-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152823 üzenetére
Van egy olyan érzésem hogy igazatok lesz...
Csak egy a szopás, hogy maszekba csinálták....
Így maximum csak magamat okolhatom majd....[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152842 üzenetére
Köszönöm.
Tudtam én hogy ez lesz....
Most ilyenkor mit mondjak a szerelőnek?
Ott hagytam majd 30ezret egy teljes napot ott voltam vele és szar a vezérlés.meg már az egész motor is.
Ugye számla semmi nincs róla.
Én már tudtam hogy nem lesz jó ez a filcezés...
De félig szétszerelt vezérléssel már nem volt pofám mondani hogy okés akkor viszem máshoz.
Szerinted a motor teljesen kuka vagy gondolom valamennyire sérült nem? Még ha beindul jár kel stb... akkor is. -
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152845 üzenetére
Örültem is volna neki.
Direkt azért voltam ott egy nappon keresztül nála, hogy lássam mit csinál, nyilván megbíztam benne.
Kicsit hallani hogy kopogott megmondom őszintén.
Holnap felhívom őt.Bár ha megint ő csinálja meg akkor kérdés meddig fog tartani...
Pedig láttátok a topicban milyen körültekintően próbáltam odafigyelni mindenre a vezérléssel kapcsolatban.Érdekes történet.Ha az enyém jó lesz már akkor sem lesz az igazi sztem.
Hihetetlen....Minden percben belegondolok.....miért nem vittem máshoz.
bitpork: nem teljesen értem.
Én nem szereltem, csak segítettem a szerelőnek minimálisan.Na meg most a porlasztókat és a beázást javítottam, egr-t cseréltem, olajat, összes szűrőket.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #152860 üzenetére
Nemsokára megcsinálom.
Esetleg ez a vezérlés átugrásnak bem lehetett köze a vízpumpához? Mondjuk ha megállt a pumpa és kinyomta a vizet?
Molnarpeter:Ki gondolta volna hogy ennyire, pont nekem pont ő fogja elrontani.
Ez most olyan hogy te ajánlottál egyet, akitől meg vettem a kocsit ő ajánlotta ezt a szerelőt.Nála volt eddig is szervizelve.
Kár ezen gondolkodni már, ez van.Szerintem nem az én hibám hogy a szerelő esetlegesen elrontotta.
Akit te ajánlottál biztos jobb lett volna, de gyakorlatilag közölte velem, hogy ha nem jó az alkatrész a toledóba amit hozok kigurítja a kocsit az aknáról/emelőről és kész, mert jön a következő...Ami érthető is.
Ezért is kérdezgettem olyan sokat a vezérlésről hosszbordásról stb....mágus biztosan emlékszik még.
Igazából arra ment ki az egész, hogy a maradék 30% hasznot zsebre tudja tenni ha ő rendeli.
Ezt is megértem, mert mindenki így csinálja, vagy inkább még kevesebb %-ot vesz le a teljes árból.
Másfelől meg akihez én vittem itt volt a közelben, végig ott voltam mikor csinálta.
Ezen okok miatt vittem máshoz, pedig oda akartam vinni ahova te írtad. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Még mindig seat toledo 2004.
Kerékőrt eltörte a szerelő.Hegeszteni nem lehet.
Ilyenkor valakinek valami ötlet?[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Dupla
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni:Recaro bőrülés szettről van szó.
Golf 4 3ajtósba volt az ülésszett.Seat toledo 1M 2004-be szerintetek jó?
Eladó azt mondta igen, de szeretnék biztosra menni. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Múltkor nem tudom miért bem küldte el.
Adott egy Toledo 2004 1.9tdi.Ebbe az autóba bele lehet tenni egy VW Golf 4 3 ajtós ülésszettet? (Recaro bőr)
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Golf4 3üléses bőrülés szett belemegy egy 2004 1m toledóba?
Köszi -
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #158063 üzenetére
Csak a bőr
Kérdés hol tudják profin javítani.és hogy mennyiért. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
1.9tdi asv 110le motorhoz honnan szerezzek vákuumcsövet?
Ki akarom cserélni a csöveket.
Turbó kiválló állapotban van, kitisztítva, tengely nem lóg, olajos sem volt.
Túltölt megint vészüzemmód on.
EGR is ki lett cserélve újra nem olyan rég.
Mint tudjátok teljes motorfelujítás is meg volt.
Bejáratás és 1500km után olajcsere pipa. -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #158127 üzenetére
Hengerfej, kompletten, teljes motorblokk kompletten(értsd, dugattyúk, hajtókarok, csapágyak, főtengely, vez tengely, minden).
Igazából van egy teljesen új TDI motorom(ami még mindig szivat) ez vígasztal.
Mondjuk arról ne is beszéljünk, hogy a kerékőrnek is annyi lett, azt is pótolni kellett valahogy.
