Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Nordic #469 üzenetére

    A D3-ban miket kellett a szervernek számolnia? DPS-ed, armorod, resistek,crit chance/crit dps, attack speed, mobok dps-e, armor-ja, resistjei, meg az extra képességei, amiből az elit/rare pakkoknak volt 2-3-4.

    Itt mi a helyzet? Számolja a dps-ed, armorod, resistjeid, crit-jeid(chance, multiplier), aurádat, milyenn átkokat szórtál az ellenre, a távolságot a mobok között(pl freeze pulse kariknál, ahol a projectile sebzése a távolsággal csökken), attack speed, evasionod, stunre való esélyed, freezre/ignite-ra/ shock-ra való esélyed, esetleg chargeok, damage reduction képességeid(pl ha használsz enduring cry-t), plusz az egyéb passzív dolgaid, amik a háttérben működnek(pl a most behozott "mana shield"). És akkor még ott vannak a mobok hasonló tulajdonságai, különleges képességei, amikből szokszor van 6-7-8db, kb 3x annyi minden számít egy harcban.

    Nem trollkodásként, de csak mondom, hogy a D3 sokkal többet számol az általad felsoroltaknál. Pl. a D3-ban is van stun/fagyasztás esély, dodge, damage reduction (a reziszteken túlmenően), bizonyos skillek sebzése változik a távolsággal, egyes szörnyeknél itt is figyelembe kell venni az egymástól való távolságot, valamint vannak egyéb faktorok is. Csak egyetlen konkrét példa: a disintegrate skill esetében - olvastam blue postban korábban - úgy számolja a folyamatosan áramló sugár okozta sebzést minden egyes a sugár útjába eső lényre, hogy másodpercenként 60-szor "dob" sebzésre (külön-külön szörnyenként), illetve ugyanennyiszer nézi, hogy van-e crit (ráadásul módosított, csökkentett crit értékkel), és ezekből számolja (nem egy átlagértékre, hanem az időben folyamatosan változó módon) a sugár sebzését. Nem véletlen egyébként, hogy a D3-ban is, bizonyos skillekkel, kombókkal a mai napig van "röcögés" erősebb gépeken is (különösen a multizók tapasztalják ezt).

    Mindezzel együtt nem állítom, hogy a PoE-ben nem kell többet számolni, és nem is kötekedésképpen írtam. Csak kicsit zavarta a szememet a D3 "túlegyszerűsítése". :K

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Rison77

    senior tag

    válasz Nordic #469 üzenetére

    Ez a desync d3-ban is jelen volt az elején, amíg nem oldották meg. Ma már csak elvétve van. Igen kihívás a játék, de azért amikor emiatt halok harmincadjára akkor azért már kicsit idegesítő, mert ha béna vagyok, nincs megfelelő gearem, és meghalok akkor oké, megérdemlem az xp levonást, de így.. Most még annyira nem számottevő az xp mennyiség amennyit levon lvl70-en, de később azért elég durván több óra munkát tönkre tud tenni 1-1 ilyen.

    Az increased rarity és quantity items, hatással van az orbok drop rate-jére? Amíg felhúztam a karaktert eléggé stackeltem ezt a 2 statot, és elég szép mennyiségű orb-ot szedtem össze. Ezt a geart már teljes mértékben lecseréltem, és mostanában már semmi nem esik, 20 docks-ból talán 5%-al esik 1 db chaos orb. Illetve az exalted orb-nak is van esélye droppolni, vagy azok csak az end game map pályákon esnek ?

  • lajos001

    aktív tag

    válasz Nordic #469 üzenetére

    "A játék jól optimalizált, de egyértelműen kell hozzá ram meg proci(mivel nem olyan kemény a graf így a vGA-t használja legkevésbbé)."

    I3 2100 CPU és 8 GB ramom van, win7 64 bit és mégis szaggat a játék még akkor is, ha csak végigfutok egy pályán amit már letakarítottam.
    Én a videókártyát tartom a gyenge pontnak GF 9500 GT és azon gondolkodom, hogy veszek egy másikat helyette. Szerinted felesleges lépés lenne?

Új hozzászólás Aktív témák