-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150861 üzenetére
beadtam, visszadobott a légzsákmenübe ahogy írtad, majd rámentem a 04 settingsre és 001-es, go, és ezt adta be:
Most megpróbáltam a logint mégegyszer, jobb felső sarokba mikor beírtam, kiírta és lefagy sok töltés után:
Loging lost due to dropped session....[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150870 üzenetére
Azért köszönöm.Az az igazság hogy mindent úgy csináltam, de már ott furcsa volt hogy a security nem volt kattintható, holott bárhol néztem mindemhol jó volt.
Ha elviszem egy olyan emberhez aki hibakódokkal foglalkozik és villamossági szerelő, szerinted meg tudja csinálni és tudni fogja miről van szó?
Vagy máshogy kérdezem.
Biztos hogy egy alapbeállítás kell csak neki és jó lesz?[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
köszönöm mégegyszer
Majd holnap kiderül minden. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Egy kis érdekesség, hát ha valakinek a későbbiekben segítségére lehet.
Légzsák ütközés érzékelő szenzorral kapcsolatban.
Hiába egyezik a cikkszám, nem volt jó.Kódolni nem is kell és nem is lehet ezeket.Alapbeállítást sem engedett, se az Én VCDS kábelemmel, sem az 500Ezres hibakódolvasóval sem.
A megoldás az volt, hogy elmentem egy bontóba, ott egy SEAT Leonból ki lett véve az érzékelő, beraktam az én kocsimba, kiütöttem a hibakódot, és kész.
Bontósok is mondták, általában 10-et végigpróbálnak az emberek, mire sikerül nekik megtalálni a jót, hiába a cikkszám.Amilyen szerencsém van, most meg valami az utastér légbefúvókkal nem jó.
Teljesen meleg fokozatra állítva (vagy bárhogy máshogy) teljesen maximális befúvásra állítva (vagy alacsonyabbra is) nem jön semmi a középső 4db befúvóból. Persze a műszerfalnál ami az üvegre megy és a lábtérnél tökéletes minden. (digitklímás). (Már vezérlés csere előtt is meg volt).
Valamint a bal hátsó ajtóm nem nyílik központival, csak belülről manuálisan. -
Winchester95
őstag
válasz Gyula84 #151168 üzenetére
Ellenállást mértek a diagon, mondták hogy a szenzor működik, de valószínű hogy nem belevaló.
A hibakód amit kidobott a nem bele való szenzor , nem ugyan az volt mint az én hibás szenzoromnak.
Az egyetlen dolog ami fáj a 10ezres amit kidobtam a szenzorra, bontó nem veszi vissza, mert az elején mondta hogy nem biztos hogy fog működni hiába egyezik a cikkszám, csak Sharan vagy Galaxy-ba lesz jó, de Galaxy-ba biztos.
De kárpótolt a mai úton is a kereken 4literes fogyasztás és a hazafele menetnél a hibakódmentes utazás.Apró örömök az életben.... -
Winchester95
őstag
Újabb hiba jött elő, ahogy olvasgattam utána ross weboldalán leginkább a turbó geometria tisztítás lesz aktuális igaz?(Bárki aki ért hozzá ).
vákuum csöveket átnéztem, nincsenek a legjobb állapotban de nincs szakadás repedezés sehol.
A hibakódot ki tudtam törölni és mint írva van csak időszakos.3ezer fordulat körül partnak felfelé letilt, csak az autó újraindítása segít rajta.Erő 0.17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent -
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #151225 üzenetére
Ment egy privát!
-
Winchester95
őstag
Esetleg valakinek egy Benzinszűrőre?Mann Filter márkájú, Audi A4 B6 1.6 SR motorhoz vettem, de gondolom másra is jó. (Bora, passat golf polo stb...)Még ki sem volt bontva, az autót idő közben eladtam, ha valakit érdekel írjon egy árat privátban.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Én is tervezem az ülés cserét, 1m toledora.
Seat Leon FR üléseket nézegettem. 100k a komplett szett. -
Winchester95
őstag
válasz Speeedfire #151794 üzenetére
Gondolom ez a gyári huzatra megy rá.
Sajnos nekem a bal oldalon már nincs tömés a szélén.Érzem hogy csak a vas van ott.
Viszont nincs kiszakadva kikopva.De már az ülőlap is nyom... -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Valakinek valami ötlet arra hogy:
Seat toledo 2004 1m ülései milyen autó ülésekkel kompatibilis?
Audi A3 1.gen
Leon 1m
Golf 4
Bora 2005ig
Octavia 1.gen
Van jelentősége hogy 3 vagy 5 ajtós vagy kombi ülései?
Esetleg A4 vagy Passat b5 b6 ülések ben kompatibilisek?
Köszönöm előre is. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Még mindig nem tud valaki letölthető magyar seat leon/toledo 1m gyári kézikönyvet?
Vagy esetleg rendes könyvet?
(Következő utam a bontóba vezet, de megkérdezem hátha). -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet ez?
Váltáskor mikor kinyomom a kuplungot( 2000felett, az alatt nem) egy érdekes hang jön a motorból.
Én kinyomócsapágyra tippelek.
Mi más lehet még? -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Lenne egy nagy problémám.2órás út, hazafele jövet, 3500ig elpörgettem partnak felfelé (letiltott régebben a turbo) (amióta kicsit meghuzattam jó volt check engine sem villant fel).Amikor fordultam volna be fékeztem, kanyarodtam és leállt az autó.Félreálltam vártam pár percet, beindítottam de semmi, csak teker, teker, minden fasza. Kivéve hogy a hűtővíz szintje nagyon magassan volt.
Majdnem otthon voltam, így könnyen kiolvastam a hibát, motorvezérlő, 2hibakód volt, egyik a turbó amit már említettem, régebbről, az nem lett kitörölve, de a másik egy teljesen új.Amit ki tudtam törölni, nem írja vissza de csak indítózik, de semmi.
Ja és egy érdekes előzmény, mikor fékeztem a fordulatszám nem ment lejjebb....csak pörgött az egész az egekig.....
Íme a 2 hibakód.
2 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
17654 - Needle Lift Sensor (G80)
P1246 - 35-10 - Implausible Signal - IntermittentReadiness: 0 1 0 0 0
Most jelen pillanatban nem indul az autó, holnap pedig el kellene indulnom vele.......
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
1.9tdi asv
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152644 üzenetére
Ne is mond....
Nem próbáltam pótkulccsal még, de menet közbe felpörgött hiába nyomtam a kuplungot féket, bármit is, és úgy állt le.
Ez nem hiszem hogy az immo miatt lehet.
Érdekes nagyon amúgy.
Hibakódnak utána olvastam, nagyjából értem mi is lehet, de hátha aki okossabb tud valamit mondani. -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152647 üzenetére
Olaj van benne, víz van benne.Nem csattog semmi.
Hőfokmérő fixen középen volt mikor leállt.
Viszont a hűtővíz nagyon magas, és ki is folyt alul valamennyi......Szerintem engem most ne kérdezzen, mert nem lehet nem olyan jó véleményem lenne az egészről.
Bár én 900ért vettem a Toledo-t. 2004. szervízkönyv, magyar üzembehelyezéses, na de ha kiderült mi van az autóval, inkább akkor beszéljünk. -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152650 üzenetére
Szerintem igen.
Hűtővíz volt a kocsi jobb oldalán a kerék mellett alul és a motortakaró burkolaton is. (Rózsaszín folyadék volt).
És most magasabb a hűtővíz. (Tartályon viszont semmi nem volt). -
Winchester95
őstag
Én úgy vagyok vele, az alap hogy magyarországi üzembehelyezésű legyen újkora óta.
Ár szerint jó .
Bár én jó áron vettem nagyon, ehhez ne mérd.
Reális érte.
Ugyan azok voltak, egyedül parkradar és chip nem volt, nem vagyok a híve.
Állapot a döntő tényező. -
Winchester95
őstag
válasz bitpork #152655 üzenetére
Nekem annyit produkált a turbó hogy letiltott.majd újraindítás után jó lett.
Egyszer mentünk haza, odaléptem neki, és ledobta a turbó csövet ami megy a coolerre.(Szerelő rosszul rakta vissza).
Én visszaraktam jól, de utána is letiltott.Hibakódot is dobott check engine kigyulladt majd elaludt.
Kb 1 hete mentem egy 40km-es szakasz, odaléptem neki kb egy pár km-ig, magassabb 3500as fordulaton.
Azóta eltünt a sárgalámpa, nem tilt le, épp ezt teszteltem ma is.partnak felfelé 3500ig kihuzatva, fasza volt minden, kanyarodtam volna be erre felpörgött majd leállt az autó.
Lenéztem az autó aljára, vmi folyadék volt a földön...
Most ahogy megnéztem valószínű hűtővíz.
Gépet rádugtam ezt a két hibát írta ki.Teker, teker de nem indul.üz.anyag csövek nem levegősek.
Ennyi a történet. -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152667 üzenetére
Köszönöm!
Injektorhoz kell valami spec szerszám, vagy mivel lehet kiszedni? Ez az első, amit meg fogok csinálni, miután ellenőriztem a collernél lévő olajfolyást.
T4 2.4aab-nél emlékeim szerint nem volt elég egy sima villáskulcs vagy krovafej....Továbbá a turbóhoz kell valami olyan szerszám amiről esetleg nem tudok, vagy amihez nem férek hozzá.
Csillagvillás,Kis/Nagy krova készlet kis/nagy racsnis van.
Nem tudom mi kellhet még ezen kívül.Ha sikeresen kicseréltem az injektort és beindult az autó aknára gurulnék vele és leszedném a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152681 üzenetére
Köszi mindent, neki fogok kezdeni, szerintem.Egy kevés tapasztalatom van, viszont így hogy segítesz sokkal előrébb lettem.
Viszont nagyon el vagyok keseredve, tuti hogy a cooler tájékán az hűtővíz ami lefolyt, szemmel láthatóan.
De az okát nem értem, hogy s miért, továbbá azt sem miért emelkedett meg a hűtővíz szint.
Légtelenítéssel mi lesz a gond?Valami jó módszer rá?[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Mai nap munka után szétszedtem a coolernél lévő csövet ami közvetlenül ment rá a turbóra.
Semmi olaj, mármint nyilván nedves volt de minimálisan.A focusomnál anno (1.8tddi)-nél folyt belőlle minimálisan.
Itt meg olyan mint ha ki lett volna nyalva az olaj.(kb ennyi).
Nem csöpögött nem folyt stb...
Ha ellenállást jól mértem akkor megfelelő értéket kaptam.Továbbra is a 2 legfeltűnőbb tünet:
Nem indul, és kinyomta magából a vizet.
(Nyilván mivel nagyon magasan volt a szint).Megrendeltem a 4db porlasztót 22ezerért postával együtt.
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152727 üzenetére
Pótkulcsot nem próbáltam még, akksit felraktam töltőre.
Holnap reggel kipróbálom.
Tényleg száraz volt.Mármint az átlaghoz és a dől belőlle az olajhoz képest is.Akárhogy is nézzük a turbónak adott egy pofont a kihuzatás felpörgés majd leállás az tuti.
Na meg a másik az, hogy mi a helyzet a hűtővízzel....
Adagoló eddig jó volt.még meg se volt bontva, sehol semmi csöpógés, buborékmentes a cső.
Remélem hogy nem fogok ráfázni a porlasztókkal, megrendelem aztán nem az lesz a hiba.
Bár a gép beírta.Azon gondolkoztam még hogy valami relé nem lehet hibás?
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152754 üzenetére
Valaki más esetleg?
Ott tartok hogy ki van szedve a porlasztó, betettem a másikat, viszont hiába tekerem befelé kézzel semmi.
Csak forog -
-
Winchester95
őstag
Ilyet kaptam:
http://www.formex.hu/taxonomy/term/200#Lejjebbhúzod és ott a kép a porlasztóról.
Nekem meg a végén egy nagyobb ház van rajta.
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152761 üzenetére
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152762 üzenetére
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152763 üzenetére
Úgy hirdette, telefonon is megkérdeztem.So
Kodában volt elvileg.
Jogos hogy visszakérem a postaköltéggel együtt a porlasztók árát igaz?
Hihetetlen....
Létezik akkor hogy tűlöket jeladó miatt egyáltalán nem indul?(ugye ez van a porlasztóban).
Szerinted hol keressek asv porlasztót? -
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152767 üzenetére
A hibát kitoroltem multkor, rainditottam, nem indult be, de nem irta vissza a hibát.regi porlasztoval.
100% hogy ez miatt nem indul be?
Valaki meg tudja nézni nekem, az autóján? Esetleg mágus?
Leveszed a csatit és ha nem indul nyilván ott lesz a baj.Annyi kérdésem még lenne hogy: Honnan tudom hogy melyik csati melyikre megy?
Az enyémen látok + - jelet de amit kaptam azon nem -
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152789 üzenetére
Írnék egy pár sort.kicsit világosabb lett minden.Már csak azért is mert volt időm a szerelésre világosban segítséggel.
Nem tudom hol írtam hogy visszaírta a hibát elnézést érte.
Amikor leállt az autót kiolvastam a hibakódot és azt a kettőt ki is töröltem, nem is írta vissza többet.
A porlasztóról.
Kicseréltem, a csatlakozót nem kötöttem át, csak megvágtam a műanyag házat így a két érintkezőt bele tudtam dugni.
Tökéletes lett, indítózom, de semmi. Hibakódot nem dob az új porlasztóval sem.
Hátha mond nektek valamit:
Tünetek:
Indítózásnál felpörög a motor, kb 200 as fordulatszámig max, porlasztónál van gázolaj nem buborékos.(meg is lettek nyitva úgy ahogy írtad).
Kb 6mp ig indítózok, hátul szürke kevés füst, gázolajos szag, és az olajnyomás lámpa kivillan.Pirosan, sípol, majd kb 10mp után elmegy.Még egy kérdés, lehet hülyeség, mi a helyzet a kuplung, kettőstömegűvel?
Említettem múltkor egy zajt ami akkor jött elő ha magassabb fordulaton váltani akartam benyomtam aés kuplungot.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152811 üzenetére
Jelöléssel lett összerakva, talán bontás nélkül is le tudom ellenőrizni holnap.
Ha ugrott a vezérlés, akkor annyi az egész motor kuka vagy nagy kár lehet nem?
Bár már kb 2ezer km-t megtettem a vezcsere óta.
Megmondom őszintén, hasonló hangja van mint az itthoni t4 nek amiben vagy át van ugorva a vezérlés és kompresszióhiányos.EGR-t hogy lehet megnézni? Leveszem a cövet, és megnézem hogy nyitva van belülről?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen