Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
aktív tag
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz zsola400 #6720 üzenetére
Köszi ha megkeresed! 1920AJ cikkszámú kell nekem. Ma nem volt rá időm hogy megnézzem melegen milyen szívócsőnyomást produkál, de holnap mindenképpen kerítek rá sort.
Bevallom a fizut is várom, bőven több mozgásterem lenne. De valószínűleg én reagálom túl, az emberek 90%-a totál leszarná ha ilyet csinálna a kocsijuk.
Apropó videó, hogy mit kell elképzelni. https://drive.google.com/file/d/1bPsaxrH_295UZPjmirAFHyKCBqj60jXB/view?usp=sharing Az esetek 90%-ában ennyi az egész. 10-ből egyszer 500-as fordulatig befulladozik. Idáig egyszer állt le talán magától, 3 hete. -
Steve_Brown
aktív tag
válasz zsola400 #6720 üzenetére
Hello, Hello! Probálgattam diaggal a kocsit. A mocsok ma nem csinálta a dadogást (ritka alkalmak egyike). Viszont kaptam az alkalmon, hogy mútlhéten teleraktam a tankot százassal így felmerészkedtünk vele pályára, hogy lássuk így is kopog-e.
A MAP szenzor jeléről annyit, hogy én nem hiszem hogy rossz. Mert alapjáraton illetve olyan esetekben ahol a várt szívócsőnyomás értéke 1000 mbar alatt kell legyen szinte hajszál pontosan jó értéket mutat. De a peak értéke ez a ~1050 mbar. A motorvezérlő által várt 1250mbar helyett. Ez biztos hogy probléma? Mármint a légköri nyomás az kb pont ennyi. Hogy fordulhatna elő egy szívó motornál a légköri nyomásnál magasabb szívócsőnyomás?
Illetve nézegetve a kopogás és hasonló értékeket nem volt egyértelmű mi okozhatja. Amikor kopogott akkor a lambdaszonda épp dús jelet mért.
Míg nem egy padlógázas gyorsításnál a következőt vettem észre:
Jól látható, hogy a 6. osztástól a lambdaszonda dús keveréket mutat. A szabályzás nyitott hurkú, tehát ezt a motorvezérlő nem is veszi figyelembe. Ugyanakkor a befecskendezési idő nekem nagyon közelinek tűnik a maximumhoz. Lehet, hogy nem is MAP szenzor probléma lenne hanem tényleg 1/3 injektor vagy az üzemanyagpumpa játszik velem?Facebook csoportban olyan válaszokat kaptam, hogy nincs kompresszió illetve hengerfejes.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz zsola400 #6903 üzenetére
Igen tudom és mindenki agyon dicséri a megbízhatóságát. 100-ból 1-1 db inverter/akkumulátor baja szokott lenni de azt ugye gariba cserélik 10 éves koráig ha él a hybrid garancia.
Viszont vágyok egy kényelmes jó esetben masszírozós ülésre is akár. Ezt a toyota nem tudja és a zaj csillapítás sem az igaziLada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Hauptmann
addikt
válasz zsola400 #6910 üzenetére
Ne kezdjük már itt el ezt a 'japán autó megbízható' bullshitet. Nem, nem megbízható, ugyanolyan fos, mint a többi. A taxisok meg azért használják, mert komoly kedvezmény tudnak rá érvényesíteni, taxis haver is emiatt húzott be a listaárnál jelentősebben olcsóbban egy Priust.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zsola400 #6940 üzenetére
A FAP tartály és esetleg az adBlue tartály szintjét valamilyen OBD-s olvasós applikációval meglehet nézni?
Illetve Peugeot, Citröen vonalra van ajánlott mobilapp, amivel az OBD-s adatokat érdemes olvasni? Esetleges hibakód, szintek, stb.Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen