Új hozzászólás Aktív témák
-
pakos85
csendes tag
-
LilProphet90
senior tag
válasz Hauptmann #4824 üzenetére
Harmadánál volt kb, másfél litert lazán megette. Mondjuk decembertől februárig másfél hónapot állt a kocsi. Februárban Szilva ránézett, akkor még nem látott olajfogyási gondot, színe sem volt fekete.
De látom pakos85-nél is hasonlóak a gondok, valószínűleg érdemes betárazni olajból útközbenre.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
MC Pite
veterán
-
janakbacsi
őstag
válasz Hauptmann #4936 üzenetére
ki kell kapcsolni a .........csába az egészet így. [link]
semmi értelme. nekem is az volt az első a céges golfban hogy kikapcsoltam. azon egyszerű volt, az akkusarunál kellett csak lehúzni egy csatlakozót."You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
proof88
addikt
válasz Hauptmann #4961 üzenetére
Arra mindig figyelek hogy legyen ablakmosó folyadékom, illetve időben átállok télire, sőt az első fagyok előtt inkább ki szoktam spriccelni a nyárit ha túl sok maradt volna.
Ez a megdagad a dugattyú téma érdekes. Viszont nem tudom, milyen a minőségi ablakmosó folyadék. Nyáron olcsó auchanosat szoktam venni 5 literes kiszerelésben, télen hol auchanosat, hol prelixet, mert nem értek hozzá. -
aszti75
senior tag
válasz Hauptmann #4998 üzenetére
Kis keresgélés után megnéztem a csomagtartó,CD tár mellett,de ott csak az erősítő előkészített kábelek vannak.Szóval,akkor nekem nincs benne erősítő és nem is JBL a rendszer.
Egyébként nem láttam JBL jelet az első ajtónál.
De ha jól emlékszem a kalaptartóban lévő hangszóró alján rajta van a JBL.
Gondolom,nincs bekötve a kalaptartóban lévő melynyomók.
Akkor mi szokott néha pattani[ Szerkesztve ]
-
aszti75
senior tag
válasz Hauptmann #5003 üzenetére
A rádióra/CD-re értettem,hogy szól. Egyedül a hátsó (kalaptartóban) lévő hangszóró nem szól . Ahogy számoltam 8 hangszóró van benne. 2 a műszerfalban,2 az első ajtóban,2 a hátsó ajtóban,2 a kalaptartóban. Ezekből a kalaptartóban lévő nem szól.
Kis keresgélés után azt találtam,hogy a 8 hangszórós változatban nincs erősítő. Így a kalaptartóban lévő hangszóró is csak akkor szól,ha teszek bele erősítőt. Vagy sorba kötöm a jelenlegi rendszerrel.
Mondjuk,azt sem tudom,hogy a kalaptartóban lévőt hogyan lehet kiszedni .
Érdekes egy jószág ez a francia macska[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Hauptmann #4961 üzenetére
Hali! Van tipped nem gagyi folyadékra, amivel nem lesz problémája a dugattyúnak?
Másik kérdés, ami mindenkihez szól: szerintetek 2006-os Citroen C4-nél, aminek a gyári 5 sebességes váltója felújításra szorul, érdemes lenne inkább keresni egy 6 sebességes váltót, hogy az autópályán alacsonyabb fogyasztás legyen és ne pörögjön annyira a motor?
Mivel egy váltó felújításra alsó hangon is több hónapot saccolok, gondoltam egyszerűbb lenne keresni egy használt váltót és azt elküldeni felújíttatni, és addig is használható marad a kocsi az eredeti váltóval, amíg el nem készül az új. -
őstag
válasz Hauptmann #5060 üzenetére
Nekem nincs széles tapasztalatom vele, két darab 2.2 hdi C5 x7-em volt/van vele, az első most jár 400ezer km-nél, ami nálam van az 300at fogja elérni, a váltó mindkettőben gyári még. Hűtés kell neki, különben ennyi km után melegben jön a rántás néha.
(Vagy egy teljes felújítás, de attól a béna hőcserélő még nem lesz jobb)Alapban egy komótos szerkezet, átlag autózáshoz szerintem teljesen oké, sportolni úgy se ezekkel az autókkal kell amikbe szerelték
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
pontyos
senior tag
válasz Hauptmann #5140 üzenetére
Kutakodás után arra jutott, hogy a VW illetve Ford típusoknál sokkal ritkább. 🤢
És nagyon nem mindegy, hogy több százezer Forintot kell fizetni, egy teljesen elismert gyári hiba miatt. Röhej, ahogy a szervizben előadják a nagy kegyességet, hogy hát csak a szervízdij fizetős, meg a diagnosztika ...
Borzalmasan dühítő, mert alapban elég jó kis tgk. -
pontyos
senior tag
válasz Hauptmann #5189 üzenetére
Kíváncsi vagyok egy belvárosi kör alatt hányszor állna le. Én előre félek Westend és Deák tér közötti szakasz néha 25 perc lépésben. Ilyenkor minden szakos mozgás, pár másodperces megállás alatt is leáll a VW? Kuplung folyamatos nyomva tartása az borzalom lehet. Valahogy ezt szeretném megúszni!
-
nesa
veterán
válasz Hauptmann #5189 üzenetére
Nem tudom nekem csak volvonál van tapasztalatom start stopal ott csak egy gombnyomás volt az eDrive azt annyi.
