-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
degec
senior tag
ÜDV !
Lehet túl fárasztó lesz a kérdés, de a szívóoldali lekormolódás (TSI, közv bef. benzinesek) ellen van valakinek valami kézzelfogható bevált ellenszere? tudása, tudománya??? [link]
ebből kiindulva és kommenteket elolvasva.. nemigazán van megoldás.. erre ha jól látom ?.hiszen ezt a gyártók is meglépték volna... ki futott már bele ilyenbe itt ? és mibe fájt neki ? Köszi a választ!
Közvetelen+szivőcsőbefecskendezés ígéretesnek tűnik de erről nem találtam még ilyen infót mivel ezt csak audi a4 be szerelik 2012 től 1,8 tsivel.. illetve talán a golf 7 2.0 gti tsi-je ilyen... ha erről van valakinek infója ezt is szívesen veszem ! ezt is köszzzz ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
Hella !
ElsaWin -je va nvalkinek itt ? illetve ETKA-ja otthon ? thx a választ !
-
degec
senior tag
válasz MunezXBK #58454 üzenetére
Szakik !
Valaki ETKA ban vagy ELSAwin-be néze már meg nekem kérem szépen és fotózza ki rakja ide ki.., hogy a golf 7 GTI 2.0 ás mocijában van e szívócső befecskendező IS vagy csak közvetlenes ??
ilyet keresek ugye 1.8 tsiben ami van: duplabefecsi kék piros [link]
Lehalt a virtualboxom abban futott a elsawin..etka páros!
Köszönöm szépen ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58496 üzenetére
az a fura hogy mindenhol csak az 1.8 tsi-t említik, de ugyan az a motorgenerációba tartozik még ugye az1.2 1.4 és 2.0 és v6 is ami euro6 ot tud.. nekem fura...
teljesítmény:1,8 125 kw audi a4 ez duplás
de vw golf7 be a GTI 132kw os ba kéne megnézni konkrétan...[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58499 üzenetére
boccs igen.. 2012 es a4 től van ez a moci, ugye mindig audi kapja meg legelöszőr a teKnikai csodákat.. friss tsiből is..(ezért írtam audit) 1.8 tsi valóban nincs 7es golfban, de 2.0 tsi (gti) igen ami dettó az a motorcsalád ami a 2012 es audi a4 ben a friss 1,8 tsi-é is tehát ez a duplabefecsis.... szóval érted...
erre gondolok ugye: [link] Miért különleges ez a motor bekezdés...
ennél több linket infót nem tudok, de ahogy a motorról készült nagyfelbontású képeket nézem az előző és a mostani TSIk között 2.0 án és 1.8 on is jól látszik.. a szívócső hossza is más és a szívócső és a motorblokk összecsatlakozásánál megy oda valami 4 dolog ami csak a szívócsőbefecsi lehet..tehát summa summárum. gen 3 as tsi 1.8 és 2.0 tsi mind duplás..szerintem... BOCS ha ez senkit nem érdekelt csak engem ! de senkinek se kívánom hogy ilyen kanosszát járjon le mint én: egy kis olvasnivaló:
[link] ez nem az én autóm enyém 1.8 as de ugyan ez volt ! ÜDV ! várom ha esetleg tényleg van infó kép erről ! nehogy rosszat állítsak ! -
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58499 üzenetére
elvileg megvan a válasz: Passatklubon kaptam:
2013 Golf (5G1) pl.: CHHB motorkódnál van szívócső befecsi is.
Tehát minden 1.8 as és 2.0 TSI megkapja ezt kivétel nélkül gen 3-as érától. 1.4 es NEM ahogy eddig sikerült kinyomozni...
ezek jelenleg szerintem ezekben kaphatók:
Aktuális gyártás alatt lévő modellekre értve: golf 7 gti, az, audi a4 a3 a6 a8
skoda friss octavia 1.8 tsi és RS TSI modellek..
passat nem, ott még gen 2-es tsik vannak.. !
.ha valakit érdekel...[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz gabor85 #58538 üzenetére
hu szerintem kivételesen érthetően írtam.. tök 8 hogy tsi vagy tfsi akkor is ugyanaz legyen mondjuk benzines mostani gyártás alatt lévő új mqb pplatformos oktávia RS 2.0 ts** benzinesben és az 1.8 t*** as cuccban is ez van.. meg a golf7 GTI ben meg audi a3a-4...stb audiba nem vagyok képbe az nem érdekel...
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58547 üzenetére
pd elem gariba csere más baj nem volt. + kábelkötege is gariba csere..én 10.000.- ként viszem olajcserére castrol edge 5.30 eredeti mintaboltból származó olaj nem pancs.. és semmi de semmi baja nincs, ja és kizárólag prémium gázolajjal járok vele 0km kora óta. dpf rendben 100% os ..szóval aki kicsit ért a kocsihoz tud rá vigyázni is !
ugye nem járunk vele kistávokat városban tötyörögve. dpf lehal
-egr lekormolódik alacsony fordulaton, ez volt tisztítva 85 ezernél kb ennyi volt a baja..
stbstbstb hatezer egyéb dolog
TSI nek sincs nagy baja szerintem vezérműlánc adott tipusoknál.. turbó ugyanúgy meghalhat másnál is.. viszont azt a karakterisztikát egy tdi nem éri utol, többet fogyaszt az meg nem baj.viszont NEKEM jobban vezethető a tágabb nyomatéktartomány miatt..városban nem nyafog a dpf mert nincs benne van helyette más.. ez a duplabefecskendező rendszer nem lehet egyszerű..[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58620 üzenetére
ez a kedvenc alkatrészem ! ez egy vicc de tényleg..oké hogy fillérb* teknika meg minden, de így alulméretezni valamit elég fura..mondván hogy majd az olajfilm kitőti a hézagot és majd befeszül a tengely..katasztrófa.. ami még hozzá tartozik két vicc: gyári alkatrész ára márkakereskedésben valami 1500 ft, vicc2: gyári visszahívás ebből nem volt.. csak audinál az is szupertitkosan.. aki ott vót olajcserén megcsinálták csöndbe ingyen.. azt annyi.. kajak jópofa nem ?
köv olajcserénél cserélem én is.. nem akarok szívni ! -
degec
senior tag
nem AKAROK belekotyogni regenerálásról irogattok dpf-el? ezzel van bajotok esetleg? vagy csak VGT lekormolódásról.. nem olvastam vissza.. mert DPF nél pont nem az a lényeg hogy üveghang legyen hanem hogy legyen utóbefecskendezés ! amit pd tdi és cr tdi is csak 1500-2400 rpm között tud, ergo 150 tempomat autopálya nettó semmi utóbefecsi van mert az már 2600 rpm körül van.. ergo dff et nem melegíti hüjére, ergo nagy a gázlengés de nem regenerál csak lerakódik..! könyvben is bele van írva, hogy minimum 1500 rpm max 2400 rpm és minimum 70 es tampó aszem.. ez gyakorlatilag 4 edik 85 tempomat ami 2300 rpm és teljesül minden ugy hogy nem kell száguldozni..
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58651 üzenetére
megnézem lemérem..minnyár kanyarodok eggyet...úgyis.. megírom de nem úgy rémlik..inkább arra mentem rá hogy végigmenjen regenerálás minthogy 190 el megyek.. autopályára úgy sem lehet tartani tartósan mert eléd jön valami.. anno ennek nagyon utánanéztem.. azért merrtem belekotyogni...
-
degec
senior tag
No.. bejeleNkeztem golf7 GTI vezetésre mer kaptam hírlevelet, de jó lesz remélem !
Viszek laKtokkot meg picoscopot meg mindent rádugom megnézem már menet közbe hogy működik ez a dupla befecskendezés kajak!!Amúgy tényleg mi kellene hozzá hogy ezt lássam? soft+hardver.. ?
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58704 üzenetére
ááá simán megcsinálnám engem ott ismernek...beleférne kajakra nyilván müködik csak hogy és mikor ez lett volna kérdés...elég nehezen tudom elképzelni a működését.. milyen tartományban dogozik a kettő mikor külön külön.. erről infó valakinek ? kb bonyi ez mint a dupla tripla turbó...
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
Srácok valaki ha SZÉPEN megkérem, golf6 ban lévő DSG ről vagy úgy általában a DSGről mesélne picit, hogy milyen BÁNATAI Szoktak lenni és mire kell rá figyelni ? asszem az még 6 gangos...cikk bármi jöhet... köszönöm szépen ! olajcsere szűrő abban van-e stb minden érdekelne ! ehhő fing*m nincs!
-
degec
senior tag
Mágus-ok !
Van értelme az olajpuNpa tengelyét 100.000. km -nél kicserélni..?? én félős tipus vagyok.. pd elem már cserben hagyott a legrosszabbkor.. kicsit parázok ettől.. nemsokára olajcsere..letudnám..! állatság? thx választ. BMR motorkód..2.0 pd
-
degec
senior tag
Mágus-OK ! )
golf 6 160le TSI be 6 vagy 7 gangos dsg van ? help ! THX THX ! és ha 7 es akkor az milyen karbantartást igényel ?
-
degec
senior tag
Agyasok !
Golf 6 TSI 1.4 160 pacika, alapjáraton hidegen illeg billeg az alapjárat, meg 3000 rpm környékén is ! utóbbit nem igen értem telefonos segítséget kértek tőlem.. a tulaj nem hüjepi*a kategória..! tehát hiszek neki.. nem fullákol dadog a moci 3000 nél sem hanem forszámmérő "remeg" !??? ilyen vaaaaaaaaaan ?
Köszönöm ! a fórumépítőknek !
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #59017 üzenetére
hogy kérdezzem ki pontosan hogy rájöjjünk hogy a láncának van baja ???. 170 000 et ment vele.. némentből hozott kocsi, de még nem sikerült kideríteni hogy volt e cserélve lánca.. szervizkönyvben nincs írva illetve a vezérműtengely állító sem volt cserélve valszeg...létezik hogy ennyit bír gagyi láncccal ?
azt mondja hideg első startnál nem hall nyitott motorháznál sem csörgést.. leállításnál sem..![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz gabor85 #59082 üzenetére
akko neked még láncos lehet a motorodban az valóban annyi raktárról. bontottan fogaskerekeset lehet szerezni hibátlant amit csak szó szerint fel kell rakni láncos helyére..., amiben a szarakodó tengely még lehet, de cseréje gyári alakatrészből is 3000 ft, holnap csináltatom én is porschéba...egy ügyesebb esztergályos is meg tudja csinálni szerintem 500ft ból a tengelyt, csak meg kell bontani tömítés a teknőre..stbstb..ahó kell szerelő maga tengely nem nagy kunszt.!
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
Jön a tél készüljetek !
-
degec
senior tag
HELÓ!
Valaki aki OKOS ! elmondaná, hogy mi az a homogén meg inhomogén keverékképzés?
én eztetet nem értem !
itt ezt írják: [url=http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=361&akt=2] 1.4 TSI[/url]Közvetlen befecskendezés: akár 150 bar nyomással történik, amit a kipufogó vezértengelyről meghajtott nagynyomású szivattyú állít elő. A keverékképzés viszont szerencsére homogén - ez a típus nem hordozza magában az inhomogén keverékképzés hátrányait. A közvetlen befecskendezés árnyoldalait egy másik cikkünkben elemezzük: A közvetlen benzinbefecskendezés. Erények és még megoldatlan problémák
másik cikkben amit fentebb említenek, meg pont azt fejtegetik hogy a 2.0 tsi mekkora szutyok mert lerakódik a közvetlen bef. miatt.. most akkor mivaaaaaan ? 1.4 is közvetlenes, de homogén? hu de nem értem !
beiratkozok mán motormérnöknek kajakra ! kössz ha valaki válaszol ha tud ! -
degec
senior tag
Tudom csak a fenti cikk mintha azt sejtetné hogy..mivel homogén de jó nekünk !
Novoth Tibi jó fej+jó szakember!!!!! de azért vannak nála jobb tapasztaltabb műszerezettebb emberkék is csak nincsenek így hájpolva meg TotalKározva ! de le kalappal előtte !
Továbbra sem értem mi az a homogén inhomogén keverékképzés de keresek cikket hátha.. ! -
degec
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Dell notebook topic
- Tippmix
- TCL LCD és LED TV-k
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Spórolós topik
- Assetto Corsa Competizione
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs