-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
kristof123
őstag
Szvsz senki sem vállalná el, hogy kikerüljön innen és "saját" guildet csináljon. Voltak próbálkozások és mindegyik guild eltűnt.
(#9346) BotlábBéla:
Nálunk (poe hun) biztos vagyok, hogy ilyen nincs.(#9349) BotlábBéla:
Levél? A fórumon írsz?
Akkor ne csodálkozz, szinte senki nem látogatja a fórumot, mióta a premium stash tab-el lehet árulni az item-jeid.A játékban kell írni az online embereknek. Viszont itt is belefuthatsz afk-ba (főleg most, hogy a liga kezd laposodni), így mindenképpen több officer-re írj rá.
Felnézek Én is a játékba egy fél órára, ha most rám írsz és van szabad hely szívesen felveszlek.
IGN: LamekÜdv,
K. -
kristof123
őstag
válasz vvega30 #9350 üzenetére
"főleg nem a magyarok, inkább eladják a piacon még ha csak 1 alt-ot nyernek rajta akkor is"
Ez sem teljesen igaz, inkább az a baj, hogy ha berakjuk ezeket az itemeket egyből valaki kiszedi magának az egészet. A legjobb példa erre a mapok:
A ligák elején 1-2. héten ezeket is el lehet adni jó pénzért (piros térképek) és vannak olyan kedves klántársaink akik önzetlenül beteszik, hogy ezzel segítsék a kisebbeket, de vannak olyan pofátlanok akik kiszedik egy perc alatt az egészet. Így nincs értelme nagyon adakozni...
Van officer tab, ahol csak az offi + leader tud kivenni oda szoktuk rakni az értékesebb dolgokat és onnan ki lehet kérni. Viszont ez nem éppen népszerű, úgy néz ki az emberek nem szeretnek kérni.
Még azt szoktuk csinálni, hogy belinkeljük az adott tárgyat chat-re és felajánljuk, hogy kell-e valakinek. Ha írnak megkapják, ha nem akkor vendor/elad/elrak...
[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz kristof123 #9352 üzenetére
Nálunk is hasonlóan megy. A leveling unique cuccokat is be szoktuk dobni, főleg, ha már van saját is, mert onnantól nem is érdekel, ha valaki benyeli.
-
félisten
válasz kristof123 #9352 üzenetére
Szerintem nem tudják, hogy lehet kérni... Am én sose láttam piros mapot guild public stash-ben
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
kristof123
őstag
válasz Plazmacucci #9354 üzenetére
Én igen, csak az a baj gyorsabban fogyott, mint ahogy bepakolták. Ezzel még az a probléma, hogy berakni is nehezebb, mert nem lehet egyszerre ki- és berakni stash-be.
Csak reménykedni tudunk, hogy lesz valamiféle log a GS-hez és akkor ki tudjuk szűrni ki(k) veszi(k) ki ezeket ilyen mohón.
-
Har_melin
Topikgazda
A Labirintus szisztéma változásai és pár új concept art az A5-ből
Védd a fákat - egyél hódot!
-
VWendigo
tag
válasz Har_melin #9356 üzenetére
Elolvasgattam a labos témát a hivatalos oldalon, és elég egyoldalúnak látom a játékosok viszonyulását a lab-hoz.
A legtöbb, nem igazán használható comment az utálom, a fölösleges, etc volt.
Ez után jött a külön kéne választani az Ascendancy pontokat a labtól.
Ezután volt jó pár javaslat is ennek megvalósítására.
Végül pedig eléggé elenyészőnek tűnő nekem tetszik, és legjobb core tartalom kommentek voltak.Kérdés:
1., Szerintetek mennyire simul, mennyire illik bele a lab a Path of Exile –be? Itt nem lore, etc-re gondolok, hanem mint játékmechanika, mivel teljesen más, mint a játék többi része.
2., Szerintetek maradjon, vagy át kellene alakítani (ide jöhetnek ötletek is)Amit én gondolok:
Teljesen nem passzol bele szerintem a játékba. Ezt érezhetik is a fejlesztők, azért alakítgatnak rajta, csak vagy túl nagy falat, vagy nincs elképzelés, hogyan lehetne egy ekkora core részt átszabni fájdalommentesen.
Ha marad, akkor legalább minden egyez Aspirant trialhoz (Izaro után), kényelmes lenne egy portál, hogy esetleges dc-től, haláltól, ne kelljen már mindig az elejétől kezdeni.Üdv
The epic halo night: - "Jump in the tank!" - "We said no tanks!" - "There are no rules in hell!"
-
San398
őstag
válasz VWendigo #9357 üzenetére
Rengeteg ember nyöszörög a labirintus miatt! A labirintus és ascendancy pontok előtt is volt level 100-as kari meg élet a poe-ban. Nem kötelező megcsinálni!!! Maradjon minden így ahogy van.
-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!
-
Nordic
Közösségépítő
válasz VWendigo #9357 üzenetére
Szerintem semmi baj sincs vele, max tényleg az, hogy picit hosszú, de ez javítva lesz. A lab totál opcionális tartalom, ugyanúgy mint Shaper, vagy atziri. A csapdák kerülgetése is fun szerintem, én gonosz módon minden mapot teleraknék csapdákkal, hogy ne csak a lab legyen szoptatós .
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
Szerintem túl hosszú és unalmas. Nem pörgős... Kicsit meg kellene reformálni hogy az egész nehéz legyen pörgős izgalmas.
-
VWendigo
tag
válasz Drenadar #9360 üzenetére
Én is pont azt érzem, hogy túl sok időt vesz igénybe, és elunom mire a végére érek.
Általában megcsinálom a pontok miatt, aztán többet se a ligába.Jelenlegi formájában nem tetszik nekem.
A változás meg ha jól értettem (javítsatok ki), annyi lesz, hogy a normál lab rövidebb lesz, és nem kell Offering to the Goddess-t gyűjtögetni (bár ez így nem lett kimondva, de a lentebbi változáokból jól látszik).
Amit viszont nem értek, az a trial-ok. Ezt miért kell erőltetni. Úgye most van 6 darab nehézségi szintszer (18 darab).
Erre változna:
Normal-equivalent Labyrinth: Six trials.
Cruel-equivalent Labyrinth: Three trials, as well as completion of the previous Labyrinth.
Merciless-equivalent Labyrinth: Three trials, as well as completion of both previous Labyrinths.
Endgame Labyrinth: Six trials, as well as completion of all previous Labyrinths.The epic halo night: - "Jump in the tank!" - "We said no tanks!" - "There are no rules in hell!"
-
VWendigo
tag
válasz Drenadar #9362 üzenetére
Na de 18x? 1 elég lenne az újjoncoknak, amolyan opcionális aréna kiképzés címen.
Egyébkén szerintem nem illik bele a "single playthrough" fogalomba.
Ne legyen 3 nehézségi szint, de 18 triál az maradjon, meg 4 labThe epic halo night: - "Jump in the tank!" - "We said no tanks!" - "There are no rules in hell!"
-
Nordic
Közösségépítő
válasz VWendigo #9363 üzenetére
Persze a régi motorosoknak felesleges a trial, de azért egy új játékosnak le kell futnia párat, mire átlátja. Meg ha régi motoros vagy, akkor 1-1 trial max 1-2 percet vesz igénybe. Ez tényleg akkora probléma?
Magának a labnak sincs végtelen változata. Simán meg lehet tanulni mi merre. Nekem 1-1 lab run max 10 perc(kivéve über lab, mert ott azért nem árt figyelni).
[ Szerkesztve ]
-
VWendigo
tag
Nem probléma, csak fölöslegesnek, és indokolatlannak érzem a darabszámot. Lenne 6 darab, és kész, vagy opcionális, mintegy tutoriál féle terület.
Persze ha marad, akkor nincs mit tenni, mert a pontok kellenek, mert minden játékos a maxot akarja kihozni a karakteréből, amit nevelget.Nekem nem 10 perc sajna, lassan játszom, ez van, és a net kapcsolatom sem az a hajdestabil.
[ Szerkesztve ]
The epic halo night: - "Jump in the tank!" - "We said no tanks!" - "There are no rules in hell!"
-
tigerk
tag
Hali
Most a legacy-val elővettem a gamma-t és most találtam/craftoltam egy ilyen kardot szerintetek ér ez vmit?Eddig mindig bowos karim volt szal nem értek a kardokhoz de 6 link meg sztem full jó craft alap.[kép][ Szerkesztve ]
-
Har_melin
Topikgazda
"A lab totál opcionális tartalom, ugyanúgy mint Shaper, vagy atziri."
ezzel maximálisan nem értek egyet. Ezen az alapon a passzív pontok kiosztása is opcionális tartalom.
Shaper vagy Atziri a looton kívül semmilyen, a játszhatóságot módosító extrát nem ad. Mindkettő gyakorlatilag pénz és virtuális farokméregetés ("le tudtam nyomni halál nélkül, stb.)
Az Ascendancy skillek a buildek szerves részei. gyakorlatilag nem találsz olyan buildet mostanra, amelyik ne használná ki őket, a legtöbb build pedig kifejezetten a játszhatatlan kategóriába kerülne nélkülük, hiszen az általuk biztosított szinergiákra épít. Biztosan vannak olyanok, akik sportból juszt se használják őket, de olyanok is vannak, akik úgy játszanak, hogy nem használnak flaskát - még sincs ember, aki a flaskákat "opcionálisnak" nevezné a játékban.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Drenadar
veterán
válasz Har_melin #9369 üzenetére
Én a golem builddel valami 75ös szinten kezdtem el a labot nagyon gyorsan minden izgalom nélkül végig tudtam rohanni mind a 3 on. Az utolsó 2 pontot el se osztottam csak az enchantja érdekelt.
Aki nem kezdő és már ismeri a labot annak semmi kihívást nem jelent egy jó buildel... Nah jó a flicker strikeos karakteremmel nem tudtam megoldani elsőre... De az a karim nagyon gyenge viszont nagyon gyorsan ott voltam újra :-D
Engem a trialok nem zavarnak, csak feleslegesen hosszú és unalmas és gyenge a lab. Ha igazodna a szint a szörnyek a játékoshoz talán jobb lenne...
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
válasz Har_melin #9371 üzenetére
Hogy szerintem felesleges a labon bosszankodni.
És hogy totál opcionális, és persze hogy ha már valaki megcsinálja akkor bónuszt ad...
Kicsit hosszú kicsit unalmas de szerintem bőven nem akkora probléma amekkoranak lefestitek. Persze én nem csinálok minden nap egy új karaktert... Akkor sokk lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Drenadar #9372 üzenetére
75-ös szinten csináltad meg a labot, vagyis gyakorlatilag annyit mondtál vele, hogy az alapjátékot végig lehet vele tolni nélküle. Ezt mindenki tudja, ettől nem kell hasra esni.
Szedd le a buildedből az ascendancy pontokat lvl 90 fölött, és akkor mesélj arról, hogyan mennek az endgame mapok. Ja, hogy totál szívás? Akkor mégsem opcionális - kivéve, ha szívni jársz oda, mint a vadász a medvéhez.
"persze hogy ha már valaki megcsinálja akkor bónuszt ad"
Shaper vagy Über Atziri nem ad semmilyen bónuszt
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Valahol szerintem a Fortify-t kellene egy life base karakterek számára jobban skálázható skillé tenni, vagy esetleg a Mara környékén lévő crit peak csökkentést másodlagos bónuszként kisebb, de kumulatív mértékben más keystone-okra is rárakni.
gondolom a base item nerf az retroaktív lesz, a meglévő cuccokra is vonatkozik majd, de a rollolt tulajdonságoknál szerintem meg fog maradni a legacy cuccokon a magasabb érték.
Az tény, hogy az ES nagyon erős volt (igaz, cuccban szerintem drágább is). A 25 ezres értéket én készséggel elhiszem, de azért ez még a profiknál sem volt jellemző. Ha a most tipikus 8-10 ezres értéket megvágják 30%-kal és kiszedik mögüle Vaal Pact-ot, akkor az ES buildek egyelőre mennek a kukába, legalább is amíg valaki ki nem okoskodik valami kerülőutat. Hiába növelik az ES recharge rate-et, az nem kompenzál egy staunching flaskát. (Ha már, akkor a recharge delay-t kellene gyakorlatilag nullára lecsökkenthetővé tenni.)
Abban bízom, hogy ez egyelőre csak a bétára vonatkozó koncepció, a GGG azért szokott hallgatni a kritikákra.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Har_melin #9379 üzenetére
Az a baj, hogy még mindig ott a 1shot mechanika a játékban. Azzal hogy a fortify buffolva lesz nem érünk el semmit kb, mivel konkrétam az armor/ev mechanika szar a játékban, ezért is nincs sok melee karakter endgame mapon. Kellett az ES nerf, de nem úgy, hogy kilőjjük a leechet is. Ha valaki CI karit épített, az nem szedett mellé semmi védelmet, mert úgysem lehetett értelmes mennyiséget összeszedni. Azért is kellett a vaal pact. Most már nem csak hogy védelme, de rendes leech-e se lesz a CI karakterenek, innentől kezdve sztem megint kuka jelen állás szerint.
-
la_cc
addikt
Ezt miért nekem írod? Nem vágom ilyen mélységeiben a játékot még.