Jelenleg nincs ilyen modern autóm az összes modernebb autómat kiszórtam a francba mert rájöttem sokmindenire és már pontosan tudom mire van szűkségem, idén még csak 4db kocsim volt de a jelenlegi felállás már április óta megvan.
Pug partner husky 2004 vayg 2005 sose tudom, 1.9D vissza alakítva boschra .
És egy v70 még audi motoros 5 hengeres adagolós TDI
Én már nem keresem a problémát, jobb nekem ha másoknak van és nem nekem. -
Ramsan
lelkes újonc
válasz Hauptmann #5213 üzenetére
Miért, mit csinálna vele egy normális, nem gagyi töltő?
Gyárilag direkt olyan adapterek vannak hozzá mellékelve amivel a bekötött akkumulátorok lecsatlakozás nélküli töltését lehet megoldani.
Másik franciát bekötve töltök 1X éve. Az is tele van tömve mindenféle elektronikával.Ja még egy kérdés, ha leveszem az akksisarut akkor mit kell újra tanítanom? A kulcsról olvastam. Első elektromos ablak, rádió (kód) ?
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz Hauptmann #5225 üzenetére
Good to know. Az pedig akkor borsos lesz. Úgy vettem észre hogy nemcsak a külső hanem a belső is amortizálódik. Persze ez már általános téma de én konkrétan Peugeot 207-eshez keresek a legolcsóbban, bontottat nem akarok csöbörből vödörbe.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Hauptmann #5230 üzenetére
bontoplaza.hu ? Vagy van esetleg tipped honnan ?
shteer : No igen, 960e-ért vettem. De ugye ez nem releváns ebben az esetben mármint a vételár. Lerágott csont a vételár vs ráköltés.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Hauptmann #5237 üzenetére
Vidéken minden nehéz ügy, szürkületi zóna, tróger, semmirekellő szakemberek. Tisztelet a kivételnek. Tapasztalat sajnos. Falura elmegy városban meg nem úgyse' nézik !
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tag
válasz Hauptmann #5248 üzenetére
Én is így vagyok vele...De mindenki esküszik rá,hogy minden perfekt... Nyilván nem, gondolom gyárilag nem így jött ki Akkor marad az, hogy egyesével felni megpörget és várom a csodát, pedig nem kis rázás van, ennek valahol kéne, hogy "nyoma" legyen. Féktárcsa miatt szerintem nem ráz, csak fékezésnél. Kerékcsapágy gyönyörűen csendben teszi a dolgát.
[ Szerkesztve ]
Üdv,Spin!
-
Batman2
őstag
válasz Hauptmann #5305 üzenetére
Valami másról beszélhetsz, vagy kevered a kettőt (DPF adalék és adblú). A DPF adalék a részecskeszűrő regeneráláshoz kell, az adblú meg a nitrogén oxidok szintjének csökkentéséhez kell, a kettő nem ugyanaz.
Ez még nem adblús motor (2012-es autó), csak DPF folyadékja van.
Én azt már kiderítettem, hogy ebben egy cserélhető tasak a DPF tartály, amiben szintjelző nincsen, a számítógép csak becsüli, hogy mikor fog elfogyni.
Ezért is néztük meg a szerelővel a tasakot, hogy fizikálisan mennyi van benne, mert simán lehet, hogy elfogy, anélkül, hogy a számítógép szerint is kifogyott volna.
Ezért is merült fel bennem az a kérdés, hogy vajon a pumpa vagy csatlakozás hibáját észleli e a számítógép, vagy csak program szerint kapcsolja a pumpát, de az valójában nem nyom be semmit az üzemanyagba.
Mindenesetre továbbra sem megnyugtató számomra, hogy akkor most van e hiba a rendszerben van sincsen, mivel mentem már 30ezret és a tasakból alig fogyott.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
slett27
addikt
válasz Hauptmann #5334 üzenetére
8FS a motorkód.
Gyertyából is van 1.500,- tól 9e-ig. Gyertyahézag 0.9-1mm ennyire számít 1 tized mm. Nem értek hozzá ezért kérdezem. Váltóolajat meg tudom hogy nem cseréltetnek az emberek. Azt gondolják az örökké tart.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tag
válasz Hauptmann #5401 üzenetére
Ezzel nem teljesen értek egyet. Mi számít nagyon hamarnak? Asszonynak (igaz nem francia kocsi) 1,5 év után égett ki az emelt fényerejű osram. Egy mezei 55W-os képest ég és föld a különbség egy osram laser +200%-ossal szemben. Nekem a pözsóban egy neolux 130% van 1 éve, azzal is sokkal jobb mint a gyárival. Olyan esetben ég ki gyorsan, ha olyan autód van amiben sokat regenerál a részecskeszűrő pl, mivel ilyenkor megemeli a feszültséget a kocsi, kihat az izzókra is, így az amúgy is emelt fényerejű már nem tolerálja ezt a pluszt, ezért szokta kilődözni. De ökölszabályként elmondható halogénnél, hogy minél nagyobb fényerő annál rövidebb élettartam. Nekem személy szerint megéri az évenként 3000 ft-ot a nagyobb fényerő.
Üdv,Spin!
-
pontyos
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Borderlands 2
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- Mini PC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest