-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
A D3-ban miket kellett a szervernek számolnia? DPS-ed, armorod, resistek,crit chance/crit dps, attack speed, mobok dps-e, armor-ja, resistjei, meg az extra képességei, amiből az elit/rare pakkoknak volt 2-3-4.
Itt mi a helyzet? Számolja a dps-ed, armorod, resistjeid, crit-jeid(chance, multiplier), aurádat, milyenn átkokat szórtál az ellenre, a távolságot a mobok között(pl freeze pulse kariknál, ahol a projectile sebzése a távolsággal csökken), attack speed, evasionod, stunre való esélyed, freezre/ignite-ra/ shock-ra való esélyed, esetleg chargeok, damage reduction képességeid(pl ha használsz enduring cry-t), plusz az egyéb passzív dolgaid, amik a háttérben működnek(pl a most behozott "mana shield"). És akkor még ott vannak a mobok hasonló tulajdonságai, különleges képességei, amikből szokszor van 6-7-8db, kb 3x annyi minden számít egy harcban.
Nem trollkodásként, de csak mondom, hogy a D3 sokkal többet számol az általad felsoroltaknál. Pl. a D3-ban is van stun/fagyasztás esély, dodge, damage reduction (a reziszteken túlmenően), bizonyos skillek sebzése változik a távolsággal, egyes szörnyeknél itt is figyelembe kell venni az egymástól való távolságot, valamint vannak egyéb faktorok is. Csak egyetlen konkrét példa: a disintegrate skill esetében - olvastam blue postban korábban - úgy számolja a folyamatosan áramló sugár okozta sebzést minden egyes a sugár útjába eső lényre, hogy másodpercenként 60-szor "dob" sebzésre (külön-külön szörnyenként), illetve ugyanennyiszer nézi, hogy van-e crit (ráadásul módosított, csökkentett crit értékkel), és ezekből számolja (nem egy átlagértékre, hanem az időben folyamatosan változó módon) a sugár sebzését. Nem véletlen egyébként, hogy a D3-ban is, bizonyos skillekkel, kombókkal a mai napig van "röcögés" erősebb gépeken is (különösen a multizók tapasztalják ezt).
Mindezzel együtt nem állítom, hogy a PoE-ben nem kell többet számolni, és nem is kötekedésképpen írtam. Csak kicsit zavarta a szememet a D3 "túlegyszerűsítése".
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Sziasztok!
Régebben többször is (utoljára kb. úgy két és fél éve) kipróbáltam a PoE-t, és bár a rendszere nagyon tetszett, de nem tudott igazán megfogni. Valahogy lassúnak és darabosnak (dinamikátlannak) tűnt a hentelés benne, pedig számomra pont ez adná e stílus egyik fő vonzerejét (a karakterfejlesztés és a loot-vadászat mellett persze). Azután többfelől hallottam, hogy ha ez a problémám, akkor talán nem Marauderrel kellett volna játszanom Vannak nála "mozgalmasabb", pörgősebb játékmenetet hozó karakterek is.
A lényeg, valószínűleg túl mélyen nem fogok elmerülni a PoE-ben, de megint belekezdenék egy karakterrel. Mivel a játék nem igazán "fogja az ember kezét", ezért build ügyben szeretnék tanácsot kérni a tapasztaltabbaktól.
Közelharcos karaktert szeretnék, és mivel minden ilyen játékot elvből "magatalálósan" játszok, a kereskedés egyáltalán nem érdekel, ezért értelemszerűen olyan build lenne az ideális, amely nem az "erre a slotra csak ez az egy tárgy jöhet szóba" rendszerre épül. Nézegettem a kasztokat (ascendancy vonalakkal együtt) és a slayer speckós duelist vagy az assassin speckós shadow, ami megtetszett első ránézésre.
Persze teljesen gyagya nem vagyok, így én is ki tudok guglizni "budget" buildeket 2.4-re e kasztokra, de mivel a gyakorlati tapasztalatom konkrétan zéró e téren, ezért, ha valamelyikőtök tud ajánlani (mind a tárgyigény, mind a játékbeli tapasztalat alapján) kezdőknek való, élvezetes játékot nyújtó slayer vagy assassin buildet, és megosztja velem, azt előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Rendben, köszönöm, de azért gondoltam, hogy rákeresek a skill-gemekre stb., (már megtaláltam elvileg a buildet), mert kb. nulla, azaz nulla dologra emlékszem a játékból.
(Plusz folyamatosan fejlesztik, így nyilván elég sokat változott az elmúlt két és fél évben, mióta utoljára ránéztem.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #7503 üzenetére
Anno a Diablo3-mat is AH nélkül vittem végig valamennyi nehézségen a "fő" karakteremmel. (Ez még a "klasszikus" Inferno nehézség időszakában volt, ami az önszívatás igen fajsúlyos esete .) A régebbi cuccokat (D1, D2, TQ), na meg az újabbakat is (Grim Dawn) is ilyen mentalitással játszottam/játszom. (A Grim Dawn-nál például mindig megszabtam magamnak, hogy milyen szinthatárok között mennyi craft nyersanyagot vagy éppen mennyi tárgyat vehet ki az aktuális karakterem az elődök gyűjtötte közösből )
Különben köszi, majd meglátom.
Végül egy Shadowt indítottam, a most futó Essence ligában (a duelist túlságosan jólfésültnek tűnt a karakterválasztó képernyőn ), és bár még eléggé az elején járok (22-es szintű, Act2, csak a "táborhelytől" nyugatra eső részeket jártam be), mert relatíve kevés időm jut játékra, de egyrészt a karakter is nagyon bejövős (nem olyan darabos, mint a legutolsó marauderem volt, hanem kifejezetten lendületes vele a game), másrészt valahogy a játék hangulata is sokkal jobban elkapott. Az pedig sosem volt kérdés, hogy a stíluson belül játékmechanikailag a PoE a legkomolyabb darab az egész piacon. És ahogy nézem, az elmúlt két és fél évben alaposan csiszoltak még rajta, rengeteg új dolgot tettek bele.
Különben egy lightning strike/dual strike alapú buildet néztem ki, a passzív fáját egyelőre szolgai módon másolom (kvázi tapasztalat híján nem akarok nagyon kísérletezgetni). Egy kötelező cuccos kelleni fog hozzá (bringer or rain sityak), szóval lehet, hogy kénytelen leszek a trade csatornákat igénybe venni, de amíg boldogulok magam is, addig így játszanék. Na meg egyelőre borzasztó könnyű a játék, bár emlékeim szerint ez két és fél éve is így volt, ott Act3 vége felé volt egy-két izzasztóbb pillanat, na meg az akkori vége-főellenfél nyírt ki néhányszor, mivel nem olvastam utána, és az egyik "támadásával" (valamiféle véreső volt, ha jól emlékszem) rendre megszívatott.
Addig pedig szorgalmasan gyűjtögetem a currency-ket.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #7550 üzenetére
Köszönöm, ezt én is leszedem, mert fogalmam sincs még a tárgyak értékéről (egyelőre minden sárgát bezúzok, ami éppen nem kell, csak a unique cuccokat rakom félre), és magasabb szinten tényleg hátha jól fog jönni, ha egy-egy jobb (de szükségtelen) holmin túlad az ember, és valami áhított másik cumót meg tud venni belőle.
Persze ez egyelőre még nem téma nálam; a normált sem vittem ki (Act3 végén vagyok), mert sajnos nincs túl sok időm játszani. No meg hosszú idő után adtam egy újabb esélyt a játéknak (igazán megérte, ezúttal nagyon-nagyon elkapott a hangulata, és félelmetesen jónak érzem most a PoE-t!), a régi emlékeim borzasztóan megfakultak, így nem rohanok, minden párbeszédet végighallgatok, minden lore-t végigolvasok.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #7554 üzenetére
Szintén köszi! Rá sem néztem idáig a shopra, de most egy "minotaur pack" supporter csomaggal egyből meg is támogattam őket. Abból, amit idáig láttam a játékból (illetve jelenlegi állapotából), és amennyit valószínűleg még szórakozni fogok vele, ennyi anyagi hozzájárulást a részemről igazán megérdemelnek.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7507 üzenetére
Tegnap végigértem a karakterrel normálon (46.szint környékén fejeztem be), nagyon tetszik!
Nem ismertem "előre" a szörnyeket, fogalmam sem volt, hogy melyik bossnál mi vár rám. Csak az első három Actról voltak halovány emlékeim. Ehhez képest kellemes meglepetés volt, hogy a játék alatt csak Kaomnál haltam be egyszer. (De hamar megtanultam legalább, hogy azokat a tüzes szentjánosbogarakat le lehet csapkodni - én varázslatnak hittem őket, és csak futkároztam előlük, míg Kaomjól pofán nem b*szott).Most folytatom Cruel nehézségen, majd Mercilessen (a magam tempójában, de remélem, kicsit több időm lesz most már a játékra.), meg persze majd az end-game tartalmat is tolom majd.
De szerintem lesz még néhány karakterem, mert rendesen beszippantott a játék hangulataEndure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7577 üzenetére
Ma átértem Cruel-en is (62. szinten), most mercilessen vagyok. (Oké, nem nagy dolog, de ez az első rendes karakterem, korábban csak normálon próbáltam ki a játékot egyszer-kétszer,és az is elég régen volt már.) Kétszer haltam meg ezen a nehézségen, a karakter (lightning strike/dual strike shadow) pedig még mindig teljesen maga-találós. A két bepadlózásból az egyik a labirintusban volt, amit hanyagolok is egy ideig, mert kissé meglepődtem (nem túl kellemesen), hogy kezdheti az ember elölről az egészet. El is vette a kedvemet egy időre.
Némi (nem csekély) fájdalomdíj, hogy kb. öt perccel előtte esett viszont egy exalted orb. (Vszg. beginner's luck, és jó darabig nem fogok látni belőle többet.)Közben már egy következő karakteren agyalok, azt hiszem, most elleszek a PoE-vel egy darabig. (Közben talán valamennyire bele is tanulok, mert csak most kezdek rájönni így menet közben (valószínűleg elég alap) dolgokra, és gyanítom, rengeteg mindenről még fogalmam sincs.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz tibee77 #7599 üzenetére
Köszi!
A trade miatt nem aggódom. Eleve úgy szeretek játszani minden ilyen típusú játékkal (TQ, GD, D3 pl.), hogy a karaktereim egymásnak találják a motyókat, így csak ha valami nagyon kellene vagy elakadnék, akkor néznék rá a piacra. De mivel kezdésnek kifejezetten a budget kategóriás (de élvezetes játékot ajánló) buildek között nézelődtem, így ha "beüt a krach", max. 2-3c felhasználásával ott is mindent be tudnék szerezni.Egyelőre élvezem a karakterépítgetést, éppen egy másodikat kezdtem tegnap (a shadow most kicsit pihen; nem untam bele, egyszerűen csak izgatta az agyamat egy újabb karakter is). Ennek kapcsán már kicsit jobban ismerkedem a passzív fával is, mert ehhez már magamnak rakom össze (a shadownál még szolgaian másoltam a kinézett buildet, nem néztem se jobbra, se balra). Persze nem bonyolult a karakter: slayer speckós duelist lesz, earthquake alapú vszg. (erre is nézegettem buildet még a legelején, amikor eldöntöttem, hogy újra belevetem magam a PoE-ba, így a fejemben van, hogy mi kell hozzá), tehát nagyjából adott, hogy mik a fontosak. Már csak optimalizálni kell a passzív fa kirakását, hogy minden beleférjen, ami fontos (élet, páncél, sebzés, rezisztek, charge-ok és némi regenerálódás), és jó arányban legyenek benne.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz tibee77 #7603 üzenetére
Én is beléptem volna, erre elkezdett frissíteni 2.4.2.-re. Mondom, remek, hajrá! Megtörténik a dolog. Indítom újra, erre a 2.4.1c-t jelzi ki legfrissebbnek, és megint elkezdett valamit letölteni. (De míg az előző 1.9Gb volt emlékeim szerint, addig ez most 1,7Gb.) Kíváncsi leszek, remélem, nem valami gikszer... (Launch után úgy tűnik, még mindig 2.4.1c vagyok. Ez érdekes...)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7605 üzenetére
Oké, közben fent van a honlapon, hogy rollback volt, mert komoly problémák jelentkeztek többeknél is 2.4.2.-vel. Így már érthető a "dupla patchelés", valamint az, hogy miért nem változott a végeredmény. (Továbbá, hogy a 64bit-es verzióval miért nem lehetett elindítani a játékot.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz UnSkilleD #7607 üzenetére
Vszg. pont abban a néhány percben indítottad el, amíg működött élesben. (Én már kiszaladtam ebből az időből, mert nem indítottam el egyből a játékot patchelés után, hanem eltököltem egy kb. 10 percet netezéssel)
Mindegy, nem üldöz senki, csak kíváncsi lettem volna. De egy-két napon belül úgyis javítják. (Egy napon belülre ígérik, de majd kiderül.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz tocsek18 #7615 üzenetére
A patch-csel felkerült egy PathOfExile_x64.exe nevű fájl is. Feltételezem, hogy ez lehet a 64 bites. Én ma mindenesetre már ezzel léptem be, és nálam tökéletesen működött.
(Mintha egyébként pl. a Lunaris templomban szebben tükröződő felületeket láttam volna, de azután ez lehet placebo hatás is )Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Én is abszolút kezdő vagyok, de én pont azt élvezem most a játékban, hogy utánanézek (a poe wikin) jobban a gemeknek és hatásmechanizmusoknak, és próbálok olyan - egyelőre egyszerűbb, "staightforward" jellegű - karaktert összerakni, ami fekszik a kedvelt játékstílusomnak, és életképes is lehet. (Nyilván nem lesz übertáp, meg hasonlók, de megelégszem azzal is, ha nagyjából halál nélkül lemegy vele a három nehézségi szint, és a könnyebb mapokon sem esek-kelek.)
A Breach ligát ki is hagyom most, mert az Essence vége felé kapcsolódtam be, s azt a keveset (tárgyak, currency, essence, kártya stb.), amit ott összegyűjtöttem, szeretném kicsit tovább gyarapítani, s nem megint a nulláról kezdeni. De majd a rákövetkező ligába már beszállok én is Remélhetőleg tapasztaltabban már. Valószínűleg néhány elszúrt karakterrel a hátam mögött (De nekem az egyik szórakozást tényleg az agyalás jelenti. A buildek "vak" másolása valahogy nem az igazi. Nekem.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Nem hiszem, hogy egy ligában több currency esik, mint ha normálban játszol. Ott inkább az újdonságok, a fresh restart lehetősége, no meg a liga-exkluzív cuccok adják a vonzerőt. (Vagy tévedek?) Nekem viszont egyelőre maga a játék is újdonság . A tapasztalatszerzéshez pedig jól jönnek még azok a cumók, amiket találtam idáig (főleg, hogy én self-found szeretek játszani).
De a következő liga már biztosan engem is érdekelni fog. A fresh restartoknak is megvan a maga varázsa. Szeretek teljesen nulláról karaktereket vinni. Csak az jobban érdekel most, hogy előbb kicsit jobban beletanuljak a játék finomságaiba.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
A játék kereskedés része abszolút nem érdekel. Ha valami nagyon-nagyon kellene esetleg, akkor persze nem vagyok hülye, beszerezném.
(Viszont a cucc eladogatás (és így currency gyártás) akkor sem érdekelne. Én, ha belépek a játékba, akkor nem ismeretlen érdeklődőkkel cseverészni/alkudozni, hanem szörnyeket aprítani szeretek A Global/Trade Chatet is mindig kilövöm, mert elég idegesítő, amikor egyszer csak pl. egy nagy adag belinkelt tárgy felugrik bal oldalt a képernyőre, miközben az ember éppen egy nagy szörnymasszában csapkod jobbra-balra. )[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Én évek óta így játszom minden hasonló játékkal. Anno a Diablo2-ben még keresgéltem buildeket, másolgattam ész nélkül, de azután rájöttem, hogy a játék egyik öröme pont az (persze ez nyilván szubjektív), amikor magadnak megoldasz mindent a rendelkezésre álló erőforrásokból, kísérletezgetsz.
Persze néha jólesik godmode-ban nyomulni, úgyhogy a kifejezetten "profi játékosok/streamerek" alaposan kielemzett metagame információi alapján olykor igyekszik az ember egy-egy "broken" buildet is összemásolni a móka kedvéért. Én is vagyok így ezzel időnként. De szerintem egy idő után, a korral haladva (én például lassacskán már közelítem a 40-et, és anno a D1-gyel kezdtem az "ipart") az embert már nem elsősorban az fogja mozgatni, hogy lemásolja a netről az éppen legtáposabb karakter-buildet, hanem élvezni kezdi az "alkotói" folyamatokat is, és ha megtetszik valamilyen játékmechanika, vagy karaktertípus, esetleg jön egy érdekes új skill, akkor igyekszik ezekre építeni valamit.Rabby7: Szerintem még egy Currency tabra ruházz be, ha eddig nem tetted volna. Eszement módon megkönnyíti az ember életét, amikor nem kell a craft-alapanyagokat "kézzel" pakolgatni, rendezgetni, hanem csak ctrl-bal klikk, és már ugrik is a helyére magától. (Ráadásul egyféle alapanyagból összehasonlíthatatlanul többet tudsz egy egységben tárolni.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
A honlapjuk sem jön be éppen. Van valami gond, de remélhetőleg megoldják. (Nekem még patchelés sem volt, csak az unable to connect kezdetű rizsa jött elő, akárhányszor megpróbáltam belépni a játékba az utóbbi kb. bő fél órában.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Essence tab, divination card tab és extra nagy stash tab (a normál méretű stash tab négyszeresét biztosító méretű) jött ki. A három együtt most akciósan kapható.
Sárpac: Kb. 30 mp-cel a realm zárás előtt csaptam le Malachait Cruelen. Mondhatni még pont időben (De már előtte is kivágott egyszer valamiféle időtúllépésre hivatkozva... nem figyeltem rendesen a kiírást.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7695 üzenetére
Na, "helyzetjelentek" én is egy korábbi bejegyzésemre reagálva.