Most volt klímatisztításon, nagyon fasza lett, de a műszerfalat szét kell majd szednem, mert ami az ablakra megy légbefúvó, valahol szét van esve.
Nem kis munka lesz. -
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #158132 üzenetére
1500km-t tettem bele, úgy hogy max 2ezerig forgattam a motort, mivel bejáratós.(Hosszú táv, rövid táv is volt benne).
Nem mesélted, de szerintem pontosan úgy mint ahogy fentebb írtam.Csak 10x annyi km-t ment vele.Igen, erre én is gondoltam, ezt nem kérdeztem anno.
(Mondjuk milyen szerelő az, akitől kérdezni kell, nem igaz?)Szerinted a vákuumcsövek nem lehetnek hibásak?
Már nem akarom "kikormolni" tanultam az esetből. Lehet hogy a porlasztó hibája volt anno, de szerintem túltöltött a turbó, átégett a hf tömítés, aztán kapott mindent, és a termosztát sem volt szerintem a helyzet magaslatán.Anno volt hogy nem volt fűtés, és nem érte el a 90fokot sem, vagy ha igen, akkor pár perc múlva lejjebb is ment egy picivel a mutató.
Elviszem majd a szerelőhöz, bízom a vákumcsövek cseréjében.
Bár megcsinálnám én is otthon, csak nem tudom honnan szerezzek csöveket. -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #158148 üzenetére
Mágus: Sajna nem hiszem, ha egy héttel előbb lett volna akkor tuti.
Elvileg kb semmit.Mindent tudok az előéletéről.
Nálam sem kapott sokat őszintén.
Ezt lett vele: 4.henger.Másik 3 is kapott de az nem ilyen mértékben.
Maga a persely is kuka lett, mert kitört belőle egy darabka.Cirka 1500km van a motorban.
Néztem az olajfogyasztást, nem láttam eddig.Menni megy ahogy kell, de letilt 3ezer fölött.
Először átkábelezem majd.Utána geo tisztítás.Szívócsonk ilyen volt:
Motorblokk felülről:
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #158153 üzenetére
molnarpeter:
Annyit tudok, hogy felpörgött a motor alig állt le, utána folyt a kiegyenlítőnél a víz valahol.Nem indult, kormosan füstölt.
A dugattyú tetején lévő porlasztási kép nem volt valami jó.(Dugattyútető 4.henger megégett).
Kiderült az összes porlasztó hibás.Vettem egy bontottat az is hibás volt mind.
200ezer gyári új porlasztók lettek belerakva.
Azt mondták a felpörgésért ezek voltak a felelösek.
De épp ésszel gondolkodva vagy víz vagy olaj.
Olajos viszont nem volt se a turbó se a szívórendszer.
Szóval csak víz lehetett.Diablo1984: igen még annyira nem volt vészes mondták is.
Porlasztó 4db 200ezer+ mindenestül a motorgenerál hf javítással újból vezcserével 500ezer kereken.
(Persze mindenről számla stb...) Fél év garancia van a motorra, alkatrészekre.
Most továbbra is szivat a kormolódás, de inkább így használtam az első 1500km-en.Már nem a pénz miatt keseredek bele, hanem sajnálom az audit amit eladtam.
Küszöböt valahol nekem is megnyomták, úgyhogy majd az is szép lesz, na meg a műszerfalat is szét kell szednem a légbefúvók miatt.
Arról nem is beszélek hogy ránézek a kocsira és mint ha a jobb hátsó kerék dőlne befelé.
És ha mérgemben eladnám akkor sem érne többet 1.5M nál szerintem. (Ez is csak annak akit megfog a zsír új motor+ a 800ezres szervízszámla vezetett sz.könyv, magyar rendszám(J elöjel) kevés km, viszonylag jó állapot rozsdamentesen). -
Winchester95
őstag
Egy kis érdekesség, ha már a lekérdezésről van szó.
Nekem ment tönkre az 1.9TDI Toledo amin motor és decemberben Turbó felújítás lett.Kiderült , hogy a 170ezret futott autóban, 2012-ben 100ezer km-nél Motorcsere volt.
Gondolom nem gyári vadi újat raktak bele.Ezt bezzeg amikor 600ft-ért le lehetett kérdezni nem írták bele.
-
Winchester95
őstag
Kinek mi a véleménye egy 20éves autóról, ami ilyen jelzőkkel bír:
Külföldi.
Honosítani kell.
Gödöllői vétel.
Motorszám nem kiolvasható.
1.8T Audi.
190ezer km ami nem visszakövethető.(Nem nekem kell)
Kérdés igazából:
Van valami hátránya ha a motorszámot nem tudják kiolvasni?
Nekem gyanús csak az előélete az autónak? -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Vakinek valami ötlet?
ASV motorkód.
Ami érdekes a váltó.
Lefele nyomva előre van a hátramenet.
Minden előjel nélkül, meg akartam fordulni és nem vette be a hátramenetet.
Nagy nehezen valahogy be tudtam tenni.
Ilyet még nem láttam.
Ötlet valakinek? -
Winchester95
őstag
Szia!
Segítséggel fordulnék hozzád.
Alany egy 1.9 TDI AFN Passat 1999 110LE.A probléma hogy fogy a hűtővíz.Nem füstöl, jól megy, stb..
Levettem a burkolatot, átnéztem a csöveket, sehol nem volt szivárgás szemmel láthatólag.(Meleg motornál és hidegnél sem).
Viszont az alsó motorburkolat alatt szivárgott a víz minimálisan.
Hengerfej tömítésnél láttam szivárgást, amit le is fotóztam.
Szerinted lehet tömítés csere kellene?Ahol még szivárgás volt az az olajszűrő környéke, de ott sem a csövek, és ott is víz állag volt.De ott a csöveknél nem láttam szivárgást.
Még egy érdekes dolog:
Mikor rányomtunk a gázra (melegen) kicsit lehetett érezni a fagyálló szagát.
De fentről nem lehetett látni semmit.
Nyilván szerelőhöz kerül az autó, de hátha neked mond valamit ez a kép:[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Elnézést, neked szólt a fenti hozzászólásom.
Ránézésre mit mondasz?
Tömítésnek lehet baja? -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Adott a történet:
1.9 TDI ASV Toledo.Mai napon próbáltam a tempomatot bekapcsolni de nem sikerült, pedig eddig minden jó volt.
Hol keressem a hibát?
Persze hogy nem telik el 10ezer km úgy hogy valami ne haljon be rajta...
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #164031 üzenetére
Hogy lehetne megnézni?
Nekem mindig on állásban volt.Most ahogy jöttem hazafelé, észrevettem, hogy nem megy.
Ki-Bekapcsoltam, akkor sem ment.
Egyszerűen teljesen meghalt.
Műszerfalon, soha nem volt semmi ikon hogy be van kapcsolva vagy valami.Hibakód kiolvasásnál szerintem ki sem dobja.
Ha új kapcsolót veszek, mindegy milyen márkájú megy bele?
Gondolom ha már cserélem, nem lehet megoldani hogy egy pöccintésre 3-at villogjon az imdex.
-
Winchester95
őstag
Tudnál segíteni akár itt akár privátban?
Adott a VCDS, az autó is. -
Winchester95
őstag
válasz Csabadi #164233 üzenetére
Én a Wizardnál kértem csere Turbót.
Első nap megrendeltem, másnap itt volt a Turbó d.u. 2 órakkor, futár hozta, vitte a régit.Tömítés készletet is kértem hozzá, mérési jegyzőkönyvvel ,garancialevél, beépítési utasítás volt hozzá.100ezer ft volt kereken.Számlával.
(1.9 TDI ASV)
Egyik helyi szerelő ajánlotta, mert ő is onnan szerzett újat.
30ezer km-t tett meg eddig.
Én még csak pár ezret.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz simonjoe #164246 üzenetére
Mindenkinek joga van eldönteni.
Majd kiderül, ha valami gáz van úgy is megtudjátok, max tanultok a hibámból.Meg én is.
Gyári felújítottat írtak.
Próbálok az egész autóra vigyázni, 7500km-nél fogom cserélni az olajat, ami nem új az autón az az adagoló és a váltó.(Kis túlzással). Nem hajtom szét, de azért néha a kellő törödést megadom neki.Remélem sokáig jó lesz majd.
-
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #164494 üzenetére
Szia!
Kicsit utána olvastam, nem lehet hogy rosszul írtad?
006 a dízelnél , 066 a benzinnél.Aktiválást ez alapján csináltam:
Vag Com -> 01 motor-> 11 login-> 11463-al bekapcsoljuk a tempomatotItt nem csinált semmit.
Utána, mérési blokk, 006 és kidobta az értékeket.
Amit leírtál azok tökéletesen teljesülnek, vagy is mikor a tempomat gombokat nyomkodtam jól változtak az értékek.Elvileg következő hibalehetőség a féklámpa kapcsoló.
Annak nincs baja, hiszen világítana a féklámpa.Valami ötleted van?
Elvileg akkor a tempomat kar jó. -
Winchester95
őstag
válasz ßrainiac #164731 üzenetére
Szép.
Ilyenkor sírom el magam titokban mennyire szép is egy felextrázott b 6/7.
Hiába az 1.9 tdi motor, szép is a toledo belsőre, és külsőre is, de még sem egy Audi.
Már maga az érzés is teljesen más mikor beülsz abba az autóba szerintem, és nem a 4 karika miatt.
Néha ezért jön vissza a gondolat, hogy milyen jó volt az Audi.Ha lenne választásom, B7 2.0 (Nem TSI, stb..) vagy 1.8 T
De ritka nagyon.Még a B6-ból is. -
Winchester95
őstag
válasz ßrainiac #164780 üzenetére
Szurkolok nektek.
Én ezt a kombót nem mertem volna bevállalni.Motor+Váltó rizikós.
Egyik ismerősöm egy teljesen ugyan ilyen autóval kezdte pályafutását. Nem tudom, hogy az embert vagy az autót sajnáltam jobban.Igen, használt volt, ki tudja honnan( Külföld).
Turbó elszállt, Vp44 adagoló teljes felujítás, Porlasztó felujítás,elektronika beázott, mellé ugye az alap vezérlés, olaj, szűrők, utastér is beázott, és ezek után is mindig volt olajtócsa az autó alatt. Pedig nem így vette.
Közben meg is törte kétszer.
Szerencsére Manuális váltós volt.163LE A4 B6 2004 SlineDe ez gyakorlatilag olyan, hogy agyondícsérték a Ford Ecoboost motorjait, közben meg még sem volt olyan megbízható.
Lehet igazad van, de még mindig egy megbízható motor, nem próbáltam, csak 1.8 20v és 1.6-ot.
Talán számomra a kétezres lenne az optimális ha benzinest vennék.
De lehet rosszul látom.
Vannak érdekes dolgok itt is:
[link][ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz net84 #164971 üzenetére
Szia!
Ismerős a történet, így vettem meg már én is a Toledot.
Sokat szívtam vele.Sok utánjárással, szereléssel járt az egész, végül jó lett.
Legalább is úgy érzem.Kezdtem azzal hogy Sikaflex tömítőpasztát vettem.
Az autó alján vannak gumidugók.Mindent letömítettem.
Kiszedtem az üléseket, padlókárpitot.
Alatta lévő szigetelőanyag teljesen vizes penészes, szétfonnyadt volt. (Kicseréltem egy hasonló de vastagabbra.)
2 tekercs volt 10ezer ft, postával, megérte. Sokkal halkabb lett az egész belülről.
Mikor kint volt a filcszerű anyag, kiszedtem a vizet, hajszárító, porszívó, aztán belülről az alsó gumidugókat letömítettem a sikaflexel.
Alsó felső gumidugókat, nem csak kikentem pasztával le is fújtam alvázvédővel.
Amikor ez megvolt, pollenszűrő házat és magát a vízelvezetőt kitisztítottam, kivettem a házat, újratömítettem, visszaraktam, megnéztem hogy a motorháztető nyitó bowdennel mi a helyzet, ott is bekentem pasztával.Ezek után jöhetett a 4db ajtó.
Ajtó alja kitisztít.
Ajtókárpitok alatt, található egy fém lemez amin rajta vannak az ablakemelő cuccok és miegymás. Muszáj leszedni, régi tömítést levakarni ami a kárpit és a fémlemez között van, majd újratömíteni.Ha ez kész van, mehet minden vissza és örülsz.
Nekem 50ezret mondtak pesten, egy seatos szaki aki garantálja hogy jó lesz minden.
Viszont az a gumidugókat nem csinálta volna meg.Másik meg az, hogy manapság az a biztos amit saját magának csinál meg az ember és valljuk be, lelkiismeretesebben csinálod meg magadnak mint más.
Annyit tudok mondani hogy nincs penész szag, nem vizes a kárpit sehol sem.
Viszont érdekes, hogy szokott párásodni időtől függően, továbbá van hogy szó szerint belülről befagy az első szélvédő.Mikor lekaparom tiszta hó lesz a műszerfal. Nem értem ezt a dolgot, érdekes nagyon. -
Winchester95
őstag
válasz negyedes #164977 üzenetére
De hol lehet nedvesség?Vagy is honnan jöhet be?
Pl most megnéztem 2 gumiszőnyeg van egy vékonyabb gagyi és rajta egy hótálca mind a 4 helyen.
Sehol nem volt vizes.Se a kárpitok se sehol.
Amikor esős idő volt akkor is csak a hótálcán volt egy minimális.Viszont mikor volt a motorgenerál 2 hónapot állt az autó.
Úgy kaptam vissza az autót hogy a kárpit oldalról körbe (hátsó utastér világítás, kapaszkodó) foltos volt és a mai napig is az.
De nem vizes.Ugye ilyen tetőkárpittal június környékén kaptam vissza.(Kint állt az autó).
Februárban görbült el a hajtókar. Akkor még nem volt foltos a kárpit.Kérdés hogy hol ázhat be ha egyáltalán beázik/beázott a tetőkárpit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen