gemre különösen az. Ezek ráadásul már a skillgemekre pakolt eddigi ascendancy buffokat növelik tovább, szóval nem igazán látom, miért sírnak. Ami caster summoner build eddig működött, az ezután is fog, sőt még inkább.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Ma reggeli adag:
Átdolgozott Saboteur:
A Pyromaniac-ot a felére nerfelték, ez a túlélést nem fogja megkönnyíteni. Egyébként inkább csak az akna dobhatósága miatti fogalmazás változások vannak, a két fő végpontot viszont buffolták. Tapasztalatom csak trapperrel van, Octavian Rainbow trappere elég szépen profitálhat az Explosive Expert buffjaiból.
Meglepetés! mégis van Raider változás is.
Viszont csak minimális kozmetikai változásokat kapott, kicsit javítottak a passzív defense-en, cserébe kicsit csökkent az Onslaught extra időtartama és picit nőtt az extra sebzése. Nem rossz, de semmi olyan, amitől hirtelen mindenki Raiderrel akarna játszani.
A teljes map átrendezéshez itt egy táblázatos forma, hogy könnyebb legyen eligazodni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Win-T
senior tag
Volt még 15 pontom, vettem egy fegyver effektet ha már adnak megint free boxot.
Mi volt benne: ugyanaz a semmire sem jó gold shower hideout decor amit a legutóbbi ilyen alkalomkor is nyitottam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...