Nem Breach, hanem normál liga; az első, csekély játéktapasztalatok (egy teljesen a netről másolt shadow Merci Act1-ig vitele, majd egy félig másolt, de félig már kísérletezgetős earthquake alapúnak idnult (de menet közben a Sunder jobban megtetszett) Duelist (Slayer) Merci Act2-ig vitele) után indított, teljesen saját kútfőből összerakott, 100%-ban maga-találós karakterem behalás nélkül érte a 70-es szintet Merci Act3-ban. Azután megvolt az első (és eddig szerencsére egyetlen) padlózása is a Library egy Vaal side areájában, de egyrészt teljesen kezdőként ez belefér, másrészt pedig legalább részben technikai jellegű probléma volt, mert a játék pont a Vaal Bossnál elkezdett furcsán szaggatni. (Kb. két másodpercenként egy kb. fél másodpercre "lemerevedett", mintha megszakadna a szerver-kapcsolat, majd többnyire kicsit begyorsítva pótolta a lemerevedés miatt kimaradt dolgokat. De ez a zavaró körülmény elég is volt a padlóztatáshoz. Nem tudom egyébként, sosem csinált még ilyet korábban a játék. Csak a szerverről vágott le idáig kétszer az eddig kb. 100 játékórám alatt.)
Egyébként igen egyszerű karaktert készítettem (tárgyszavakban: Champion, kétfejszés, cleave és ancestral protector támadás, hatred és auraként használt Warlord's Mark buffok, Flame Golem, valamint gyorsabb mozgáshoz/szarból eltűzéshez Leap Slam, amit Blood Magic-kel használok a két aura miatti minimális manamennyiség miatt. Terveztem még Blood Rage-et is hozzá, de a gyakorlatban nem használom, mert többmint elég volt a dps-em idáig mindenhez). Majd valami jó kis védekező dolgot be akarok még tenni majd egy CwDT support gem mellé, és akkor nagyjából meg is lesznek a skilljei. De eddig nagyon jól életképes a saját maga által talált cuccokkal is. (Oké, a mapozás nyilván más tészta lesz, de tapasztalatszerzésre tökéletes lesz szerintem ez a karakter.) Igazából inkább egy elképzelést próbáltam megvalósítani, és nem mindenben a legoptimálisabb megoldás felé menni (pl. utóbbi esetben valószínűleg a Gladiator speckót választottam volna, de én egy Championt akartam most). Úgyhogy most abszolút elégedett vagyok.
Persze variáltam is menet közben, meg beleszaladtam amatőr hibákba. Pl. három átkot is beterveztem. (Egyet auraként, egyet CwDT gem mellé, egyet pedig a Cleave-re Curse on Hit support mellé), majd menet közben rá kellett jönnöm, hogy alapból egy ellenfélen csak egyféle átok tud hatni. A Blood Magic használata a Leap Slam mellé is úgy jött, hogy a Hatred és Blasphemy aura mellett olyan kevés manám maradt, ami a Warlord's Markból és a passzív fán összeszedett mana leech-csel együtt bőven elég volt a támadások zavartalan és végtelen kivitelezéséhez, de az "utazásgyorsító" ugráláshoz már nem. Először manaigényt csökkentő gemet próbáltam, majd véletlenül megláttam az árusnál a Blood Magicet. Magamtól eszembe sem jutott volna De így tanul az ember. Szerintem jó dolog buildeket megpróbálni összerakni. Legalább menet közben, amikor valami problémával találkozik az ember, azt jól megtanulja és megjegyzi. Mondhatni a saját kárán tanul. Meg nagyobb öröm, ha maga jön rá, mintha tlcán kínálják a megoldást.
Egyébként eddig eléggé szeret a játék, mert a harmadik exalted orbomat találtam meg ma éppen
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #7952 üzenetére
Elvileg nem (a definíció szerint nem is lenne logikus). A PoE wiki ezt írja: Low life conditions will never trigger while CI is enabled. Effects such as Pain Attunement and On Low Life mods on gear will not activate. For these effects, you must have 35% or less of your current maximum life. Chaos Inoculation sets your maximum life to 1.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Sziasztok!
A Dodge-dzsal kapcsolatban lenne egy kérdésem, a könnyebbség okán egy képzeletbeli példával megvilágítva:
Tegyük fel, hogy felveszem az Acrobatics passzívot, valamint az utána következő három darab Acrobatic Improvementet. Egy 40%-nyi Dodge értéket jelent. Ez eddig világos.
De mi van akkor, ha teszem azt én Trickster is vagyok a Ghost Dance Ascendancy passzívval (5% chance to dodge attacks), és mondjuk egy Darkray Vector's van a lábamon (legyen éppen 5 darab Frenzy charge, ami 10% chance to dodge attacks értéket jelent)?
Az egyik lehetőség, hogy ekkor is 40% a dodge értékem, mert a három darab (Acrobatics, Ghost Dance és Darkray Vector) % chance to dodge attacks "tulajdonságom" közül az Acrobatics alapértéke a legmagasabb, és ehhez jön még a három darab Acrobatic Improvement passzív (3%+4%+3%) additional chance to dodge attacks értéke.
A másik lehetőség, hogy 55% lesz ez az érték, mert a sima % chance to dodge attacks passzívokból/cuccból jövő értékek is összeadódnak, nem csupán az additional % chance to dodge attacks.
Aki próbálta már/ismeri: melyik a tényleges működési mechanizmus?
Mirman: Köszi!
Csak néztem egy netes karaktertervezőt (EmmitJ/PoESkillTree), és ott úgy számolt valamiért, hogy pl. a Ghost Dance + Acrobatics + 3 darab Acrobatic Improvement 40% össz dodge értéket tett ki (miközben kijelezte a részleteknél mindegyik komponenst). És nem tudtam, hogy a program rossz, vagy pedig ez a hatásmechanizmus.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz haller26 #8085 üzenetére
A mi időszámításunk szerint kb. holnap reggelig kitart még az akció (még 17 óra van hátra belőle a honlap szerint).
Én a helyedben Currency tab-et mindenképpen vennék. Ez hihetetlenül megkönnyíti a sokféle currency tárolását és menedzselését.
Ezen kívül erősen megfontolandó még a "Special Stash Tab Bundle" néven fent lévő tétel. Ezzel három ládahelyet kapsz: egy speciálisan az Essence-re, egy másik pedig a Divination Card-okra van szabva. A harmadik pedig egy prémium ládahely, amely azonban négyszer akkora, mint a normál stash tab-ek.Azután, ha még marad kereted, akkor sima vagy prémium ládahelyek jöhetnek még, már tetszés szerint.
De ha mondjuk 200 pontból szeretnéd megoldani a dolgot, akkor én a 1×Currency (60 pont), 1×Divination (40 pont), 1×Essence (30 pont),1× Premium stash tab (30 pont) és 2×normal extra stash tab (40 pont), vagy az utóbbi tétel helyett esetleg még egy Premium stash tab összetételben vásárolnék.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #8088 üzenetére
Persze, reálisan nézve teljesen igazad van. Csak ha már próbálta az ember az Essence-es és Divination Card-os tabot, akkor ugyanolyan "must have"-nek fogja érezni, mint a Currency-set Iszonyat könnyebbség, hogy csak ctrl-bal klikk és már megy is minden a helyére. Essence-eket fuse-olni (vagy éppen ellenőrizni, hogy miként állnak a kártyák) pedig csak egy-egy klikk.
De szerintem is egy Currency tab, valamint ha kereskedni akar, akkor legalább egy (de inkább kettő) sima prémium tab az, ami minimálisan kell. A többi már csak kényelem (igaz, olyan kényelem, ami hamar addiktívvá tud válni.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #8091 üzenetére
Megint csak igazad van, de ugyanakkor nem vagyunk egyformák. Én például szeretem, ha minden remekül áttekinthető, és utálom a zsúfoltságot, vagyis azt, amikor a kártyák, vagy bármi más egymás hegyén-hátán terpeszkedik össze. Ennek megfelelően, bár kezdő játékos vagyok és egyáltalán nem kereskedem (elvből maga-találósan játszom), de per pillanat 25 fülön terülök szét (mindegyik jól kategorizált, egyértelmű, hogy melyikbe mi kerül), amit pár napja húztam összébb az összesen rendelkezésemre álló 32 stash tabről, mert azt már túlzónak éreztem magam is
Pl. amíg nem volt külön essence tab, addig is egy külön fülön szépen elrendeztem mindent, de amikor rájöttem, hogy többféle essence van, mint ahány sor (vagy éppen oszlop) van egy stash tabon, vagyis lettek, amik azonos sorba (vagy oszlopba) kerültek, az engem nagyon idegesített. Úgyhogy én például (mivel voltak még pontjaim a Minotaur majd Hydra támogatói csomagból, amivel megtámogattam a játékot) rögtön lecsaptam ezekre a spéci fülekre. De ez az én egyéni bogarasságom.Viszont ha valaki szereti a rendet, mondjuk szintén támogatói csomagot vásárol, és marad rá kerete a pontokból, annak továbbra is nagyon ajánlom a kártyás és esszenciás fület is, mert igazán praktikusak.
Más kérdés, mint azt kibeszéltük, ha valaki most indít és minimál befektetést szeretne csak eszközölni, akkor a Currency stash tab a leghasznosabb, a kereskedéshez pedig kell egy premium stash tab.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Még elég kezdő vagyok, így nem akarok nagyon belemakogni, de mégis: a legtöbb melee karakterrel azért egy helyben állsz, miközben támadsz, és a sebzések nagy részét is ilyenkor kapod be. Ilyenkor pedig működnek az AA phys res és fire res funkciói. Tehát szerintem nem feltétlenül haszontalan egy melee karakter mellé sem. Kivéve persze, ha ciklonozik, vagy hasonló "örökmozgó" skillel operál. Azután persze nem sértődöm meg, ha kijavít valaki
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Rizseslescó #8238 üzenetére
Ja bocs, azt nem is figyeltem, hogy pontosan milyen builddel (totemes) vagy! Persze, az a build, amennyire tudom (mert még nem próbáltam) a totemek (jól időzített és pozicionált) ledobálásáról és a köztes időszakokban a nagyjából a megállás nélküli kite-olásról/mozgásban levésről szól. Úgyhogy oda tényleg nem jó az AA. (Valamiért azt hittem, hogy olyan facebreaker buildet csinálsz, ahol te magad csapod szét az ellent valamilyen támadóskillel.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
-
Gothmog
aktív tag
Poe wiki: én is szívok, mert karaktert tervezgetnék éppen, és nem tudom megnézni normálisan a skill gemeket.
Viszont ott van a wiki oldalak legtetején, hogy a semantic mediawikit kikapcsolták, mert valamiért szétcseszi a Gamepedia hálózatot, és ezért nem jelennek meg rendesen a tartalmak.
(SSF módban álltam neki az Abyss ligának, ráadásul "spellcasterekkel" (egyelőre eggyel, de már tervezném a következőt is), ami nekem teljesen új terep, mert korábban - egy Har_melin ajánlotta, "útmutatóból épített" Blight Trickstert leszámítva, ami nagyon bejött, nagyon élveztem, köszönet érte utólag is! - mindig leech alapú melee attack karakterekkel játszottam. Baromira élvezem az "alkotói folyamatot", és ebben vastagon benne van az is, hogy teszek a netes buildekre, a formálódó metára, inkább saját kútfőből próbálkozom, egy-egy olyan skillel, ami megtetszett vagy kíváncsivá tett. Persze így vszg. nem lesznek guardian/shape/elder killek, de rég élveztem ennyire a játékot, mint most.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz tibee77 #11820 üzenetére
Az impes tetszik, jópofa (a portál kivételével), de alig két hete, hogy "elgurult nálam a gyógyszer", és a war for the Atlas kiegészítéshez Redeemer támogatóit vettem (Scholart akartam, de "meggyengültem"), úgyhogy a következő nagyobb fejlesztésig nálam zárva marad a pénztárca.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Ja, mehetne is a kormánypropagandába, hogy mennyi mindenre telik az állami közalkalmazottaknak...
(Amúgy biológus diplomával dolgozom közgyűjteményi (múzeumi) területen kutató/muzeológusként, úgyhogy olyan a fizetés is (értsd: szánalmas, gyakorlatilag mindig az adható minimum környékén mozog), de azért nem panaszkodom, mert valahogy a hülyeségekre mindig telik...[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Úgy tűnik, sűrűn jönnek a javítások. Most nézem, hogy kint a 3.1.1., ami javarészt bugokat javít, de többek között a minimapra is kerül jelzés az Abyss fissure-ök haladásáról (erre kíváncsi leszek), illetve finomítottak a lichekkel való összefutás esélyén (emelték azt).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Remiel #11975 üzenetére
Ki tud ám normálisan/kifejezetten jól is nézni a templar, csak ügyesen kell öltöztetni (Viszont tény, hogy alapból tényleg nagyon ergya az a beállás)
Nekem amúgy valami gagyi HQ effekt volt az ajándékdobozban, de nem panaszkodom, mert az előző mystery box garnitúránál 10+1 darabból kijött a teljes Chaos armor szett (sisak, mellvért, kesztyű, lábbeli) lábnyommal és szárnnyal egyetemben. Na nem mintha használnám (nem tetszik )
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Remiel #11995 üzenetére
Igazából az összes karaktert ki lehetne vesézni hasonló stílusban. Csak míg egyeseknél jól állnak/menő hatást keltenek a testi deformitások (pl. shadow), addig a templar alapból tényleg olyan... nyomorult.
De szerintem lehet kompenzálni. (Én pl. kifejezetten kedvelem a templarom fizimiskáját az alábbi cuccban.Szerk.: Bocs, kicsit nagyok lettek belinkelve a képek, de talán kibírható.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Har_melin #12212 üzenetére
Szvsz ezzel együtt is a currency tab után ez a második olyan vásárolható dolog a játékban, amit a 150 pontos alapára ellenére a "nagyon erősen ajánlott" kategóriába tennék. Ha valaki utánaszámol, akkor elég kemény, hogy mennyi map fér el rajta összesen. (Ráadásul szépen rendezett formában.)
Más: nem tudom, hogy variáltak-e a droppon (nyilván nem, ez csak olyan összeesküvés elméletes utalás) vagy csak a random faktor ütött be, de nekem idáig 7 darab exalted orb esett az Abyss ligában. Persze ez önmagában nem nagy szám, de én nagyon keveset játszom, abszolút casual jelleggel. (Gyakorlatilag csak SSF módban játszom, és van két karakterem (az elsőt 83-as szinten félredobtam, a második most 84-es (egyelőre 0 halállal, amit igyekszem minél tovább megőrizni), és a 10 fejezet teljesítésén túl a két karakterrel összesen olyan ~ 10 órányit mapoztam, javarészt azt is T1-T5 mapokon (az SSF miatt nem árt, ha egy stabil alapot rak le először az ember) Tehát nem játszottam valami sokat.
Még egy kérdés, csak kíváncsiságból: kinek hány darab abyss volt a legtöbb egy mapon belül? Nekem tegnap a city square-en 7 darabot is berakott. Nem hittem a szememnek, mert a nem túl nagyméretű map mintérképén jóformán egymást érték a kis zöld pontok (közvetlenül a boss triumvirátus körül (látótérnyi területen belül) három darab is volt. Mondjuk annak nem örültem... ).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Sárpac #12217 üzenetére
Az okés, hogy tárgyra szabottan állítható, hogy elvileg mi milyen gyakorisággal eshet. Ez amióta világ a világ, így van. A patch notes-ban is benne szokott lenni, ha valaminek állítanak a drop esélyén.
Csak fura volt nekem, hogy kb. 15 órányi játékidő alatt (utánagondoltam, és a ~10 óra mapozást alábecsültem, és inkább 15 óra volt az a két karakterre összességében) több EX esik, mint amennyi idáig összesen. (Nem vagyok egy hardcore poe gamer, de azért pár száz órát már beletettem a játékba.) És kíváncsi voltam, hogy mennyire lehet általános ez a jelenség.
Amúgy belefutottam az első lichbe, és egyúttal megvolt az első padlózásom is, mire sikerült lecsapni. (Sajnos egyszer oneshotolt, bár ha nem vakon ugrom neki, hanem megnézem előtte, hogy mit tud, akkor valószínűleg elkerülhető lett volna a dolog. Igaz, most direkt úgy játszom, hogy nem spoilerezek el magamnak semmit előre. Így azt hiszem, lesz még a csomagban pár pofáncsapós meglepetés a számomra )
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz simondr #12235 üzenetére
úgy számol a monsteren számoló dmg kalkulátor mintha a monsternek X(ez az eredeti resist) - 30%(jelen esetben) resistje lenne.
Nem kötekedésből, csak hogy a számomra is tisztázódjon: jól gondolom vajon, ha én a penetrate kifejezés esetén úgy értelmezem, hogy a megadott % értékkel csökkenti a resistet, de a szörny resistje nem mehet így 0% alá. (Szemben a -% jellegű megfogalmazásokkal (pl. Conductivity, Elemental weakness stb. átkok), ahol viszont negatívba is lemehet adott esetben a szörnyek resistje.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz simondr #12261 üzenetére
Köszi, hogy fáradtál a leírással, de ez a része szerencsére eddig is világos volt a számomra. Har-melin hozzászólásából a capped és uncapped volt a "kulcs" (nekem). Ez a differencia-lehetőség eszembe sem jutott. Így viszont egyből "beugrott", érthetővé vált a dolog. Ráadásul így elegáns és logikus.
[Amúgy a passzív fán is van olyan penetrate lehetőség, ahol mindegy a forrás, csak a sebzés típusa (melyik elem) számít: pl. Celestial Judgement. De persze amúgy értem, hogy alapvetően mire gondoltál.]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Nem tudom, megnézem mindjárt a cipőm talpát, hogy nem léptem-e bele valamibe, de most kb. fél órán belül esett két exalted orb és egy house of mirrors kártya! (Mindez sima alc-ozott sárga mapokon.) Apró "szépséghiba", hogy elvből már csak ssf-ben játszom, így a kártya maximum dísznek lesz jó
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...