Más:
90-es a karim, de úgy érzem, hogy eléggé meg vagyok rekedve vele cucc ügyileg. A mapok simán mennek T14-ig, e felett még nem jártam, összesen 1 T15-os core map esett, de azt még nem volt szívem még alch + vaal orbozni, hátha fail lenne a boss... A build szerinti drágább cuccokat esélyem nincs kifarmolni, mint, a Shavrone's armor 6L vagy a moonstone ring. A leg-ek potyognak, de szinte mind kuka az összes (elrakni elrakom őket mondjuk, de hasznukat nem veszem, eladni se lehet őket, mert szarok). A C-recit nyomatom, de elég lassan termel profitot.
Eddig összesen 1 exa-m esett, illetve egy Xoph's blood amu a boss-ból, amit még nem sikerült eladnom, de már lehet nem is fogok, annyit esett az ára... (+ volt egy másik breachstone bossom, de azt nem tudtam megölni, mert a fostalicska pályán halál után nem lehetett feltölteni a vaal aurákat, így kárba ment a nyitás).
Itt a kari.
Esetleg álljak át MF build-re és farmoljak? Valami ötlet?
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
simondr
senior tag
ez a liga az MF ligája volt, főleg hogy semmi pénzért baromi jó MF geart össze lehetett rakni. Liga eleje óta MF farmolok, 465 exem van most, úgy hogy már hetek óta kb semmit se játszok, és van 4-5 full gearelt karakterem.
Currency farmon kívül rengeteg profitot lehet csinálni profécia tolásbol, vagy kártyák farmolásából is.
-
félisten
-
VWendigo
tag
válasz Plazmacucci #9384 üzenetére
n napi 1, max 2 órát játszok. SSF-be, jó lassan. Ex még nem esett, endgame tartalom még a francba van tőlem. T8-9 körül szórakozgatok most jelenleg.
Mikor elkezdődött a liga, már tudtam, hogy ez most ilyen könnyed kis kikapcsolódás lesz nekem.
Leginkább az SSF-et akartam kipróbálni, hogy mennyiben különbözik a standardtól. Nekem bejött.The epic halo night: - "Jump in the tank!" - "We said no tanks!" - "There are no rules in hell!"
-
félisten
-
simondr
senior tag
válasz Plazmacucci #9384 üzenetére
mivel nem vettem ki szabadságot, és napi 8-10 vagy 12 órát dolgozom, így hétköznap kb 2-3 óra játék, hétvégente viszont egész sok 6-8óra is simán ment liga elején. Tehát ha átlagot veszünk kb napi 3-4óra játékkal jött ez össze, 30-40 napnyi játékkal.
Szerintem aki ismeri a játékot, és ennyit játszik, netalán meg kraftolni is szeret, simán összeszed ennyit 150-180 játékóra alatt. Nyilván más kérdés az, aki nem ismeri a játékot és 4-6-8exes itemet is elad a vendornak, mivel fogalma sincs róla hogy mi az (van ilyen is a guildünkben, 3 relik kulcsból kapott egy Reachet és úgy kellett lebeszélni hogy ne divineozza...), az sosem lesz "in-game gazdag". -
VWendigo
tag
válasz simondr #9387 üzenetére
Hát ja. Nekem a napiban a hétvégi is benne van, és most nyelvtanfolyam miatt két nap ki is esik, mert este későn érek haza, másnap meg meló. Ez durván számolva 7 óra hetente átlagba. Ez kb 28 óra egy hónap alatt
The epic halo night: - "Jump in the tank!" - "We said no tanks!" - "There are no rules in hell!"
-
Har_melin
Topikgazda
azért, írtam másik opciónak a crit peak csökkentését. Normál sebzésből azért elég ritka az effektív 7-8k onehit, viszont ha lenne egy olyan (akár több passzívból, kumulatív módon felépülő) crit mitigation, ami ezeket a kiugró sebzéseket kisimítja, akkor az talán működna.
Az ES-t én is úgy látom, hogy amíg a végleges változat ki nem jön és/vagy ki nem találnak rá valami kiskaput, addig kuka. Mindegy, most van még plusz három hónapom, hogy kiélvezzem a meglévőket.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
tocsek18
senior tag
-
Sárpac
nagyúr
válasz simondr #9396 üzenetére
No persze. De vagy játszol a 2-3órában vagy tradelsz és sehova se jutsz 5 karival. Trade amúgy is reggel a leghatékonyabb könnyebb jó áron kifogni dolgokat este meg eladni. HH az kurva nagy mák mirror szint.
Jajj te vagy az iron? akkor nem szóltam. De te nem 2-3 órát toltad tuti. Sokszor voltál fent reggel is egész nap hétköznap is.[ Szerkesztve ]
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
pruzsi
őstag
Hai!
Mikor kezdődik a beta?
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Yettel topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OTP Bank topic
- Ukrajnai háború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)