Új hozzászólás Aktív témák

  • TRob1

    veterán

    Sziasztok!
    Van-e valakinek valamiféle tippje/ötlete az alábbi problémára?
    2010 szeptemberében vásároltunk egy Packard Bell laptopot 2 év garral (tehát még garos). Ma megadta magát (sajna a hdd a tippem). Hívtam szervízt, oké jön garfutár, viszi csinálják hozzák mert látja hogy garos.. Eddig oké is lenne, de aztán mondta hogy a csomiba tegyem bele a szlát és egy élénk piros színű kitöltött garjegyet. Mondom hoppá, olyanra nem emlékszem, de megnézem... persze garjegy nincs (minden xar papír, lemez, doboz, szla megvan egy helyen de garjegy nincs, csak egy többnyelvű jótállási útmutató - és mint írtam, emlékeimben sem szerepel élénk piros színű garjegy)
    Mondom oké, boltból beszerez... aha, ha az úgy menne. Laptopland nevű pécsi cégnél lett vásárolva netes rendelés és kiszállítás keretében. --> Már nem találok Laptopland céget (nem jön be a honlap se). Szla-n TNCT Kft. (Aidinger u.2) van, semmi telefonnal... neten keresés, találtam egy vezetékest --> Előfizető nem kapcsolható... :O
    Akkor ez most az így járás tipikus esete? Vagy van vkinek ötlete hogy ne bukjam el a még garos lapost egy hülye piros papír miatt? :F

    ¤ R'n'R ¤

Új hozzászólás Aktív témák