Új hozzászólás Aktív témák
-
FeZ...
aktív tag
Azért először nem a legnagyobb dologra kellene gondolni. ;-) Ha pl. elereszt a gáz, akkor se kapcsol, meg még pár ok miatt sem. Vagy diagolni kellene, vagy méricskélni. A gázt klímás tudja biztosan ellenőrizni, de bátrabbak az egyik töltőszelepnél kicsit megnyomva/kieresztve egy kis gázt is megmondják mia a helyzet.
-
MC Pite
veterán
Tudják mérni a vastagságát, méresd minden szerviznél.
És kérd le a karbantartási tervet ha nincs meg, és minden szerviznél ellenőrizd, hogy a megengedett 2312-es olajat töltötték-e bele! Legalább a számlán csekkold.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
[Autoalkatresz.hu], racingbazar. Itt méretre lehet keresni, fb csoportokba hirdetni zerintem kb olyan, mintha a Dunába dobnék egy papírhajót a hirdetés szövegével.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dkaro
őstag
Közben tolok erre egy updatet hátha más is jár így.
2020-as Peugeot 2008. Indításnál motorhiba kódot kaptam, remegett a kocsi majd leállítás után még zugott a ventillátor 5 percig.
Ezt kb 2 hete írtam, akkor úgy kaptam vissza h gyertyahiba volt és azt cseréték.
Nah azóta még kétszer kellett trailerezni a kocsit ugyan ezzel a hibával.
Másodjára azt mondták hogy ismét ugyan az a gyertya volt a gond ezért trafót(?) cseréltek. (Laikus vagyok lehet nem ez volt a neve és nincs kéznél a jegyzőkönyv).
Ekkore kértem egy vezérműszíj ellenőrzést is hogy biztos ne a Puretech betegség legyen.
Miután visszakaptam 1 napig bírta és ismét hiba ismét trailer.
Ma kaptam vissza és azt mondták hogy Franciaországól azt az infót kapták hogy ez egy már ismert hiba és szoftveresen kell javítani. Állítolag a befecskendezést szabályozását javítja az első hengerben. Na hát itt tartunk
Egyelőre nem tudom mennyire tartós a fix, kiváncsian váron.... -
MC Pite
veterán
Ahha, szoftverhiba...
Ha beviszed akármiért, és tényleg van ismert (jellemzően ettől sokkal kisebb hiba), ott villog a serviceboxban a visszahívásra figyelmeztetés. Most a 208is kapott nálunk friss ecu sw-t (remélem ez jobb lesz mint amit korábban kapott, és klímával így gyengébb lett).Nem azt mondom hogy 101% hogy gurítanak, de szerintem fingjuk sincs és csak próbálnak valamivel nyugtatni.
Ha kompresszió van rendesen, akkor gyanús a gyújtáskimaradás.
Befecskendezés szabályzás nem kizárt, de egy ütem alatt 3× is adagol(hat bizonyos üzemállapotban) be üzemanyagot, nem gondolnám hogy ennyire el lenne baltázva hogy ne menjen 3 henger.gg72: A helyedben megejteném a sprézést és adalékolást. A szerelő is ezt csinálja először ha nem lát más egyértelmű dolgot, csak az nem áll meg egy tizesből anyaggal együtt.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
Anno amíg azt hittem a márkaszerviz ér valamit általában akkor mondták a szoftverhibát, ha ötletük nem volt. Szerintem az első gen C3on többet volt az ECU frissítve, mint egy átlag Windows 😅 de persze ne így legyen
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
MC Pite
veterán
Öhm, nem teljesen értem.
Bő 10 éves ez a motor, van pár ilyen az utakon. Jó, Dániel most írt egy remekbeszabott féligaz cikket róla.
Olajszűrő ellenőrzést?! Ezt nem értem.
Ha elkezd romlani a szíj, akkor sz évenkénti mérésnél látod hogy dagad, előrehozod a szíjcsere időpontját ha szükséges.Ahhoz, hogy ez drága javítás legyen, ahhoz több dolgot is el kell baltázni, figyelmen kívül hagyni. Nem a semmitől üt be egyik pillanatról a másikra, vannak jelek, és szerencsére elég jól mérhető is. De mind sok más típusnál, itt is az ember dönthet amellett, hogy 5 évente cseréli a szíjat és kész.
Dorien: A fogyi csak az egyik indikátor, lényeg hogy nem tud bemelegedni. Ami nem jó a motornak, tehát úgy kell a dízelt ajánlani, hogy a felhasználónak jól tudjon működni, mert több lesz a baja, mint a benzinesekkel.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Arena Breakout: Infinite
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Google Chrome
- Revolut
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest